quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als iemand kanker zei ging bij hem thuis het luchtalarm af
Specifiek dezequote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Godverquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
quote:
Hij ging aan zijn eigen arrogantie ten onder, denk ik. Hij kwam als mod 'wel even' de boel veranderen. Voor zulke hoge eigendunk zou zelfs Zlatan Ibrahimovic bedanken.quote:
Chillen in de lobby.quote:
De Netsplitter-Dolfijn-saga.quote:
Korfbal?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:33 schreef Caland het volgende:
Zeg eerlijk @:el-stinho
Je dacht even dat we echt naar je kampioenswedstrijd zouden komen of niet?
Ik was toen 14, wat denk je dan.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:33 schreef Caland het volgende:
Ja geloof dat iemand erachter was bij welke club hij speelde en waar die wedstrijd was. Had volgens mij Steven zo’n heel plan geschreven dat we er heen zouden gaan met fakkels enzoquote:
Ja, laten we net doen alsof @stevenmac26 niet gestoord genoeg was om dat echt te doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:33 schreef Caland het volgende:
Ja oke daar heb je een puntquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, laten we net doen alsof @:stevenmac26 niet gestoord genoeg was om dat echt te doen.
Wat hebben jullie die arme jongen aangedaan...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja geloof dat iemand erachter was bij welke club hij speelde en waar die wedstrijd was. Had volgens mij Steven zo’n heel plan geschreven dat we er heen zouden gaan met fakkels enzo
@:el-stinho nam het wat serieuzer dan wij
Goeie mod welquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, laten we net doen alsof @:stevenmac26 niet gestoord genoeg was om dat echt te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |