Dit lees ik inderdaad geregeld op Facebook en/of Instagram. Ze worden ook bijna nooit gecorrigeert. Het betreft wel voornamelijk laag opgeleiden/ werklozen die weinig contact hebben met blanken.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:46 schreef ToT het volgende:
Sommige mensen zouden echt wel een oorlog met de autochtone Nederlander willen.
Geduld jongens, geduld! Nog even wachten tot jullie wat meer gelijkgestemden hier geïmporteerd hebben en de autochtone bevolking wat verder vergrijsd is.
Dit. Zelfs onder de vele Nederlanders wordt Hamilton verkozen boven Max.quote:Op maandag 8 juni 2020 14:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Huidskleur is ook totaal geen issue in de F1, alhoewel hij die kaart wel trok na zijn eerste 2 seizoenen. Maar als ik mij niet vergis is hij met Max de meest populaire coureur ter wereld. En eerlijk gezegd ik ben ook nog gewoon fan van hem, tja dit soort uitspraken moet hij gewoon laten.
Half Nederland liep tijdens het EK van 88 ook met een Gullit pruikquote:Op maandag 8 juni 2020 14:59 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dit. Zelfs onder de vele Nederlanders wordt Hamilton verkozen boven Max.
Geschiedkundig cherry picking viert hoogtij in deze discussie.quote:Op maandag 8 juni 2020 14:54 schreef TLC het volgende:
Stelletje hypocrieten, net als bv die Hamilton, wel kritiek hebben maar ondertussen door de woestijnbak scheuren in landen waar vaak gebruikt wordt gemaakt van slavernij
Tja, Gullit is ook 1 van mijn favoriete Bn´ersquote:Op maandag 8 juni 2020 15:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Half Nederland liep tijdens het EK van 88 ook met een Gullit pruik
Ik doel hier op:quote:Op maandag 8 juni 2020 12:45 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee je moet niet dingen verdraaien, Ik heb nooit gezegd dat jij schuldig bent aan Coen zijn daden. Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag. Je zei namelijk dat de massamoord van Coen op die eilandbewoners misschien wel hun eigen schuld is.
Hoe is dat hun eigen schud?
Hoe is het mijn schuld?quote:Op maandag 8 juni 2020 11:51 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Eigen schuld? Ik snap je frustratie. Je land gaat naar de klote, je wordt gediscrimineerd in je eigen land, zwarte piet verdwijnt, Molukse wijken blijven, een Marokkaanse burgemeester die jullie geschiedenis wilt slopen, BLM demonstratie waar niet wordt ingegrepen, alles wordt jullie afgepakt. Misschien is dat wel jouw eigen schuld.
Stookt ook vast 'bio'massa in zn huis. Ook zo ontzetten vriendelijk voor het milieu.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:54 schreef Gunner het volgende:
[..]
hypocriete zak ook nog eens. zeggen hoe milieubewust ie is. Maar ik weet niet hoevaak deelnemen aan het hele F1 circus wat de hele wereld overvliegt.
Defund Amsterdam!quote:Op maandag 8 juni 2020 11:05 schreef Document1 het volgende:
Een jongere burgemeester die zwaar onder de duim van ome Erdogan zit. Waarom nemen we hem überhaupt serieus? Waarom krijg hij dit podium? O wacht Amsterdam. Het afvoerputje van Nederland.
In Charleroi tijdens EK2000 was er ook zo'n feestje. Ging de hele wereld over hoe belachelijk het allemaal was. Rellen door de straten en alles. ME, waterkanonnen, hele plein werd voor de wedstrijd schoongeblazen. Gewonden.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
"Enkele relschoppers in Belgïe"
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/an4yGdq_460svvp9.webm
Nee dat was mijn reactie aan jouw om je een spiegel voor te houden, pas nadat jij de 15.000 eilandbewoners de schuld gaf dat Coen ze had uitgeroeid. Dus nogmaals, ga nou niet draaien. Hoe is het die 15.000 Molukkers hun eigen schuld dat Coen ze van de aardbodem had geveegd?quote:Op maandag 8 juni 2020 15:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik doel hier op:
[..]
Hoe is het mijn schuld?
Ik verdraai geen kloot hier, jij blijft hangen in je denkwijze. Niet in de discussie willen gaan.
Prima als je alleen je mening wil ventileren hoor, maar wees dan gewoon eerlijk.
Waarom moet ik een spiegel voor gehouden krijgen? Jij wil vandalisme toepassen en de hele geschiedenis verzwijgen.quote:Op maandag 8 juni 2020 15:21 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee dat was mijn reactie aan jouw om je een spiegel voor te houden, pas nadat jij de 15.000 eilandbewoners de schuld gaf dat Coen ze had uitgeroeid. Dus nogmaals, ga nou niet draaien. Hoe is het die 15.000 Molukkers hun eigen schuld dat Coen ze van de aardbodem had geveegd?
De slavernij moet eerst eens voor veel jongere armen afgeschaft worden.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De simpelste oplossing voor dit soort problemen is de herinvoering van de slavernij.
Je vraagt hoe jij schuldig bent, terwijl je 5 minuten daarvoor de schuld van een massamoord bij de onschuldige bevolking zelf legt. Weet je zelf eigenlijk wel wat je zegt?quote:Op maandag 8 juni 2020 15:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom moet ik een spiegel voor gehouden krijgen? Jij wil vandalisme toepassen en de hele geschiedenis verzwijgen.
Jij draait het hier om, niet ik. Jij hebt alleen, denk je, de moral highground. Jij zegt dat je je er niet druk om maakt, maar je zit wel al 4 uur te reageren.
Je kan ook gewoon eerlijk zijn. Maar dat zie ik je ook niet doen.
In Amsterdam zal hij er wel mee wegkomen zonder enige gevolgen voor hem.quote:Jongerenburgemeester over slopen historische gevels: 'Was ironisch bedoeld'
Jongerenburgemeester Achraf el Johari suggereerde op Twitter dat oude Amsterdamse gevels die door slavernij gefinancierd zijn, moeten worden neergehaald. Dat was ironie, stelt hij. Maar de haatreacties die hij ontving waren er niet minder om. 'Mensen lezen wat ze willen lezen.'
https://www.at5.nl/artike(...)was-ironisch-bedoeld
Monumentale grachtenpanden behouden is wel van zeker cultureel belang. Naast wat andere culturele en geschiedkundige zaken mag het grootste deel van de stad wel een flinke herstructurering gebruiken. Van Amsterdam-West kan je een mooi park maken bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:01 schreef Glazenmaker het volgende:
Waarom zijn we boos over het slopen van Amsterdam?
Exact. De rest van je post doet er weinig toe.quote:Op maandag 8 juni 2020 15:31 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Je vraagt hoe jij schuldig bent (...)
Genoeg van dat soort panden in Groningen die gesloopt zijn door randstedelingen en dat kon ook niemand boeien. Als een groepje Marokkanen de boel wil slopen is er tenminste nog een beetje sensatie die je ervoor terug krijgt.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:03 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Monumentale grachtenpanden behouden is wel van zeker cultureel belang. Naast wat andere culturele en geschiedkundige zaken mag het grootste deel van de stad wel een flinke herstructurering gebruiken. Van Amsterdam-West kan je een mooi park maken bijvoorbeeld.
Klopt...de keuze om beroepswerkloze te worden begint zich al te ontwikkelen op14 jarige leeftijd. Zeg maar van vader op zoon en van moeder op dochter.quote:Op maandag 8 juni 2020 15:28 schreef torentje het volgende:
[..]
De slavernij moet eerst eens voor veel jongere armen afgeschaft worden.
Precies, je stelt dus een hypocriete vraag.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact. De rest van je post doet er weinig toe.
Beetje een rare vraag...
Voor de rest heb ik niet het gevoel dat jij hier komt om een discussie te voeren. Alleen om je onderbuikje te legen.
Succes verder.
quote:Op maandag 8 juni 2020 11:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor een ander is het een scheepsheld. En misschien is het wel de eigen schuld van de mensen na de, voor hem traumatische, moord op zijn collega.
Je weet het niet. Maar 1 ding is zeker, lekker laten staan.
Daar ben ik het zelf ook niet mee eens, en het blijft toch wel prettig wat culturele zaken te bewaren vind ik. Dat randstedelingen zo denken is natuurlijk een kwalijke zaak op zich. Net als Amsterdammers welke denken dat Nederland alleen uit hun stad bestaat.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Genoeg van dat soort panden in Groningen die gesloopt zijn door randstedelingen en dat kon ook niemand boeien. Als een groepje Marokkanen de boel wil slopen is er tenminste nog een beetje sensatie die je ervoor terug krijgt.
aldus een buitenlander in het land waar ie woont.quote:Op maandag 8 juni 2020 15:24 schreef cempexo het volgende:
Logische ontwikkeling...in Amsterdam wonen nog maar 40% Hollanders en 60% buitenlanders.
Daar zeg ik toch 'ik weet het niet'. Doelend op wat de reden was. Maar 1 ding is wel zeker, lekker laten staan. Geschiedenis right in your face. Niks verzwijgen.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:21 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Precies, je stelt dus een hypocriete vraag.
[..]
Het is helemaal niet leuk als je redelijke antwoorden geeft.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:26 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Daar ben ik het zelf ook niet mee eens, en het blijft toch wel prettig wat culturele zaken te bewaren vind ik. Dat randstedelingen zo denken is natuurlijk een kwalijke zaak op zich. Net als Amsterdammers welke denken dat Nederland alleen uit hun stad bestaat.
