Ja hij wordt ook woedend als mensen een andere mening hebben en komt je dan met onduidelijk geformuleerde zinnen lastigvallen en je uitschelden.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel de indruk dat hij zich er erg druk om maakt in ieder geval dus dan kun je dat soort topics beter mijden lijkt me.
Ik ben eens gaan kijken. Reactie geplaatst. Posts afgehandeld. Laat @Scrummie2.1 met rust.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hij wordt ook woedend als mensen een andere mening hebben en komt je dan met onduidelijk geformuleerde zinnen lastigvallen en je uitschelden.
Beetje raar als je het mij vraagt.
Ga weg met je leugens.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hij wordt ook woedend als mensen een andere mening hebben en komt je dan met onduidelijk geformuleerde zinnen lastigvallen en je uitschelden.
Ontzettend benieuwd hoe lang het duurt voor @GGMM je weer gaat wegsturen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben eens gaan kijken. Reactie geplaatst.
Als hij zo doorgaat niet lang.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ontzettend benieuwd hoe lang het duurt voor @:GGMM je weer gaat wegsturen.
Frappant gedrag ja. Nou ja, het zal wel deels aan het drugsgebruik liggen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:00 schreef GGMM het volgende:
Lenny_Leonard heeft je zojuist genoemd
Weggeklikt.
Morgen weer een kans ouwe reus.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:03 schreef GGMM het volgende:
Het Scrummie-pesten wil niet echt lukken vandaag.
Ik geef het op.
quote:
Erg verwarrend.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:00 schreef GGMM het volgende:
Lenny_Leonard heeft je zojuist genoemd
Weggeklikt.
Je vindt mijn mentions meestal onzin?quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zag de mention wel
En ik ga er zomaar vanuit dat het weer een onzin mention is.
Vaak wel jaquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je vindt mijn mentions meestal onzin?
Goeie genade.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vaak wel ja
Behalve je reviews hier.
Maar buiten dit topic om zeg je vaak dingen als RANDOMWOORDED om er vervolgens 16 mentions bij te zetten.
Dan denk ik joh, waar ben je nou eigenlijk mee bezig?
ja, zijn grootste concurrent op rechts maakt er een potje van ookquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:05 schreef Elan het volgende:
NWS / "En wéér stijgt de VVD: Hoogste ooit onder Mark Rutte"
@:onlogisch
Mes steek pijnquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vaak wel ja
Behalve je reviews hier.
Maar buiten dit topic om zeg je vaak dingen als RANDOMWOORDED om er vervolgens 16 mentions bij te zetten.
Dan denk ik joh, waar ben je nou eigenlijk mee bezig?
Mis vooral een fatsoenlijk links tegengeluid.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, zijn grootste concurrent op rechts maakt er een potje van ook
Nu ben ik toch weer bang dat ik mis wat ik toch interessant had gevonden.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mes steek pijn
Ik zal stoppen met de mentions richting jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |