Herkenbaarquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik was echt verbaast
had ik ooit is van iemand gekregen, en ik had echt zo'n idee van mwew wat de fuck is dit nou weer
hele reep in een keer opgegeten
l.quote:
Hey SKattie, lekker geslapen?quote:
fresh durf jij een uitdaging aan te gaanquote:
quote:
Best wel,even wakker worden nog.quote:
IK ben met je meegegaan. Ook een uurtje geslapen op de bank was in een keer kapoetskiquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:22 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens mij hebben de buurkindjes de bal op mijn dakje geschoten. fucking heerlijk rustig nu
HIer ook, komt af en toe ff om de hoek kijkenquote:
Is me het vorige uur al gelukt want toen sliep ik .quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
fresh durf jij uur lang geen herrie te posten youtube maar vrolijke muziek accepteer je de challence?
ik zag een balletje liggen op mijn keukendakquote:
Klimmen ze straks op je dakquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:22 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens mij hebben de buurkindjes de bal op mijn dakje geschoten. fucking heerlijk rustig nu
ghe ghe bedoel hier grappige you tube ik doe dan mee anderen misschien ook?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is me het vorige uur al gelukt want toen sliep ik .
ik was in de stadquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is me het vorige uur al gelukt want toen sliep ik .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |