Waarom zou iemand uit de mentions van Ed willenquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:27 schreef GGMM het volgende:
Overigens moet iedereen die uit de mentions van Ed wil wel een vervanger aanwijzen.
Goed punt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Discussiëren met Tjacka
Jij doet nu net wat Scrummie in NWS doet.
Mensen die vrijwillig naar Jan Roos kijken mogen wat mij betreft vergast wordenquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:32 schreef Coco. het volgende:
Zitten we hier nu ruzie te maken over Jan Roos???
Pas nou op straks gaat hij je weer uitschelden voor boomer (dit doet hij namelijk altijd als hij kritiek te verduren krijgt) .quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Discussiëren met Tjacka
Jij doet nu net wat Scrummie in NWS doet.
Duidelijk standpunt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die vrijwillig naar Jan Roos kijken mogen wat mij betreft vergast worden
Ben ik gewoon heel eerlijk in
TR geplaatstquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, het is echt een totale lul. Maar in deze topshow neemt ie zichzelf totáál niet serieus en is het alleen maar grappig.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is dit voor idiote redenatie? Ik heb die man vaak genoeg gezien en vind het een enorme debiel. (in één zo'n filmpje uit die reeks wordt hij erg boos om het woord mongool terwijl hij zelf iemand een veenlijk noemt een paar seconden eerder)
Ik noteer het evenquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg die mentions al via mijn zoon. (niet op FOK!)quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:29 schreef Coco. het volgende:
Wil er iemand in de mention van Otter Sakura?
Ik snap er ook niks van.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou iemand uit de mentions van Ed willen
Ik vind in dit voorbeeld dat hij zichzelf nogal serieus neemt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, het is echt een totale lul. Maar in deze topshow neemt ie zichzelf totáál niet serieus en is het alleen maar grappig.
Eerlijkheid duurt het langst. Dit siert je.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Leukquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik krijg die mentions al via mijn zoon. (niet op FOK!)
Hij neemt de boel ook alleen maar niet serieus als het hem zelf uitkomt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind in dit voorbeeld dat hij zichzelf nogal serieus neemt.
Ja, maar in Roddelpraat niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind in dit voorbeeld dat hij zichzelf nogal serieus neemt.
Kijkt je zoon dan ook naar De Bachelorette?quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik krijg die mentions al via mijn zoon. (niet op FOK!)
Ik waardeer dit aan jou, je hebt gewoon schijt aan alles.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:37 schreef Doublepain het volgende:
Als proleet ZIJNDE ( @:Onlogisch ) kijk ik gewoon Jan Roos, kan mij het schelen
Ik ben het hier enorm mee eens.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik waardeer dit aan jou, je hebt gewoon schijt aan alles.
Apple, Starbucks.
Hipster
Proleet
Boeit je allemaal niet. Zo rol jij. Kudos.
@Coco. en ik durven niks meer over De Bachelorette te zeggen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kijkt je zoon dan ook naar De Bachelorette?
Check dit: @:lenny_leonard
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik waardeer dit aan jou, je hebt gewoon schijt aan alles.
Apple, Starbucks.
Hipster
Proleet
Boeit je allemaal niet. Zo rol jij. Kudos.
Hij schopt zelf overal tegenaan maar als er iemand bij hem wat doet gaat hij aangifte doen, janken,iemand blokkeren of verongelijkt doen. Wat een lul.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij neemt de boel ook alleen maar niet serieus als het hem zelf uitkomt.
Als iemand iets over hem zegt blijkt dat hij het wel degelijk serieus neemt.
Mensen die naar Jan Roos kijken neem ik echt helemaal niet serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |