Hey Schakelquote:
nogmaals ik wordt te vaak aangesproken zonder dat naar andere kant gekeken wordt beetje jammer / en heb al een mamaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar hou het gezellig zoals je datzelf pretendeert te doen.
Pizzaatje er bijquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:08 schreef Schakeltopia het volgende:
heerlijk zo die regen tegen het raam. lekker warmpjes binnen
Hier veel woei maar droogquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:08 schreef Schakeltopia het volgende:
Lekkerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:09 schreef Schakeltopia het volgende:
haha nee lekker kopje koffie erbij, #goodlife
Blijft leuk, bordspelenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel veel en met de kinderen ook. Speel nu veel ganzenbord met mijn kleinzoon
Dat live skattie, DTS regen tegen de ramen, koffie naast je en punten harkenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:09 schreef Schakeltopia het volgende:
haha nee lekker kopje koffie erbij, #goodlife
mooi schattie ben happy dat je er bentquote:
Ja is ook altijd leuk.quote:
Hier zonquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:08 schreef Schakeltopia het volgende:
Mij stoor je niet hoor, nooit gedaan ookquote:
Ik kijk naar alle kanten en niet door een roze bril.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nogmaals ik wordt te vaak aangesproken zonder dat naar andere kant gekeken wordt beetje jammer / en heb al een mama
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:12 schreef Schakeltopia het volgende:
mijn missie is al gefaalt namelijk, ik wilde 0 pinten, maar heb er al 1 volgens mij
Vaak wel, wel een dikke wind hier maar nog geen regen gevallenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nu hier ook![]()
na regen komt de zonneschijn![]()
Sorry maar ga er niet meer op in ... omdat er wel degelijk dingen worden gemist ... ben druk met document steeds aan te vullenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:12 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik kijk naar alle kanten en niet door een roze bril.
En ik hang hier geen 'mama' uit, maar weerleg insinuaties die negativiteit uitstralen.
weet waar je aan begint werkt verslavendquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga dit binnenkort kopen en proberen
https://www.ah.nl/product(...)latte-salted-caramel
oeh koffie met smaakjes.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:14 schreef Mrsloveable het volgende:
die et caramel schakel iz zo lekkerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oeh koffie met smaakjes.
doe mij maar gewoon een zwart bakkie
Klopt drink nu af en toe van die bekers van starbucks ice coffeequote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weet waar je aan begint werkt verslavend
Begin er dan niet zelf over, hou het positiefquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sorry maar ga er niet meer op in ... omdat er wel degelijk dingen worden gemist ... ben druk met document steeds aan te vullen
Combinatie caramel met een beetje zout is wel heerlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:14 schreef Mrsloveable het volgende:
omdat er net daarvoor ja ik begin niet zelf over iets gepost werd.... en vd week stond er iets heb bewust gezwegen toen uit respect voor een situatie ... maar is klaar nu ... want verspeel mijn energie aan iets en nee jip niets met jou vandoen...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:16 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Begin er dan niet zelf over, hou het positief
Zeker, lijkt de caramel iets pittigervte makenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:16 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ken wel chocolade met caramel en zeezout, dat smaakte wel lekker!
Klopt chocolade reep er van is ook wel lekker met die smaakquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:17 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Combinatie caramel met een beetje zout is wel heerlijk
Chocolade met zeezout is heerlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt chocolade reep er van is ook wel lekker met die smaak
nee nee geen zout erbijquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt chocolade reep er van is ook wel lekker met die smaak
ja ik was echt verbaastquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:17 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zeker, lijkt de caramel iets pittigervte maken
Goedemiddei.quote:
Hou gewoon op met insinueren van allerlei zaken en post gewoon gezellig mee. Wie wordt nou wijzer van stemmingmakerij of negativiteit? We zitten hier met zijn allen en de klik zal niet met iedereen even groot zijn, boeien!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
omdat er net daarvoor ja ik begin niet zelf over iets gepost werd.... en vd week stond er iets heb bewust gezwegen toen uit respect voor een situatie ... maar is klaar nu ... want verspeel mijn energie aan iets en nee jip niets met jou vandoen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |