Er zal genoeg zijn gebeurd en er zal genoeg gaan gebeuren, zo is het leven dus ook in DTSquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mag zeker hoor ik hoef niet eens perse op 1 maar gaat meer om wat er gbeurt verder zeg ik weinig over en ik zelf ben team zeroku![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yeahhhhhhhhhhhhquote:
ik hoef niet eens op 1 hoor zeg ik steeds werk examens sociaal leven . vrienden collegas druk zat in top 20 is genoeg voor mij blok tig x mijzelf ook vaakquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:45 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Er zal genoeg zijn gebeurt en er zal genoeg gaan gebeuren, zo is het leven dus ook in DTS
Lekkerquote:
Ah..van een echte kapiteinquote:
Met jou alle users wel denk ik?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik hoef niet eens op 1 hoor zeg ik steeds werk examens sociaal leven . vrienden collegas druk zat in top 20 is genoeg voor mij blok tig x mijzelf ook vaak
Kapitein Igloquote:
ik was eerste twee dagen vrij was warm weer lag in de tuin met telefoon zo kwam ik per toeval op 1 .. maar een must nee is wel leuk geweest zo voor vijf dagen.... dus dat ga er niet eens meer voorquote:
Proost Marioquote:
Juist ik ook gun het hem echt een keer nieuwe user op 1quote:
Vind er zoveel paneermeel om heen zitten vind ikquote:
Zo zullen er meer zijn die niet bedoeld op nr 1 eindigen puur omdat ze hier aan het beppen zijn. Op zich zou het toch leuk zijn als je wint?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik was eerste twee dagen vrij was warm weer lag in de tuin met telefoon zo kwam ik per toeval op 1 .. maar een must nee is wel leuk geweest zo voor vijf dagen.... dus dat ga er niet eens meer voor![]()
![]()
nee sorry ik ga echt niet voor de winst jippie liet het gister al gaan nl. sinds gister geen punt gehaald blokte mezelfquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zo zullen er meer zijn die niet bedoeld op nr 1 eindigen puur omdat ze hier aan het beppen zijn. Op zich zou het toch leuk zijn als je wint?
Kabeljauw vind ik het lekkerst met ravigottesausquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind er zoveel paneermeel om heen zitten vind ik
Op de markt is het een stuk dunner
Vind het meeposten belangrijker dan het spel #teamDTSquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee sorry ik ga echt niet voor de winst jippie liet het gister al gaan nl. sinds gister geen punt gehaald blokte mezelf![]()
![]()
Smikkelen en smullen. Ben zelf niet zo vis eter hoor kan me niet eens meer heugen wanneer ik een lekker bekkie heb gehad. Kibbeling haal ik nog wel eensquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:52 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Kabeljauw vind ik het lekkerst met ravigottesaus
Ik dus ook dus ik ga voor blokken van mijzelf en hard ookquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vind het meeposten belangrijker dan het spel #teamDTS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |