Hey Schakelquote:
nogmaals ik wordt te vaak aangesproken zonder dat naar andere kant gekeken wordt beetje jammer / en heb al een mamaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar hou het gezellig zoals je datzelf pretendeert te doen.
Pizzaatje er bijquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:08 schreef Schakeltopia het volgende:
heerlijk zo die regen tegen het raam. lekker warmpjes binnen
Hier veel woei maar droogquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:08 schreef Schakeltopia het volgende:
Lekkerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:09 schreef Schakeltopia het volgende:
haha nee lekker kopje koffie erbij, #goodlife
Blijft leuk, bordspelenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel veel en met de kinderen ook. Speel nu veel ganzenbord met mijn kleinzoon
Dat live skattie, DTS regen tegen de ramen, koffie naast je en punten harkenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:09 schreef Schakeltopia het volgende:
haha nee lekker kopje koffie erbij, #goodlife
mooi schattie ben happy dat je er bentquote:
Ja is ook altijd leuk.quote:
Hier zonquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:08 schreef Schakeltopia het volgende:
Mij stoor je niet hoor, nooit gedaan ookquote:
Ik kijk naar alle kanten en niet door een roze bril.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nogmaals ik wordt te vaak aangesproken zonder dat naar andere kant gekeken wordt beetje jammer / en heb al een mama
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:12 schreef Schakeltopia het volgende:
mijn missie is al gefaalt namelijk, ik wilde 0 pinten, maar heb er al 1 volgens mij
Vaak wel, wel een dikke wind hier maar nog geen regen gevallenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nu hier ook![]()
na regen komt de zonneschijn![]()
Sorry maar ga er niet meer op in ... omdat er wel degelijk dingen worden gemist ... ben druk met document steeds aan te vullenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:12 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik kijk naar alle kanten en niet door een roze bril.
En ik hang hier geen 'mama' uit, maar weerleg insinuaties die negativiteit uitstralen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |