Ja werkt prima toch? Gebruik het niet veel overigens.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:06 schreef Doublepain het volgende:
@:scrummie2.1
Wat een gehaat op de Touch Bar, dat ding is tantje geil
Oh wat raar als het zogenaamd prima werktquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja werkt prima toch? Gebruik het niet veel overigens.
Ja best nice als je het onder de knie krijgt vooralquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja werkt prima toch? Gebruik het niet veel overigens.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wat raar als het zogenaamd prima werkt
twitter:gearoidmurphy_ twitterde op zondag 07-06-2020 om 05:41:38WARNING: GRAPHIC CONTENT
"Look at the blood fam" - Defenseless Irish boy stabbed repeatedly by black youths in Carrigaline, Co. Cork #IrishLivesMatter https://t.co/eyDv6P9NU5 reageer retweet
Vind vooral volume enzo wel fijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja best nice als je het onder de knie krijgt vooral
Hoe weet je het nou als je het zelf niet gebruikt hebt?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:09 schreef GGMM het volgende:
Het valt me op dat mensen altijd bevestiging zoeken bij mensen die dezelfde domme keuzes maken als zijzelf.
In plaats gewoon naar de feiten te kijken. Zo'n Touch bar is gewoon puur bagger.
Haha, dat vind ik helemaal niks. Zitten wel toffe bij, maar al mijn Apple spul is zonder cover, hoesje, sticker dus mijn laptop ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga wel een sticker cover halen denk ik
Ja maar krasjes.. Ik ben een onhandige aapquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik helemaal niks. Zitten wel toffe bij, maar al mijn Apple spul is zonder cover, hoesje, sticker dus mijn laptop ook.
Waarom is het pure bagger dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:09 schreef GGMM het volgende:
Het valt me op dat mensen altijd bevestiging zoeken bij mensen die dezelfde domme keuzes maken als zijzelf.
In plaats gewoon naar de feiten te kijken. Zo'n Touch bar is gewoon puur bagger.
Waarom zou je een nagenoeg volmaakt uiterlijk verpesten?quote:
Dan heb je een erg lage standaardquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je een nagenoeg volmaakt uiterlijk verpesten?
Ik heb deze vraag vannacht ook aan je moeder gesteld nadat ze weer met botox in de weer was geweest.
Ik had nooit gedacht dat een rationele jongen als @El-Stinho zou meegaan in dat belangrijk in de kleedkamer gelultwitter:Alaphilippe_ twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 19:39:04@EricMMedia Omdat hij van grote waarde is buiten de wedstrijden om? Praktisch iedere twee weken hoor je hoe goed spelers en zeker jonge jongens zoals Traoré met hem omgaan.
Ik denk niet dat Ten Hag en consorten hem er voor de grap bij willen houden. reageer retweet
Wegwerpproductquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:08 schreef onlogisch het volgende:
#Irishlivesmattertwitter:gearoidmurphy_ twitterde op zondag 07-06-2020 om 05:41:38WARNING: GRAPHIC CONTENT
"Look at the blood fam" - Defenseless Irish boy stabbed repeatedly by black youths in Carrigaline, Co. Cork #IrishLivesMatter https://t.co/eyDv6P9NU5 reageer retweet
Dit zijn Krabby-tekstenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:41 schreef Caland het volgende:
Ik had nooit gedacht dat een rationele jongen als @:el-stinho zou meegaan in dat belangrijk in de kleedkamer gelultwitter:Alaphilippe_ twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 19:39:04@:EricMMedia Omdat hij van grote waarde is buiten de wedstrijden om? Praktisch iedere twee weken hoor je hoe goed spelers en zeker jonge jongens zoals Traoré met hem omgaan.
Ik denk niet dat Ten Hag en consorten hem er voor de grap bij willen houden. reageer retweet
Erg raar van hem jaquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:41 schreef Caland het volgende:
Ik had nooit gedacht dat een rationele jongen als @:el-stinho zou meegaan in dat belangrijk in de kleedkamer gelultwitter:Alaphilippe_ twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 19:39:04@:EricMMedia Omdat hij van grote waarde is buiten de wedstrijden om? Praktisch iedere twee weken hoor je hoe goed spelers en zeker jonge jongens zoals Traoré met hem omgaan.
Ik word vooral moe van die heiligverklaring op Twitter van elk talent dat er rondloopt. "Kijk eens welk unreal young talent ik op zijn 15e al spotte".quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:41 schreef Caland het volgende:
Huntelaar is 43 ofzo (en kan echt niet meer) Als ze hem er graag bij willen houden kunnen ze hem toch spitsentrainer makenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word vooral moe van die heiligverklaring op Twitter van elk talent dat er rondloopt. "Kijk eens welk unreal young talent ik op zijn 15e al spotte".
Van die figuren die nog geen half jaar rondlopen bij Jong Ajax en denken alles te eisen hebben, word ik wel doodmoe.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar is de Ten Hag bandwagon oneindig
quote:
Ik vind Huntelaar ook niet goed genoeg meer, maar dat geschreeuw alsof dit een middelvinger zou zijn naar 17/18-jarige gastjes die net komen kijken is net zo doodvermoeiend. In Ajax I krijg je altijd een kans als je meer dan twee keer goed tegen een bal aanloopt. Alsof je de loopbaan uit zou moeten leggen voor die gastjes; iedereen heeft volgens mij gewoon geleerd te werken voor z'n cheld, presteren, dan komt de eer je vanzelf toe.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Huntelaar is 43 ofzo (en kan echt niet meer) Als ze hem er graag bij willen houden kunnen ze hem toch spitsentrainer maken
Hoe duur is dat contract van Huntelaar?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind Huntelaar ook niet goed genoeg meer, maar dat geschreeuw alsof dit een middelvinger zou zijn naar 17/18-jarige gastjes die net komen kijken is net zo doodvermoeiend. In Ajax I krijg je altijd een kans als je meer dan twee keer goed tegen een bal aanloopt.
In 2017 scheen hij wel een hoop te verdienen, maar het is bekend dat Ajax hem voor een duidelijk lager bedrag wil verlengen.quote:
Oh; die discussie volg ik niet. Zag alleen je tweet, vond die opmerking niet bij je passenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind Huntelaar ook niet goed genoeg meer, maar dat geschreeuw alsof dit een middelvinger zou zijn naar 17/18-jarige gastjes die net komen kijken is net zo doodvermoeiend. In Ajax I krijg je altijd een kans als je meer dan twee keer goed tegen een bal aanloopt. Alsof je de loopbaan uit zou moeten leggen voor die gastjes; iedereen heeft volgens mij gewoon geleerd te werken voor z'n cheld, presteren, dan komt de eer je vanzelf toe.
Ik heb het hier nog duidelijker uitgelegd: https://twitter.com/Alaphilippe_/status/1270405270309613574 . En sowieso ook; het is pas 9 juni. Op Ajax-Twitter wordt altijd al ver van te voren een soort angst/paniekbeeld gecreëerd.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh; die discussie volg ik niet. Zag alleen je tweet, vond die opmerking niet bij je passen
In de context kunnen we zien dat het wat tegenwicht heeft. Ik zie het bij dezen dus door de vingers.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh; die discussie volg ik niet. Zag alleen je tweet, vond die opmerking niet bij je passen
Bij dezen, Coco.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
In de context kunnen we zien dat het wat tegenwicht heeft. Ik zie het bij deze dus door de vingers.
En dat hypen van spelers die 2 keer een bal hebben aangeraakt word ik ook moe van ja.
Ik bekijk het wellicht uit automatisme ook altijd wat van de andere zijde dan de gemiddelde opinie, maar dit zijn dezelfde figuren die straks zaterdag boos zijn als Frenkie de Jong te hoog op het middenveld staat bij Mallorca v Barça.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
In de context kunnen we zien dat het wat tegenwicht heeft. Ik zie het bij dezen dus door de vingers.
En dat hypen van spelers die 2 keer een bal hebben aangeraakt word ik ook moe van ja.
Ik ben een onhandige aapquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je een nagenoeg volmaakt uiterlijk verpesten?
Ik heb deze vraag vannacht ook aan je moeder gesteld nadat ze weer met botox in de weer was geweest.
Oei. Ik kom hier net achter. Pijnlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mag allebei, echter is bij dezen mooier dus aangepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |