Donny Hathaway - Jealous Guy
Ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Dit staat ergens op de soundtrack van een nieuwe film (vraag me niet welke). Ik vind het een gave versie; stamt uit 1972Donny Hathaway - Jealous Guy
graagquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je er zin in hebt, draai ik 'm straks even.
Julian Lennon - Saltwater
quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik draai de zoon van dan ook maar even. Al is het alleen maar om even stil te staan bij het veel te jonge overlijden van Marc de Hond (42), zoon van Maurice.Julian Lennon - Saltwater
Wat een smerig spul was dat zeg......quote:
Salmiak of wat was het ook alweer?quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat een smerig spul was dat zeg......
Olly Murs feat. Rizzle Kicks - Heart Skips A Beat
quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:15 schreef just me het volgende:
Melting ik zit nu een truitje voor een van de kabouters te maken van stof van Jokie en Jet
Niet meer doen dan.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Er komt zo een nieuw nummer aan dat ik vanavond bij toeval ontdekte, puur omdat ik een beetje doorklikte op Spotify. Eerst nog een ander nummer hierna.
Harley Sulé - Something Good
Die naam zegt me niets in ieder geval.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel dit z'n echte naam is, kennen we deze artiest ook een andere naam....Harley Sulé - Something Good
Hij heeft de stof zelf uitgezochtquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat zullen ze vast leuk vinden.
Dat vind ik echt leuk voor kleine kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |