Als ik mijn promotie binnen heb.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:17 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Oei. Ik kom hier net achter. Pijnlijk.
Vraagje: wanneer krijgen we weer Haxball? Nieuw seizoen pas, zeker?
Nee , daar ben ik net niet geestelijk gestoord genoeg voor.quote:
Hij is een beetje in de war.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:13 schreef Doublepain het volgende:
@:Onlogisch heeft al 2 Amsterdam TT's
Wat vinden jullie daarvan @:Caland , @:DonRaja , @:Scrummie2.1 , @:Kapiteintje (RIP) en @:Elan
Je hoeft hem niet te sparen, hoor.quote:
Nou ja zegquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is geen sparen, het is rekening houden met een gehandicapte medemens.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is geen vrouw.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Trijntje probeert hier een Lucille @:Lenny_Leonard
Ik vind dit een vieze vrouw.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
HALLO ZEGquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Trijntje is lief.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Eens, laat tommay maar even in de hoek staan.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bepaal jij niet.
@:coco.
@:nober
@:rambodirk
Graag jullie mening
Komt omdat het een Amsterdammer is.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:43 schreef Elan het volgende:
Ik kijk het interview met Henk ten Cate op Ziggogoden, dacht altijd dat dat een enorme bokkelul was. Valt reuze mee eigenlijk.
Heb je weer gedronken Elanquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:43 schreef Elan het volgende:
Ik kijk het interview met Henk ten Cate op Ziggogoden, dacht altijd dat dat een enorme bokkelul was. Valt reuze mee eigenlijk.
Geen vrouw.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bepaal jij niet.
@:coco.
@:nober
@:rambodirk
Graag jullie mening
Nogal simplistisch.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Komt omdat het een Amsterdammer is.
Amsterdammers zijn altijd heel erg tof.
Is geen stelling G.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Nogal simplistisch.
Al is @:onlogisch het roerend met je stelling eens.
Serieus man, amicale vent. Humor. Leuke anekdotes over zijn tijd met Messi en RonaldinhoGOD.quote:
Bij Trijntje moet ik op de een of andere manier altijd aan dat nummer van Guus Meeuwis denkenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
GuusGodquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij Trijntje moet ik op de een of andere manier altijd aan dat nummer van Guus Meeuwis denken![]()
Dit verbaast me wel ergens. Vond hem altijd erg onsympathiek overkomen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus man, amicale vent. Humor. Leuke anekdotes over zijn tijd met Messi en RonaldinhoGOD.
Jammer alleen van dat kutaccent.
Ik vond het een nare man.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit verbaast me wel ergens. Vond hem altijd erg onsympathiek overkomen.
Ga dit zo luisteren. Als het tegenvalt zit je in de problemen.quote:
Hij heeft wel humor ja, maar het blijft een walgelijke blaaskaak.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus man, amicale vent. Humor. Leuke anekdotes over zijn tijd met Messi en RonaldinhoGOD.
Jammer alleen van dat kutaccent.
Absoluut.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit verbaast me wel ergens. Vond hem altijd erg onsympathiek overkomen.
Een totaal ander persoon (maar ook Amsterdammer); ik kan Sjaak ook wel echt waarderen. Moet altijd erg om hem lachenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut.
Ging ook alleen kijken omdat er beelden van Ronaldinho en Messi getoond werden.
Maar wat oprecht 100% meegevallen. Zelfs de nodige zelfspot. Had ik niet achter die kwal gezocht.
Sjaak Swart?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Een totaal ander persoon (maar ook Amsterdammer); ik kan Sjaak ook wel echt waarderen. Moet altijd erg om hem lachen
Hij praat altijd alsof er ontzettend interessante woorden uit zijn mond komen. Ik kan daar bijzonder slecht tegenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut.
Ging ook alleen kijken omdat er beelden van Ronaldinho en Messi getoond werden.
Maar wat oprecht 100% meegevallen. Zelfs de nodige zelfspot. Had ik niet achter die kwal gezocht.
haha, Welmoed is niet 'amazing' maar wel 'gewoon' aantrekkelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:3rr0r
Dertien in een dozijn, net als dat blonde kanariepietje op die foto waar jullie allemaal zo wild van zijn.
Ja klopt hij praatte ook wel een beetje of hij drie dagen geleden een tia had gehad of anderhalve fles wijn op had.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij praat altijd alsof er ontzettend interessante woorden uit zijn mond komen. Ik kan daar bijzonder slecht tegen
S is dus gewoon S.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjaak is juist wel gewoon Sjaak
Net zoals de T de T is
Doe mij Geraldine maar.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
haha, Welmoed is niet 'amazing' maar wel 'gewoon' aantrekkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |