Kijk 'm shinen!quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja vanmorgen om 09:30 uur. En de vlag is uit!
quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was een beetje hectisch vanmorgen en daarna hebben Twan, zijn vader en ik samen geluncht in de stad. En heeft Twan zijn cadeau opgehaald! Nu is hij naar een feestje en ga ik zo met zijn vriendin boodschappen doen. Rond half 7 is er hier een (klein) feestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Van hartequote:Op donderdag 4 juni 2020 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was een beetje hectisch vanmorgen en daarna hebben Twan, zijn vader en ik samen geluncht in de stad. En heeft Twan zijn cadeau opgehaald! Nu is hij naar een feestje en ga ik zo met zijn vriendin boodschappen doen. Rond half 7 is er hier een (klein) feestje.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:18 schreef Rafeiro het volgende:
GefeliciteerdBij ons hangt de vlag vrij hoog..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Bij ons ook wel want we woonde toentertijd boven een winkel...quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3 keer is scheepsrecht.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Tweede keer op rij dat ik me een minuut verreken...
T. Rex - Get It On
Doe rustig aanquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:31 schreef Melting het volgende:
Ingetuned trouwens, maar nog wel even bezig.
Queen - Radio Ga Ga (extended version)
quote:
Stond al een tijdje klaar om eens in deze versie te worden gedraaid. Heb weer een bomvolle show. Niet al te veel nieuwe muziek; wel weer een paar leuke dingen.quote:
Moby - We Are All Made Of Stars
quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer vond ik, gezien alle ellende van afgelopen week, wel toepasselijk:Moby - We Are All Made Of Stars
Ja, was ergens op TV, toch? Hij deed ook een nieuw nummer meen ik.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:47 schreef just me het volgende:
Ik hoorde/zag gisteren ook nog Frank Boeijen met Zwart Wit...
Ja klopt, kan me even niet meer herinneren wat dat nieuwe nummer wasquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, was ergens op TV, toch? Hij deed ook een nieuw nummer meen ik.
Heeft geen indruk achtergelaten dus?quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ja klopt, kan me even niet meer herinneren wat dat nieuwe nummer was
Gevonden "Het is stil op straat"quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft geen indruk achtergelaten dus?
quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
https://www.omroepgelderl(...)roert-met-coronalied
Niets van gehoord dat ze een ongeluk heeft gehad.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Sophie Ellis-Bextor - Murder On The Dancefloor (Orchestral Disco version)
blikschadequote:Op donderdag 4 juni 2020 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Niets van gehoord dat ze een ongeluk heeft gehad.
Ernstige schade?
Nee, maar wel een paar lelijke wonden. Ik zag het toevallig ergens op Facebook.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Niets van gehoord dat ze een ongeluk heeft gehad.
Ernstige schade?
Kool & The Gang - Hollywood Swinging
Door dezelfde artiest?quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Hierna draai ik achter elkaar twee covers van John Lennon-nummers. Eentje is een paar weken oud, de ander stamt uit 1972.
Als je er zin in hebt, draai ik 'm straks even.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:47 schreef just me het volgende:
Ik hoorde/zag gisteren ook nog Frank Boeijen met Zwart Wit...
Nee, dat nietquote:
Let me clear my throat van DJ Kool dacht ikquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Kool & The Gang - Hollywood Swinging
Het intro van dit nummer is in één of ander hiphop-nummer gesampled. Geen idee welk nummer
Tuned.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:58 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Let me clear my throat van DJ Kool dacht ik
Tjoentquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:58 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Let me clear my throat van DJ Kool dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |