wakkere dame ik kreeg tig keer dat advies ik was het vergetenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ik snap het niet helemaal.. je het ook een dagbagger chat waar je gewoon kan chatten. dit blijft een spel
mooi zo moppiequote:
De dagbagger ligt soms uren stil, vind ik niet zo gezelligquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ik snap het niet helemaal.. je het ook een dagbagger chat waar je gewoon kan chatten. dit blijft een spel
Dat dus Jippie. IK heb altijd wel gezegd dat dit een spel is en als je niet mee wilt doen je ook niet hier moet zijn omdat je ongewild toch het spel beïnvloed.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, het niet mee willen doen betekent voor mij niet mee willen doen aan gesjacherijn als iemand sterk speelt. En hier is altijd wel iemand aan het posten dus voor 99% aanspraak
klopt ik begrijp het ook jippie dat je hier mee wilt posten en heb je maatjes en gesprekken.. wat moon bedoeld en ik dus ook toen ik uit spel wilde tig keer ja maar dan kan je hier niet mee posten want je verpest het spel mensen reageren op je en zie nu .;)quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
De dagbagger ligt soms uren stil, vind ik niet zo gezellig
Ik neem rood jij?quote:
ijzertje ik erger me niet wil zo snel mogelijk uit de top drie ga mezelf continu blokken wat een gezeik zeg kom voor de gezelligheidquote:
Je moet geen oude koeien uit de sloot halen Jacq dat bedoelde ik gisteren ook al. Elke maand start een nieuw spel met een schone leiquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt ik begrijp het ook jippie dat je hier mee wilt posten en heb je maatjes en gesprekken.. wat moon bedoeld en ik dus ook toen ik uit spel wilde tig keer ja maar dan kan je hier niet mee posten want je verpest het spel mensen reageren op je en zie nu .;)
Ik blauwquote:
Oke ja dat snap ik dan wel, maar jaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, het niet mee willen doen betekent voor mij niet mee willen doen aan gesjacherijn als iemand sterk speelt. En hier is altijd wel iemand aan het posten dus voor 99% aanspraak
jippie mag ik aub zelf mijn mening behouden en geven..... want ik ben hier ook en speel ook meequote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Je moet geen oude koeien uit de sloot halen Jacq dat bedoelde ik gisteren ook al. Elke maan start een nieuw spel met een schone lei
Ja heel veel en met de kinderen ook. Speel nu veel ganzenbord met mijn kleinzoonquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zal het toch wat gespeeld hebben als kind zeg pff
schakeltje kerelquote:
Tuurlijk maar hou het gezellig zoals je datzelf pretendeert te doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jippie mag ik aub zelf mijn mening behouden en geven..... want ik ben hier ook en speel ook mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |