oh dat was de reden voor je ban hahaquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:coco. en ik durven niks meer over De Bachelorette te zeggen.
Monddood gemaakt.
Had het gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:coco. en ik durven niks meer over De Bachelorette te zeggen.
Monddood gemaakt.
dat is een actquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is dit voor idiote redenatie? Ik heb die man vaak genoeg gezien en vind het een enorme debiel. (in één zo'n filmpje uit die reeks wordt hij erg boos om het woord mongool terwijl hij zelf iemand een veenlijk noemt een paar seconden eerder)
Hij heeft @RensAjacied gebloktquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij schopt zelf overal tegenaan maar als er iemand bij hem wat doet gaat hij aangifte doen, janken,iemand blokkeren of verongelijkt doen. Wat een lul.
hou je bek boomerquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Pas nou op straks gaat hij je weer uitschelden voor boomer (dit doet hij namelijk altijd als hij kritiek te verduren krijgt) .
@Poepz0r erbij geroepen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ik lach omdat ik haar opgespoten lippen direct voor me zie
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:39 schreef Zipportal het volgende:
Tolk Irma is weer bij persconferentie aanwezig
https://www.telegraaf.nl/(...)conferentie-aanwezig
![]()
![]()
![]()
Genieten van de werken Irma.
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
Dat waardeer ik.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:37 schreef Doublepain het volgende:
Als proleet ZIJNDE ( @:Onlogisch ) kijk ik gewoon Jan Roos, kan mij het schelen
oh nouja misschien heb je gelijkquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, die man is daadwerkelijk heel zielig.
nondeju zeg koekoek!quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh nouja misschien heb je gelijk
dan is het dus een soort ggmm
Nee @GGMM kan wel tegen kritiek.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh nouja misschien heb je gelijk
dan is het dus een soort ggmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:DutchQuichotte twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 00:05:58#beau Ben ik de enige die "Gaby Blazer" (wie is dat?) ronduit lelijk vind ? Met die opgespoten nep vissebek ? reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee @:ggmm kan wel tegen kritiek.Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd op Twitter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* GGMM klopt zichzelf op zijn borst
Nepwijf inderdaad. Net als al die andere zogenaamde influencers. Walgelijk volk.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:45 schreef 3rr0r het volgende:
twitter:DutchQuichotte twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 00:05:58#beau Ben ik de enige die "Gaby Blazer" (wie is dat?) ronduit lelijk vind ? Met die opgespoten nep vissebek ? reageer retweet
Dat siert je.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd op Twitter.
* GGMM klopt zichzelf op zijn borst
Wegwerpproducten.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nepwijf inderdaad. Net als al die andere zogenaamde influencers. Walgelijk volk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Geen idee. Ze zat met Rintje Ritsma in zo'n programma waarbij ze een tour in de auto makenquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is dat die Rus van Maxime zijn programma?
Gaby Blaaser, lolol.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen idee. Ze zat met Rintje Ritsma in zo'n programma waarbij ze een tour in de auto maken
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 3 juni 2020 17:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dit een vrouw?
@:nober
@:rambodirk
@:coco.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:49 schreef Tjacka het volgende:
ik kijk nu dit
dit even ter infoMaakt geen 2k uit toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Wat jammer nou.twitter:tijdvoormax twitterde op woensdag 03-06-2020 om 17:16:30❗ Let op! Er is een stroomstoring, dus helaas is er vandaag geen #TijdvoorMAX, maar wel Exclusief: achter de deuren van Koninklijk Paleis Amsterdam. Tot morgen! 🧡 https://t.co/oDjOVsIBYY reageer retweet
alle oudjes van slagquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:57 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe stroomstoring is uit.![]()
![]()
Wat jammer nou.twitter:tijdvoormax twitterde op woensdag 03-06-2020 om 17:16:30❗ Let op! Er is een stroomstoring, dus helaas is er vandaag geen #TijdvoorMAX, maar wel Exclusief: achter de deuren van Koninklijk Paleis Amsterdam. Tot morgen! 🧡 https://t.co/oDjOVsIBYY reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |