Het is best vaak een openings- of slotnummer. Beste versie: Nightlife Tour (Montage), voorafgegaan door For Your Own Good.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:40 schreef Tuned22 het volgende:
Volgens mij openden ze in Tilburg destijds ook met WEG. Veenstra schreef toen nog zoiets als: en we zijn los ofzoiets WEG
Kan het me van al die andere keren niet meer herinneren... zelfs van de laatste keer in Carré nietquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is best vaak een openings- of slotnummer. Beste versie: Nightlife Tour (Montage), voorafgegaan door For Your Own Good.
Ben jij een concertganger Tuned ?quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:44 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Kan het me van al die andere keren niet meer herinneren... zelfs van de laatste keer in Carré niet
Rhys Lewis - Good People
Ik vind dit wel een leuk nummer van hem. Ben benieuwd naar dat nummer met Kygo.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Rhys Lewis - Good People
Afkomstig van z'n aanstaande debuutalbum, dat nu al een meesterwerkje is.
Overigens is Rhys ook te horen op het nieuwe album van Kygo. Veel meer een electropo/dance-sound. Ook geen onaardig nummer, maar ik hoor liever z'n eigen werk.
Ik ben een laatbloeierquote:
The Cardigans - My Favourite Game
Jep en daarom ben ik vorig jaar bij Rammstein geweestquote:
Jij bent anders vorig jaar naar behoorlijk wat concerten geweest, volgens mij.quote:
Ja dat klopt, maar nu gaat mijn concertmaatje naar diep Brabant verhuizen... hij gaat met zijn man een B&B beginnenquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent anders vorig jaar naar behoorlijk wat concerten geweest, volgens mij.
diep Brabant...... in welke regio mag dat dan wezen?quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar nu gaat mijn concertmaatje naar diep Brabant verhuizen... hij gaat met zijn man een B&B beginnen
Millquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
diep Brabant...... in welke regio mag dat dan wezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |