Ja, toen werd Jan Roos zelf kapot gemaakt dat was nog wel grappig. (ik neem aan dat het roddelpraat was, anders nee maar Jan Roos)quote:
Wat een overdreven reactie. Ik hoef de mention niet omdat ik geabonneerd ben op het YouTube-kanaal van Ed.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Zak er maar in, in december maak ik ook geen nieuwe topics in FEE meer over Ed.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja al gezien
was topshow he
ggmm denkt nog steeds dat hij geen act isIk heb hem destijds bij Jinek zien zitten die man is geen act. Het doet hem serieus iets als mensen wat van hem vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders had hij mij ook niet geblokkeerd op Twitter.
dan mag je niet oordelenquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, toen werd Jan Roos zelf kapot gemaakt dat was nog wel grappig. (ik neem aan dat het roddelpraat was, anders nee maar Jan Roos)
Ohquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een overdreven reactie. Ik hoef de mention niet omdat ik geabonneerd ben op het YouTube-kanaal van Ed.
ja maar ik bedoelde in roddelpraat domme debielquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem destijds bij Jinek zien zitten die man is geen act. Het doet hem serieus iets als mensen wat van hem vinden.
Jan Roos is een ongelofelijke droplul. Echt zo'n zure rechtse gast, maar Roddelpraat heeft 0 politiek.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem destijds bij Jinek zien zitten die man is geen act. Het doet hem serieus iets als mensen wat van hem vinden.
Roddelpraat is een act?quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja maar ik bedoelde in roddelpraat domme debiel
Sounddragon.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:27 schreef GGMM het volgende:
Overigens moet iedereen die uit de mentions van Ed wil wel een vervanger aanwijzen.
oke dan wil ik er bij deze ook uitquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:27 schreef GGMM het volgende:
Overigens moet iedereen die uit de mentions van Ed wil wel een vervanger aanwijzen.
Niet geklikt.quote:
calandquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:29 schreef Coco. het volgende:
Wil er iemand in de mention van Otter Sakura?
Nee dat vind ik ook niets. Ik ga niet eerst al die afleveringen kijken voordat ik een mening vorm.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan mag je niet oordelen
het is echt het beste youtube programma ooit gemaakt
al ben jij inderdaad meer een type voor enzo knol
Zusje van DennisGODINquote:
geef dan ook geen mening over onze JanRoosGODquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook niets. Ik ga niet eerst al die afleveringen kijken voordat ik een mening vorm.
Die kaakquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had serieus ook twijfels of het geen kerel is tot ze ging praten
mwa zou haar keihard doenquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had serieus ook twijfels of het geen kerel is tot ze ging praten
Onrecht is echt geweldig. Ze lossen ook nooit ene tyfus op met hun actiesquote:
Wat is dit voor idiote redenatie? Ik heb die man vaak genoeg gezien en vind het een enorme debiel. (in één zo'n filmpje uit die reeks wordt hij erg boos om het woord mongool terwijl hij zelf iemand een veenlijk noemt een paar seconden eerder)quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geef dan ook geen mening over onze JanRoosGOD
Discussiëren met Tjackaquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is dit voor idiote redenatie? Ik heb die man vaak genoeg gezien en vind het een enorme debiel. (in één zo'n filmpje uit die reeks wordt hij erg boos om het woord mongool terwijl hij zelf iemand een veenlijk noemt een paar seconden eerder)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |