Op dát moment danquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
Ik moest aan dit nummer denken toen mijn zoon net de kat zat te etteren en ik me bedacht dat het soms helemaal niet cool was om een kat te zijn.
Maar hij zal ook wel eens half dood geknuffeld worden.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
Ik moest aan dit nummer denken toen mijn zoon net de kat zat te etteren en ik me bedacht dat het soms helemaal niet cool was om een kat te zijn.
quote:
Nou ja, dat is het ook wel eigenlijk. Maar dan niet op de juiste manier.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar hij zal ook wel eens half dood geknuffeld worden.
Heet jij spijkerbroek dan?quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik volgens mij helemaal niet gezegd
quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou ja, dat is het ook wel eigenlijk. Maar dan niet op de juiste manier.
Past er wel prima bij, ja.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Deze vond ik er wel mooi bij passen:Madness - My Girl
Het was weer een bazenverzoekje. Je dient maar zelden verzoekjes in waarvan ik denk:quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
Nee...... jij zei dat je dacht dat jij de alcoholist van R49 was.quote:
Dopha - September Till June
Pet Shop Boys - Happy People
Toch apart.... er zit weinig verschil tussen hun nummers. Je pikt ze er zo tussenuit, en toch blijven ze redelijk scoren.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:47 schreef DJ11 het volgende:
Sorry, twee keer Pet Shop Boys vanavond
Ik vond het weer eens tijd voor een track van hun huidige album Hotspot.Pet Shop Boys - Happy People
easy listeningquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch apart.... er zit weinig verschil tussen hun nummers. Je pikt ze er zo tussenuit, en toch blijven ze redelijk scoren.
Duran Duran - Come Undone (edit)
Komt zij uit zo'n tv show?quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:52 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: Zangeres Celeste werd uitgeroepen tot BBC Sound of 2020. Haar unieke, hese stemgeluid was eerder al te horen op de rustige single Strange. Eerder dit jaar volgde de grote hit Stop This Flame. Nu is er weer een nieuw nummer van haar; opnieuw geweldig.
Celeste - I Can See The Change
Op wiki lees ik dat ze bekend is geworden via YouTube.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt zij uit zo'n tv show?
Of is zij niet 'nieuw'?
Finneas zegt me net zoveel als de zangeres...quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Celeste - I Can See The Change
Ik was meteen verkocht, om er vervolgens achter te komen dat het nummer is geproduceerd door niemand minder dan FINNEAS... Ik heb zo m'n vermoeden dat hij het ook (mede) heeft geschreven.
Hoe dan ook: prachtig
FINNEAS is de broer van Billie Eilish, die zo'n beetje al haar muziek schrijft en produceert. En hij had in 2018 de #1 in mijn jaarlijst met zijn eigen nummer Break My Heart Again.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Finneas zegt me net zoveel als de zangeres...
Lisa Stansfield - In All The Right Places (edit)
Die film heb ik nou nog nooit gezien.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:59 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong voor vandaag, titelsong van de film Indecent Proposal:Lisa Stansfield - In All The Right Places (edit)
Ik geloof je.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
FINNEAS is de broer van Billie Eilish, die zo'n beetje al haar muziek schrijft en produceert. En hij had in 2018 de #1 in mijn jaarlijst met zijn eigen nummer Break My Heart Again.
O ja, klein hitje geweest...quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:59 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong voor vandaag, titelsong van de film Indecent Proposal:Lisa Stansfield - In All The Right Places (edit)
Ik ook niet, maar deze cd-single ligt hier wél in de kast. Ze zeggen dat je het meest houdt van de muziek die uitkwam toen je ongeveer 18 was. Voor mij klopt dat zeker bij dit nummer. Het staat in mijn Top 200 allertijden en ik denk dat dat in de volgende editie niet anders zal zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Die film heb ik nou nog nooit gezien.
Bedankt voor het luisteren; tot snelquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:00 schreef Tuned22 het volgende:
Ook weer heel mooi![]()
Bedankt alvast, Elfen de groeten allemaal.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:00 schreef Tuned22 het volgende:
Ook weer heel mooi![]()
De groeten terug, Tuned.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:00 schreef Tuned22 het volgende:
Ook weer heel mooi![]()
Ik heb ook niet zo veel met Billie Eilish, eerlijk gezegd. Ik vind Bad Guy en die Bond-titelsong wel oké.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof je.
Billie Eilish vind ik overigens ook zo'n overgehyped geval, ik heb het op aanraden van anderen meerdere keren geprobeerd. Maar ik hoor het kennelijk niet...
Ik wel, maar heeft niet superveel indruk op me gemaakt. Het liedje vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Die film heb ik nou nog nooit gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |