onmogelijkquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik was m'n Snickers kwijt, heeft 'ie gewoon heel de dag in m'n kontzak gezeten.![]()
Hoe kan je dat niet merken.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik was m'n Snickers kwijt, heeft 'ie gewoon heel de dag in m'n kontzak gezeten.![]()
Dan ben je wel behoorlijk corpulent ja.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe kan je dat niet merken.
Walgelijk varken.
twitter:Geluidjager twitterde op woensdag 03-06-2020 om 17:35:24Het loopt flink vast bij de anti-racisme demonstratie in Rotterdam. Lukt zeker niet om op alle plekken afstand te houden. Gemeente is koortsachtig in overleg wat te doen.
#blacklivesmatter https://t.co/8tAmPE0yqg reageer retweet
Bom op die stad.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:02 schreef 3rr0r het volgende:
twitter:Geluidjager twitterde op woensdag 03-06-2020 om 17:35:24Het loopt flink vast bij de anti-racisme demonstratie in Rotterdam. Lukt zeker niet om op alle plekken afstand te houden. Gemeente is koortsachtig in overleg wat te doen. [ afbeelding ]#blacklivesmatter https://t.co/8tAmPE0yqg reageer retweet
twitter:MarcelHaenen twitterde op woensdag 03-06-2020 om 17:21:22Een minuut stilte in Rotterdam. Indrukwekkend. #BlacklivesmattterNL https://t.co/VlaHb7esMl reageer retweet
Het ziet er zwart van de mensen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:02 schreef 3rr0r het volgende:
twitter:Geluidjager twitterde op woensdag 03-06-2020 om 17:35:24Het loopt flink vast bij de anti-racisme demonstratie in Rotterdam. Lukt zeker niet om op alle plekken afstand te houden. Gemeente is koortsachtig in overleg wat te doen. [ afbeelding ]#blacklivesmatter https://t.co/8tAmPE0yqg reageer retweet
Rellen graagtwitter:HWHofs twitterde op woensdag 03-06-2020 om 18:07:00BREEK. Demonstratie Rdam wordt stilgelegd. reageer retweet
Breek die ..stad af!quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:08 schreef Caland het volgende:
Rellen graagtwitter:HWHofs twitterde op woensdag 03-06-2020 om 18:07:00BREEK. Demonstratie Rdam wordt stilgelegd. reageer retweet
Rotterdam plat zoals in de goede oude tijdquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:08 schreef Caland het volgende:
Geef je al die racismeroeptoeters weer allemaal munitie.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:08 schreef Caland het volgende:
Nou en.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geef je al die racismeroeptoeters weer allemaal munitie.
Andere munitie.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou en.
Die roepen dat toch wel constant.
iets is mis met je tactquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het papier was, daarom heb ik heel de dag niet gevoeld, wel ernaar gezocht, maar daar dus niet.
ed baar is enorm kutquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:19 schreef Coco. het volgende:
Wie wil nog meer niet gementioned worden voor Ed Baars filmpjes? Graag nu melden.
@:Caland @:Saind @:KnutdeIJsbeer @:onlogisch @:Doublepain @:aTypisch @:Drizzt_DoUrden @:JanCees @:johannes_vermeer @:Tyron @:maxi-mus @:kapiteintje(RIP) @:Zipportal @:Tjacka @:Lenny_Leonard @:PicoMMP @:Scrummie2.1
Baar?quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ed baar is enorm kut
beetje braddie voor gevorderden
grappig zegquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:16 schreef Zipportal het volgende:
Announce "mensen" van de Erasmusbrug kieperen.
Zet die brug maor openquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:16 schreef Zipportal het volgende:
Announce "mensen" van de Erasmusbrug kieperen.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe winactie is uit
TRV / Win het boek Buitengeluk
Gereageerdquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe winactie is uit
TRV / Win het boek Buitengeluk
Vanavond pasquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:20 schreef Zipportal het volgende:
Heb je je wasmachine al opgehangen? @:coco.
Kfc is linksaf, ze gaan de verkeerde kant opquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:20 schreef 3rr0r het volgende:
BOA kijkt wie zal ik als eerste een prent geven
[ afbeelding ]
Om vervolgens in elkaar gebeukt te worden.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:20 schreef 3rr0r het volgende:
BOA kijkt wie zal ik als eerste een prent geven
[ afbeelding ]
Uitstekend moment om te stoppenquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:20 schreef GGMM het volgende:
Crew is uitgesloten van deelname.
[ afbeelding ]
Als ik win mag jij hem.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:20 schreef GGMM het volgende:
Crew is uitgesloten van deelname.
[ afbeelding ]
twitter:jjk1now twitterde op woensdag 03-06-2020 om 16:17:50i'm once again asking you to spread this the media won't show what's really happening out there , this is police brutality this is why all cops are bastards
#BlackLivesMattter #BlackLivesMatter https://t.co/Tp90gBv0HI reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
Lijkt me leuk om te lezen hoe het zou zijn om naar buiten te gaan.
@johannes_vermeer zou graag met je gaan kamperen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
Lijkt me leuk om te lezen hoe het zou zijn om naar buiten te gaan.
quote:
quote:een zwarte button met '1873' in witte cijfers. Zij willen hiermee zeggen dat de slavernij weliswaar formeel werd afgeschaft in 1863, maar dat de vroegere slaven nog tien jaar lang verplicht werden om op de plantages te blijven werken. Dus eigenlijk waren ze pas echt vrij in 1873.
Hard gaan op El-P.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:40 schreef GGMM het volgende:
Run the Jewels 4 is uit
@:jancees @:muskusboktor57
Deze toch?quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:40 schreef GGMM het volgende:
Run the Jewels 4 is uit
@:jancees @:muskusboktor57
Mensen klikken voor jouquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is één van de nummers, ja.
(niet geklikt overigens)
Wel een flinke fuck you naar Halsema die dacht dat je zo’n menigte alleen maar met geweld uit elkaar kon krijgen.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In 1873 kreeg Afrika riolering.
Check dit: @:lenny_leonard
Ik had verkeerd gekeken, heb een week later vakantie. Dat boze mailtje was dus niet heel handig.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:56 schreef GGMM het volgende:
Ben RTJ4 nu aan het luisteren
Uiteraard in Winamp. @:drizzt_dourden
quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had verkeerd gekeken, heb een week later vakantie. Dat boze mailtje was dus niet heel handig.
Ik heb het wel goed aangevraagd maar die week kon blijkbaar niet meer dus ze hebben een week later gedaan, daar heb ik nooit meer naar gekeken.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar had je dat zelf zo verkeerd aangevraagd dan of hebben zij een verkeerde datum ingevuld?
Maar wel een zwarte anti adblock melding.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FOK HEEFT DARK MODE.
Oh nee toch niet.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:56 schreef GGMM het volgende:
Ben RTJ4 nu aan het luisteren
Uiteraard in Winamp. @:drizzt_dourden
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een flinke fuck you naar Halsema die dacht dat je zo’n menigte alleen maar met geweld uit elkaar kon krijgen.
Ja, dit ziet er prima uit inderdaad.twitter:MarcelHaenen twitterde op woensdag 03-06-2020 om 17:46:52Politie Rotterdam roept op afstand te bewaren. Zingende demonstraten klinken luider. Redemption sing. #BlackLivesMatterNL https://t.co/s7avBQg6um reageer retweet
Puur genotquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:05 schreef Elan het volgende:
NWS / "En wéér stijgt de VVD: Hoogste ooit onder Mark Rutte"
@:onlogisch
Toch wel een stukkie mooier dan die graflelijke Dam ja.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ja, dit ziet er prima uit inderdaad. [ afbeelding ]twitter:MarcelHaenen twitterde op woensdag 03-06-2020 om 17:46:52Politie Rotterdam roept op afstand te bewaren. Zingende demonstraten klinken luider. Redemption sing. #BlackLivesMatterNL https://t.co/s7avBQg6um reageer retweet
@Lenny_Leonardquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:45 schreef GGMM het volgende:
Gegeten en afgewassen
@:caland @:onlogisch @:jojoortje
Je hebt BNW toch? Je kunt toch ook daar gaan zitten met je vrienden.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:44 schreef Tjacka het volgende:
pff ik weet dat jullie mij af en toe een debiel vinden maar ik ben blij dat jullie mij toch tolereren
wat een mega debielen posten in dat klb zeg
zou niet moeten nadenken dat jullie mij daar naar toe weg pesten
quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel een stukkie mooier dan die graflelijke Dam ja.
De act van GGMM duurt wel lang ja. Hij sport, maar wil niet zeggen wat hij doet. Erg geheimzinnig.quote:
Dammen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De act van GGMM duurt wel lang ja. Hij sport, maar wil niet zeggen wat hij doet. Erg geheimzinnig.
En tegen 23:00 verdwijnt hij altijd als een dief in de nacht.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De act van GGMM duurt wel lang ja. Hij sport, maar wil niet zeggen wat hij doet. Erg geheimzinnig.
Darten (dat is een sport).quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:
Waar denk je dat deze tweet onder viel?quote:
twitter:Double_Pain twitterde op maandag 01-06-2020 om 19:04:10How to stop police violence?
Attack other people's businesses who hasn't gotta do with it at all #BlackLivesMatter #GeorgeFloyd reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Coco. heeft een racistisch gifje waar een Chinees een neger wit wast
Ik heb de dag erbij gehaaldquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar denk je dat deze tweet onder viel?twitter:Double_Pain twitterde op maandag 01-06-2020 om 19:04:10How to stop police violence?
Attack other people's businesses who hasn't gotta do with it at all #BlackLivesMatter #GeorgeFloyd reageer retweet
"straattaal"quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar denk je dat deze tweet onder viel?twitter:Double_Pain twitterde op maandag 01-06-2020 om 19:04:10How to stop police violence?
waar zie je dit??quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb de dag erbij gehaald
[ afbeelding ]
Overduidelijk Estonian
https://accountanalysis.app/quote:
beestquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:13 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen 12 likes gehad
Gaat weer lekker!
Die kans is klein ja.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:14 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk niet dat DHL nog komt vandaag
@:Scrummie2.1
Laat die jongen proleet zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Met smart wachten op 13 inch![]()
Je moeder is teleurgesteld in je.
ah was vergeten dat het gifje te kort is om het resultaat te zien...daar is het filmpje voor nodigquote:
Die grap heb je al 40/45x gemaakt boomerquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Met smart wachten op 13 inch![]()
Je moeder is teleurgesteld in je.
Dit was toch ook niet helemaal de oplossing.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een flinke fuck you naar Halsema die dacht dat je zo’n menigte alleen maar met geweld uit elkaar kon krijgen.
Ja dat heb ik weggelaten, ik word al in de gaten gehouden hier.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ah was vergeten dat het gifje te kort is om het resultaat te zien...daar is het filmpje voor nodig
Heb je die kast nou al een keer?quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die grap heb je al 40/45x gemaakt boomer
Dat gebeurt altijd wel in Rotterdamquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit was toch ook niet helemaal de oplossing.
https://www.telegraaf.nl/(...)e-black-lives-matter
Telegraafquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
grappig, lijkt wel China, daar waar de reclame vandaan komtquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja dat heb ik weggelaten, ik word al in de gaten gehouden hier.
Telegraaf, niet geklikt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
niet geklikt overigens. (Telegraaf)quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Net zoals dat er altijd wel negers in Amerika worden vermoord. Wel een hoop ophef opeens.quote:
Gelukkig, ik dacht al dat ik hem verkeerd onthouden had. Zo is hij trouwens een stuk minder leuk.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja dat heb ik weggelaten, ik word al in de gaten gehouden hier.
quote:
inflatiecorrectie en mondkapjesquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn de prijzen godverdomme weer omhoog gegaan?
quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij veel muziek in de club van 27 dan?
Like uitgedeeld (wel aan die andere tweet)quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:28 schreef GGMM het volgende:
Mijn nieuwe tweet heeft 3 likes in één minuut.
Dit belooft veel goeds. Ik hou jullie op de hoogte.
Hoe kan je nou geen kurkentrekker hebben?quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:30 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb geen kurkentrekker dus heb de kurk maar door de fles geduwd
Je verwachtingen over dat bedrijf kloppen dus preciesquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee blijf maar sorteerfouten krijgen
Over DHL ookquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je verwachtingen over dat bedrijf kloppen dus precies
Koop normaal wijnflessen met zo'n draaidop, verkeerde gekeken dit keerquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen kurkentrekker hebben?
Ik vond het al raar dat @:Caland geen notenkraker had.
proleetquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Koop normaal wijnflessen met zo'n draaidop,
Er zijn ook mensen die drinken wijn uit een pak.quote:
@Treinhoerquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die drinken wijn uit een pak.
Ik noem geen namen.
In Spanje heb je het zelfs in frisdrankflessenquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik noem geen namen.
Moeten hunnie weten.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Spanje heb je het zelfs in frisdrankflessen
niet mijn probleemquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zal wel @Kyran zijn wsquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik noem geen namen.
Dit heb je overal, behalve in Nederland.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Drink jij gluhwein?quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit heb je overal, behalve in Nederland.
Sow, dat heb ik lang niet gehad.quote:
Houden zo.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sow, dat heb ik lang niet gehad.
Net klaar met werken.quote:
twitter:JohnJHarwood twitterde op woensdag 03-06-2020 om 15:51:32Trump tells Fox News radio he didn’t retreat into WH bunker for protection from potential intruders, but instead to examine the place.
“it was much more for the inspection,” Trump said reageer retweet
Werkt deze tip ook voor jouw Snickers?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
als je ze juist vastpakt kan je het meen ik een aantal dagen (4 ofzo) laten liggen thuis op een droge plek en dan zou het weer ok moeten zijn
Of flessen bier van een/anderhalf/twee liter. Genotquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Engeland van de tapquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Cruzcampo ja genotquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Of flessen bier van een/anderhalf/twee liter. Genot
quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Werkt deze tip ook voor jouw Snickers?
[..]
Niet geklikt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Koffie uit de tap drinken
@:KingRoland
@:Jancees
@:RensAjacied
jij bent toch mijn vriendquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt BNW toch? Je kunt toch ook daar gaan zitten met je vrienden.
Jij bent een man van je woord!quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:06 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga nu het nummer van @:GGMM luisteren wat in later bekijken stond
Morgen bij de koffie ga ik mijn Snickers opeten.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Werkt deze tip ook voor jouw Snickers?
[..]
linkquote:Op woensdag 3 juni 2020 22:06 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga nu het nummer van @:GGMM luisteren wat in later bekijken stond
hoop op lockdownquote:Op woensdag 3 juni 2020 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaan alle terrasjes
Prima iddquote:Op woensdag 3 juni 2020 22:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oh, dat blaasinstrument solo-stukje is helemaal heerlijk.
Wat een uitstekende tip van @:GGMM!
Wanbeleid.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaan alle terrasjes
Hoeveel vingers hebben jullie?twitter:TheEllenShow twitterde op woensdag 03-06-2020 om 19:15:40This. @official_tWitch @Allisonholker https://t.co/YAlnkC4v5J reageer retweet
Leuk geschreven onlogischquote:Op woensdag 3 juni 2020 22:39 schreef onlogisch het volgende:
http://www.demonstratieva(...)RFQRVCcpHavXAyKUWQ0o
[ afbeelding ]
JAAAAA
quote:Wij eisen dat per direct een einde wordt gemaakt aan “de nieuwe normal” en de gestopt wordt met het doorvoeren van de 1,5 meter economie en maatschappij.
Hoho, niets staat nog vast ouwe reus. En dat zou je niet bekend maken nog.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn dat jij wil spreken op het Malieveld
Ja.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
24 komt deze maand op Netflix, dat was een aanrader toch?
Valt bij The Wire ook wel mee, op dvd was het wel erg.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja.
Wel oud dus dat kan je hier en daar wel merken misschien. Jack Bauer god.
Die moet ik nog een keer kijken.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Valt bij The Wire ook wel mee, op dvd was het wel erg.
Ja best wel.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
24 komt deze maand op Netflix, dat was een aanrader toch?
Slechte review. 2/10. Je werkt niet voor de krant, debiel.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja best wel.
Ik ben hem nu aan het herkijken. Serie heeft zijn zwakke punten, maar Jack is een baas. Ik zou hem zeker een kans geven.
Welk seizoen zit je nu?quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja best wel.
Ik ben hem nu aan het herkijken. Serie heeft zijn zwakke punten, maar Jack is een baas. Ik zou hem zeker een kans geven.
Een cijfer?quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja best wel.
Gemiste 2.4 kans.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Slechte review. 2/10. Je werkt niet voor de krant, debiel.
Bedanktquote:Op woensdag 3 juni 2020 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja best wel.
Echt een waardeloos idee.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Misschien moet er een BLM forumdeel komen jongens, de afkorting leent zich er prima voor. Wat vinden jullie?
Nee.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Misschien moet er een BLM forumdeel komen jongens, de afkorting leent zich er prima voor. Wat vinden jullie?
DHL maakt er weer een teringzooi van dus. Gister nog een pakketje van ze gekregen, prima op tijd.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:33 schreef Doublepain het volgende:
Nog 287 minuten, zou het?? @:Scrummie2.1
Ben furieusquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
DHL maakt er weer een teringzooi van dus. Gister nog een pakketje van ze gekregen, prima op tijd.
Of gaat dit ergens anders over?
Wat is status dan? Al bij dat centrum bij je in de buurt?quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben furieus, morgen maar even bellen
Niemand weet het afgezien van het feit dat ie vandaag moest komenquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat is status dan? Al bij dat centrum bij je in de buurt?
Bijzonder.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niemand weet het afgezien van het feit dat ie vandaag moest komen
Najah, als ie deze week maar komt, heb niks te klagen heb er al 250 euro winst op gemaaktquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bijzonder.
Morgen moeten ze leveren, anders starten we een campagne op Twitter maat.
Wat een geweldig ideequote:Op woensdag 3 juni 2020 23:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Najah, als ie deze week maar komt, heb niks te klagen heb er al 250 euro winst op gemaakt![]()
APPLEGODEN
Oh dat is het écht een kut idee.quote:
Ga jij nog een nieuwe halen voor jezelf? of gebruik je die van werk gewoon prive?quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
[..]
Oh dat is het écht een kut idee.
Dat laatste ja. Maar zal wel ooit moeten, als ik van baan veranderen ofzo. Maar daar ga ik niet vanuit natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga jij nog een nieuwe halen voor jezelf? of gebruik je die van werk gewoon prive?
AR/MR? Heb je daar een stroompje van?quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Maar zal wel ooit moeten, als ik van baan veranderen ofzo. Maar daar ga ik niet vanuit natuurlijk.
Eigenlijk liefst nog paar jaar wachten om te kijken of dat AR/MR gebeuren nog bizarre ontwikkelingen gaat krijgen. Las geruchten dat Apple meerdere van die dingen aan het maken is. Zou thuis rustig met zo'n bril (mits net zo comfortabel als een zonnebril bijvoorbeeld) op gaan zitten als je verder gewoon kan werken met een desktop enzo.
Je kent Hololens toch wel? Van Microsoft? Zoiets, maar dan veel comfortabeler etc.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
AR/MR? Heb je daar een stroompje van?
Volgens geruchten gaat Apple volgend jaar sowieso een nieuwe lijn Macbooks uitbrengen, geloof 14 inch?
Is @onlogisch in de buurt?quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:35 schreef Coco. het volgende:
Benieuwd wie vandaag de eerste blunder maakt in dit topic
Als ze dat uitbrengen dan gaat het welquote:Op donderdag 4 juni 2020 00:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je kent Hololens toch wel? Van Microsoft? Zoiets, maar dan veel comfortabeler etc.
En ja, volgens mij wel, wel eens wat over gelezen.
Die kans is grootquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ze dat uitbrengen dan gaat het wel
[ afbeelding ]
duur worden
@onlogischtwitter:alexanderbakker twitterde op donderdag 04-06-2020 om 09:45:58RIVM-baas Jaap van Dissel laat tijdens zijn presentatie in de Tweede Kamer grafiek zien van oversterfte in Nederland. Cijfer voor corona-uitbraak tot nu toe: ~9.000. Griepseizoen 2017-2018: ~9.444 #CoronaCrisis https://t.co/91LjM1vWdG reageer retweet
#hetismaareengriepjequote:Op donderdag 4 juni 2020 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogischtwitter:alexanderbakker twitterde op donderdag 04-06-2020 om 09:45:58RIVM-baas Jaap van Dissel laat tijdens zijn presentatie in de Tweede Kamer grafiek zien van oversterfte in Nederland. Cijfer voor corona-uitbraak tot nu toe: ~9.000. Griepseizoen 2017-2018: ~9.444 #CoronaCrisis https://t.co/91LjM1vWdG reageer retweet
Op naar het COR topic!quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogischtwitter:alexanderbakker twitterde op donderdag 04-06-2020 om 09:45:58RIVM-baas Jaap van Dissel laat tijdens zijn presentatie in de Tweede Kamer grafiek zien van oversterfte in Nederland. Cijfer voor corona-uitbraak tot nu toe: ~9.000. Griepseizoen 2017-2018: ~9.444 #CoronaCrisis https://t.co/91LjM1vWdG reageer retweet
quote:* George Floyd moved to Minneapolis in 2014 for a fresh start after being released from prison in Houston, Texas following an arrest for aggravated robbery
* Floyd had turned his life around but died on Monday after a white officer knelt on his neck while arresting him for allegedly paying with a fake $20 bill
* None of the officers could have been aware of Floyd's more than a decade-old criminal history at the time of the arrest
* The 46-year-old had left behind his past in Houston after being released from prison stemming from a 2007 robbery
* He plead guilty to entering a woman’s home, pointing a gun at her stomach and searching the home for drugs and money, according to court records
* Floyd was sentenced to 10 months in jail for having less than one gram of cocaine in a December 2005 arrest
* He had previously been sentenced to eight months for the same offense, stemming from an October 2002 arrest
* Floyd was arrested in 2002 for criminal trespassing
Je verwacht het niet.quote:
Die man zal nooit weten dat ie nu een internationaal symbool is gewordenquote:
Wat ben jij toch een vervelende racist. Serieus trouwens, zoveel van je posts bevatten racistische trekjes dat ik je een ongelofelijke droeftoeter vind.quote:
zo dan, de toon is gezet!quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een vervelende racist. Serieus trouwens, zoveel van je posts bevatten racistische trekjes dat ik je een ongelofelijke droeftoeter vind.
Eens. Onbegrijpelijk dat hier niet kritischer op wordt gemodereerd.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een vervelende racist. Serieus trouwens, zoveel van je posts bevatten racistische trekjes dat ik je een ongelofelijke droeftoeter vind.
Mimimimimimiquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Eens. Onbegrijpelijk dat hier niet kritischer op wordt gemodereerd.
Blijkbaar veel, want jij zit weer aan mijn post te rommelen.quote:
Black humor.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Omdat je 'Het blijkt een neger te zijn' gewoon racistisch is.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Blijkbaar veel, want jij zit weer aan mijn post te rommelen.
Je kunt het ook gewoon negeren? Nee, je moet en zal met je tengels er weer aan zitten.
Maak je niet dik ouwe reus.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Blijkbaar veel, want jij zit weer aan mijn post te rommelen.
Je kunt het ook gewoon negeren? Nee, je moet en zal met je tengels er weer aan zitten.
Iemand die nu de term 'neger' gebruikt, is niet meteen een racist of heeft een denigrerende bijbedoeling.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je 'Het blijkt een neger te zijn' gewoon racistisch is.
En mijn vraag staat nog steeds, wat boeit het wat hij in het verleden heeft gedaan? Dat die politiegast verkeerd heeft gehandeld is en blijft toch gewoon een feit?
Als je de post niet hebt gelezen of niet begrijpt bemoei je er dan niet mee.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand die nu de term 'neger' gebruikt, is niet meteen een racist of heeft een denigrerende bijbedoeling.
jaaa elanquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand die nu de term 'neger' gebruikt, is niet meteen een racist of heeft een denigrerende bijbedoeling.
In het rapport van de officiële autopsie op het lichaam van George Floyd staat dat hij overleed door hart- en longfalen. De autopsie is uitgevoerd door de lijkschouwer van de autoriteiten in Minnesota. Dat melden Amerikaanse media.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je 'Het blijkt een neger te zijn' gewoon racistisch is.
En mijn vraag staat nog steeds, wat boeit het wat hij in het verleden heeft gedaan? Dat die politiegast verkeerd heeft gehandeld is en blijft toch gewoon een feit?
quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je de post niet hebt gelezen of niet begrijpt bemoei je er dan niet mee.
Begrijp ik, mijn advies zou zijn om een lekkere bak koffie (zwart) te zetten.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, aangepast.
Ik begin weer woedend te worden
Dat maakt het handelen van die agent niet opeens goedquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het rapport van de officiële autopsie op het lichaam van George Floyd staat dat hij overleed door hart- en longfalen. De autopsie is uitgevoerd door de lijkschouwer van de autoriteiten in Minnesota. Dat melden Amerikaanse media.
https://www.lc.nl/buitenl(...)gfalen-25726891.html
Die agent heeft een klein zetje gegeven.
Scrummie zit nu te schuimbekken.
"JA MAAR JIJ WEET HEEL GOED DAT DAT NIET JUIST IS."
Precies, dus het was totaal niet relevant die toevoeging van jou. Aangezien ik het wel over zijn post had en niet over het algemeen gebruik van het woord neger.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik reageer niet op zijn post, maar wat jij zegt over het gebruik van het woord neger, halve tamme.
Nogmaals: Ik reageer louter en alleen op wat jij postte. Als je per se verwijderde post uitgebreid wilt bediscussiëren doe je dat maar lekker privé.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, dus het was totaal niet relevant die toevoeging van jou. Aangezien ik het wel over zijn post had en niet over het algemeen gebruik van het woord neger.
Nogmaals: als je het niet kan volgen, bemoei je er dan niet mee. Je waanzinnig domme berichten voegen niks toe.
Nee, dat deed je niet. Ik had het namelijk over de context binnen zijn post. Niet over het algemeen gebruik van het woord neger.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Nogmaals: Ik reageer louter en alleen op wat jij postte.
Dan moet je die specifieke post lekker laten staan zodat iedereen precies kan zien waar je aan refereert. En niet komen janken dat mensen je niet begrijpen terwijl je zelf de context weghaalt, incompetent figuur.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het namelijk over de context binnen zijn post.
Tigquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:08 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
@:Onlogisch
@:Jancees
@:Caland
Dit wordt interessant
Ik zeg alleen dat George een crimineel was. Jij bent degene die het handelen van de politie erbij haalt. Je wilt ergens naar toe.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat maakt het handelen van die agent niet opeens goed
En dat verklaart nog steeds niet waarom jij even moet melden dat hij een strafblad had.
Noujah, bedoel dat doen we allemaal welquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zo vervelend dat sommige mensen altijd nog even hun plasje willen doen over iets waar ze compleet buiten staan.
Ik citeer de zin zelfs in de post waar je op reageert.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet je die specifieke post lekker laten staan zodat iedereen precies kan zien waar je aan refereert. En niet komen janken dat mensen je niet begrijpen terwijl je zelf de context weghaalt, incompetent figuur.
Nee, je zei dat het een neger was.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:11 schreef Zipportal het volgende:
Ik zeg alleen dat George een crimineel was
Ik haal dat er niet bij, daar gaat deze hele zaak over.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:11 schreef Zipportal het volgende:
Ik zeg alleen dat George een crimineel was. Jij bent degene die het handelen van de politie erbij haalt. Je wilt ergens naar toe.
Ja maar liever heb ik dat ik daar het alleenrecht op krijg eigenlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah, bedoel dat doen we allemaal wel
nooitquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja maar liever heb ik dat ik daar het alleenrecht op krijg eigenlijk.
al was hij een serial killerquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zo vervelend dat sommige mensen altijd nog even hun plasje willen doen over iets waar ze compleet buiten staan.
Oh ik reageerde eigenlijk louter op jouw opmerking over het gebruik van het woord neger. Eventuele contextuele verbanden en verwijderde of aangepaste posts waar dat aan zou refereren heb ik geen reet mee te maken.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik citeer de zin zelfs in de post waar je op reageert.
Je had zelf heel duidelijk kunnen zien dat er wat gewijzigd was. Maar goed, wat ik al zei dus: je kon het niet volgen, omdat je zo dom bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |