abonnement Unibet Coolblue
pi_193567169
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 13:16 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Onzelfstandig nou dat wil ik best voor me rekening nemen. Ik heb de mensen die op de foto met Creepy Joe staan onzelfstandig genoemd boehoe. Bel de krant.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 12:59 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Ik heb wel wat fatsoen vanuit huis meegekregen om niet direct op de man te spelen iig.
pi_193567202
Wat laten jullie je weer makkelijk opnaaien.
pi_193567239
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 13:44 schreef Zwoerd het volgende:
Wat laten jullie je weer makkelijk opnaaien.
Ik vind het vooral grappig dat iemand zichzelf zo kan tegenspreken en dat blijkbaar niet eens door heeft.
pi_193567263
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 13:44 schreef Zwoerd het volgende:
Wat laten jullie je weer makkelijk opnaaien.
Ik voel me bepaald niet opgenaaid. Ik vermaak me prima.
En laten de echte vertegenwoordigers van de intelligentsia gerust op Trump stemmen. Elke gek krijgt wat-ie verdient. Dat geldt wat mij betreft zelfs voor intelligente gekken.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_193567284
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 12:59 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Ik heb wel wat fatsoen vanuit huis meegekregen om niet direct op de man te spelen iig.
Ach, ik heb ook niet verder geschopt dan het HBO.

Maar roepen dat intelligentie niet samenhangt met opleidingsniveau, is typisch iets voor figuren die het niet heel ver hebben geschopt op school.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193567298
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 13:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, ik heb ook niet verder geschopt dan het HBO.

Maar roepen dat intelligentie niet samenhangt met opleidingsniveau, is typisch iets voor figuren die het niet heel ver hebben geschopt op school.
Jammer dan. Ook een generalisatie.
Ik doe het ff rustig aan.
  woensdag 10 juni 2020 @ 13:54:12 #132
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193567399
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 13:44 schreef Zwoerd het volgende:
Wat laten jullie je weer makkelijk opnaaien.
daarom zitten dit soort users hier. clicks sprokkelen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_193567414
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 13:48 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Jammer dan. Ook een generalisatie.
Niks ten nadele van mensen die na de middelbare school zijn gestopt met leren, maar dat zijn doorgaans niet de meest intelligente types.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 10 juni 2020 @ 14:01:46 #134
8369 speknek
Another day another slay
pi_193567529
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 13:48 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Jammer dan. Ook een generalisatie.
Dit gaat niet echt ergens over, maar goed. Zeggen dat intelligentieniveau geen verband houdt met opleidingsniveau is ook een generalisatie, zoals uitspraken over de werkelijkheid dikwijls zijn. In dit geval de correlatie van twee (als gevolg van central limit theorem) normaalverdelingen. Dat zijn noodzakelijk generalisaties.

In dit geval een die niet klopt. General intelligence (g factor) en academic achievement zijn sterk gecorreleerd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193567566
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 13:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niks ten nadele van mensen die na de middelbare school zijn gestopt met leren, maar dat zijn doorgaans geen intelligentsia.
Dat was mijn punt niet helemaal.
Los daarvan: we generaliseren allemaal wel eens, en ook wel vaker dan "wel eens".

Mijn zorgen mbt Trump hebben niet zoveel te maken met het opleidingsniveau van zijn stemmers. Ik vind het vooral zorgwekkend dat in een democratische rechtsstaat de grondbeginselen van die rechtsstaat zo zwaar worden ondermijnd door de gekozen 'eerste' man/vrouw, en dat die ondermijning zo volmondig wordt toegejuicht, ook door intelligente mensen. En worden ze niet toegejuicht, dan wordt er veel te vaak weggekeken.
Daarnaast houd ik niet van presidenten/premiers die tweedracht en onenigheid in een samenleving alleen maar wensen aan te wakkeren en daar blijkbaar intens van lijken te genieten.
Kortom: ik van de man een eng figuur. Het is best aardig om geschiedenisboeken te lezen over Romeinse keizers of Louis XIV, maar ik was altijd blij dat in de westerse samenlevingen het absolutisme, ook op basis van lessen uit WO 2, was afgezworen. Maar het lijkt wel alsof de mensen zich niet (willen) realiseren in wat voor weelde ze leven. En weer in grote groepen wensen mee te marcheren met De Sterke Man (of Vrouw).
Daarom hoop ik dat zowel slimme als domme mensen NIET op Trump stemmen a.s. november. Om een eerste halt toe te roepen aan deze, in mijn ogen zeer zorgwekkende, ontwikkelingen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_193567577
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 14:01 schreef speknek het volgende:

[..]

Dit gaat niet echt ergens over, maar goed. Zeggen dat intelligentieniveau geen verband houdt met opleidingsniveau is ook een generalisatie, zoals uitspraken over de werkelijkheid dikwijls zijn. In dit geval de correlatie van twee (als gevolg van central limit theorem) normaalverdelingen. Dat zijn noodzakelijk generalisaties.

In dit geval een die niet klopt. General intelligence (g factor) en academic achievement zijn sterk gecorreleerd.
... maar in de VS ook bijzonder afhankelijk van waar en in welke sociaal-economische situatie je uit je moeder gevallen bent.

Dat maakt het mijns inziens nog veel merkwaardiger dat je juist aan de lager opgeleide kant van dit spectrum mensen richting de Republikeinen ziet neigen.

Als of je onderweg terug van het stemmen voor de VVD meteen maar even langs de voedselbank gaat 8)7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_193567632
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 14:01 schreef speknek het volgende:

[..]

Dit gaat niet echt ergens over, maar goed. Zeggen dat intelligentieniveau geen verband houdt met opleidingsniveau is ook een generalisatie, zoals uitspraken over de werkelijkheid dikwijls zijn. In dit geval de correlatie van twee (als gevolg van central limit theorem) normaalverdelingen. Dat zijn noodzakelijk generalisaties.

In dit geval een die niet klopt. General intelligence (g factor) en academic achievement zijn sterk gecorreleerd.
Het is me een beetje teveel off-topic (deels door eigen 'schuld'), maar je hebt een punt. Ook al vond/vind ik mijn opmerking niet persé onjuist, ik bedoelde het nogal melig. Daarom had ik een knipoog moeten zetten.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_193567784
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 13:42 schreef The_End het volgende:

[..]


[..]

Ik ben toch niet met Biden in gesprek?

Op de man spelen dan doel ik natuurlijk op jouw en mij.
  Moderator woensdag 10 juni 2020 @ 14:32:37 #139
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193568027
Verassend weer:

quote:
As the number of new coronavirus cases continues to increase worldwide, and more than a dozen states and Puerto Rico are recording their highest averages of new cases since the pandemic began, hospitalizations in at least nine states have been on the rise since Memorial Day.

https://www.washingtonpos(...)italizations-rising/
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_193568273
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 14:32 schreef Tijger_m het volgende:
Verassend weer:
[..]

Verstandig om dan met miljoenen mensen op straat te gaan schreeuwen en janken.
  woensdag 10 juni 2020 @ 14:49:26 #141
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_193568290
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 14:17 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Ik ben toch niet met Biden in gesprek?

Op de man spelen dan doel ik natuurlijk op jouw en mij.
Misschien ben je niet zo slim wanneer je op de democraten stemt, maar je moet toch wel verbijsterend dom zijn om nog een keer op Trump te stemmen?
pi_193568342
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 14:17 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Ik ben toch niet met Biden in gesprek?

Op de man spelen dan doel ik natuurlijk op jouw en mij.
Daar zit meteen een groot verschil in ethiek tussen ons.

Ik vind het juist onfatsoenlijk dat je over andere van alles roept als ze er niet bij zijn, maar niet tegen mensen zelf zegt wat je echt vind.

Op de man spelen is voor mij alleen een probleem als je het niet kan onderbouwen (bv door strawman)
pi_193568511
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 14:48 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Verstandig om dan met miljoenen mensen op straat te gaan schreeuwen en janken.
Eens dat het bijzonder dom en onverantwoord is van bunkerboy om weer rally's te gaan houden.
pi_193568706
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 14:52 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Daar zit meteen een groot verschil in ethiek tussen ons.

Ik vind het juist onfatsoenlijk dat je over andere van alles roept als ze er niet bij zijn, maar niet tegen mensen zelf zegt wat je echt vind.

Op de man spelen is voor mij alleen een probleem als je het niet kan onderbouwen (bv door strawman)
Je hebt het hier over Biden ik mag dus niks zeggen als hij er niet is... kom op zeg :) jullie kunnen beter.
pi_193568717
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 15:01 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Eens dat het bijzonder dom en onverantwoord is van bunkerboy om weer rally's te gaan houden.
Ben ik het wel mee eens (onverstandig om ze weer te houden) . Alleen jammer dat dit eenzijdig is.

Hand in eigen boezem is er niet meer bij.
  woensdag 10 juni 2020 @ 15:41:36 #146
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_193569021
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 12:59 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Ik heb wel wat fatsoen vanuit huis meegekregen om niet direct op de man te spelen iig.
Dus noem je iemand heel denigrerend "King of the Blacks" en anderen heel denigrerend "stemvee"

Fatsoen meegekregen...

Duidelijk...
Op het scherp van de snede.
pi_193569093
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 15:41 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Dus noem je iemand heel denigrerend "King of the Blacks" en anderen heel denigrerend "stemvee"

Fatsoen meegekregen...

Duidelijk...
Heel erg ja.

Senate Democrats consistently bemoan the chamber’s processing of “right-wing judges.” And though some jurists are indeed controversial, several of those getting a Judiciary Committee hearing Thursday received sign-off from Democrats in the affected states

https://www.rollcall.com/(...)eaded-to-floor-soon/

Hij blijft maar doorgaan.
pi_193569095
Laten we eerlijk wezen, was het een foto waarbij niet Biden maar Trump er zo bij zat, en al het andere was exact hetzelfde, dan waren de geluiden hier toch echt anders :)
pi_193569134
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 15:47 schreef Refragmental het volgende:
Laten we eerlijk wezen, was het een foto waarbij niet Biden maar Trump er zo bij zat, en al het andere was exact hetzelfde, dan waren de geluiden hier toch echt anders :)
Als het nou een actuele foto was met enige context had je wellicht een punt gehad. Nu is het gewoon een slappe relpoging met een foto uit 2017.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193569158
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 15:47 schreef Refragmental het volgende:
Laten we eerlijk wezen, was het een foto waarbij niet Biden maar Trump er zo bij zat, en al het andere was exact hetzelfde, dan waren de geluiden hier toch echt anders :)
Net of het Trump lukt om dat trappetje te beklimmen. Laten we een beetje reëel blijven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')