Ik bekijk het wellicht uit automatisme ook altijd wat van de andere zijde dan de gemiddelde opinie, maar dit zijn dezelfde figuren die straks zaterdag boos zijn als Frenkie de Jong te hoog op het middenveld staat bij Mallorca v Barça.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
In de context kunnen we zien dat het wat tegenwicht heeft. Ik zie het bij dezen dus door de vingers.
En dat hypen van spelers die 2 keer een bal hebben aangeraakt word ik ook moe van ja.
Ik ben een onhandige aapquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je een nagenoeg volmaakt uiterlijk verpesten?
Ik heb deze vraag vannacht ook aan je moeder gesteld nadat ze weer met botox in de weer was geweest.
Oei. Ik kom hier net achter. Pijnlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mag allebei, echter is bij dezen mooier dus aangepast.
Als ik mijn promotie binnen heb.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:17 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Oei. Ik kom hier net achter. Pijnlijk.
Vraagje: wanneer krijgen we weer Haxball? Nieuw seizoen pas, zeker?
Nee , daar ben ik net niet geestelijk gestoord genoeg voor.quote:
Hij is een beetje in de war.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:13 schreef Doublepain het volgende:
@:Onlogisch heeft al 2 Amsterdam TT's
Wat vinden jullie daarvan @:Caland , @:DonRaja , @:Scrummie2.1 , @:Kapiteintje (RIP) en @:Elan
Je hoeft hem niet te sparen, hoor.quote:
Nou ja zegquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is geen sparen, het is rekening houden met een gehandicapte medemens.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is geen vrouw.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Trijntje probeert hier een Lucille @:Lenny_Leonard
Ik vind dit een vieze vrouw.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
HALLO ZEGquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Trijntje is lief.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Eens, laat tommay maar even in de hoek staan.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bepaal jij niet.
@:coco.
@:nober
@:rambodirk
Graag jullie mening
Komt omdat het een Amsterdammer is.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:43 schreef Elan het volgende:
Ik kijk het interview met Henk ten Cate op Ziggogoden, dacht altijd dat dat een enorme bokkelul was. Valt reuze mee eigenlijk.
Heb je weer gedronken Elanquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:43 schreef Elan het volgende:
Ik kijk het interview met Henk ten Cate op Ziggogoden, dacht altijd dat dat een enorme bokkelul was. Valt reuze mee eigenlijk.
Geen vrouw.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bepaal jij niet.
@:coco.
@:nober
@:rambodirk
Graag jullie mening
Nogal simplistisch.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Komt omdat het een Amsterdammer is.
Amsterdammers zijn altijd heel erg tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |