Na vandaag is het weer klaar voorlopig met het warme weer.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:47 schreef Caland het volgende:
Het is vrij heet in mijn studeerkamer.
Ik heb aardige plakballen inmiddels
Dit even ter info.
Mooi zoquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na vandaag is het weer klaar voorlopig met het warme weer.
"studeer"kamerquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:47 schreef Caland het volgende:
Het is vrij heet in mijn studeerkamer.
Ik heb aardige plakballen inmiddels
Dit even ter info.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:40 schreef Coco. het volgende:
Saaie TT
Ludieke OP
Prima TS
Geen topicpointer genot
Ik geef dit topic een 6.5
Killah Priestquote:
Laat die dikzakken zich lekker met hun eigen zaken bemoeien.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar hebben corpulente figuren meestal moeite mee.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat die dikzakken zich lekker met hun eigen zaken bemoeien.
Wij roddelen hier niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat die dikzakken zich lekker met hun eigen zaken bemoeien.
Door Ed AldusGOD?quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:54 schreef Coco. het volgende:
19:00 persconferentie over de zomervakantie
Gewoon werken voor je Coronageldquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:54 schreef Coco. het volgende:
WAT GAAT HIJ ZEGGENquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:54 schreef Coco. het volgende:
Durf je nu geen mensen meer te mentionen? Laat je niet gek maken!quote:
Gewoon jojoortje gementiond hoor dikkequote:Op woensdag 3 juni 2020 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Durf je nu geen mensen meer te mentionen? Laat je niet gek maken!
@KingRoland mentiont @Jojoortje ook altijd als het over dikte gaat.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gewoon jojoortje gementiond hoor dikke
Die nespressocups van starbucks zijn echt heel erg lekker als je de ‘normale’ koffie paktquote:
Ik ben op zoek naar een nieuw koffieapparaat.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Die nespressocups van starbucks zijn echt heel erg lekker als je de ‘normale’ koffie pakt
Kleine tip
Uiteraard heb ik een Apple en neequote:Op woensdag 3 juni 2020 15:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook Apple en je kijkt Bij de Belg.
Die is nog niet binnen, vrees ook dat het even kan durenquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe is je 13 inch?
in b4 je moeder weet dat
Wie levert?quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is nog niet binnen, vrees ook dat het even kan duren
quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook Apple en je kijkt Bij de Belg.
Jaap krijgt een mes in de rug van zijn Duitse collegaquote:De Duitse viroloog en adviseur van bondskanselier Angela Merkel blijft bij zijn standpunt dat kinderen met het coronavirus net zo besmettelijk zijn als volwassenen. Het aantal virusdeeltjes in de luchtwegen zou bij alle leeftijdsgroepen hetzelfde zijn
Die virologen weten ook niet waar ze mee bezig zijn he.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaap krijgt een mes in de rug van zijn Duitse collega
Wat vindt Ab ervan?quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die virologen weten ook niet waar ze mee bezig zijn he.
Jaap is gewoon niet heel kundig.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaap krijgt een mes in de rug van zijn Duitse collega
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |