Hoho, niets staat nog vast ouwe reus. En dat zou je niet bekend maken nog.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn dat jij wil spreken op het Malieveld
Ja.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
24 komt deze maand op Netflix, dat was een aanrader toch?
Valt bij The Wire ook wel mee, op dvd was het wel erg.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja.
Wel oud dus dat kan je hier en daar wel merken misschien. Jack Bauer god.
Die moet ik nog een keer kijken.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Valt bij The Wire ook wel mee, op dvd was het wel erg.
Ja best wel.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
24 komt deze maand op Netflix, dat was een aanrader toch?
Slechte review. 2/10. Je werkt niet voor de krant, debiel.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja best wel.
Ik ben hem nu aan het herkijken. Serie heeft zijn zwakke punten, maar Jack is een baas. Ik zou hem zeker een kans geven.
Welk seizoen zit je nu?quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja best wel.
Ik ben hem nu aan het herkijken. Serie heeft zijn zwakke punten, maar Jack is een baas. Ik zou hem zeker een kans geven.
Een cijfer?quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja best wel.
Gemiste 2.4 kans.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Slechte review. 2/10. Je werkt niet voor de krant, debiel.
Bedanktquote:Op woensdag 3 juni 2020 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja best wel.
Echt een waardeloos idee.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Misschien moet er een BLM forumdeel komen jongens, de afkorting leent zich er prima voor. Wat vinden jullie?
Nee.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Misschien moet er een BLM forumdeel komen jongens, de afkorting leent zich er prima voor. Wat vinden jullie?
DHL maakt er weer een teringzooi van dus. Gister nog een pakketje van ze gekregen, prima op tijd.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:33 schreef Doublepain het volgende:
Nog 287 minuten, zou het?? @:Scrummie2.1
Ben furieusquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
DHL maakt er weer een teringzooi van dus. Gister nog een pakketje van ze gekregen, prima op tijd.
Of gaat dit ergens anders over?
Wat is status dan? Al bij dat centrum bij je in de buurt?quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben furieus, morgen maar even bellen
Niemand weet het afgezien van het feit dat ie vandaag moest komenquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat is status dan? Al bij dat centrum bij je in de buurt?
Bijzonder.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niemand weet het afgezien van het feit dat ie vandaag moest komen
Najah, als ie deze week maar komt, heb niks te klagen heb er al 250 euro winst op gemaaktquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bijzonder.
Morgen moeten ze leveren, anders starten we een campagne op Twitter maat.
Wat een geweldig ideequote:Op woensdag 3 juni 2020 23:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Najah, als ie deze week maar komt, heb niks te klagen heb er al 250 euro winst op gemaakt![]()
APPLEGODEN
Oh dat is het écht een kut idee.quote:
Ga jij nog een nieuwe halen voor jezelf? of gebruik je die van werk gewoon prive?quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
[..]
Oh dat is het écht een kut idee.
Dat laatste ja. Maar zal wel ooit moeten, als ik van baan veranderen ofzo. Maar daar ga ik niet vanuit natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga jij nog een nieuwe halen voor jezelf? of gebruik je die van werk gewoon prive?
AR/MR? Heb je daar een stroompje van?quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Maar zal wel ooit moeten, als ik van baan veranderen ofzo. Maar daar ga ik niet vanuit natuurlijk.
Eigenlijk liefst nog paar jaar wachten om te kijken of dat AR/MR gebeuren nog bizarre ontwikkelingen gaat krijgen. Las geruchten dat Apple meerdere van die dingen aan het maken is. Zou thuis rustig met zo'n bril (mits net zo comfortabel als een zonnebril bijvoorbeeld) op gaan zitten als je verder gewoon kan werken met een desktop enzo.
Je kent Hololens toch wel? Van Microsoft? Zoiets, maar dan veel comfortabeler etc.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
AR/MR? Heb je daar een stroompje van?
Volgens geruchten gaat Apple volgend jaar sowieso een nieuwe lijn Macbooks uitbrengen, geloof 14 inch?
Is @onlogisch in de buurt?quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:35 schreef Coco. het volgende:
Benieuwd wie vandaag de eerste blunder maakt in dit topic
Als ze dat uitbrengen dan gaat het welquote:Op donderdag 4 juni 2020 00:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je kent Hololens toch wel? Van Microsoft? Zoiets, maar dan veel comfortabeler etc.
En ja, volgens mij wel, wel eens wat over gelezen.
Die kans is grootquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ze dat uitbrengen dan gaat het wel
[ afbeelding ]
duur worden
@onlogischtwitter:alexanderbakker twitterde op donderdag 04-06-2020 om 09:45:58RIVM-baas Jaap van Dissel laat tijdens zijn presentatie in de Tweede Kamer grafiek zien van oversterfte in Nederland. Cijfer voor corona-uitbraak tot nu toe: ~9.000. Griepseizoen 2017-2018: ~9.444 #CoronaCrisis https://t.co/91LjM1vWdG reageer retweet
#hetismaareengriepjequote:Op donderdag 4 juni 2020 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogischtwitter:alexanderbakker twitterde op donderdag 04-06-2020 om 09:45:58RIVM-baas Jaap van Dissel laat tijdens zijn presentatie in de Tweede Kamer grafiek zien van oversterfte in Nederland. Cijfer voor corona-uitbraak tot nu toe: ~9.000. Griepseizoen 2017-2018: ~9.444 #CoronaCrisis https://t.co/91LjM1vWdG reageer retweet
Op naar het COR topic!quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogischtwitter:alexanderbakker twitterde op donderdag 04-06-2020 om 09:45:58RIVM-baas Jaap van Dissel laat tijdens zijn presentatie in de Tweede Kamer grafiek zien van oversterfte in Nederland. Cijfer voor corona-uitbraak tot nu toe: ~9.000. Griepseizoen 2017-2018: ~9.444 #CoronaCrisis https://t.co/91LjM1vWdG reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |