Ja, was ergens op TV, toch? Hij deed ook een nieuw nummer meen ik.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:47 schreef just me het volgende:
Ik hoorde/zag gisteren ook nog Frank Boeijen met Zwart Wit...
Ja klopt, kan me even niet meer herinneren wat dat nieuwe nummer wasquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, was ergens op TV, toch? Hij deed ook een nieuw nummer meen ik.
Heeft geen indruk achtergelaten dus?quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ja klopt, kan me even niet meer herinneren wat dat nieuwe nummer was
Gevonden "Het is stil op straat"quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft geen indruk achtergelaten dus?
quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
https://www.omroepgelderl(...)roert-met-coronalied
Niets van gehoord dat ze een ongeluk heeft gehad.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Sophie Ellis-Bextor - Murder On The Dancefloor (Orchestral Disco version)
blikschadequote:Op donderdag 4 juni 2020 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Niets van gehoord dat ze een ongeluk heeft gehad.
Ernstige schade?
Nee, maar wel een paar lelijke wonden. Ik zag het toevallig ergens op Facebook.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Niets van gehoord dat ze een ongeluk heeft gehad.
Ernstige schade?
Kool & The Gang - Hollywood Swinging
Door dezelfde artiest?quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Hierna draai ik achter elkaar twee covers van John Lennon-nummers. Eentje is een paar weken oud, de ander stamt uit 1972.
Als je er zin in hebt, draai ik 'm straks even.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:47 schreef just me het volgende:
Ik hoorde/zag gisteren ook nog Frank Boeijen met Zwart Wit...
Nee, dat nietquote:
Let me clear my throat van DJ Kool dacht ikquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Kool & The Gang - Hollywood Swinging
Het intro van dit nummer is in één of ander hiphop-nummer gesampled. Geen idee welk nummer
Tuned.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:58 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Let me clear my throat van DJ Kool dacht ik
Tjoentquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:58 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Let me clear my throat van DJ Kool dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |