Deze toch?quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:40 schreef GGMM het volgende:
Run the Jewels 4 is uit
@:jancees @:muskusboktor57
Mensen klikken voor jouquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is één van de nummers, ja.
(niet geklikt overigens)
Wel een flinke fuck you naar Halsema die dacht dat je zo’n menigte alleen maar met geweld uit elkaar kon krijgen.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In 1873 kreeg Afrika riolering.
Check dit: @:lenny_leonard
Ik had verkeerd gekeken, heb een week later vakantie. Dat boze mailtje was dus niet heel handig.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:56 schreef GGMM het volgende:
Ben RTJ4 nu aan het luisteren
Uiteraard in Winamp. @:drizzt_dourden
quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had verkeerd gekeken, heb een week later vakantie. Dat boze mailtje was dus niet heel handig.
Ik heb het wel goed aangevraagd maar die week kon blijkbaar niet meer dus ze hebben een week later gedaan, daar heb ik nooit meer naar gekeken.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar had je dat zelf zo verkeerd aangevraagd dan of hebben zij een verkeerde datum ingevuld?
Maar wel een zwarte anti adblock melding.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FOK HEEFT DARK MODE.
Oh nee toch niet.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:56 schreef GGMM het volgende:
Ben RTJ4 nu aan het luisteren
Uiteraard in Winamp. @:drizzt_dourden
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een flinke fuck you naar Halsema die dacht dat je zo’n menigte alleen maar met geweld uit elkaar kon krijgen.
Ja, dit ziet er prima uit inderdaad.twitter:MarcelHaenen twitterde op woensdag 03-06-2020 om 17:46:52Politie Rotterdam roept op afstand te bewaren. Zingende demonstraten klinken luider. Redemption sing. #BlackLivesMatterNL https://t.co/s7avBQg6um reageer retweet
Puur genotquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:05 schreef Elan het volgende:
NWS / "En wéér stijgt de VVD: Hoogste ooit onder Mark Rutte"
@:onlogisch
Toch wel een stukkie mooier dan die graflelijke Dam ja.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ja, dit ziet er prima uit inderdaad. [ afbeelding ]twitter:MarcelHaenen twitterde op woensdag 03-06-2020 om 17:46:52Politie Rotterdam roept op afstand te bewaren. Zingende demonstraten klinken luider. Redemption sing. #BlackLivesMatterNL https://t.co/s7avBQg6um reageer retweet
@Lenny_Leonardquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:45 schreef GGMM het volgende:
Gegeten en afgewassen
@:caland @:onlogisch @:jojoortje
Je hebt BNW toch? Je kunt toch ook daar gaan zitten met je vrienden.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:44 schreef Tjacka het volgende:
pff ik weet dat jullie mij af en toe een debiel vinden maar ik ben blij dat jullie mij toch tolereren
wat een mega debielen posten in dat klb zeg
zou niet moeten nadenken dat jullie mij daar naar toe weg pesten
quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel een stukkie mooier dan die graflelijke Dam ja.
De act van GGMM duurt wel lang ja. Hij sport, maar wil niet zeggen wat hij doet. Erg geheimzinnig.quote:
Dammen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De act van GGMM duurt wel lang ja. Hij sport, maar wil niet zeggen wat hij doet. Erg geheimzinnig.
En tegen 23:00 verdwijnt hij altijd als een dief in de nacht.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De act van GGMM duurt wel lang ja. Hij sport, maar wil niet zeggen wat hij doet. Erg geheimzinnig.
Darten (dat is een sport).quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:
Waar denk je dat deze tweet onder viel?quote:
twitter:Double_Pain twitterde op maandag 01-06-2020 om 19:04:10How to stop police violence?
Attack other people's businesses who hasn't gotta do with it at all #BlackLivesMatter #GeorgeFloyd reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Coco. heeft een racistisch gifje waar een Chinees een neger wit wast
Ik heb de dag erbij gehaaldquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar denk je dat deze tweet onder viel?twitter:Double_Pain twitterde op maandag 01-06-2020 om 19:04:10How to stop police violence?
Attack other people's businesses who hasn't gotta do with it at all #BlackLivesMatter #GeorgeFloyd reageer retweet
"straattaal"quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar denk je dat deze tweet onder viel?twitter:Double_Pain twitterde op maandag 01-06-2020 om 19:04:10How to stop police violence?
waar zie je dit??quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb de dag erbij gehaald
[ afbeelding ]
Overduidelijk Estonian
https://accountanalysis.app/quote:
beestquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:13 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen 12 likes gehad
Gaat weer lekker!
Die kans is klein ja.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:14 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk niet dat DHL nog komt vandaag
@:Scrummie2.1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |