Na vandaag is het weer klaar voorlopig met het warme weer.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:47 schreef Caland het volgende:
Het is vrij heet in mijn studeerkamer.
Ik heb aardige plakballen inmiddels
Dit even ter info.
Mooi zoquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na vandaag is het weer klaar voorlopig met het warme weer.
"studeer"kamerquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:47 schreef Caland het volgende:
Het is vrij heet in mijn studeerkamer.
Ik heb aardige plakballen inmiddels
Dit even ter info.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:40 schreef Coco. het volgende:
Saaie TT
Ludieke OP
Prima TS
Geen topicpointer genot
Ik geef dit topic een 6.5
Killah Priestquote:
Laat die dikzakken zich lekker met hun eigen zaken bemoeien.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar hebben corpulente figuren meestal moeite mee.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat die dikzakken zich lekker met hun eigen zaken bemoeien.
Wij roddelen hier niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat die dikzakken zich lekker met hun eigen zaken bemoeien.
Door Ed AldusGOD?quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:54 schreef Coco. het volgende:
19:00 persconferentie over de zomervakantie
Gewoon werken voor je Coronageldquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:54 schreef Coco. het volgende:
WAT GAAT HIJ ZEGGENquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:54 schreef Coco. het volgende:
Durf je nu geen mensen meer te mentionen? Laat je niet gek maken!quote:
Gewoon jojoortje gementiond hoor dikkequote:Op woensdag 3 juni 2020 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Durf je nu geen mensen meer te mentionen? Laat je niet gek maken!
@KingRoland mentiont @Jojoortje ook altijd als het over dikte gaat.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gewoon jojoortje gementiond hoor dikke
Die nespressocups van starbucks zijn echt heel erg lekker als je de ‘normale’ koffie paktquote:
Ik ben op zoek naar een nieuw koffieapparaat.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Die nespressocups van starbucks zijn echt heel erg lekker als je de ‘normale’ koffie pakt
Kleine tip
Uiteraard heb ik een Apple en neequote:Op woensdag 3 juni 2020 15:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook Apple en je kijkt Bij de Belg.
Die is nog niet binnen, vrees ook dat het even kan durenquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe is je 13 inch?
in b4 je moeder weet dat
Wie levert?quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is nog niet binnen, vrees ook dat het even kan duren
quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook Apple en je kijkt Bij de Belg.
Jaap krijgt een mes in de rug van zijn Duitse collegaquote:De Duitse viroloog en adviseur van bondskanselier Angela Merkel blijft bij zijn standpunt dat kinderen met het coronavirus net zo besmettelijk zijn als volwassenen. Het aantal virusdeeltjes in de luchtwegen zou bij alle leeftijdsgroepen hetzelfde zijn
Die virologen weten ook niet waar ze mee bezig zijn he.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaap krijgt een mes in de rug van zijn Duitse collega
Wat vindt Ab ervan?quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die virologen weten ook niet waar ze mee bezig zijn he.
Jaap is gewoon niet heel kundig.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaap krijgt een mes in de rug van zijn Duitse collega
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 03-06-2020 om 15:07:26In 3 1/2 years, I’ve done much more for our Black population than Joe Biden has done in 43 years. Actually, he set them back big time with his Crime Bill, which he doesn’t even remember. I’ve done more for Black Americans, in fact, than any President in U.S. history, with... reageer retweet
🐐twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 03-06-2020 om 15:07:28....the possible exception of another Republican President, the late, great, Abraham Lincoln...and it’s not even close. The Democrats know this, and so does the Fake News, but they refuse to write or say it because they are inherently corrupt! See “pinned” above. reageer retweet
Ik wilde vragen wat je dan nu als masturbatorium gebruikt, maar ik bedenk me net dat ik dan een voorzet geef voor een 'je moeder' grap.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn waskamer moeten ombouwen.
Wanbeleid
Wat een baas.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 03-06-2020 om 15:07:26In 3 1/2 years, I’ve done much more for our Black population than Joe Biden has done in 43 years. Actually, he set them back big time with his Crime Bill, which he doesn’t even remember. I’ve done more for Black Americans, in fact, than any President in U.S. history, with... reageer retweet
🐐twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 03-06-2020 om 15:07:28....the possible exception of another Republican President, the late, great, Abraham Lincoln...and it’s not even close. The Democrats know this, and so does the Fake News, but they refuse to write or say it because they are inherently corrupt! See “pinned” above. reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
Ik spot niet met Surinaamse moedersquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wilde vragen wat je dan nu als masturbatorium gebruikt, maar ik bedenk me net dat ik dan een voorzet geef voor een 'je moeder' grap.
Hij vergeet de eerste zwarte president van de US, die heeft meer gedaan voor de zwarte bevolking.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
Dat bepaal jij niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij vergeet de eerste zwarte president van de US, die heeft meer gedaan voor de zwarte bevolking.
En weer een grap naar de klote, had nou gewoon iets over Obama gezegd, dan kon ik zeggen: Nee, ik bedoel Bill Clinton.quote:
quote:Topic is bedoeld om de rellen in de VS te bespreken.
Racistische trekjes en grapjes, generaliserende opmerkingen, onzinnigheden, one-liners, offtopic gedoe en persoonlijke opmerkingen naar andere users kunnen per direct achterwege blijven.
Kun je niet inhoudelijk discussiëren met bronnen, meningen, feiten of nieuwsberichten, blijf dan weg, dan is dit topic niet voor jou. Reageren op andermans inhoudelijke inbreng met smileys, one-liners of andere 'geintjes' worden niet getolereerd.
Zet een TR als je wat ziet wat volgens jou niet door de beugel kan en ga er niet zelf met gestrekt been in, meldt het ons gewoon en we kijken er naar zodra we kunnen.
Eigenlijk niets anders dan anders dus, maar een (NWS-)ban zal sneller volgen want de maat bij sommige 'usual suspects' is wel vol nu.
Sorry donquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En weer een grap naar de klote, had nou gewoon iets over Obama gezegd, dan kon ik zeggen: Nee, ik bedoel Bill Clinton.
Weer een topic verkracht.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vond COR gekkies goed zat, mij niet gezien
Onlo heeft een alternatief toetsenbord, een beetje vergelijkbaar met die van @Drizzt_DoUrden .quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze is in ieder geval niet geschreven door @:onlogisch
Met werken voor mijn geldquote:
Ik maak nog iets af en dan ik hem ook dicht voor vandaagquote:
Goed Nederlands dit @DonRajaquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik maak nog iets af en dan ik hem ook dicht voor vandaag
Hoi GGMM, ondanks onze verstandhouding wil ik graag melden dat er geen onvolkomenheden waren bij het tandartsbezoek. Nu van de afgelopen vier keer al drie keer een brandschoon gebit. Vanuit een diep dal gekomen wat dit betreft, maar we zijn stabiel inmiddels.quote:
Wat leuk om te horen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi GGMM, ondanks onze verstandhouding wil ik graag melden dat er geen onvolkomenheden waren bij het tandartsbezoek. Nu van de afgelopen vier keer al drie keer een brandschoon gebit. Vanuit een diep dal gekomen wat dit betreft, maar we zijn stabiel inmiddels.
Het is ook wat makkelijker nu je een compleet kunstgebit hebt waarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi GGMM, ondanks onze verstandhouding wil ik graag melden dat er geen onvolkomenheden waren bij het tandartsbezoek. Nu van de afgelopen vier keer al drie keer een brandschoon gebit. Vanuit een diep dal gekomen wat dit betreft, maar we zijn stabiel inmiddels.
@GGMM was snel. Ik riep iemand ter verantwoording voor een belachelijk hypocriete actie maar dat mag niet. Sorry GGMM.quote:
Ja dit heb ik dus niet gemist, probeer dit maar niet meer.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Weet je eindelijk hoe de teleurstelling voelde voor je moeder toen ze je voor het eerst zag.
Bans worden niet besproken en mods mentionen om ze uit te kafferen hoeft ook niet zo inderdaad.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
@:GGMM was snel. Ik riep iemand ter verantwoording voor een belachelijk hypocriete actie maar dat mag niet. Sorry GGMM.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
(Of hoe heet zo'n beest)
Dat moet er wel achter, om het compleet te maken.
Leuk zo’n app met de sociale werkplaatsquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat mij erbuiten wil je 😕quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@onlogischquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:23 schreef GGMM het volgende:
Ik kwam er laatst overigens achter dat ShareX (puuush) alle screenshots die je ooit genomen hebt oplaat op je pc
Dit even ter info.
Henk stopt ermeetwitter:henkbres twitterde op woensdag 03-06-2020 om 12:47:08Lieve mensen, ik STOP een tijdje met twitter.
Het is mij al die bonje die ik krijg als ik mij weer is heb zitten opvreten over het onrecht wat sommige mensen moeten doormaken niet waard...het ga jullie verlopig goed....voor mijn achter ban 💚💛 voor mijn haters...je weet zelluf!! reageer retweet
Die staat hierbovenquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik mis mijn favoriet: zeebra. Of hoe heet zo'n beest?
@onlogisch is de persvoorlichter van Henk.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:25 schreef Doublepain het volgende:
Henk stopt ermeetwitter:henkbres twitterde op woensdag 03-06-2020 om 12:47:08Lieve mensen, ik STOP een tijdje met twitter.
Het is mij al die bonje die ik krijg als ik mij weer is heb zitten opvreten over het onrecht wat sommige mensen moeten doormaken niet waard...het ga jullie verlopig goed....voor mijn achter ban 💚💛 voor mijn haters...je weet zelluf!! reageer retweet
Mokerdomquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik mis mijn favoriet: zeebra. Of hoe heet zo'n beest?
Henk Bres vertegenwoordigt het simpelste van het simpelste. Dat is overigens een bekend citaat.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:30 schreef Buitendam het volgende:
Henk Bres. Ik heb daar een negatieve mening over.
discordquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:31 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat ik ook nog heel veel screenshot's uit m'n discord-tijd op m'n pc heb staan.
Interessant
We roddelen hier niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Henk Bres vertegenwoordigt het simpelste van het simpelste. Dat is overigens een bekend citaat.
Ik ben het hiermee eens.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Henk Bres vertegenwoordigt het simpelste van het simpelste. Dat is overigens een bekend citaat.
Heb je ook nog haxball screenshots?quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:31 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat ik ook nog heel veel screenshot's uit m'n discord-tijd op m'n pc heb staan.
Interessant
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:43 schreef Coco. het volgende:
user @:maxi-mus daagt user @:scrummie2.1 uit
Scrummie bijt niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:43 schreef Coco. het volgende:
user @:maxi-mus daagt user @:scrummie2.1 uit
Nee, ik was even aan het werk.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zal wel te druk zijn met het BLM-topic
Dat boeit hem heel veel.
Witheet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ik was even aan het werk.
Maar het boeit me wel ja. Tyfusracisten.
Telegraafquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:53 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/n(...)-care-daalt-naar-116
@:GGMM
@:Caland
@:maxi-mus
@:onlogisch
Check deze kapitale blunder!
Ik snap nooit zo goed waarom je in dat soort topics met mensen 'in discussie gaat'. Je wordt er nooit wijzer van en je gaat die idioten echt niet overtuigen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zal wel te druk zijn met het BLM-topic
Dat boeit hem heel veel.
Tja, Telegraaf.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:53 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/n(...)-care-daalt-naar-116
@:GGMM
@:Caland
@:maxi-mus
Check deze kapitale blunder!
Je zou bijna zeggen dat scrummie ook een idioot is.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom je in dat soort topics met mensen 'in discussie gaat'. Je wordt er nooit wijzer van en je gaat die idioten echt niet overtuigen.
Eens.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat scrummie ook een idioot is.
Ik heb wel de indruk dat hij zich er erg druk om maakt in ieder geval dus dan kun je dat soort topics beter mijden lijkt me.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat scrummie ook een idioot is.
Ja hij wordt ook woedend als mensen een andere mening hebben en komt je dan met onduidelijk geformuleerde zinnen lastigvallen en je uitschelden.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel de indruk dat hij zich er erg druk om maakt in ieder geval dus dan kun je dat soort topics beter mijden lijkt me.
Ik ben eens gaan kijken. Reactie geplaatst. Posts afgehandeld. Laat @Scrummie2.1 met rust.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hij wordt ook woedend als mensen een andere mening hebben en komt je dan met onduidelijk geformuleerde zinnen lastigvallen en je uitschelden.
Beetje raar als je het mij vraagt.
Ga weg met je leugens.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hij wordt ook woedend als mensen een andere mening hebben en komt je dan met onduidelijk geformuleerde zinnen lastigvallen en je uitschelden.
Ontzettend benieuwd hoe lang het duurt voor @GGMM je weer gaat wegsturen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben eens gaan kijken. Reactie geplaatst.
Als hij zo doorgaat niet lang.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ontzettend benieuwd hoe lang het duurt voor @:GGMM je weer gaat wegsturen.
Frappant gedrag ja. Nou ja, het zal wel deels aan het drugsgebruik liggen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:00 schreef GGMM het volgende:
Lenny_Leonard heeft je zojuist genoemd
Weggeklikt.
Morgen weer een kans ouwe reus.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:03 schreef GGMM het volgende:
Het Scrummie-pesten wil niet echt lukken vandaag.
Ik geef het op.
quote:
Erg verwarrend.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:00 schreef GGMM het volgende:
Lenny_Leonard heeft je zojuist genoemd
Weggeklikt.
Je vindt mijn mentions meestal onzin?quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zag de mention wel
En ik ga er zomaar vanuit dat het weer een onzin mention is.
Vaak wel jaquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je vindt mijn mentions meestal onzin?
Goeie genade.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vaak wel ja
Behalve je reviews hier.
Maar buiten dit topic om zeg je vaak dingen als RANDOMWOORDED om er vervolgens 16 mentions bij te zetten.
Dan denk ik joh, waar ben je nou eigenlijk mee bezig?
ja, zijn grootste concurrent op rechts maakt er een potje van ookquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:05 schreef Elan het volgende:
NWS / "En wéér stijgt de VVD: Hoogste ooit onder Mark Rutte"
Mes steek pijnquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vaak wel ja
Behalve je reviews hier.
Maar buiten dit topic om zeg je vaak dingen als RANDOMWOORDED om er vervolgens 16 mentions bij te zetten.
Dan denk ik joh, waar ben je nou eigenlijk mee bezig?
Mis vooral een fatsoenlijk links tegengeluid.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, zijn grootste concurrent op rechts maakt er een potje van ook
Nu ben ik toch weer bang dat ik mis wat ik toch interessant had gevonden.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mes steek pijn
Ik zal stoppen met de mentions richting jou.
Laat gaan joh, ik word ook al minimaal een jaar gementioned in die Ed Baars filmpjes terwijl ik er a) nog nooit een reactie op heb gegeven (of bijna nooit) en b) nog nooit op heb geklikt (of bijna nooit)quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mes steek pijn
Ik zal stoppen met de mentions richting jou.
wtfquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat gaan joh, ik word ook al minimaal een jaar gementioned in die Ed Baars filmpjes terwijl ik er a) nog nooit een reactie op heb gegeven (of bijna nooit) en b) nog nooit op heb geklikt (of bijna nooit)
Dit moet inslaan als een mokerslag bij @GGMMquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat gaan joh, ik word ook al minimaal een jaar gementioned in die Ed Baars filmpjes terwijl ik er a) nog nooit een reactie op heb gegeven (of bijna nooit) en b) nog nooit op heb geklikt (of bijna nooit)
Het was me wel opgevallen dat je niet reageert, maar ik ging er gewoon vanuit dat je ze wel keek en ervan genoot ja.quote:
Nee, sorry maar ik wilde geen zeikerd zijn voor de verandering en ik had er geen last van.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was me wel opgevallen dat je niet reageert, maar ik ging er gewoon vanuit dat je ze wel keek en ervan genoot ja.
Ik zou je toch willen adviseren de filmpjes te gaan bekijken. Ik begrijp best dat het soms lastig is om te volgen. Wetenschap is niet voor iedereen, maar van het eindresultaat kan iedereen genieten lijkt mequote:Op woensdag 3 juni 2020 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, sorry maar ik wilde geen zeikerd zijn voor de verandering en ik had er geen last van.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou je toch willen adviseren de filmpjes te gaan bekijken. Ik begrijp best dat het soms lastig is om te volgen. Wetenschap is niet voor iedereen, maar van het eindresultaat kan iedereen genieten lijkt me
ik wil graag voor janroos filmpjequote:Op woensdag 3 juni 2020 17:19 schreef Coco. het volgende:
Wie wil nog meer niet gementioned worden voor Ed Baars filmpjes? Graag nu melden.
@:Caland @:Saind @:KnutdeIJsbeer @:onlogisch @:Doublepain @:aTypisch @:Drizzt_DoUrden @:JanCees @:johannes_vermeer @:Tyron @:maxi-mus @:kapiteintje(RIP) @:Zipportal @:Tjacka @:Lenny_Leonard @:PicoMMP @:Scrummie2.1
Ik klik er nooit op, maar mention is primaquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:19 schreef Coco. het volgende:
Wie wil nog meer niet gementioned worden voor Ed Baars filmpjes? Graag nu melden.
@:Caland @:Saind @:KnutdeIJsbeer @:onlogisch @:Doublepain @:aTypisch @:Drizzt_DoUrden @:JanCees @:johannes_vermeer @:Tyron @:maxi-mus @:kapiteintje(RIP) @:Zipportal @:Tjacka @:Lenny_Leonard @:PicoMMP @:Scrummie2.1
ik denk dat sommige moderators wel graag gementioned willen wordenquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:19 schreef Coco. het volgende:
Ik mag wel uit dit lijstje ja.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:19 schreef Coco. het volgende:
Wow, dit valt mij even tegen zeg. (van jou, niet van Tjacka)quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan je Roddelpraat warm aanbevelen!
ja al gezienquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Roddelpraat is echt puur genotquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
heb je het ook zelf gezien?quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wow, dit valt mij even tegen zeg. (van jou, niet van Tjacka)
Ik denk niet dat er mensen zijn met een grotere hekel aan Jan Roos dan ik. Maar in Roddelpraat met Dennis is gewoon gierend grappig.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wow, dit valt mij even tegen zeg. (van jou, niet van Tjacka)
word lenny weer mod van FEEquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Zak er maar in, in december maak ik ook geen nieuwe topics in FEE meer over Ed.
Ja, toen werd Jan Roos zelf kapot gemaakt dat was nog wel grappig. (ik neem aan dat het roddelpraat was, anders nee maar Jan Roos)quote:
Wat een overdreven reactie. Ik hoef de mention niet omdat ik geabonneerd ben op het YouTube-kanaal van Ed.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Zak er maar in, in december maak ik ook geen nieuwe topics in FEE meer over Ed.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja al gezien
was topshow he
ggmm denkt nog steeds dat hij geen act isIk heb hem destijds bij Jinek zien zitten die man is geen act. Het doet hem serieus iets als mensen wat van hem vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders had hij mij ook niet geblokkeerd op Twitter.
dan mag je niet oordelenquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, toen werd Jan Roos zelf kapot gemaakt dat was nog wel grappig. (ik neem aan dat het roddelpraat was, anders nee maar Jan Roos)
Ohquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een overdreven reactie. Ik hoef de mention niet omdat ik geabonneerd ben op het YouTube-kanaal van Ed.
ja maar ik bedoelde in roddelpraat domme debielquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem destijds bij Jinek zien zitten die man is geen act. Het doet hem serieus iets als mensen wat van hem vinden.
Jan Roos is een ongelofelijke droplul. Echt zo'n zure rechtse gast, maar Roddelpraat heeft 0 politiek.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem destijds bij Jinek zien zitten die man is geen act. Het doet hem serieus iets als mensen wat van hem vinden.
Roddelpraat is een act?quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja maar ik bedoelde in roddelpraat domme debiel
Sounddragon.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:27 schreef GGMM het volgende:
Overigens moet iedereen die uit de mentions van Ed wil wel een vervanger aanwijzen.
oke dan wil ik er bij deze ook uitquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:27 schreef GGMM het volgende:
Overigens moet iedereen die uit de mentions van Ed wil wel een vervanger aanwijzen.
Niet geklikt.quote:
calandquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:29 schreef Coco. het volgende:
Wil er iemand in de mention van Otter Sakura?
Nee dat vind ik ook niets. Ik ga niet eerst al die afleveringen kijken voordat ik een mening vorm.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan mag je niet oordelen
het is echt het beste youtube programma ooit gemaakt
al ben jij inderdaad meer een type voor enzo knol
Zusje van DennisGODINquote:
geef dan ook geen mening over onze JanRoosGODquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook niets. Ik ga niet eerst al die afleveringen kijken voordat ik een mening vorm.
Die kaakquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had serieus ook twijfels of het geen kerel is tot ze ging praten
mwa zou haar keihard doenquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had serieus ook twijfels of het geen kerel is tot ze ging praten
Onrecht is echt geweldig. Ze lossen ook nooit ene tyfus op met hun actiesquote:
Wat is dit voor idiote redenatie? Ik heb die man vaak genoeg gezien en vind het een enorme debiel. (in één zo'n filmpje uit die reeks wordt hij erg boos om het woord mongool terwijl hij zelf iemand een veenlijk noemt een paar seconden eerder)quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geef dan ook geen mening over onze JanRoosGOD
Discussiëren met Tjackaquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is dit voor idiote redenatie? Ik heb die man vaak genoeg gezien en vind het een enorme debiel. (in één zo'n filmpje uit die reeks wordt hij erg boos om het woord mongool terwijl hij zelf iemand een veenlijk noemt een paar seconden eerder)
Waarom zou iemand uit de mentions van Ed willenquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:27 schreef GGMM het volgende:
Goed punt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Discussiëren met Tjacka
Jij doet nu net wat Scrummie in NWS doet.
Mensen die vrijwillig naar Jan Roos kijken mogen wat mij betreft vergast wordenquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:32 schreef Coco. het volgende:
Zitten we hier nu ruzie te maken over Jan Roos???
Pas nou op straks gaat hij je weer uitschelden voor boomer (dit doet hij namelijk altijd als hij kritiek te verduren krijgt) .quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Discussiëren met Tjacka
Jij doet nu net wat Scrummie in NWS doet.
Duidelijk standpunt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die vrijwillig naar Jan Roos kijken mogen wat mij betreft vergast worden
Ben ik gewoon heel eerlijk in
TR geplaatstquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, het is echt een totale lul. Maar in deze topshow neemt ie zichzelf totáál niet serieus en is het alleen maar grappig.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is dit voor idiote redenatie? Ik heb die man vaak genoeg gezien en vind het een enorme debiel. (in één zo'n filmpje uit die reeks wordt hij erg boos om het woord mongool terwijl hij zelf iemand een veenlijk noemt een paar seconden eerder)
Ik noteer het evenquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg die mentions al via mijn zoon. (niet op FOK!)quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:29 schreef Coco. het volgende:
Wil er iemand in de mention van Otter Sakura?
Ik snap er ook niks van.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou iemand uit de mentions van Ed willen
Ik vind in dit voorbeeld dat hij zichzelf nogal serieus neemt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, het is echt een totale lul. Maar in deze topshow neemt ie zichzelf totáál niet serieus en is het alleen maar grappig.
Eerlijkheid duurt het langst. Dit siert je.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Leukquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik krijg die mentions al via mijn zoon. (niet op FOK!)
Hij neemt de boel ook alleen maar niet serieus als het hem zelf uitkomt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind in dit voorbeeld dat hij zichzelf nogal serieus neemt.
Ja, maar in Roddelpraat niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind in dit voorbeeld dat hij zichzelf nogal serieus neemt.
Kijkt je zoon dan ook naar De Bachelorette?quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik krijg die mentions al via mijn zoon. (niet op FOK!)
Ik waardeer dit aan jou, je hebt gewoon schijt aan alles.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:37 schreef Doublepain het volgende:
Als proleet ZIJNDE ( @:Onlogisch ) kijk ik gewoon Jan Roos, kan mij het schelen
Ik ben het hier enorm mee eens.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik waardeer dit aan jou, je hebt gewoon schijt aan alles.
Apple, Starbucks.
Hipster
Proleet
Boeit je allemaal niet. Zo rol jij. Kudos.
@Coco. en ik durven niks meer over De Bachelorette te zeggen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kijkt je zoon dan ook naar De Bachelorette?
Check dit: @:lenny_leonard
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik waardeer dit aan jou, je hebt gewoon schijt aan alles.
Apple, Starbucks.
Hipster
Proleet
Boeit je allemaal niet. Zo rol jij. Kudos.
Hij schopt zelf overal tegenaan maar als er iemand bij hem wat doet gaat hij aangifte doen, janken,iemand blokkeren of verongelijkt doen. Wat een lul.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij neemt de boel ook alleen maar niet serieus als het hem zelf uitkomt.
Als iemand iets over hem zegt blijkt dat hij het wel degelijk serieus neemt.
Mensen die naar Jan Roos kijken neem ik echt helemaal niet serieus.
oh dat was de reden voor je ban hahaquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:coco. en ik durven niks meer over De Bachelorette te zeggen.
Monddood gemaakt.
Had het gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:coco. en ik durven niks meer over De Bachelorette te zeggen.
Monddood gemaakt.
dat is een actquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft @RensAjacied gebloktquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij schopt zelf overal tegenaan maar als er iemand bij hem wat doet gaat hij aangifte doen, janken,iemand blokkeren of verongelijkt doen. Wat een lul.
hou je bek boomerquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Pas nou op straks gaat hij je weer uitschelden voor boomer (dit doet hij namelijk altijd als hij kritiek te verduren krijgt) .
@Poepz0r erbij geroepen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ik lach omdat ik haar opgespoten lippen direct voor me zie
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:39 schreef Zipportal het volgende:
Tolk Irma is weer bij persconferentie aanwezig
https://www.telegraaf.nl/(...)conferentie-aanwezig
![]()
![]()
![]()
Genieten van de werken Irma.
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
Dat waardeer ik.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:37 schreef Doublepain het volgende:
Als proleet ZIJNDE ( @:Onlogisch ) kijk ik gewoon Jan Roos, kan mij het schelen
oh nouja misschien heb je gelijkquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, die man is daadwerkelijk heel zielig.
nondeju zeg koekoek!quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh nouja misschien heb je gelijk
dan is het dus een soort ggmm
Nee @GGMM kan wel tegen kritiek.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh nouja misschien heb je gelijk
dan is het dus een soort ggmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:DutchQuichotte twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 00:05:58#beau Ben ik de enige die "Gaby Blazer" (wie is dat?) ronduit lelijk vind ? Met die opgespoten nep vissebek ? reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee @:ggmm kan wel tegen kritiek.Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd op Twitter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* GGMM klopt zichzelf op zijn borst
Nepwijf inderdaad. Net als al die andere zogenaamde influencers. Walgelijk volk.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:45 schreef 3rr0r het volgende:
twitter:DutchQuichotte twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 00:05:58#beau Ben ik de enige die "Gaby Blazer" (wie is dat?) ronduit lelijk vind ? Met die opgespoten nep vissebek ? reageer retweet
Dat siert je.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd op Twitter.
* GGMM klopt zichzelf op zijn borst
Wegwerpproducten.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nepwijf inderdaad. Net als al die andere zogenaamde influencers. Walgelijk volk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Geen idee. Ze zat met Rintje Ritsma in zo'n programma waarbij ze een tour in de auto makenquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is dat die Rus van Maxime zijn programma?
Gaby Blaaser, lolol.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen idee. Ze zat met Rintje Ritsma in zo'n programma waarbij ze een tour in de auto maken
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 3 juni 2020 17:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dit een vrouw?
@:nober
@:rambodirk
@:coco.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:49 schreef Tjacka het volgende:
ik kijk nu dit
dit even ter infoMaakt geen 2k uit toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Wat jammer nou.twitter:tijdvoormax twitterde op woensdag 03-06-2020 om 17:16:30❗ Let op! Er is een stroomstoring, dus helaas is er vandaag geen #TijdvoorMAX, maar wel Exclusief: achter de deuren van Koninklijk Paleis Amsterdam. Tot morgen! 🧡 https://t.co/oDjOVsIBYY reageer retweet
alle oudjes van slagquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:57 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe stroomstoring is uit.![]()
![]()
Wat jammer nou.twitter:tijdvoormax twitterde op woensdag 03-06-2020 om 17:16:30❗ Let op! Er is een stroomstoring, dus helaas is er vandaag geen #TijdvoorMAX, maar wel Exclusief: achter de deuren van Koninklijk Paleis Amsterdam. Tot morgen! 🧡 https://t.co/oDjOVsIBYY reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |