SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Onbegrijpelijk dat ze dat niet fatsoenlijk regelen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 05:54 schreef livelink het volgende:
Vandaag is de dag dat mijn zoon zo 17 km. naar school mag fietsen voor 1 uurtje les. Dan vervolgens weer snel naar huis fietsen om de rest van de dag online les te hebben.
En hij heeft niet geslapen vannacht![]()
Hij slaapt al weken nauwelijks. En hij was bang dat hij pas rond 5 uur in slaap zou vallen en dan om 05.30 weer op moest staan. Dus hij heeft heel bewust de keus gemaakt om helemaal niet te gaan slapen. Ik heb hem nog proberen te overtuigen dat dat niet de goede tacktiek is, maar helaas.quote:Op donderdag 4 juni 2020 06:23 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
Goedemorgen livelink.
[..]
Onbegrijpelijk dat ze dat niet fatsoenlijk regelen.
Waarom heeft hij niet geslapen? Zenuwen?
Hoe houdt hij het vol?quote:Op donderdag 4 juni 2020 06:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij slaapt al weken nauwelijks. En hij was bang dat hij pas rond 5 uur in slaap zou vallen en dan om 05.30 weer op moest staan. Dus hij heeft heel bewust de keus gemaakt om helemaal niet te gaan slapen. Ik heb hem nog proberen te overtuigen dat dat niet de goede tacktiek is, maar helaas.
Ik weet niet hoe hij het volhoudt. Kijk naar Raf, hoe houdt hij het vol? Ik maak me zorgen over Raf en over mijn zoon, maar je kunt iemand niet dwingen om te slapen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 06:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe houdt hij het vol?
Ik heb trouwens wel veel respect voor hem, dat hij zo ver fietst elke keer. En dan nu voor maar 1 lesje zelfs.
Heeft je zoon al eens slaap medicatie geprobeerd?quote:Op donderdag 4 juni 2020 06:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hij het volhoudt. Kijk naar Raf, hoe houdt hij het vol? Ik maak me zorgen over Raf en over mijn zoon, maar je kunt iemand niet dwingen om te slapen.
Hij heeft toen hij een jaar of 8, 9 was een tijdlang anti-psychotica geslikt. Daar sliep hij heel goed mee, maar dat is eigenlijk de enige periode dat hij heel goed sliep. En dat was echt een tijdelijke medicatie. Maar voor de lockdown hadden we nog een aardig ritme. Hij nam rond 22.00 melatonine en viel dan meestal rond 22.30 wel in slaap. En dan sliep hij toch wel aardig wat uurtjes. Maar dat ritme zijn we nu volledig kwijt en komt ook niet echt terug, want dat terug naar school is niet echt terug naar school.quote:Op donderdag 4 juni 2020 06:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft je zoon al eens slaap medicatie geprobeerd?
Al is het maar eens om 1 nachtje goed door te slapen?
Dus het nieuwe schooljaar kan wat dat betreft niet snel genoeg beginnen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 06:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft toen hij een jaar of 8, 9 was een tijdlang anti-psychotica geslikt. Daar sliep hij heel goed mee, maar dat is eigenlijk de enige periode dat hij heel goed sliep. En dat was echt een tijdelijke medicatie. Maar voor de lockdown hadden we nog een aardig ritme. Hij nam rond 22.00 melatonine en viel dan meestal rond 22.30 wel in slaap. En dan sliep hij toch wel aardig wat uurtjes. Maar dat ritme zijn we nu volledig kwijt en komt ook niet echt terug, want dat terug naar school is niet echt terug naar school.
Ik geloof je meteen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 06:56 schreef livelink het volgende:
En zo maakt Corona ook wel veel onzichtbare slachtoffers hoor.
Als het dan anders gaat. Ik heb daar echt mijn twijfels over. Straks is school alleen nog maar de plek waar je heen gaat voor toetsen en examens en verder niks.quote:Op donderdag 4 juni 2020 06:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus het nieuwe schooljaar kan wat dat betreft niet snel genoeg beginnen.
Ik ben positiever daarover.quote:Op donderdag 4 juni 2020 06:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het dan anders gaat. Ik heb daar echt mijn twijfels over. Straks is school alleen nog maar de plek waar je heen gaat voor toetsen en examens en verder niks.
Ik begrijp nu wat je bedoelt.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 07:30 schreef livelink het volgende:
Nou, hij is de deur uit hoor. Was nog wel grappig, want we konden ons geen van beiden herinneren hoe laat hij ook al weer 's ochtends wegging en hij wist ook niet meer hoe lang hij erover fietste![]()
Dus hebben we maar gegokt dat hij 1 uur fietst en is hij dus rond 07.30 de deur uit gegaan.
En ik heb echt wel een goed geheugen, maar nu was ik ook blanco.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 07:45 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
[..]
Ik begrijp nu wat je bedoelt.
Dat is een stem die ze een flink flanger effect hebben gegeven...
Goedemorgen.quote:
wat heb je gedaan danquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:52 schreef brother52 het volgende:
Mijn iTunes is ineens helemaal leeg![]()
Vanavond maar even naar kijken, ben bang dat ik alles er weer in kan gaan proppen.
Die kwam gezellig kwekkenquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zat zojuist een Vlaamse gaai op de schutting
Ik heb vooral veel laagovervliegende duiven.... en van die parkieten die veel herrie maken maar dat is ook wel gezellig !quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Door oa de hoge bomen overal en de tuin van de buren is het hier echt een vogelparadijs. Het is een komen en gaan van meesjes, merels en mussen en soms een puttertje. Er woont ook een kauw hier op de schutting en pergola, Symph denkt dat hij door de groep uit de hoge bomen hierachter verstoten is ofzo.
Helemaal niksquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Helemaal niks![]()
Gister wel ergens een update van gehad maar dat was volgens mij alleen van mijn OS.
Denk dat iTunes de cowbells zat was...
Afschieten dat beest, die horen hier niet.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe kan dat beest dat nou wetenquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Afschieten dat beest, die horen hier niet.
Invasieve exoot die kuikentjes opeet. Niet lief.quote:
we gaan niet alles doodmaken dat niet lief isquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Invasieve exoot die kuikentjes opeet. Niet lief.
Terugsturen naar België!quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:38 schreef Rafeiro het volgende:
Afschieten dat beest, die horen hier niet.
Dat zeg je uit eigen belang zeker..quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:22 schreef just me het volgende:
we gaan niet alles doodmaken dat niet lief is
quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft jouw zoon al officieel uitslag gehad? Is de vlag al uit?quote:Op donderdag 4 juni 2020 08:42 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
livelink wat vervelend dat het nog steeds niet echt beter gaat met je zoon.
Niet invasief, geen exoot en bijzonder nuttig.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Invasieve exoot die kuikentjes opeet. Niet lief.
Eentje die op een laag bierschuim drijft, denk ik!quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Vakantiehuisjes in Noorwegen spoelen weg...
Welke zou van Fogel zijn?
Je moet dan ook nog steeds afstand houden tijdens het boodschappen doen...quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Een straat verderop hangt al zeker twee weken de vlag uit met een tas eraan
Ja vanmorgen om 09:30 uur. En de vlag is uit!quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft jouw zoon al officieel uitslag gehad? Is de vlag al uit?
dus geen intratuin meer voor jouquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, het huis wordt steeds groener, net even naar het tuincentrum geweest. Ik had nog een bon van Intratuin, dus dan daar maar heen, maar ik heb echt een hekel aan die winkel. Met zo’n karretje dat nauwelijks rijdt moet je die hele klotewinkel door, bejaarden, displays en vakkenvullers ontwijken, bochtje links, bochtje rechts, om uiteindelijk, na de scentchipsbij de kamerplanten aan te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |