Met werken voor mijn geldquote:
Ik maak nog iets af en dan ik hem ook dicht voor vandaagquote:
Goed Nederlands dit @DonRajaquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik maak nog iets af en dan ik hem ook dicht voor vandaag
Hoi GGMM, ondanks onze verstandhouding wil ik graag melden dat er geen onvolkomenheden waren bij het tandartsbezoek. Nu van de afgelopen vier keer al drie keer een brandschoon gebit. Vanuit een diep dal gekomen wat dit betreft, maar we zijn stabiel inmiddels.quote:
Wat leuk om te horen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi GGMM, ondanks onze verstandhouding wil ik graag melden dat er geen onvolkomenheden waren bij het tandartsbezoek. Nu van de afgelopen vier keer al drie keer een brandschoon gebit. Vanuit een diep dal gekomen wat dit betreft, maar we zijn stabiel inmiddels.
Het is ook wat makkelijker nu je een compleet kunstgebit hebt waarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi GGMM, ondanks onze verstandhouding wil ik graag melden dat er geen onvolkomenheden waren bij het tandartsbezoek. Nu van de afgelopen vier keer al drie keer een brandschoon gebit. Vanuit een diep dal gekomen wat dit betreft, maar we zijn stabiel inmiddels.
@GGMM was snel. Ik riep iemand ter verantwoording voor een belachelijk hypocriete actie maar dat mag niet. Sorry GGMM.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |