abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193569184
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 15:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Net of het Trump lukt om dat trappetje te beklimmen. Laten we een beetje reëel blijven.
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2020 12:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Bedankt Hans.
  woensdag 10 juni 2020 @ 15:55:31 #152
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_193569225
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 15:46 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Heel erg ja.

Senate Democrats consistently bemoan the chamber’s processing of “right-wing judges.” And though some jurists are indeed controversial, several of those getting a Judiciary Committee hearing Thursday received sign-off from Democrats in the affected states

https://www.rollcall.com/(...)eaded-to-floor-soon/

Hij blijft maar doorgaan.
Ik zie even niet in wat de relevantie is?
Op het scherp van de snede.
pi_193569242
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 15:52 schreef Refragmental het volgende:

[..]

[..]

Maar vertel, waarom zou een soortgelijke foto van Trump tot ophef leiden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 10 juni 2020 @ 16:00:16 #154
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_193569290
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 15:20 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Ben ik het wel mee eens (onverstandig om ze weer te houden) . Alleen jammer dat dit eenzijdig is.

Hand in eigen boezem is er niet meer bij.
Maar is het nou dommer om op een democraat dan nogmaals op Trump te stemmen?
pi_193569397
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 15:55 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Ik zie even niet in wat de relevantie is?
De successen van Trump mogen ook zichtbaar zijn.
pi_193569405
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 16:00 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Maar is het nou dommer om op een democraat dan nogmaals op Trump te stemmen?
Imo het eerste.
pi_193569573
Goed, maar weer wat inhoud na deze infantiele "discussie".

Aardige analyse over het reduceren van de militaire aanwezigheid van de VS in Duitsland:
https://buff.ly/2BLtAFX
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193569622
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 16:07 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Nou wat een succes gerechtshoven die zogenaamd neutraal zouden moeten zijn die het in de VS allang niet zijn. Het hele trias politica principe snap men daar niet meer. :Y
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 10 juni 2020 @ 16:32:30 #159
426493 crew  PippenScottie
pi_193569724
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 11:57 schreef Salina het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad wel dat er erg grote regionale verschillen zijn. Maar zijn sommige dingen dan zo slecht geregeld in de zuidelijke staten?
Afgezien van onderwijs, infrastructuur, drugsgebruik, gemiddelde inkomens. gezondheidszorg en verkiezingen bedoel je?
My friends all drive horses
pi_193569885
Ben weleens benieuwd, vooral van de Fokkers die dit interne politieke spel goed kennen sinds jaar en dag,

Als je daar zou wonen, zou je überhaupt nog stemmen? Heeft het, daar, echt enig nut.. gezien de verhoudingen, en zoals iemand eerder zei, als de Scheiding der machten er z.g.a. niet is, mild uitgedrukt.

Is, als suggestieve vraag, het dan niet een sterker signaal als men massaal boycot ten einde echte Change éérst af te dwingen ; waarna er weer enigzins zinvol gestemd kán worden.

Als Bringers of Democracy, dien je het goede voorbeeld te geven lijkt me -kuch-.

Wie kinderen heeft weet, als het ineens stil is, en er geen "speel geluiden" meer gehoord worden.. dan is het goed even te kijken of er iets aan de hand is.

Als het stil wordt tijdens de stemmingen.. zo gedacht.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sander_K op 10-06-2020 17:10:01 ]
pi_193570046
kylegriffin1 twitterde op woensdag 10-06-2020 om 15:00:01 Donald Trump Jr.'s trip last summer to Mongolia to kill an endangered sheep cost American taxpayers nearly $77,000 in Secret Service costs alone, watchdog group CREW has reported.
https://t.co/XZzFm8PZ80 reageer retweet
Dure hobby. Gelukkig met subsidie van de hardwerkende belastingbetalers.
  woensdag 10 juni 2020 @ 16:55:50 #162
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_193570081
Laat maar. :@
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_193570451
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 16:42 schreef Sander_K het volgende:
Ben weleens benieuwd, vooral van de Fokkers die dit interne politieke spel goed kennen sinds jaar en dag,

Als je daar zou wonen, zou je überhaupt nog stemmen? Heeft het, daar, echt enig nut.. gezien de verhoudingen, en zoals iemand eerder zei, als de Scheiding der machten er z.g.a. niet is, mild uitgedrukt.

Is, als suggestieve vraag, het dan niet een sterker signaal als men massaal boycot ten einde echte Change éérst af te dwingen ; waarna er weer enigzins zinvol gestemd kán worden.

Als Bringers of Democracy, dien je het goede voorbeeld te geven lijkt me -kuch-.

Wie kinderen heeft weet, als het ineens stil is, en er geen "speel geluiden" meer gehoord worden.. dan is het goed even te kijken of er iets aan de hand is.

Als het stil wordt tijdens de stemmingen.. zo gedacht.

Niet stemmen is niet klagen.

De reden dat ik met tegenzin toch zou gaan is inderdaad dat het maar in erg weinig situaties zin heeft. Alleen in de swing states is stemmen voor het individu echt relevant. Als jij in een diep rode of diep blauwe staat woont, heeft je stem geen enkele invloed meer.

Naar mijn idee zou een fatsoenlijke democratie dan ook geen winner take all systeem moeten hebben. Dat vertekent de volksrepresentatie en van majority rule worden maar weinig landen beter. Het Nederlandse systeem (en ik weet dat dat niet zomaar past in een federaal bestel) is vele malen beter. Hier maakt men van meerdere partijen een coalitie waar dan de (representatie van) de meerderheid van de bevolking zich in kan vinden.

En als het dan ook nog met enige regelmaat voorkomt dat degene met de meeste stemmen de verkiezingen verliest door allerlei achterhaalde processen.. |:(
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_193570613
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 17:21 schreef BlackLining het volgende:
Niet stemmen is niet klagen.
Waarom zou iemands recht om te klagen afhangen van een nutteloze bezigheid als stemmen?
pi_193570752
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 17:32 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Waarom zou iemands recht om te klagen afhangen van een nutteloze bezigheid als stemmen?
Ik zou zelfs het Carlin-esque argument willen aanhalen dat juist emand die incompetente, oneerlijke poitici aanstelt door er op te stemmen geen recht van klagen heeft als die politici er daarna een potje van maken.

quote:
….I have solved this political dilemma in a very direct way: I don’t vote. On Election Day, I stay home. I firmly believe that if you vote, you have no right to complain.

Now, some people like to twist that around. They say, “If you don’t vote, you have no right to complain”, but where’s the logic in that? If you vote, and you elect dishonest, incompetent politicians, and they get into office and screw everything up, you are responsible for what they have done. You voted them in. You caused the problem. You have no right to complain.

I, on the other hand, who did not vote — who did not even leave the house on Election Day — am in no way responsible for that these politicians have done and have every right to complain about the mess that you created. That I didn’t have anything to do with.
pi_193570865
Ja zo zou je er ook naar kunnen kijken. Ik heb mezelf nooit in de situatie gevonden waar ik elke optie een slecht vond.

Als ik me verplaats in de gemiddelde Amerikaan zou ik daar toch aan vast houden. Ik sta ook niet te springen om Biden, maar je kunt door te stemmen het 'beleid' wel minder desastreus maken. Volgens dat mantra zou je pas kunnen gaan stemmen wanneer je voor de volle honderd projecent achter iemand staat.

Dat citaat is vooral leuk voor mensen die voor de grap op Trump hebben gestemd want grappig hoofd maar die, nu het land in elkaar dondert, spijt hebben. Behoorlijk kort door de bocht.

In een land met één mogelijkheid zou ik er wel in meegaan, dan moet je niet stemmen. Er is dan ook geen sprake van verkiezingen maar van poppenkast. Maar hier zijn twee mogelijkheden, waarvan één nou niet bepaald geschikt is maar eindeloos veel beter dan de ander. En als je dan niet stemt en je gaat daarna weer vier jaar lang zitten afgeven op Trump, ben je niet handig bezig.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_193570958
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 16:07 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Als je die kan vinden. De VS lag al in een recessie dankzij Trump voor COVID uitbrak. En verder heeft Trump dus totaal niets gedaan wat je een succes kan noemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2020 17:53:06 ]
  woensdag 10 juni 2020 @ 18:05:03 #168
403588 mcmlxiv
pi_193571169
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 16:08 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Imo het eerste.
Dus jij denkt dat een Democraat het nog slechter kan doen dan trump?

Bijzonder. Vertel wat heeft trump in ruim drie jaar bereikt dat hij nog steeds jouw bewondering verdiend? Dus niet wat beloofd, maar wat bereikt.

Mijn structurele beeld is afbraak gezondheidszorg, op laten lopen begrotingstekort tijdens hoogconjunctuur, afbreken internationale statuur en samenwerking. En mijn actuele beeld is kut afhandelen Corona crisis en nog kutter afhandelen recente onlusten.

En dan zwijg ik nog over zijn tweets met betrekking tot mattis, die mishandelde bejaarde en alle andere poep.

Dus vertel, wtf moet iemand doen om kritiek bij jou los te maken?
pi_193571883
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 18:05 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat een Democraat het nog slechter kan doen dan trump?

Bijzonder. Vertel wat heeft trump in ruim drie jaar bereikt dat hij nog steeds jouw bewondering verdiend? Dus niet wat beloofd, maar wat bereikt.

Mijn structurele beeld is afbraak gezondheidszorg, op laten lopen begrotingstekort tijdens hoogconjunctuur, afbreken internationale statuur en samenwerking. En mijn actuele beeld is kut afhandelen Corona crisis en nog kutter afhandelen recente onlusten.

En dan zwijg ik nog over zijn tweets met betrekking tot mattis, die mishandelde bejaarde en alle andere poep.

Dus vertel, wtf moet iemand doen om kritiek bij jou los te maken?
Dat is allemaal al besproken. Trump heeft een hele rits conservatieve rechters aangesteld. Dit vergroot de kans om legale en veilige abortus in Amerika de nek om te draaien. Voor de rest maakt het hem geen ene fuck uit wat Trump allemaal doet.

Maak je geen illusies dat je hier een normale discussie mee kan hebben.
Цой жив
pi_193572007
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 18:46 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Dat is allemaal al besproken. Trump heeft een hele rits conservatieve rechters aangesteld. Dit vergroot de kans om legale en veilige abortus in Amerika de nek om te draaien. Voor de rest maakt het hem geen ene fuck uit wat Trump allemaal doet.

Wat ik dan weer vreemd vind, omdat de meeste Nederlanders juist helemaal geen fan zijn van oerconservatief beleid (en ik gok dat dat ook geldt voor Jan). Zoiets als abortus wordt in ons land nauwelijks betwist.
  woensdag 10 juni 2020 @ 19:00:05 #171
403588 mcmlxiv
pi_193572051
quote:

[..]

Maar dan is de keuze toch simpel.

Ben je anti-abortus en/of xenofoob stem je trump

Wil je een afgewogen sociaal, economisch, milieutechnisch en qua gezondheidszorg bruikbaar beleid, stem je Biden.

Helder.

Wel jammer dat anti-abortus bottomline meer doden oplevert, maar ach, dat zijn maar arme sloebers waaronder veel zwarten. Dat is eigenlijk ook gewoon winst.
pi_193572106
quote:

[..]

De hoofdzaak voor figuren als Jan is altijd het immigratiebeleid natuurlijk. Rechters en abortus zijn de bijzaken om nog enigszins op successen te kunnen terugvallen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_193572108
kylegriffin1 twitterde op woensdag 10-06-2020 om 18:45:09 Breaking via Politico: The former judge selected to advise on the case against Michael Flynn is accusing the Justice Department of distorting the justice system.

John Gleeson is recommending that the judge handling the case proceed to sentence Flynn. https://t.co/kPOf1AC9hs reageer retweet
pi_193572145
quote:
12s.gif Op woensdag 10 juni 2020 19:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

De hoofdzaak voor figuren als Jan is altijd het immigratiebeleid natuurlijk. Rechters en abortus zijn de bijzaken om nog enigszins op successen te kunnen terugvallen.
Rechters heb je nodig voor je sociaal conservatieve agenda. En dan vooral voor immigratiebeleid idd ;) maar ook vele andere aspecten.
pi_193572170
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 19:06 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Rechters heb je nodig voor je sociaal conservatieve agenda. En dan vooral voor immigratiebeleid idd ;) maar ook vele andere aspecten.
Zoals?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')