Het is A'dam hequote:Op maandag 8 juni 2020 17:18 schreef Hathor het volgende:
Je gaat me toch niet wijsmaken dat "jongerenburgemeester' een echte betaalde functie is???
Precies, je laat dus de mogelijkheid open dat de massamoord de schuld van de bevolking zelf was. Hoe wil je dit nou goedpraten? Je verdient het niet eens antwoord te krijgen op de vraag of jij schuldig bent aan alles wat ik eerder opnoemde.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daar zeg ik toch 'ik weet het niet'. Doelend op wat de reden was. Maar 1 ding is wel zeker, lekker laten staan. Geschiedenis right in your face. Niks verzwijgen.
Dus waarom blijf je mij daar naar vragen en geef je geen enkel antwoord op mijn vraag? Waarom ben ik de schuldige?
Eens.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:17 schreef LXIV het volgende:
Wel eens dat humor moet kunnen. Tegenwoordig kan al bijna niks meer.
Echt he. Het was humor. Ironie.quote:Op maandag 8 juni 2020 15:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja hoor, hij doet een Akwasietje:
[..]
In Amsterdam zal hij er wel mee wegkomen zonder enige gevolgen voor hem.
Die Gullit pruik, had em ook. Zat in zo'n petje toch?quote:Op maandag 8 juni 2020 15:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Half Nederland liep tijdens het EK van 88 ook met een Gullit pruik
Ja zat in een petje. Klopt, nu hoef je dat niet meer te doen, maar liet even zien hoe 32 jaar geleden al donkere Nederlanders op handen gedragen werden.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die Gullit pruik, had em ook. Zat in zo'n petje toch?
Maar daar hoef je vandaag de dag niet meer mee aan te komen
Ongelooflijk hoe het toch altijd weer erop uitdraait dat ANDEREN het gedaan hebbenquote:Op maandag 8 juni 2020 15:46 schreef de jongerenburgemeester het volgende:
'Mensen lezen wat ze willen lezen.'
Het enige dat die gast onderzocht heeft is de park.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:21 schreef ZarB het volgende:
23 jaar, docent en onderzoeker. Schei uit man, je komt net uit je moeders baarmoeder rollen.
Hij is lid van Denk dus die kans is groot.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:58 schreef Hexagon het volgende:
Maar ik denk dat die gast gewoon een troll is.
quote:Student stapt uit medezeggenschapsraad hogeschool vanwege ‘benoeming witte rector’
Student aan de Hogeschool van Amsterdam (HvA) Achraf El Johari (21) is opgestapt uit de medezeggenschapsraad vanwege de benoeming van Geleyn Meijer als nieuwe rector.
“Weer een witte man uit de babyboomgeneratie,” aldus rechtenstudent El Johari volgens het Parool. “Amsterdam is een biculturele stad, en de HvA is ook een biculturele school. Maar het bestuur is niet representatief. Zo geef je mensen met een andere achtergrond het signaal dat dit soort functies niet voor hen is weggelegd.”
Volgens El Johari had het bestuur de hengel uit moeten gooien ‘buiten haar eigen witte visvijver’.
El Johari pleit voor meer diversiteit in het algemeen. “Neem het nieuwe Wibauthuis. Dat is niet heel geschikt voor mensen met een functiebeperking. De balies zijn bijvoorbeeld te hoog. Ik weet zeker: als in het bestuur iemand met een functiebeperking had gezeten, was dat beter geregeld.”
Hij stopt donderdag met zijn (betaalde) functie.
https://wnl.tv/2018/04/14(...)oeming-witte-rector/
Bij het eerste debat met Baudet loopt dit jochie huilend wegquote:Op maandag 8 juni 2020 18:39 schreef RamboDirk het volgende:
Kan zo het plekje van Ozturk opvullen bij Denk.
Bijgesteld: het is 35% Hollanders en 65% buitenlanders.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
aldus een buitenlander in het land waar ie woont.
De ironie.
Precies, die zijn ook nog eens te zwaar omdat zij niet zo hard werkten zoals de armen wel deden, terwijl de armen ook nog eens niet meer bij de eigen gewichtsklasse mochten blijven.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:17 schreef cempexo het volgende:
[..]
Klopt...de keuze om beroepswerkloze te worden begint zich al te ontwikkelen op14 jarige leeftijd. Zeg maar van vader op zoon en van moeder op dochter.
Heb jij daar dat soort 'enge mensen' voor nodig dan?quote:Op maandag 8 juni 2020 12:08 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Door dit soort enge mensen zou je bijna weer verlangen naar een puur blanke Nederlandse samenleving. Dit stuk ongedierte zaait alleen maar haat en woede.
Ik ben een witte Hollander en ik ben trots op mijn land en zijn historie.
HAHAHAHAAHquote:Op maandag 8 juni 2020 19:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat een kansloze zak.
Slaapt die bij Sylvana onder d'r bed?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |