haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: DottekeSPOILER: Eindstand mei ---- Dotteke Winnares mei 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey MrsLquote:
Wat een verrassingquote:
Mijn vader maakte graag paling klaar, maar ik vond dat nooit fijn om te zien, wel lekkerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:38 schreef mario390 het volgende: [..] ja maar vis backen bring ik ook klaar
![]()
Alles goed Mrs Lquote:
Lieverd❤ ik heb een fijn sociaal leven sta midden in maatschappij fijne vrienden collega's enz ken geen haatquote:
Ja prima, hoe is t met jou?quote:
van de vissticks?quote:
Mag zeker hoor ik hoef niet eens perse op 1 maar gaat meer om wat er gbeurt verder zeg ik weinig over en ik zelf ben team zerokuquote:
Er zal genoeg zijn gebeurd en er zal genoeg gaan gebeuren, zo is het leven dus ook in DTSquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mag zeker hoor ik hoef niet eens perse op 1 maar gaat meer om wat er gbeurt verder zeg ik weinig over en ik zelf ben team zeroku![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yeahhhhhhhhhhhhquote:
ik hoef niet eens op 1 hoor zeg ik steeds werk examens sociaal leven . vrienden collegas druk zat in top 20 is genoeg voor mij blok tig x mijzelf ook vaakquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:45 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Er zal genoeg zijn gebeurt en er zal genoeg gaan gebeuren, zo is het leven dus ook in DTS
Lekkerquote:
Ah..van een echte kapiteinquote:
Met jou alle users wel denk ik?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik hoef niet eens op 1 hoor zeg ik steeds werk examens sociaal leven . vrienden collegas druk zat in top 20 is genoeg voor mij blok tig x mijzelf ook vaak
Kapitein Igloquote:
ik was eerste twee dagen vrij was warm weer lag in de tuin met telefoon zo kwam ik per toeval op 1 .. maar een must nee is wel leuk geweest zo voor vijf dagen.... dus dat ga er niet eens meer voorquote:
Proost Marioquote:
Juist ik ook gun het hem echt een keer nieuwe user op 1quote:
Vind er zoveel paneermeel om heen zitten vind ikquote:
Zo zullen er meer zijn die niet bedoeld op nr 1 eindigen puur omdat ze hier aan het beppen zijn. Op zich zou het toch leuk zijn als je wint?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik was eerste twee dagen vrij was warm weer lag in de tuin met telefoon zo kwam ik per toeval op 1 .. maar een must nee is wel leuk geweest zo voor vijf dagen.... dus dat ga er niet eens meer voor![]()
![]()
nee sorry ik ga echt niet voor de winst jippie liet het gister al gaan nl. sinds gister geen punt gehaald blokte mezelfquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zo zullen er meer zijn die niet bedoeld op nr 1 eindigen puur omdat ze hier aan het beppen zijn. Op zich zou het toch leuk zijn als je wint?
Kabeljauw vind ik het lekkerst met ravigottesausquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind er zoveel paneermeel om heen zitten vind ik
Op de markt is het een stuk dunner
Vind het meeposten belangrijker dan het spel #teamDTSquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee sorry ik ga echt niet voor de winst jippie liet het gister al gaan nl. sinds gister geen punt gehaald blokte mezelf![]()
![]()
Smikkelen en smullen. Ben zelf niet zo vis eter hoor kan me niet eens meer heugen wanneer ik een lekker bekkie heb gehad. Kibbeling haal ik nog wel eensquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:52 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Kabeljauw vind ik het lekkerst met ravigottesaus
Ik dus ook dus ik ga voor blokken van mijzelf en hard ookquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vind het meeposten belangrijker dan het spel #teamDTS
wil je mijn punten moppiequote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:54 schreef Moonlight het volgende:
Ik zou ook wel een keer eerste willen worden maar dat zit er niet in
Zo mee posten zonder punten halen heerlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vind het meeposten belangrijker dan het spel #teamDTS
Hey Skattiequote:
Ik denk dat ik dan te gestresst wordtquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:54 schreef Moonlight het volgende:
Ik zou ook wel een keer eerste willen worden maar dat zit er niet in
Lekker he Dotquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo mee posten zonder punten halen heerlijk
Hoef niet op te letten kan posten wanneer ik wil zonder gezeik
quote:
Ja dat kan welquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan te gestresst wordt
Maar ik zou zeggen, gewoon proberen
Ja, ik moet zeggen het bevalt me wel.quote:
Deze tekst hahha ga nu echt stuk scherp want zei iemand hier toen ik eruit wildequote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:57 schreef Moonlight het volgende:
Snap ik eigenlijk niet want dit is grewoon een spel.. en als je niet mee wil doen kan je toch beter ergens anders posten?
schatje gaat het met je?quote:
Ja ik snap het niet helemaal.. je het ook een dagbagger chat waar je gewoon kan chatten. dit blijft een spelquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Deze tekst hahha ga nu echt stuk scherp want zei iemand hier toen ik eruit wilde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat bedoel je Marioquote:
Nee, het niet mee willen doen betekent voor mij niet mee willen doen aan gesjacherijn als iemand sterk speelt. En hier is altijd wel iemand aan het posten dus voor 99% aanspraakquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:57 schreef Moonlight het volgende:
Snap ik eigenlijk niet want dit is grewoon een spel.. en als je niet mee wil doen kan je toch beter ergens anders posten?
Meestal snap ik hem wel maar soms.quote:
maar ik wilde uit het spel jippie kreeg het advies van ..... om dan elders te posten en zie maar goed ga geen typ inkt verspelen op mijn vrije dagquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, het niet mee willen doen betekent voor mij niet mee willen doen aan gesjacherijn als iemand sterk speelt. En hier is altijd wel iemand aan het posten dus voor 99% aanspraak
Er zijn er verschillende die dat schreven nadat SuperwormJim de topicpointer had aangepast. Ik heb een andere mening.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Deze tekst hahha ga nu echt stuk scherp want zei iemand hier toen ik eruit wilde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
schatje gaat het met je?
wakkere dame ik kreeg tig keer dat advies ik was het vergetenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ik snap het niet helemaal.. je het ook een dagbagger chat waar je gewoon kan chatten. dit blijft een spel
mooi zo moppiequote:
De dagbagger ligt soms uren stil, vind ik niet zo gezelligquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ik snap het niet helemaal.. je het ook een dagbagger chat waar je gewoon kan chatten. dit blijft een spel
Dat dus Jippie. IK heb altijd wel gezegd dat dit een spel is en als je niet mee wilt doen je ook niet hier moet zijn omdat je ongewild toch het spel beïnvloed.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, het niet mee willen doen betekent voor mij niet mee willen doen aan gesjacherijn als iemand sterk speelt. En hier is altijd wel iemand aan het posten dus voor 99% aanspraak
klopt ik begrijp het ook jippie dat je hier mee wilt posten en heb je maatjes en gesprekken.. wat moon bedoeld en ik dus ook toen ik uit spel wilde tig keer ja maar dan kan je hier niet mee posten want je verpest het spel mensen reageren op je en zie nu .;)quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
De dagbagger ligt soms uren stil, vind ik niet zo gezellig
Ik neem rood jij?quote:
ijzertje ik erger me niet wil zo snel mogelijk uit de top drie ga mezelf continu blokken wat een gezeik zeg kom voor de gezelligheidquote:
Je moet geen oude koeien uit de sloot halen Jacq dat bedoelde ik gisteren ook al. Elke maand start een nieuw spel met een schone leiquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt ik begrijp het ook jippie dat je hier mee wilt posten en heb je maatjes en gesprekken.. wat moon bedoeld en ik dus ook toen ik uit spel wilde tig keer ja maar dan kan je hier niet mee posten want je verpest het spel mensen reageren op je en zie nu .;)
Ik blauwquote:
Oke ja dat snap ik dan wel, maar jaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
jippie mag ik aub zelf mijn mening behouden en geven..... want ik ben hier ook en speel ook meequote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Je moet geen oude koeien uit de sloot halen Jacq dat bedoelde ik gisteren ook al. Elke maan start een nieuw spel met een schone lei
Ja heel veel en met de kinderen ook. Speel nu veel ganzenbord met mijn kleinzoonquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zal het toch wat gespeeld hebben als kind zeg pff
schakeltje kerelquote:
Tuurlijk maar hou het gezellig zoals je datzelf pretendeert te doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jippie mag ik aub zelf mijn mening behouden en geven..... want ik ben hier ook en speel ook mee
Hey Schakelquote:
nogmaals ik wordt te vaak aangesproken zonder dat naar andere kant gekeken wordt beetje jammer / en heb al een mamaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar hou het gezellig zoals je datzelf pretendeert te doen.
Pizzaatje er bijquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:08 schreef Schakeltopia het volgende:
heerlijk zo die regen tegen het raam. lekker warmpjes binnen
Hier veel woei maar droogquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:08 schreef Schakeltopia het volgende:
Lekkerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:09 schreef Schakeltopia het volgende:
haha nee lekker kopje koffie erbij, #goodlife
Blijft leuk, bordspelenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel veel en met de kinderen ook. Speel nu veel ganzenbord met mijn kleinzoon
Dat live skattie, DTS regen tegen de ramen, koffie naast je en punten harkenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:09 schreef Schakeltopia het volgende:
haha nee lekker kopje koffie erbij, #goodlife
mooi schattie ben happy dat je er bentquote:
Ja is ook altijd leuk.quote:
Hier zonquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:08 schreef Schakeltopia het volgende:
Mij stoor je niet hoor, nooit gedaan ookquote:
Ik kijk naar alle kanten en niet door een roze bril.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nogmaals ik wordt te vaak aangesproken zonder dat naar andere kant gekeken wordt beetje jammer / en heb al een mama
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:12 schreef Schakeltopia het volgende:
mijn missie is al gefaalt namelijk, ik wilde 0 pinten, maar heb er al 1 volgens mij
Vaak wel, wel een dikke wind hier maar nog geen regen gevallenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nu hier ook![]()
na regen komt de zonneschijn![]()
Sorry maar ga er niet meer op in ... omdat er wel degelijk dingen worden gemist ... ben druk met document steeds aan te vullenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:12 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik kijk naar alle kanten en niet door een roze bril.
En ik hang hier geen 'mama' uit, maar weerleg insinuaties die negativiteit uitstralen.
weet waar je aan begint werkt verslavendquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga dit binnenkort kopen en proberen
https://www.ah.nl/product(...)latte-salted-caramel
oeh koffie met smaakjes.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:14 schreef Mrsloveable het volgende:
die et caramel schakel iz zo lekkerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oeh koffie met smaakjes.
doe mij maar gewoon een zwart bakkie
Klopt drink nu af en toe van die bekers van starbucks ice coffeequote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weet waar je aan begint werkt verslavend
Begin er dan niet zelf over, hou het positiefquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sorry maar ga er niet meer op in ... omdat er wel degelijk dingen worden gemist ... ben druk met document steeds aan te vullen
Combinatie caramel met een beetje zout is wel heerlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:14 schreef Mrsloveable het volgende:
omdat er net daarvoor ja ik begin niet zelf over iets gepost werd.... en vd week stond er iets heb bewust gezwegen toen uit respect voor een situatie ... maar is klaar nu ... want verspeel mijn energie aan iets en nee jip niets met jou vandoen...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:16 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Begin er dan niet zelf over, hou het positief
Zeker, lijkt de caramel iets pittigervte makenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:16 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ken wel chocolade met caramel en zeezout, dat smaakte wel lekker!
Klopt chocolade reep er van is ook wel lekker met die smaakquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:17 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Combinatie caramel met een beetje zout is wel heerlijk
Chocolade met zeezout is heerlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt chocolade reep er van is ook wel lekker met die smaak
nee nee geen zout erbijquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt chocolade reep er van is ook wel lekker met die smaak
ja ik was echt verbaastquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:17 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zeker, lijkt de caramel iets pittigervte maken
Goedemiddei.quote:
Hou gewoon op met insinueren van allerlei zaken en post gewoon gezellig mee. Wie wordt nou wijzer van stemmingmakerij of negativiteit? We zitten hier met zijn allen en de klik zal niet met iedereen even groot zijn, boeien!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
omdat er net daarvoor ja ik begin niet zelf over iets gepost werd.... en vd week stond er iets heb bewust gezwegen toen uit respect voor een situatie ... maar is klaar nu ... want verspeel mijn energie aan iets en nee jip niets met jou vandoen...
Herkenbaarquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik was echt verbaast
had ik ooit is van iemand gekregen, en ik had echt zo'n idee van mwew wat de fuck is dit nou weer
hele reep in een keer opgegeten
l.quote:
Hey SKattie, lekker geslapen?quote:
fresh durf jij een uitdaging aan te gaanquote:
quote:
Best wel,even wakker worden nog.quote:
IK ben met je meegegaan. Ook een uurtje geslapen op de bank was in een keer kapoetskiquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:22 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens mij hebben de buurkindjes de bal op mijn dakje geschoten. fucking heerlijk rustig nu
HIer ook, komt af en toe ff om de hoek kijkenquote:
Is me het vorige uur al gelukt want toen sliep ik .quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
fresh durf jij uur lang geen herrie te posten youtube maar vrolijke muziek accepteer je de challence?
ik zag een balletje liggen op mijn keukendakquote:
Klimmen ze straks op je dakquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:22 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens mij hebben de buurkindjes de bal op mijn dakje geschoten. fucking heerlijk rustig nu
ghe ghe bedoel hier grappige you tube ik doe dan mee anderen misschien ook?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is me het vorige uur al gelukt want toen sliep ik .
ik was in de stadquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is me het vorige uur al gelukt want toen sliep ik .
yeppquote:
mja dat hoop ik nietquote:
O Ja, hij komt er zo aan. Kijken of ik toch niet stiekem een puntje heb gekregenquote:
quote:
haha ja precies, ik sta zo laag dat ik het anders niet kan zienquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Ja, hij komt er zo aan. Kijken of ik toch niet stiekem een puntje heb gekregen
Hoe giet it mei jo?quote:
Ja, dat is eigenlijk jammer he moet je continue kunnen zien ook al je onder in staatquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha ja precies, ik sta zo laag dat ik het anders niet kan zien
quote:
gaat wel kerel, lekker rustig aan gedaan eigenlijk. geen gekke dingen, geen nachtelijke pizzaas. zowaar een beetje normaal gedaanquote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-06-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja, als iemand ff niet na jou post heb je zo een puntquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:31 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ging paar uur na de start al de mist in
Ik sta op 6,was ook niet echt de bedoeling.quote:
ik was mezelf al fanatiek aan het bolken, maar toen was ik 12 seconden ofzo te laatquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, als iemand ff niet na jou post heb je zo een punt
bijna op 1quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik sta op 6,was ook niet echt de bedoeling.
haha jij hoort gewoon in die topquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik sta op 6,was ook niet echt de bedoeling.
jij en net te laat je wordt langzaam schakelquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik was mezelf al fanatiek aan het bolken, maar toen was ik 12 seconden ofzo te laat![]()
Hey Plymquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:33 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Precies wat ik nodig heb voor plek 20.middag
precquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha jij hoort gewoon in die top
was al de 4e bolk ofzo op mijzelfquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij en net te laat je wordt langzaam schakel![]()
![]()
dat moet lukkenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:33 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hi Plymquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:33 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
jaquote:
damn zegquote:
ik dacht you tube vrolijke muziek maar niemand nam de uitdaging aanquote:
lelijk vallen ditquote:
prec lelijk vallenquote:
vreselijk gewoon als ze zo vallenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Sommige komen echt raar neer brrr
Of glitters.. Een paar 2 ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:39 schreef Schakeltopia het volgende:
doe maar weer gewoon tieten posten ofzo
Gelukkig wel. Soms komen ze echt heel naar neerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nou ze leven dus allemaal nog enz anders niet op you tube
ja prec is best eng om te zienquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:41 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Soms komen ze echt heel naar neer
dat broekjequote:
9 a. Mquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:Devzero wakker worden hoe laat is het eigenlijk bij hem?
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:39 schreef Schakeltopia het volgende:
doe maar weer gewoon tieten posten ofzo
Hallo hallooooquote:
At morning ja, 6u vroeger in Florida. Ben er ooit geweestquote:
Das handig zo vers op je bordquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is de female dj record poging nog gelukt trouwens?
nice! kwam ergens tegen dat er zelf eentje vn 11 jaar mee deedquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]De laatste set was echt heel top.
Thnx dan slaapt hij nogquote:
tot de volgende keer jippiequote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:51 schreef Jippie68 het volgende:
Ja, ik moet hier nodig aan de bak. Tot laters
[ afbeelding ]
En die draaide best goed ook nog.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nice! kwam ergens tegen dat er zelf eentje vn 11 jaar mee deed![]()
Ik heb mijn oomzeggers van 8 en 10 vorig jaar ook een DJ setje gegeven.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nice man, dat is leuk voor haar.
wat is oomzegger?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb mijn oomzeggers van 8 en 10 vorig jaar ook een DJ setje gegeven.
Fijne dag Jippie tot laterquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:51 schreef Jippie68 het volgende:
Ja, ik moet hier nodig aan de bak. Tot laters
[ afbeelding ]
haha lachenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb mijn oomzeggers van 8 en 10 vorig jaar ook een DJ setje gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |