En daarom post jij nu al 19 keer in dit topic.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:36 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Waarom. Dat standbeeld boeit mij niet.
Voor een ander is het een scheepsheld. En misschien is het wel de eigen schuld van de mensen na de, voor hem traumatische, moord op zijn collega.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:31 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Een standbeeld dient ter verering. Die tekst had er natuurlijk van begin af aan op gemoeten. Mensen moesten eerst klagen. Sowieso een standbeeld van een massamoordenaar klopt al niks van.
En daarna onder schijten en, aan het paard door de straten sleuren in het IJ flikkeren.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:34 schreef thedeedster het volgende:
Ik wil een standbeeld voor Airfryer en Simons. Midden op de Dam. Alleen om het daarna omver te kunnen halen.
Ja omdat mensen op mijn uitspraak reageren.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En daarom post jij nu al 19 keer in dit topic.
Die persoon heeft er wel mede aan bij gedragen dat, ook de kleurlingen van nu, kunnen verkeren in relatieve luxe. Zelf nooit wat bereikt maar wel overal tegenaan lopen kankeren, vooral als het 'blank' is.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:31 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Een standbeeld dient ter verering. Die tekst had er natuurlijk van begin af aan op gemoeten. Mensen moesten eerst klagen. Sowieso een standbeeld van een massamoordenaar klopt al niks van.
Een ander wel.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:36 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Waarom. Dat standbeeld boeit mij niet.
Als je het goed wil doen, moet je alle geschiedenis verwijderen die daar mee te maken hebt. Of wel gewoon ALLES in NL. Atoombom er op, 100 jaar later opnieuw beginnen.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:41 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ja omdat mensen op mijn uitspraak reageren.
Ik zei namelijk, als je het doet, doe het dan goed.
Maar ik zal het nog een keer herhalen voor je...
Dat hele standbeeld interesseert me niet.
Het interesseert je niet, maar je gedrag verraadt iets anders.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:41 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ja omdat mensen op mijn uitspraak reageren.
Ik zei namelijk, als je het doet, doe het dan goed.
Maar ik zal het nog een keer herhalen voor je...
Dat hele standbeeld interesseert me niet.
Eigen schuld? Ik snap je frustratie. Je land gaat naar de klote, je wordt gediscrimineerd in je eigen land, zwarte piet verdwijnt, Molukse wijken blijven, een Marokkaanse burgemeester die jullie geschiedenis wilt slopen, BLM demonstratie waar niet wordt ingegrepen, alles wordt jullie afgepakt. Misschien is dat wel jouw eigen schuld.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor een ander is het een scheepsheld. En misschien is het wel de eigen schuld van de mensen na de, voor hem traumatische, moord op zijn collega.
Je weet het niet. Maar 1 ding is zeker, lekker laten staan.
Absoluut niet. Die persoon “stelt” absoluut niks voor.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die persoon heeft er wel mede aan bij gedragen dat, ook de kleurlingen van nu, kunnen verkeren in relatieve luxe. Zelf nooit wat bereikt maar wel overal tegenaan lopen kankeren, vooral als het 'blank' is.
Fijn dat het een ander interesseert. Dat boeit mij ook niet.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een ander wel.
Maar wat jou niet boeit, moet dus maar weg? Mij boeit de Marokkaanse gemeenschap niet. En linedancen.
Moet dat ook maar weg dan? Als dat de voorwaarde is tegenwoordig?
Boeie. Wie dingen wilt verwijderen, van mij mag je. Maar doe het goed.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je het goed wil doen, moet je alle geschiedenis verwijderen die daar mee te maken hebt. Of wel gewoon ALLES in NL. Atoombom er op, 100 jaar later opnieuw beginnen.
Of je leert er gewoon mee leven. Dat kan ook. Maar zeuren, zeiken en jammeren dat het allemaal zo oneerlijk is, is natuurlijk makkelijker.
Eerder het gedrag van de roedel wolven.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het interesseert je niet, maar je gedrag verraadt iets anders.
Hou er dan maar over op.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:53 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Fijn dat het een ander interesseert. Dat boeit mij ook niet.
We hebben het niet over jou natuurlijk.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:52 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Absoluut niet. Die persoon “stelt” absoluut niks voor.
Hah hah grappig.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:55 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
We hebben het niet over jou natuurlijk.
Je kan zeggen wat je wil maar het klinkt ook niet als Janssen of de Groot.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar met zo'n naam ben je niet van Turkse komaf.
Ik wil eigenlijk wel beginnen met dat stuk ruimteafval in Mekka.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:53 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Boeie. Wie dingen wilt verwijderen, van mij mag je. Maar doe het goed.
Ja arresteer hem. Hij noemt een massamoord van een compleet eiland, 15000 vrouwen en kinderen hun eigen schuld. Dan stopt BLM denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ah, eindelijk kennen we de aanstichter van al deze ellende: @:red_85 !!!
De steenquote:Op maandag 8 juni 2020 11:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel beginnen met dat stuk ruimteafval in Mekka.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |