wil je mijn punten moppiequote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:54 schreef Moonlight het volgende:
Ik zou ook wel een keer eerste willen worden maar dat zit er niet in
Zo mee posten zonder punten halen heerlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vind het meeposten belangrijker dan het spel #teamDTS
Hey Skattiequote:
Ik denk dat ik dan te gestresst wordtquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:54 schreef Moonlight het volgende:
Ik zou ook wel een keer eerste willen worden maar dat zit er niet in
Lekker he Dotquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo mee posten zonder punten halen heerlijk
Hoef niet op te letten kan posten wanneer ik wil zonder gezeik
quote:
Ja dat kan welquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan te gestresst wordt
Maar ik zou zeggen, gewoon proberen
Ja, ik moet zeggen het bevalt me wel.quote:
Deze tekst hahha ga nu echt stuk scherp want zei iemand hier toen ik eruit wildequote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:57 schreef Moonlight het volgende:
Snap ik eigenlijk niet want dit is grewoon een spel.. en als je niet mee wil doen kan je toch beter ergens anders posten?
schatje gaat het met je?quote:
Ja ik snap het niet helemaal.. je het ook een dagbagger chat waar je gewoon kan chatten. dit blijft een spelquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Deze tekst hahha ga nu echt stuk scherp want zei iemand hier toen ik eruit wilde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat bedoel je Marioquote:
Nee, het niet mee willen doen betekent voor mij niet mee willen doen aan gesjacherijn als iemand sterk speelt. En hier is altijd wel iemand aan het posten dus voor 99% aanspraakquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:57 schreef Moonlight het volgende:
Snap ik eigenlijk niet want dit is grewoon een spel.. en als je niet mee wil doen kan je toch beter ergens anders posten?
Meestal snap ik hem wel maar soms.quote:
maar ik wilde uit het spel jippie kreeg het advies van ..... om dan elders te posten en zie maar goed ga geen typ inkt verspelen op mijn vrije dagquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, het niet mee willen doen betekent voor mij niet mee willen doen aan gesjacherijn als iemand sterk speelt. En hier is altijd wel iemand aan het posten dus voor 99% aanspraak
Er zijn er verschillende die dat schreven nadat SuperwormJim de topicpointer had aangepast. Ik heb een andere mening.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Deze tekst hahha ga nu echt stuk scherp want zei iemand hier toen ik eruit wilde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
schatje gaat het met je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |