quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Opsporing Verzocht pulled from NPO because 'times have changed'
Ha ha ha.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja was een grapje. WereldGOZER en dan meteen haar erachter.
Sorry.
Stukje nieuw accountquote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je laat toch niet met je sollen door zo'n nobuddie als Befhontje?
Ga jij je fiets van twintig jaren poetsen en laat mij met rust, schollekop.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je laat toch niet met je sollen door zo'n nobuddie als Befhontje?
Ga je eigen gemaakte notes ergens anders botvieren.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga jij je fiets van twintig jaren poetsen en laat mij met rust, schollekop.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je eigen gemaakte notes ergens anders botvieren.
Ja werkt prima toch? Gebruik het niet veel overigens.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:06 schreef Doublepain het volgende:
@:scrummie2.1
Wat een gehaat op de Touch Bar, dat ding is tantje geil
Oh wat raar als het zogenaamd prima werktquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja werkt prima toch? Gebruik het niet veel overigens.
Ja best nice als je het onder de knie krijgt vooralquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja werkt prima toch? Gebruik het niet veel overigens.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wat raar als het zogenaamd prima werkt
twitter:gearoidmurphy_ twitterde op zondag 07-06-2020 om 05:41:38WARNING: GRAPHIC CONTENT
"Look at the blood fam" - Defenseless Irish boy stabbed repeatedly by black youths in Carrigaline, Co. Cork #IrishLivesMatter https://t.co/eyDv6P9NU5 reageer retweet
Vind vooral volume enzo wel fijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja best nice als je het onder de knie krijgt vooral
Hoe weet je het nou als je het zelf niet gebruikt hebt?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:09 schreef GGMM het volgende:
Het valt me op dat mensen altijd bevestiging zoeken bij mensen die dezelfde domme keuzes maken als zijzelf.
In plaats gewoon naar de feiten te kijken. Zo'n Touch bar is gewoon puur bagger.
Haha, dat vind ik helemaal niks. Zitten wel toffe bij, maar al mijn Apple spul is zonder cover, hoesje, sticker dus mijn laptop ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga wel een sticker cover halen denk ik
Ja maar krasjes.. Ik ben een onhandige aapquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik helemaal niks. Zitten wel toffe bij, maar al mijn Apple spul is zonder cover, hoesje, sticker dus mijn laptop ook.
Waarom is het pure bagger dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:09 schreef GGMM het volgende:
Het valt me op dat mensen altijd bevestiging zoeken bij mensen die dezelfde domme keuzes maken als zijzelf.
In plaats gewoon naar de feiten te kijken. Zo'n Touch bar is gewoon puur bagger.
Waarom zou je een nagenoeg volmaakt uiterlijk verpesten?quote:
Dan heb je een erg lage standaardquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je een nagenoeg volmaakt uiterlijk verpesten?
Ik heb deze vraag vannacht ook aan je moeder gesteld nadat ze weer met botox in de weer was geweest.
Ik had nooit gedacht dat een rationele jongen als @El-Stinho zou meegaan in dat belangrijk in de kleedkamer gelultwitter:Alaphilippe_ twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 19:39:04@EricMMedia Omdat hij van grote waarde is buiten de wedstrijden om? Praktisch iedere twee weken hoor je hoe goed spelers en zeker jonge jongens zoals Traoré met hem omgaan.
Ik denk niet dat Ten Hag en consorten hem er voor de grap bij willen houden. reageer retweet
Wegwerpproductquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:08 schreef onlogisch het volgende:
#Irishlivesmattertwitter:gearoidmurphy_ twitterde op zondag 07-06-2020 om 05:41:38WARNING: GRAPHIC CONTENT
"Look at the blood fam" - Defenseless Irish boy stabbed repeatedly by black youths in Carrigaline, Co. Cork #IrishLivesMatter https://t.co/eyDv6P9NU5 reageer retweet
Dit zijn Krabby-tekstenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:41 schreef Caland het volgende:
Ik had nooit gedacht dat een rationele jongen als @:el-stinho zou meegaan in dat belangrijk in de kleedkamer gelultwitter:Alaphilippe_ twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 19:39:04@:EricMMedia Omdat hij van grote waarde is buiten de wedstrijden om? Praktisch iedere twee weken hoor je hoe goed spelers en zeker jonge jongens zoals Traoré met hem omgaan.
Ik denk niet dat Ten Hag en consorten hem er voor de grap bij willen houden. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |