Als ik mijn promotie binnen heb.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:17 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Oei. Ik kom hier net achter. Pijnlijk.
Vraagje: wanneer krijgen we weer Haxball? Nieuw seizoen pas, zeker?
Nee , daar ben ik net niet geestelijk gestoord genoeg voor.quote:
Hij is een beetje in de war.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:13 schreef Doublepain het volgende:
@:Onlogisch heeft al 2 Amsterdam TT's
Wat vinden jullie daarvan @:Caland , @:DonRaja , @:Scrummie2.1 , @:Kapiteintje (RIP) en @:Elan
Je hoeft hem niet te sparen, hoor.quote:
Nou ja zegquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is geen sparen, het is rekening houden met een gehandicapte medemens.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is geen vrouw.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Trijntje probeert hier een Lucille @:Lenny_Leonard
Ik vind dit een vieze vrouw.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
HALLO ZEGquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Trijntje is lief.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Eens, laat tommay maar even in de hoek staan.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bepaal jij niet.
@:coco.
@:nober
@:rambodirk
Graag jullie mening
Komt omdat het een Amsterdammer is.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:43 schreef Elan het volgende:
Ik kijk het interview met Henk ten Cate op Ziggogoden, dacht altijd dat dat een enorme bokkelul was. Valt reuze mee eigenlijk.
Heb je weer gedronken Elanquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:43 schreef Elan het volgende:
Ik kijk het interview met Henk ten Cate op Ziggogoden, dacht altijd dat dat een enorme bokkelul was. Valt reuze mee eigenlijk.
Geen vrouw.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bepaal jij niet.
@:coco.
@:nober
@:rambodirk
Graag jullie mening
Nogal simplistisch.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Komt omdat het een Amsterdammer is.
Amsterdammers zijn altijd heel erg tof.
Is geen stelling G.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Nogal simplistisch.
Al is @:onlogisch het roerend met je stelling eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |