SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Onbegrijpelijk dat ze dat niet fatsoenlijk regelen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 05:54 schreef livelink het volgende:
Vandaag is de dag dat mijn zoon zo 17 km. naar school mag fietsen voor 1 uurtje les. Dan vervolgens weer snel naar huis fietsen om de rest van de dag online les te hebben.
En hij heeft niet geslapen vannacht![]()
Hij slaapt al weken nauwelijks. En hij was bang dat hij pas rond 5 uur in slaap zou vallen en dan om 05.30 weer op moest staan. Dus hij heeft heel bewust de keus gemaakt om helemaal niet te gaan slapen. Ik heb hem nog proberen te overtuigen dat dat niet de goede tacktiek is, maar helaas.quote:Op donderdag 4 juni 2020 06:23 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
Goedemorgen livelink.
[..]
Onbegrijpelijk dat ze dat niet fatsoenlijk regelen.
Waarom heeft hij niet geslapen? Zenuwen?
Hoe houdt hij het vol?quote:Op donderdag 4 juni 2020 06:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij slaapt al weken nauwelijks. En hij was bang dat hij pas rond 5 uur in slaap zou vallen en dan om 05.30 weer op moest staan. Dus hij heeft heel bewust de keus gemaakt om helemaal niet te gaan slapen. Ik heb hem nog proberen te overtuigen dat dat niet de goede tacktiek is, maar helaas.
Ik weet niet hoe hij het volhoudt. Kijk naar Raf, hoe houdt hij het vol? Ik maak me zorgen over Raf en over mijn zoon, maar je kunt iemand niet dwingen om te slapen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 06:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe houdt hij het vol?
Ik heb trouwens wel veel respect voor hem, dat hij zo ver fietst elke keer. En dan nu voor maar 1 lesje zelfs.
Heeft je zoon al eens slaap medicatie geprobeerd?quote:Op donderdag 4 juni 2020 06:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hij het volhoudt. Kijk naar Raf, hoe houdt hij het vol? Ik maak me zorgen over Raf en over mijn zoon, maar je kunt iemand niet dwingen om te slapen.
Hij heeft toen hij een jaar of 8, 9 was een tijdlang anti-psychotica geslikt. Daar sliep hij heel goed mee, maar dat is eigenlijk de enige periode dat hij heel goed sliep. En dat was echt een tijdelijke medicatie. Maar voor de lockdown hadden we nog een aardig ritme. Hij nam rond 22.00 melatonine en viel dan meestal rond 22.30 wel in slaap. En dan sliep hij toch wel aardig wat uurtjes. Maar dat ritme zijn we nu volledig kwijt en komt ook niet echt terug, want dat terug naar school is niet echt terug naar school.quote:Op donderdag 4 juni 2020 06:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft je zoon al eens slaap medicatie geprobeerd?
Al is het maar eens om 1 nachtje goed door te slapen?
Dus het nieuwe schooljaar kan wat dat betreft niet snel genoeg beginnen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 06:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft toen hij een jaar of 8, 9 was een tijdlang anti-psychotica geslikt. Daar sliep hij heel goed mee, maar dat is eigenlijk de enige periode dat hij heel goed sliep. En dat was echt een tijdelijke medicatie. Maar voor de lockdown hadden we nog een aardig ritme. Hij nam rond 22.00 melatonine en viel dan meestal rond 22.30 wel in slaap. En dan sliep hij toch wel aardig wat uurtjes. Maar dat ritme zijn we nu volledig kwijt en komt ook niet echt terug, want dat terug naar school is niet echt terug naar school.
Ik geloof je meteen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 06:56 schreef livelink het volgende:
En zo maakt Corona ook wel veel onzichtbare slachtoffers hoor.
Als het dan anders gaat. Ik heb daar echt mijn twijfels over. Straks is school alleen nog maar de plek waar je heen gaat voor toetsen en examens en verder niks.quote:Op donderdag 4 juni 2020 06:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus het nieuwe schooljaar kan wat dat betreft niet snel genoeg beginnen.
Ik ben positiever daarover.quote:Op donderdag 4 juni 2020 06:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het dan anders gaat. Ik heb daar echt mijn twijfels over. Straks is school alleen nog maar de plek waar je heen gaat voor toetsen en examens en verder niks.
Ik begrijp nu wat je bedoelt.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 07:30 schreef livelink het volgende:
Nou, hij is de deur uit hoor. Was nog wel grappig, want we konden ons geen van beiden herinneren hoe laat hij ook al weer 's ochtends wegging en hij wist ook niet meer hoe lang hij erover fietste![]()
Dus hebben we maar gegokt dat hij 1 uur fietst en is hij dus rond 07.30 de deur uit gegaan.
En ik heb echt wel een goed geheugen, maar nu was ik ook blanco.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 07:45 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
[..]
Ik begrijp nu wat je bedoelt.
Dat is een stem die ze een flink flanger effect hebben gegeven...
Goedemorgen.quote:
wat heb je gedaan danquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:52 schreef brother52 het volgende:
Mijn iTunes is ineens helemaal leeg![]()
Vanavond maar even naar kijken, ben bang dat ik alles er weer in kan gaan proppen.
Die kwam gezellig kwekkenquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zat zojuist een Vlaamse gaai op de schutting
Ik heb vooral veel laagovervliegende duiven.... en van die parkieten die veel herrie maken maar dat is ook wel gezellig !quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Door oa de hoge bomen overal en de tuin van de buren is het hier echt een vogelparadijs. Het is een komen en gaan van meesjes, merels en mussen en soms een puttertje. Er woont ook een kauw hier op de schutting en pergola, Symph denkt dat hij door de groep uit de hoge bomen hierachter verstoten is ofzo.
Helemaal niksquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Helemaal niks![]()
Gister wel ergens een update van gehad maar dat was volgens mij alleen van mijn OS.
Denk dat iTunes de cowbells zat was...
Afschieten dat beest, die horen hier niet.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe kan dat beest dat nou wetenquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Afschieten dat beest, die horen hier niet.
Invasieve exoot die kuikentjes opeet. Niet lief.quote:
we gaan niet alles doodmaken dat niet lief isquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Invasieve exoot die kuikentjes opeet. Niet lief.
Terugsturen naar België!quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:38 schreef Rafeiro het volgende:
Afschieten dat beest, die horen hier niet.
Dat zeg je uit eigen belang zeker..quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:22 schreef just me het volgende:
we gaan niet alles doodmaken dat niet lief is
quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft jouw zoon al officieel uitslag gehad? Is de vlag al uit?quote:Op donderdag 4 juni 2020 08:42 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
livelink wat vervelend dat het nog steeds niet echt beter gaat met je zoon.
Niet invasief, geen exoot en bijzonder nuttig.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Invasieve exoot die kuikentjes opeet. Niet lief.
Eentje die op een laag bierschuim drijft, denk ik!quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Vakantiehuisjes in Noorwegen spoelen weg...
Welke zou van Fogel zijn?
Je moet dan ook nog steeds afstand houden tijdens het boodschappen doen...quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Een straat verderop hangt al zeker twee weken de vlag uit met een tas eraan
Ja vanmorgen om 09:30 uur. En de vlag is uit!quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft jouw zoon al officieel uitslag gehad? Is de vlag al uit?
dus geen intratuin meer voor jouquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, het huis wordt steeds groener, net even naar het tuincentrum geweest. Ik had nog een bon van Intratuin, dus dan daar maar heen, maar ik heb echt een hekel aan die winkel. Met zo’n karretje dat nauwelijks rijdt moet je die hele klotewinkel door, bejaarden, displays en vakkenvullers ontwijken, bochtje links, bochtje rechts, om uiteindelijk, na de scentchipsbij de kamerplanten aan te komen.
Kijk 'm shinen!quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja vanmorgen om 09:30 uur. En de vlag is uit!
quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was een beetje hectisch vanmorgen en daarna hebben Twan, zijn vader en ik samen geluncht in de stad. En heeft Twan zijn cadeau opgehaald! Nu is hij naar een feestje en ga ik zo met zijn vriendin boodschappen doen. Rond half 7 is er hier een (klein) feestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Van hartequote:Op donderdag 4 juni 2020 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was een beetje hectisch vanmorgen en daarna hebben Twan, zijn vader en ik samen geluncht in de stad. En heeft Twan zijn cadeau opgehaald! Nu is hij naar een feestje en ga ik zo met zijn vriendin boodschappen doen. Rond half 7 is er hier een (klein) feestje.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:18 schreef Rafeiro het volgende:
GefeliciteerdBij ons hangt de vlag vrij hoog..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Bij ons ook wel want we woonde toentertijd boven een winkel...quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3 keer is scheepsrecht.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Tweede keer op rij dat ik me een minuut verreken...
Doe rustig aanquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:31 schreef Melting het volgende:
Ingetuned trouwens, maar nog wel even bezig.
quote:
Stond al een tijdje klaar om eens in deze versie te worden gedraaid. Heb weer een bomvolle show. Niet al te veel nieuwe muziek; wel weer een paar leuke dingen.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer vond ik, gezien alle ellende van afgelopen week, wel toepasselijk:Moby - We Are All Made Of Stars
Ja, was ergens op TV, toch? Hij deed ook een nieuw nummer meen ik.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:47 schreef just me het volgende:
Ik hoorde/zag gisteren ook nog Frank Boeijen met Zwart Wit...
Ja klopt, kan me even niet meer herinneren wat dat nieuwe nummer wasquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, was ergens op TV, toch? Hij deed ook een nieuw nummer meen ik.
Heeft geen indruk achtergelaten dus?quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ja klopt, kan me even niet meer herinneren wat dat nieuwe nummer was
Gevonden "Het is stil op straat"quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft geen indruk achtergelaten dus?
quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
https://www.omroepgelderl(...)roert-met-coronalied
Niets van gehoord dat ze een ongeluk heeft gehad.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Sophie Ellis-Bextor - Murder On The Dancefloor (Orchestral Disco version)
blikschadequote:Op donderdag 4 juni 2020 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Niets van gehoord dat ze een ongeluk heeft gehad.
Ernstige schade?
Nee, maar wel een paar lelijke wonden. Ik zag het toevallig ergens op Facebook.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Niets van gehoord dat ze een ongeluk heeft gehad.
Ernstige schade?
Door dezelfde artiest?quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Hierna draai ik achter elkaar twee covers van John Lennon-nummers. Eentje is een paar weken oud, de ander stamt uit 1972.
Als je er zin in hebt, draai ik 'm straks even.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:47 schreef just me het volgende:
Ik hoorde/zag gisteren ook nog Frank Boeijen met Zwart Wit...
Nee, dat nietquote:
Let me clear my throat van DJ Kool dacht ikquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Kool & The Gang - Hollywood Swinging
Het intro van dit nummer is in één of ander hiphop-nummer gesampled. Geen idee welk nummer
Tuned.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:58 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Let me clear my throat van DJ Kool dacht ik
Tjoentquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:58 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Let me clear my throat van DJ Kool dacht ik
Ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Dit staat ergens op de soundtrack van een nieuwe film (vraag me niet welke). Ik vind het een gave versie; stamt uit 1972Donny Hathaway - Jealous Guy
graagquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je er zin in hebt, draai ik 'm straks even.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik draai de zoon van dan ook maar even. Al is het alleen maar om even stil te staan bij het veel te jonge overlijden van Marc de Hond (42), zoon van Maurice.Julian Lennon - Saltwater
Wat een smerig spul was dat zeg......quote:
Salmiak of wat was het ook alweer?quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat een smerig spul was dat zeg......
quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:15 schreef just me het volgende:
Melting ik zit nu een truitje voor een van de kabouters te maken van stof van Jokie en Jet
Niet meer doen dan.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Er komt zo een nieuw nummer aan dat ik vanavond bij toeval ontdekte, puur omdat ik een beetje doorklikte op Spotify. Eerst nog een ander nummer hierna.
Die naam zegt me niets in ieder geval.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel dit z'n echte naam is, kennen we deze artiest ook een andere naam....Harley Sulé - Something Good
Hij heeft de stof zelf uitgezochtquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat zullen ze vast leuk vinden.
Dat vind ik echt leuk voor kleine kinderen.
Dit is het eerste nummer dat hij onder z'n eigen naam uitgebracht. De afgelopen jaren bracht hij muziek onder een andere naam uit. En - hint - scoorde hij een #1 in mijn jaarlijst...quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Die naam zegt me niets in ieder geval.
Dan weet ik het nog niet.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is het eerste nummer dat hij onder z'n eigen naam uitgebracht. De afgelopen jaren bracht hij muziek onder een andere naam uit. En - hint - scoorde hij een #1 in mijn jaarlijst...
Het lijkt wel alsof hij soms iets teveel zijn best moet doen, om het te laten klinken.quote:
ik zit aan de koffiequote:Op donderdag 4 juni 2020 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof hij soms iets teveel zijn best moet doen, om het te laten klinken.
Niet mijn kopje thee dus.
Je moet echt minder gaan drinken, Raf.quote:
Dat moet je lukkenquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar zeg je zoiets... Gelukkig duurt dit nummer 6 minuten.
Teveel Thee jaquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet echt minder gaan drinken, Raf.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:30 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dit jaar kom ik m'n zeik- en luistergeld nog bij je brengen hoor
en voor de rest gaat het goed met je ?quote:
Ik weet niet wat voor thee je drinkt, maar misschien moet je daar maar mee stoppen.quote:
Gnarls Barkly - Crazy.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:32 schreef just me het volgende:
[..]
en voor de rest gaat het goed met je ?
Die had ik toch vast niet gewetenquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Net te laat voor de huiskamervraag, maar wees welkom
Wij vroegen ons al af waar je het over had.quote:
Niets mis met PSVquote:
Jawelquote:
Ik hoorde nu eigenlijk geen verschil met de single-versie volgens mij.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Overigens heb ik de bekende singleversie van West End Girls nog nooit gedraaid in mijn shows. Als ik WEG draai, is het altijd in een andere versie geweest. Remix, cover, originele 1984-versie...
Dat is er wel degelijkquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde nu eigenlijk geen verschil met de single-versie volgens mij.
Het is best vaak een openings- of slotnummer. Beste versie: Nightlife Tour (Montage), voorafgegaan door For Your Own Good.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:40 schreef Tuned22 het volgende:
Volgens mij openden ze in Tilburg destijds ook met WEG. Veenstra schreef toen nog zoiets als: en we zijn los ofzoiets WEG
Kan het me van al die andere keren niet meer herinneren... zelfs van de laatste keer in Carré nietquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is best vaak een openings- of slotnummer. Beste versie: Nightlife Tour (Montage), voorafgegaan door For Your Own Good.
Ben jij een concertganger Tuned ?quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:44 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Kan het me van al die andere keren niet meer herinneren... zelfs van de laatste keer in Carré niet
Ik vind dit wel een leuk nummer van hem. Ben benieuwd naar dat nummer met Kygo.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Rhys Lewis - Good People
Afkomstig van z'n aanstaande debuutalbum, dat nu al een meesterwerkje is.
Overigens is Rhys ook te horen op het nieuwe album van Kygo. Veel meer een electropo/dance-sound. Ook geen onaardig nummer, maar ik hoor liever z'n eigen werk.
Ik ben een laatbloeierquote:
Jep en daarom ben ik vorig jaar bij Rammstein geweestquote:
Jij bent anders vorig jaar naar behoorlijk wat concerten geweest, volgens mij.quote:
Ja dat klopt, maar nu gaat mijn concertmaatje naar diep Brabant verhuizen... hij gaat met zijn man een B&B beginnenquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent anders vorig jaar naar behoorlijk wat concerten geweest, volgens mij.
diep Brabant...... in welke regio mag dat dan wezen?quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar nu gaat mijn concertmaatje naar diep Brabant verhuizen... hij gaat met zijn man een B&B beginnen
Millquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
diep Brabant...... in welke regio mag dat dan wezen?
Wel suf ergens, kon niet op het Nederlandse woord schommelstoel komenquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wil je niet steeds songtitels noemen en mij op ideeën brengen?
Uden, woningen genoeg vrij daar nu...quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
diep Brabant...... in welke regio mag dat dan wezen?
Aloha.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uden, woningen genoeg vrij daar nu...
Hallo!
Dat kan, maar dat wordt dan echt raden.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Dit krijg je er dus van:Cyndi Lauper - Rocking Chair
Hallo MadMaster, jij kunt wel raden wie dit hebben geproduceerd.
Ik vind zelf dat het eraf druipt...quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat wordt dan echt raden.
Ik heb geen idee...
Ow, daar heb ik nooit echt een warme band mee gehad...quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat het eraf druipt...
Basement Jaxx.
Deze versie vind ik ook mooi, hoewel de meningen daarover verschillen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Eén van de beste nummers van de jaren 00, denk ik...
quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Dido - Stoned
Speciaal voor Melting
Overigens blijven verzoekjes / suggesties welkom.
Ik hoor haar graag zingenquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je hoeft het voor mij niet te doen hoor.
Ik vind er weinig bijzonders aan.
Voor mij lijken veel zangeressen op elkaar qua stem.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoor haar graag zingenEn dat ik dan net doe alsof ik het voor jou draai, is een mooi excuus.
In dat geval... ga ik even beneden wat te drinken halenquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Gelukkig maar. Ik richt me trouwens op ongeveer 22:00 uur als eindtijd.
Als in koffie, of als in bier/wijn?quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
In dat geval... ga ik even beneden wat te drinken halen
Dat vind ik dus ook. Het is destijds aan me voorbij gegaan. Ik hoorde het een jaar of wat geleden op de radio en besef sindsdien hoe geweldig ik dit nummer vind.quote:
het is ruim 21.00 uur dus het gaat een wijntje wordenquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
het is ruim 21.00 uur dus het gaat een wijntje worden
Is die nog ergerquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
En livelink gisteren maar denken dat zij de alcoholist van R49 was.
Ik heb niets gezegd, maar ja..... je kent spijkerbroek hè?
Ik sta nu nog droogquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Glad ijs...quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb me solidair gedragen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Op dát moment danquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
Ik moest aan dit nummer denken toen mijn zoon net de kat zat te etteren en ik me bedacht dat het soms helemaal niet cool was om een kat te zijn.
Maar hij zal ook wel eens half dood geknuffeld worden.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
Ik moest aan dit nummer denken toen mijn zoon net de kat zat te etteren en ik me bedacht dat het soms helemaal niet cool was om een kat te zijn.
quote:
Nou ja, dat is het ook wel eigenlijk. Maar dan niet op de juiste manier.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar hij zal ook wel eens half dood geknuffeld worden.
Heet jij spijkerbroek dan?quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik volgens mij helemaal niet gezegd
quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou ja, dat is het ook wel eigenlijk. Maar dan niet op de juiste manier.
Past er wel prima bij, ja.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Deze vond ik er wel mooi bij passen:Madness - My Girl
Het was weer een bazenverzoekje. Je dient maar zelden verzoekjes in waarvan ik denk:quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
Nee...... jij zei dat je dacht dat jij de alcoholist van R49 was.quote:
Toch apart.... er zit weinig verschil tussen hun nummers. Je pikt ze er zo tussenuit, en toch blijven ze redelijk scoren.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:47 schreef DJ11 het volgende:
Sorry, twee keer Pet Shop Boys vanavond
Ik vond het weer eens tijd voor een track van hun huidige album Hotspot.Pet Shop Boys - Happy People
easy listeningquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch apart.... er zit weinig verschil tussen hun nummers. Je pikt ze er zo tussenuit, en toch blijven ze redelijk scoren.
Komt zij uit zo'n tv show?quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:52 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: Zangeres Celeste werd uitgeroepen tot BBC Sound of 2020. Haar unieke, hese stemgeluid was eerder al te horen op de rustige single Strange. Eerder dit jaar volgde de grote hit Stop This Flame. Nu is er weer een nieuw nummer van haar; opnieuw geweldig.
Op wiki lees ik dat ze bekend is geworden via YouTube.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt zij uit zo'n tv show?
Of is zij niet 'nieuw'?
Finneas zegt me net zoveel als de zangeres...quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Celeste - I Can See The Change
Ik was meteen verkocht, om er vervolgens achter te komen dat het nummer is geproduceerd door niemand minder dan FINNEAS... Ik heb zo m'n vermoeden dat hij het ook (mede) heeft geschreven.
Hoe dan ook: prachtig
FINNEAS is de broer van Billie Eilish, die zo'n beetje al haar muziek schrijft en produceert. En hij had in 2018 de #1 in mijn jaarlijst met zijn eigen nummer Break My Heart Again.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Finneas zegt me net zoveel als de zangeres...
Die film heb ik nou nog nooit gezien.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:59 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong voor vandaag, titelsong van de film Indecent Proposal:Lisa Stansfield - In All The Right Places (edit)
Ik geloof je.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
FINNEAS is de broer van Billie Eilish, die zo'n beetje al haar muziek schrijft en produceert. En hij had in 2018 de #1 in mijn jaarlijst met zijn eigen nummer Break My Heart Again.
O ja, klein hitje geweest...quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:59 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong voor vandaag, titelsong van de film Indecent Proposal:Lisa Stansfield - In All The Right Places (edit)
Ik ook niet, maar deze cd-single ligt hier wél in de kast. Ze zeggen dat je het meest houdt van de muziek die uitkwam toen je ongeveer 18 was. Voor mij klopt dat zeker bij dit nummer. Het staat in mijn Top 200 allertijden en ik denk dat dat in de volgende editie niet anders zal zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Die film heb ik nou nog nooit gezien.
Bedankt voor het luisteren; tot snelquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:00 schreef Tuned22 het volgende:
Ook weer heel mooi![]()
Bedankt alvast, Elfen de groeten allemaal.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:00 schreef Tuned22 het volgende:
Ook weer heel mooi![]()
De groeten terug, Tuned.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:00 schreef Tuned22 het volgende:
Ook weer heel mooi![]()
Ik heb ook niet zo veel met Billie Eilish, eerlijk gezegd. Ik vind Bad Guy en die Bond-titelsong wel oké.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof je.
Billie Eilish vind ik overigens ook zo'n overgehyped geval, ik heb het op aanraden van anderen meerdere keren geprobeerd. Maar ik hoor het kennelijk niet...
Ik wel, maar heeft niet superveel indruk op me gemaakt. Het liedje vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Die film heb ik nou nog nooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |