abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 juni 2020 @ 23:23:20 #101
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193529988
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:18 schreef Redefine het volgende:
Wat het racisme vraagstuk betreft, vind ik het vooral weer typerend dat je links en rechts alweer veel opmerkingen ziet, dat men helemaal klaar is met het racismegezeik :O Die mensen impliceren dan dat ze het de eerste en twee keer dat erover ging prima vonden, maar de derde of vierde keer opeens teveel :')

En sowieso is het natuurlijk onzin om te impliceren dat je er nu wel klaar mee bent. Dat kan eigenlijk alleen als je ook daadwerkelijk een kant op hebt gewild met de discussie.
Ik denk dat je drie groepen hebt momenteel:

1. We moeten iets doen
2. Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen want volgens mij doe ik het al redelijk goed
3. Racisme bestaat niet

Die derde groep is een beetje verloren en die mensen gaan niet meer overtuigd worden. Dus die eerste twee groepen zullen een balans moeten vinden. Groep 2 moet wel een beetje willen luisteren naar wat er zoal leeft, en groep 1 moet de boodschap op zo'n manier brengen dat het groep 2 niet juist weer afstoot.

Ik zit zelf eigenlijk een beetje in groep 2, geloof ik.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193530024
Ben ik weer :W
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 7 juni 2020 @ 23:28:25 #103
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193530086
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:23 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik denk dat je drie groepen hebt momenteel:

1. We moeten iets doen
2. Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen want volgens mij doe ik het al redelijk goed
3. Racisme bestaat niet

Die derde groep is een beetje verloren en die mensen gaan niet meer overtuigd worden. Dus die eerste twee groepen zullen een balans moeten vinden. Groep 2 moet wel een beetje willen luisteren naar wat er zoal leeft, en groep 1 moet de boodschap op zo'n manier brengen dat het groep 2 niet juist weer afstoot.

Ik zit zelf eigenlijk een beetje in groep 2, geloof ik.
Daar ben ik het grotendeels mee eens. Al deel ik zelf iets anders in (toevallig vandaag nog met iemand over gehad).

1. De schreeuwers die roepen dat er geen racisme is, vooral niks veranderd moet worden en ondertussen de meest racistische dingen roept en vooral de ander niet wil begrijpen
2. De verreweg grootste groep die zoveel mogelijk beide kanten van het verhaal wil begrijpen en vooral samen met elkaar naar een oplossing wil zoeken om het voor iedereen beter te maken. En ook snapt dat er iets moet veranderen.
3. De schreeuwers aan de andere kant die per direct alles willen veranderen en blijven stampen dat niet alles direct veranderd. En ondertussen ook behoorlijk wat dingen roept en denkt die juist weer racistisch zijn de andere kant op.

Waarbij ik dan in groep twee val.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 7 juni 2020 @ 23:30:08 #104
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193530112
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:28 schreef Redefine het volgende:

[..]

Daar ben ik het grotendeels mee eens. Al deel ik zelf iets anders in (toevallig vandaag nog met iemand over gehad).

1. De schreeuwers die roepen dat er geen racisme is, vooral niks veranderd moet worden en ondertussen de meest racistische dingen roept en vooral de ander niet wil begrijpen
2. De verreweg grootste groep die zoveel mogelijk beide kanten van het verhaal wil begrijpen en vooral samen met elkaar naar een oplossing wil zoeken om het voor iedereen beter te maken. En ook snapt dat er iets moet veranderen.
3. De schreeuwers aan de andere kant die per direct alles willen veranderen en blijven stampen dat niet alles direct veranderd. En ondertussen ook behoorlijk wat dingen roept en denkt die juist weer racistisch zijn de andere kant op.

Waarbij ik dan in groep twee val.
Dat zijn in andere bewoordingen ook wel zo'n beetje dezelfde drie groepen denk ik.

Nou ja, story of our life als D66-stemmers, altijd tussen twee vuren in ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193530125
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:30 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat zijn in andere bewoordingen ook wel zo'n beetje dezelfde drie groepen denk ik.

Nou ja, story of our life als D66-stemmers, altijd tussen twee vuren in ;)
90% zit wel in groep 2 waarschijnlijk :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 7 juni 2020 @ 23:33:07 #106
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193530143
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:31 schreef Fred_B het volgende:

[..]

90% zit wel in groep 2 waarschijnlijk :P
Ja en waarom stemmen die nou niet allemaal op D66 Fred!! :(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193530148
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:18 schreef Redefine het volgende:
Wat het racisme vraagstuk betreft, vind ik het vooral weer typerend dat je links en rechts alweer veel opmerkingen ziet, dat men helemaal klaar is met het racismegezeik :O Die mensen impliceren dan dat ze het de eerste en twee keer dat erover ging prima vonden, maar de derde of vierde keer opeens teveel :')

En sowieso is het natuurlijk onzin om te impliceren dat je er nu wel klaar mee bent. Dat kan eigenlijk alleen als je ook daadwerkelijk een kant op hebt gewild met de discussie.
Waarschijnlijk zijn ze wel klaar met de toon van het debat, waarin heel normale mensen opeens als gore racist worden aangewezen.

Overigens is dit ongetwijfeld over een paar weken ook weer grotendeels overgewaaid.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 7 juni 2020 @ 23:34:31 #108
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193530162
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:31 schreef Fred_B het volgende:

[..]

90% zit wel in groep 2 waarschijnlijk :P
Dat klopt. Helaas domineren de andere groepen het debat. Uiteindelijk moet het toch vanuit groep twee komen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193530166
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:33 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja en waarom stemmen die nou niet allemaal op D66 Fred!! :(
135 Jettens, Ollongrens, Van Engelshovens, Van Veldhovens, Snellen enz. in de kamer. Dan ga ik meteen emigreren :(
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 7 juni 2020 @ 23:35:45 #110
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193530178
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:34 schreef Fred_B het volgende:

[..]

135 Jettens, Ollongrens, Van Engelshovens, Van Veldhovens, Snellen enz. in de kamer. Dan ga ik meteen emigreren :(
Dan is België je nog niet te ver genoeg van Nederland?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193530189
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:35 schreef Strani het volgende:

[..]

Dan is België je nog niet te ver genoeg van Nederland?
Je kan het nooit zeker weten :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 7 juni 2020 @ 23:39:56 #112
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193530224
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:33 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zijn ze wel klaar met de toon van het debat, waarin heel normale mensen opeens als gore racist worden aangewezen.

Overigens is dit ongetwijfeld over een paar weken ook weer grotendeels overgewaaid.
Het probleem is dat echter in bijna al die gevallen je helemaal niet voor racist wordt uitgemaakt. Het is vooral iets wat mensen zelf invullen. Ja als ik dit zeg dan ben ik opeens een racist. Terwijl je gewoon prima kritisch kunt zijn over dit soort dingen. Misschien dat dan een enkeling je voor racist zou uitmaken, maar dat is dan iemand die zelf een beetje de weg kwijt is.

Het is in veel gevallen ook een beetje een manier om wel iets dubieus te kunnen zeggen. Ja ik kan dit niet zeggen, want dan wordt ik een racist genoemd.

Het punt is dat dit soort onderwerpen/discussies (datzelfde geldt voor transgenders, homoseksualiteit en migratie bijvoorbeeld) om de zoveel tijd weer op komt zetten en inderdaad ook weer na een paar weken wegzakt. Dat komt omdat we uiteindelijk het vooral er maar niet over willen hebben. We kijken nauwelijks naar oplossing.

Maar vooral laten we mensen uitrazen, zonder dat we er iets aan doen. Dus dan is het ook niet zo vreemd dat de discussie vanzelf weer terugkomt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193530228
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:22 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja. Al weet je nooit hoe het uiteindelijk was gegaan met andere maatregelen. Achteraf is makkelijk praten en geen land en situatie is volledig met elkaar te vergelijken.

Wat overigens niet betekend dat er in Nederland geen fouten zijn gemaakt. Het blijft natuurlijk opmerkelijk hoe slordig ze zijn omgegaan met verkrijgen van testen en mondkapjes.
:Y Zag laatst een tweet van een Britse man die hier al een tijd woont en die zei dat het toch best verbazingwekkend is hoeveel hier gewoon geaccepteerd wordt. In de UK zijn ze dan mega kwaad, terwijl er hier meer vanuit wordt gegaan dat het vast niet bewust is, hoort erbij, etc. Nederland zit wat betreft doden per miljoen inwoners bijvoorbeeld ook best hoog, maar ondertussen kom je dan dit tegen: https://www.bloomberg.com(...)h-followed-the-rules

Ik vind zelf die instelling geen ramp, soms ook beter, maar ergens heeft die man wel gelijk. :D ze weten het hier vaak ook wel slim te brengen.
  zondag 7 juni 2020 @ 23:41:34 #114
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193530246
Ik ben sowieso nog nooit van mijn leven een racist genoemd. En heb nog nooit het gevoel gehad dat mensen dat over mij zouden denken. Ondanks dat ik genoeg kritisch ben geweest over bepaalde zaken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 7 juni 2020 @ 23:44:05 #115
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193530281
Ik heb laatst wel iets tegen racisme gedaan trouwens. Ik geloof dat ik wel redelijke online presence heb in mijn dorp en ik postte iets tegen het racisme richting Chinesen als gevolg van corona op Facebook. Dat werd gelukkig wel goed ontvangen.

Ik vind dat zelf ook zinvoller dan nu allemaal hetzelfde plaatje copy-pasten of zo, en dan inderdaad volgende week weer met iets anders bezig zijn.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 7 juni 2020 @ 23:50:40 #116
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193530340
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:40 schreef Em31 het volgende:

[..]

:Y Zag laatst een tweet van een Britse man die hier al een tijd woont en die zei dat het toch best verbazingwekkend is hoeveel hier gewoon geaccepteerd wordt. In de UK zijn ze dan mega kwaad, terwijl er hier meer vanuit wordt gegaan dat het vast niet bewust is, hoort erbij, etc. Nederland zit wat betreft doden per miljoen inwoners bijvoorbeeld ook best hoog, maar ondertussen kom je dan dit tegen: https://www.bloomberg.com(...)h-followed-the-rules

Ik vind zelf die instelling geen ramp, soms ook beter, maar ergens heeft die man wel gelijk. :D ze weten het hier vaak ook wel slim te brengen.
Het blijft altijd wel verbazen hoe cijfers en statistieken door verschillende mensen zulke tegengestelde interpretaties blijven geven. Want voor Nederland kom je inderdaad beide verhalen tegen. Deze is heel positief en ergens anders is het weer negatief.

Wat de fouten in Nederland betreft, ik vind het nog steeds heel slordig en ook best kwalijk. Maar tegelijkertijd snap ik wel dat de aanpak van dit virus zo complex is dat er fouten worden gemaakt.

Wat ik wel steeds storender gaan vinden is het veranderen van de maatregelen. Die lijken toch heel erg gestuurd te zijn vanuit de wensen van ons allemaal i.p.v. dat er een bepaalde lijn wordt getrokken.

De omslag bij de persconferentie half mei (over het openen van horeca op 1 juni) etc. blijf ik nog steeds een vreemde vinden. Ik juich het toe dat er meer dingen open gaan en kunnen. En het lijkt erop dat het ook wel degelijk kan :) Maar het is heel vreemd als je daarvoor op een vrij harde lijn zitten van dit is het en daar moeten we het mee doen. Om dan ineens wel diverse dingen open te gaan zetten. Dat leek toch vooral vanuit de wensen van ons Nederlanders te komen i.p.v. dat het echt op aanraden van het team was.

Maar het meest vreemde is toch wel het naar voren halen van data van diverse dingen die open gaan. Hoe kun je nu eerst bijvoorbeeld zeggen dat de sportscholen pas 1 september open mogen en dan na veel geklaag en gezeur van de sportscholen etc je het naar 1 juli aanpast. Dat zonder dat er hiervoor een ander advies is gekomen van het RIVM etc.

Dat betekend dat of men puur zwicht onder de druk en het helemaal nog niet kan. Of dat het eigenlijk wel al lang kon, maar je de datum onnodig streng hebt aangeduid.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193530371
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:39 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het probleem is dat echter in bijna al die gevallen je helemaal niet voor racist wordt uitgemaakt. Het is vooral iets wat mensen zelf invullen. Ja als ik dit zeg dan ben ik opeens een racist. Terwijl je gewoon prima kritisch kunt zijn over dit soort dingen. Misschien dat dan een enkeling je voor racist zou uitmaken, maar dat is dan iemand die zelf een beetje de weg kwijt is.

Het is in veel gevallen ook een beetje een manier om wel iets dubieus te kunnen zeggen. Ja ik kan dit niet zeggen, want dan wordt ik een racist genoemd.

Het punt is dat dit soort onderwerpen/discussies (datzelfde geldt voor transgenders, homoseksualiteit en migratie bijvoorbeeld) om de zoveel tijd weer op komt zetten en inderdaad ook weer na een paar weken wegzakt. Dat komt omdat we uiteindelijk het vooral er maar niet over willen hebben. We kijken nauwelijks naar oplossing.

Maar vooral laten we mensen uitrazen, zonder dat we er iets aan doen. Dus dan is het ook niet zo vreemd dat de discussie vanzelf weer terugkomt.
Op het moment dat mensen het schuim op de bek hebben, is laten uitrazen meestal de handigste oplossing. Ik heb althans niet de indruk dat lieden die standbeelden van Churchill bekladden of de C&A in Brussel plunderen echt zin hebben in een genuanceerd debat.

De enige manieren om een zinvol statement te maken tegen de problemen zijn wat mij betreft geweldloos protest, protesten op een manier waar politici zelf getroffen worden (bijv. bezetting van politieke instellingen) en over de grens een boycot van Amerikaanse producten. Maar ja, zeker dat laatste gaat voor die millennials heel zwaar worden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 7 juni 2020 @ 23:57:29 #118
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193530393
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:44 schreef Strani het volgende:
Ik heb laatst wel iets tegen racisme gedaan trouwens. Ik geloof dat ik wel redelijke online presence heb in mijn dorp en ik postte iets tegen het racisme richting Chinesen als gevolg van corona op Facebook. Dat werd gelukkig wel goed ontvangen.

Ik vind dat zelf ook zinvoller dan nu allemaal hetzelfde plaatje copy-pasten of zo, en dan inderdaad volgende week weer met iets anders bezig zijn.
Dat soort dingen zijn inderdaad vrij effectief. Ook dat was vrij bizar, hoe Chinezen bejegend werden.

Toen ik de winkel stond trokken mijn collega's en ik ook altijd wel een lijn als klanten racistische uitspraken deden (dat kon overigens tegen elke partij zijn, ook tegen blanken). Dan gaven we altijd aan dat we daar niet van gediend waren en dat als de klant zich niet wat fatsoenlijker zou opstellen ze niet meer geholpen zou worden.

Ik weet i.i.g. nog een keer dat een klant aangaf dat hij niet door iemand geholpen wilden worden, omdat die niet blank was. Toen heeft de collega die de klant daarna aansprak die klant de deur gewezen. Dat hij een klant die zoiets zei ook niet wilde helpen (de klant is koning, mits die zich gedraagt).

Het delen van plaatjes wat je zegt vind ik zelf ook niet zo interessant. Het is vooral symboolpolitiek en toch in behoorlijk wat gevallen vooral laten zien hoe jij wel niet meeleeft. Zonder dat je er echt wat mee doet. Dat zie je vooral bij BN'ers.

Maar dat was natuurlijk al duidelijk na mijn mening over het klappen voor de zorg O-) Waarbij ik uiteraard andere mensen wel in hun waarde moet laten en zelf moet laten beslissen of ze zoiets willen doen en niet voor ze moet invullen dat ze het om de verkeerde redenen doen :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193530461
Oh was even weg, kwam thuis ging eventjes liggen was blijkbaar meteen in slaap gevallen :@
  maandag 8 juni 2020 @ 00:06:15 #120
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193530464
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:54 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Op het moment dat mensen het schuim op de bek hebben, is laten uitrazen meestal de handigste oplossing. Ik heb althans niet de indruk dat lieden die standbeelden van Churchill bekladden of de C&A in Brussel plunderen echt zin hebben in een genuanceerd debat.

De enige manieren om een zinvol statement te maken tegen de problemen zijn wat mij betreft geweldloos protest, protesten op een manier waar politici zelf getroffen worden (bijv. bezetting van politieke instellingen) en over de grens een boycot van Amerikaanse producten. Maar ja, zeker dat laatste gaat voor die millennials heel zwaar worden.
Protesteren hoort wat mij betreft altijd geweldloos te zijn. Er is niks dat het acceptabel maakt dat je mensen te lijf gaat, dingen beklad, bevuild of sloopt. En plunderingen horen al helemaal niet bij een demonstratie. Wat dat betreft zou er nog wel wat meer naar Ghandi gekeken en geluisterd mogen worden als het om demonstreren gaat.

Maar het punt is dat bij de meeste demonstraties de overgrote meerderheid juist geweldloos en vredig demonstreert. Die slopen helemaal niks, vallen geen mensen aan en plunderen de boel niet. Echter is de kans bij grote groepen dat er raddraaiers tussen zitten altijd groot. En er zijn ook mensen die een demonstratie aangrijpen om geweld te plegen, te gaan plunderen etc.

Dat soort mensen horen gewoon opgepakt en bestraft te worden. Daar moet iedereen het toch wel over eens zijn. Maar je moet dat groepje raddraaiers wat tussen de demonstranten zit niet als representatief voor de hele groep te zien.

Waarbij het vaak vooral als excuus wordt gebruikt om de demonstratie onderuit te halen. 'Kijk eens hoe men zich misdraagt, schandalig. Volkomen terecht dat deze mensen niet gehoord worden.' Voorbeelden daarvan zie je vooral in het topic over de demonstraties in NWS en ook in het AMV topic in POL.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193530488
Dat punt over dat het niet gevaarlijk voor jongeren is maar dat dat een kul argument is omdat het dan indirect (of gewoon direct) nog steeds gevaarlijk is voor ouderen.

Was het heel stiekem wel eens over zijn stukje emoterrorisme :@
  maandag 8 juni 2020 @ 00:09:40 #122
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193530510
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2020 00:08 schreef skysherrif het volgende:
Dat punt over dat het niet gevaarlijk voor jongeren is maar dat dat een kul argument is omdat het dan indirect (of gewoon direct) nog steeds gevaarlijk is voor ouderen.

Was het heel stiekem wel eens over zijn stukje emoterrorisme :@
Dat punt wordt helaas te pas en onpas gebruikt als tegenstanders van de maatregelen aan het woord komen :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 8 juni 2020 @ 02:37:30 #123
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193531264
*Zet weer eens een ouderwets ontbijt klaar voor de eerst wakkere. En ik denk dat er voor de tweede ook wel genoeg is.

Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193531269
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 02:37 schreef Strani het volgende:
*Zet weer eens een ouderwets ontbijt klaar voor de eerst wakkere. En ik denk dat er voor de tweede ook wel genoeg is.

[ afbeelding ]
heb je hem beschermd? :P
  maandag 8 juni 2020 @ 02:41:29 #125
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193531277
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2020 02:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]

heb je hem beschermd? :P
Natuurlijk, dat spreekt voor zich!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193531279
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 02:41 schreef Strani het volgende:

[..]

Natuurlijk, dat spreekt voor zich!
verdomme, alhoewel ik recent nog heb avondgegeten dus toch niet honger
  maandag 8 juni 2020 @ 02:42:36 #127
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193531281
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2020 02:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]

verdomme, alhoewel ik recent nog heb avondgegeten dus toch niet honger
Nou ja voor het geval dat, heb je hier toch een broodje kroket.

Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193531282




moet hier stiekem wel om lachen
pi_193531283
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 02:42 schreef Strani het volgende:

[..]

Nou ja voor het geval dat, heb je hier toch een broodje kroket.

[ afbeelding ]
oehhh dankje, maar ik bewaar hem voor later!
  maandag 8 juni 2020 @ 02:43:38 #130
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193531287
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2020 02:42 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

moet hier stiekem wel om lachen
Tja :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193531780
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 02:37 schreef Strani het volgende:
*Zet weer eens een ouderwets ontbijt klaar voor de eerst wakkere. En ik denk dat er voor de tweede ook wel genoeg is.

[ afbeelding ]
OMG BOHH :9~ Tel ik als de eerste wakkere? Het is na vijven en ik heb daadwerkelijk geslapen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193531786
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 05:03 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

OMG BOHH :9~ Tel ik als de eerste wakkere? Het is na vijven en ik heb daadwerkelijk geslapen
Al sukkel ik zo vast wel weer in _O- Maar geeft niet
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 8 juni 2020 @ 06:02:50 #133
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193532013
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 05:03 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

OMG BOHH :9~ Tel ik als de eerste wakkere? Het is na vijven en ik heb daadwerkelijk geslapen
Er is vast wel genoeg voor ons allebei toch, of heb je alles al opgevreten? :P
Koel en donker bewaren
  maandag 8 juni 2020 @ 06:49:06 #134
483619 MMF93
Just for today.
pi_193532176
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 21:26 schreef Cee het volgende:

[..]

EPIC _O_
quote:
7s.gif Op zondag 7 juni 2020 21:26 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Geniaal :D
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 21:27 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wat een BRILJANT plan zeg! _O_ En dat het nog gewerkt heeft ook :D O+
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 21:28 schreef Em31 het volgende:

[..]

Geweldig :D _O_
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 21:30 schreef Strani het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 21:33 schreef Momo het volgende:

[..]

Haha mooi, raar dat het niet gewoon kan nu eigenlijk maar over een paar weken wel toeristen...
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 21:53 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Wat een geweldig verhaal hahaha! Mooi dat het is gelukt allemaal :)
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 22:00 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Prachtig verhaal _O_

Een brutaal mens heeft de halve wereld :P
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 22:09 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Mooi dat het op die manier gelukt is, al vind ik het vooral mooi dat de hele familie heeft meegewerkt :) Je schoonzus zal zich nu wel heel welkom voelen!
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 22:18 schreef Meke het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O-
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 22:28 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Oh wauw. Wat een verhaal :D
Lijkt me ook doodeng wel :o
Nou, dan ga ik maar weer op zoek naar een andere tuinvrouw :7
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 22:57 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat dit kan in Spanje :( Aldus de Spaanse Alberto Stegeman.

Maar ook even serieus, geniaal bedacht _O_ En vooral mooi dat het ook gelukt is.
Ik MOEST hier een mega-quote van maken O+
  maandag 8 juni 2020 @ 06:50:46 #135
483619 MMF93
Just for today.
pi_193532181
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 05:03 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

OMG BOHH :9~ Tel ik als de eerste wakkere? Het is na vijven en ik heb daadwerkelijk geslapen
Moest het niet na zessen zijn om aan het ontbijt te mogen beginnen O-) ? @Strani pak het reglement er eens bij!
  maandag 8 juni 2020 @ 06:53:04 #136
483619 MMF93
Just for today.
pi_193532187
Een hele goeiemorgen voor iedereen trouwens :W .
Ik ga zo maar eens kijken of mijn stage-account inmiddels weer geactiveerd is en of alles nog bewaard is |:)

Update: Ik kan er nog niet in }:|

[ Bericht 17% gewijzigd door MMF93 op 08-06-2020 07:18:14 ]
  maandag 8 juni 2020 @ 08:03:43 #137
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193532589
@MMF93 feliciteer je schoonzus met haar nieuwe baan namens ons :P. Superfijn dat het gelukt is *O*

Wat balen van je stageaccount. Hopelijk fixen ze het snel vandaag.

* eet de laatste kruimels van het ontbijt op
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 8 juni 2020 @ 08:07:41 #138
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193532609
:O :z We mogen weer vandaag.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_193532677
Extra vroeg opgestaan voor dat ontbijt, WAAR IS HET? :(
  Moderator maandag 8 juni 2020 @ 10:13:30 #140
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_193533736
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2020 08:19 schreef skysherrif het volgende:
Extra vroeg opgestaan voor dat ontbijt, WAAR IS HET? :(
*Burp*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 8 juni 2020 @ 11:07:33 #141
39237 crew  H_T
2733
pi_193534417
Dienstmededeling: er wordt vandaag een NL Alert verstuurt. Misschien helpt dat om minder te schrikken
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 8 juni 2020 @ 11:09:56 #142
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193534454
Mijn werkgever plant weer vrolijk fysieke overleggen in met mensen van verschillende vestigingen bij elkaar. |:)

Het ging toch prima via Teams ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_193534516
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 11:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dienstmededeling: er wordt vandaag een NL Alert verstuurt. Misschien helpt dat om minder te schrikken
“Er is niets aan de hand. Zo lang de situatie niet verergert, hebben we alles onder controle.”
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 8 juni 2020 @ 11:59:35 #144
39237 crew  H_T
2733
pi_193535157
Nou, ik zit klaar voor het NL Alert
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 8 juni 2020 @ 12:00:34 #145
39237 crew  H_T
2733
pi_193535167
Wat was dat spannend
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator maandag 8 juni 2020 @ 12:00:55 #146
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193535183
Ik schrok me dood _O-
pi_193535292
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 11:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dienstmededeling: er wordt vandaag een NL Alert verstuurt. Misschien helpt dat om minder te schrikken
Dankzij jou schrok ik niet :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 8 juni 2020 @ 12:07:18 #148
39237 crew  H_T
2733
pi_193535328
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 12:00 schreef Momo het volgende:
Ik schrok me dood _O-
En ik had nog wel gewaarschuwd!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193535933
Ik wist het, las het 5 minuten van te voren nog, maar schrok alsnog :')
  maandag 8 juni 2020 @ 12:46:16 #150
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193535989
Er is vooruitgang, ik krijg de NL Alert nu wel (eerst nooit, wat ik ook deed), maar nog steeds zonder alarm, wat ik geloof ik niet zo erg vind. :P
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')