haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: DottekeSPOILER: Eindstand mei ---- Dotteke Winnares mei 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey MrsLquote:
Wat een verrassingquote:
Mijn vader maakte graag paling klaar, maar ik vond dat nooit fijn om te zien, wel lekkerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:38 schreef mario390 het volgende: [..] ja maar vis backen bring ik ook klaar
![]()
Alles goed Mrs Lquote:
Lieverd❤ ik heb een fijn sociaal leven sta midden in maatschappij fijne vrienden collega's enz ken geen haatquote:
Ja prima, hoe is t met jou?quote:
van de vissticks?quote:
Mag zeker hoor ik hoef niet eens perse op 1 maar gaat meer om wat er gbeurt verder zeg ik weinig over en ik zelf ben team zerokuquote:
Er zal genoeg zijn gebeurd en er zal genoeg gaan gebeuren, zo is het leven dus ook in DTSquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mag zeker hoor ik hoef niet eens perse op 1 maar gaat meer om wat er gbeurt verder zeg ik weinig over en ik zelf ben team zeroku![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yeahhhhhhhhhhhhquote:
ik hoef niet eens op 1 hoor zeg ik steeds werk examens sociaal leven . vrienden collegas druk zat in top 20 is genoeg voor mij blok tig x mijzelf ook vaakquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:45 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Er zal genoeg zijn gebeurt en er zal genoeg gaan gebeuren, zo is het leven dus ook in DTS
Lekkerquote:
Ah..van een echte kapiteinquote:
Met jou alle users wel denk ik?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik hoef niet eens op 1 hoor zeg ik steeds werk examens sociaal leven . vrienden collegas druk zat in top 20 is genoeg voor mij blok tig x mijzelf ook vaak
Kapitein Igloquote:
ik was eerste twee dagen vrij was warm weer lag in de tuin met telefoon zo kwam ik per toeval op 1 .. maar een must nee is wel leuk geweest zo voor vijf dagen.... dus dat ga er niet eens meer voorquote:
Proost Marioquote:
Juist ik ook gun het hem echt een keer nieuwe user op 1quote:
Vind er zoveel paneermeel om heen zitten vind ikquote:
Zo zullen er meer zijn die niet bedoeld op nr 1 eindigen puur omdat ze hier aan het beppen zijn. Op zich zou het toch leuk zijn als je wint?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik was eerste twee dagen vrij was warm weer lag in de tuin met telefoon zo kwam ik per toeval op 1 .. maar een must nee is wel leuk geweest zo voor vijf dagen.... dus dat ga er niet eens meer voor![]()
![]()
nee sorry ik ga echt niet voor de winst jippie liet het gister al gaan nl. sinds gister geen punt gehaald blokte mezelfquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zo zullen er meer zijn die niet bedoeld op nr 1 eindigen puur omdat ze hier aan het beppen zijn. Op zich zou het toch leuk zijn als je wint?
Kabeljauw vind ik het lekkerst met ravigottesausquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind er zoveel paneermeel om heen zitten vind ik
Op de markt is het een stuk dunner
Vind het meeposten belangrijker dan het spel #teamDTSquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee sorry ik ga echt niet voor de winst jippie liet het gister al gaan nl. sinds gister geen punt gehaald blokte mezelf![]()
![]()
Smikkelen en smullen. Ben zelf niet zo vis eter hoor kan me niet eens meer heugen wanneer ik een lekker bekkie heb gehad. Kibbeling haal ik nog wel eensquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:52 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Kabeljauw vind ik het lekkerst met ravigottesaus
Ik dus ook dus ik ga voor blokken van mijzelf en hard ookquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vind het meeposten belangrijker dan het spel #teamDTS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |