abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 21:03:50 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193425017
quote:
Bomvolle Dam in Amsterdam voor protest tegen Amerikaans geweld


Amsterdam - Op de Dam in Amsterdam hebben zo'n 5000 betogers zich verzameld die protesteren tegen wat zij noemen het politiegeweld tegen zwarten in de VS en de EU. Volgens onze verslaggever is de anderhalve metermaatregel 'ondoenlijk' en wordt deze massaal geschonden.



Onze verslaggever Mike Muller is erbij. Zijn tweets vindt u in dit bericht.

De betogers dragen wel bijna allemaal mondkapjes, zoals vooraf werd gevraagd. Een woordvoerder van de politie laat weten dat de betoging vreedzaam verloopt. De politie is aanwezig en spreekt mensen aan op de corona-regels.

Een woordvoerder liet maandagmiddag voor de demonstratie nog aan De Telegraaf weten dat de gemeente zo'n 250 tot 300 demonstranten verwachtte.

Aanleiding tot het protest is de dood van George Floyd in de Amerikaanse stad Minneapolis, die vorige week na een hardhandige arrestatie door de politie overleed en wat leidde tot een golf van onrust in Amerikaanse steden.

De betogers hebben borden mee met daarop teksten als ,,Black lives matter,, en ,,The future is coloured." De demonstratie is een initiatief van het collectief Kick Out Zwarte Piet in samenwerking met Black Queer & Trans Resistance NL.



Een woordvoerder van de gemeente Amsterdam bevestigde zondag aan De Telegraaf dat er geen maximumaantal demonstranten is vastgelegd. Burgemeester Femke Halsema kan op grond van de Wet openbare manifestaties vooraf voorschriften of beperkingen opleggen aan de demonstratie, bijvoorbeeld om de gezondheid te beschermen, in het belang van het verkeer en om wanordelijkheden te bestrijden of te voorkomen.

Halsema heeft aan AT5 laten weten dat ze niet van plan is om de demonstratie te stoppen. ,,Demonstratievrijheid is een heel groot goed. De driehoek ziet geen grond om de demonstratie te ontbinden. Daarvoor is de demonstratie té belangrijk en bovendien zijn mensen zelf verantwoordelijk."



Geweld in het buitenland
Ook in het buitenland wordt geprotesteerd. In Berlijn kwamen volgens de politie zondag circa 1500 mensen bijeen om tegen Amerikaans politiegeweld te demonstreren. In de Duitse hoofdstad was er zaterdag al een demonstratie voor de Amerikaanse ambassade, in München een kleine betoging zondag voor het consulaat.

In Londen hebben betogers volgens de BBC de grootste betoging sinds de invoering van de lockdown vanwege het coronavirus gehouden op Trafalgar Square. Ze blokkeerden de weg naar de Amerikaanse ambassade. Er zijn enkele aanhoudingen verricht. In Toronto hebben volgens de deelnemers zeker 4000 mensen in optocht tegen het politieoptreden in het buurland betoogd. In Amsterdam wordt maandag een demonstratie gehouden.

De dood van Floyd, na een chaotische en uiterst hardhandige arrestatie door vier agenten in Minneapolis, heeft in de VS tot enorme protesten, plunderingen en brandstichtingen geleid. Er zijn sinds woensdag naar schatting wel 4000 relschoppers of betogers gearresteerd. In meer dan twintig staten is de Nationale Garde te hulp geroepen om het geweld de kop in te drukken. Vlakbij het Witte Huis in Washington is op meerdere plaatsen brand gesticht.

De broer van George Floyd is bang dat het geweld van de laatste dagen de boodschap van de protesten en de herinnering aan zijn overleden broer overschaduwt. Dat zegt Terrence Floyd in een interview met ABC News.

,,Het is goed om boos te zijn, maar gebruik die woede voor positieve dingen", aldus Floyd. ,,Want we hebben deze weg al eens bewandeld. Uit woede je eigen stad kapotmaken is niet wat mijn broer zou willen. Het is goed om gerechtigheid te eisen, maar kanaliseer je woede op een andere manier."

https://www.telegraaf.nl/(...)en-amerikaans-geweld
quote:
Politici verbijsterd over situatie Dam: 'Hoe leg je dit uit aan ondernemers'

AMSTERDAM - Op de Dam in Amsterdam hebben duizenden mensen zich verzameld om te protesteren tegen het politiegeweld in de Verenigde Staten. Het plein is overvol en de anderhalve metermaatregel lijkt door bijna iedereen genegeerd te worden. Maar ingegrepen wordt er niet, zo laat burgemeester Femke Halsema weten.



Halsema laat aan AT5 weten dat ze begrijpt dat de anderhalve meter afstand niet altijd gehandhaafd wordt bij de protesten. ,,Demonstratievrijheid is een heel groot goed. De driehoek ziet geen grond om de demonstratie te ontbinden. Daarvoor is de demonstratie té belangrijk en bovendien zijn mensen zelf verantwoordelijk." Volgens haar is de sfeer op de Dam heel goed.

,,Demonstreren is een grondrecht", zo vindt ook de fractievoorzitter van de Amsterdamse VVD Marianne Poot. ,,Dus het is goed dat deze demonstratie door kan gaan. We zitten echter in een volksgezondheidscrisis met als regel dat je 1,5m afstand houdt. Als dat niet kan dan verwacht ik van de organisatie en van de burgemeester dat opgeroepen wordt om de demonstratie af te breken. Met als uiterste consequentie dat de politie ingrijpt. We vragen van horecaondernemers dat ze alles doen om de 1,5 meter te handhaven, dan mag je van organisatoren van een demonstratie hetzelfde verwachten."



'Hoe leg je dit uit?'
Ook fractievoorzitter van Forum voor Democratie Amsterdam Annabel Nanninga benadrukt dat demonstreren een grondrecht is. ,,Maar het kan niet zo zijn dat de burgemeester het Vondelpark afsluit bij drukte, boetes laat uitdelen en horeca zich in bochten moet wringen en dat een evenement als dit alle coronaregels met voeten treedt." Nanninga benadrukt net als Poot dat ze het vreemd vindt dat de regels in de horeca zo streng zijn ,,en men hier opeengepakt staat en er geen handhaving te bekennen is." De politica laat weten dat ze een spoeddebat wil.

VVD-Kamerlid Dilan Yesilgöz zegt: ,,Ik steun de strijd voor vrijheid en gelijkwaardigheid, maar deze beelden in coronatijd vind ik echt heel ingewikkeld. Hoe leg je dit uit aan ondernemers en aan al die mensen in de zorg die zo hard hebben gewerkt voor onze gezondheid? Ik zie foto's waarop de burgemeester nota bene doodleuk tussen de mensenmassa staat. Wat is dit in hemelsnaam?"

'Corrupt'
Net als Poot en Nanninga benadrukt ook PVV-leider Geert Wilders de verschillen tussen de grote groep mensen bij de demonstratie en het beleid in de horeca. Hij noemt de gang van zaken ,,corrupt." ,,Ben je horecaondernemer dan moet je met een meetlat 1.5 meter afstand tussen de tafeltjes op de terrassen realiseren op straffe van ¤4000 boete, maar ben een je linkse demonstrant dan geldt de anderhalve meter ineens niet meer. Halsema zet links boven de wet en dat is corrupt."

Halsema laat aan AT5 weten dat ze begrijpt dat de anderhalve meter afstand niet altijd gehandhaafd wordt bij de protesten. ,,Demonstratievrijheid is een heel groot goed. De driehoek ziet geen grond om de demonstratie te ontbinden. Daarvoor is de demonstratie té belangrijk en bovendien zijn mensen zelf verantwoordelijk." Volgens haar is de sfeer op de Dam heel goed.

CDA-Kamerlid Chris van Dam laat weten dat hij hoopt dat iedereen 'zijn verstand erbij houdt'. ,,Zo veel mensen zo dicht bij elkaar: dat is op dit moment absoluut niet wat we willen. Burgemeester Halsema moet hier veiligheid vooropstellen. Zo nodig moeten de regels er op aangepast worden om het aantal demonstranten weer te maximeren."

Fractiegenoot Julius Terpstra spreekt van een ,,klap in het gezicht van de zorgverleners" die juist op adem hoopten te komen nu het coronavirus voorlopig beteugeld lijkt. En CDA'er Madeleine van Toorenburg noemt de drukte ,,compleet gestoord."

ChristenUnie-voorman Gert-Jan Segers noemt het ,,nooit gerechtvaardigd" om ,,met jouw gedrag tijdens die demonstratie het leven van anderen in gevaar te brengen." Hij wijst op ,,de hartekreet" van ic-artsen die vrezen dat de demonstranten de corona-epidemie weer doen opleven.

,,De een ziet het voortbestaan van zijn bedrijf bedreigd. Een ander kan haar demente moeder niet bezoeken. Onze kinderen kunnen opa en oma niet knuffelen. En soms moet je een demonstratie stoppen omdat het te druk wordt. We zouden dit allemaal samen doen", aldus VVD-fractievoorzitter Klaas Dijkhoff.

D66-europarlementariër Samira Rafaela was zelf bij de demonstratie, maar hield het voor gezien. ,,Het werd echt te druk, waardoor 1,5 meter afstand houden lastig werd. Daarom ben ik weggegaan. En ik roep iedereen om 1,5 meter afstand te houden."

https://www.telegraaf.nl/(...)-uit-aan-ondernemers
op1npo twitterde op maandag 01-06-2020 om 21:30:46 En ook onderweg naar de studio: de burgemeester van #Amsterdam Femke Halsema. Vandaag kwamen duizenden mensen samen op De Dam om te demonstreren tegen #racisme. Dat leverde kritiek op, omdat het ook Corona-tijd is. Femke Halsema reageert in
#Op1 https://t.co/5KwUsBcTxR reageer retweet


[ Bericht 23% gewijzigd door Starhopper op 01-06-2020 21:59:23 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 1 juni 2020 @ 21:04:37 #2
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193425030
Nou als zelfs Freek de Jonge cynisch gaat doen heeft Halsema wel een probleem ja
https://twitter.com/freek(...)Eserp%7Ctwgr%5Etweet
  maandag 1 juni 2020 @ 21:04:53 #3
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_193425041
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wat pijnlijk! ;(
  maandag 1 juni 2020 @ 21:05:25 #5
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193425046
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:02 schreef KreKkeR het volgende: Jammer dat het Amerikaanse slachtoffer van buitensporig politiegeweld nu ook in Nederland zo misbruikt wordt voor een politieke-agenda. Waarbij types als @:Scarface88, Fox-kijkers en de Nederlandse equivalenten daarvan nu doelblij zijn. Aandacht is immers weer afgeleid van het werkelijke misdrijf en men kan weer lekker klagen over relschoppend tuig in de VS en linkse demonstranten, inclusief rare burgemeester, in Nederland.
Het werkelijke misdrijf is natuurlijk dat de elite onze hoofdstad zo volgebouwd heeft dat er geen veilige demonstratie incl. anderhalf meter afstand te houden valt, maar daar hoor je niemand over.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  maandag 1 juni 2020 @ 21:05:28 #6
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193425050
Lynchen die hap. (Femke Halsema)

Gaat dat ver? Ja.

Gaat het toe laten van 5000 demonstranten ver, terwijl mensen hun moeder niet mochten bezoeken die op sterven lag en schijt hebben aan de zorg ansich? Ja.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  maandag 1 juni 2020 @ 21:05:42 #7
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_193425053
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:04 schreef Hexagon het volgende:
Nou als zelfs Freek de Jonge cynisch gaat doen heeft Halsema wel een probleem ja
https://twitter.com/freek(...)Eserp%7Ctwgr%5Etweet
Precies wat ik ook zei, noem het een 'demonstratie' en alles mag!
pi_193425057
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:04 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Wat pijnlijk! ;(
Leuke virtue signal. Goed plaatje voor op "de socials" is belangrijker dan daadwerkelijk beleid voeren.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:06:12 #9
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193425059
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:05 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Het werkelijke misdrijf is natuurlijk dat de elite onze hoofdstad zo volgebouwd heeft dat er geen veilige demonstratie incl. anderhalf meter afstand te houden valt, maar daar hoor je niemand over.
In Den Haag mochten er max 30.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 21:06:22 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193425061
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:04 schreef Hexagon het volgende:
Nou als zelfs Freek de Jonge cynisch gaat doen heeft Halsema wel een probleem ja
https://twitter.com/freek(...)Eserp%7Ctwgr%5Etweet
Ik ben het wel met hem eens ja. Alle bijeenkomsten noem je gewoon demonstratie en dan mag het :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 21:06:42 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193425065
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:05 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Precies wat ik ook zei, noem het een 'demonstratie' en alles mag!
:Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193425068
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:05 schreef hollandia02 het volgende:
Lynchen die hap. (Femke Halsema)

Gaat dat ver? Ja.

Gaat het toe laten van 5000 demonstranten ver, terwijl mensen hun moeder niet mochten bezoeken die op sterven lag en schijt hebben aan de zorg ansich? Ja.
Ik vind dit wel genoeg doodsverwensingen, eigenlijk. Dit was niet de eerste keer, wel graag de laatste keer.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193425071
Hebben al die mensen geen baan?
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 21:07:40 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193425079
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Hebben al die mensen geen baan?
Het is pinksteren vandaag toch. Al denk ik niet dat ze werk hebben, maargoed :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193425081
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:04 schreef Hexagon het volgende:
Nou als zelfs Freek de Jonge cynisch gaat doen heeft Halsema wel een probleem ja
https://twitter.com/freek(...)Eserp%7Ctwgr%5Etweet
Ja precies de kritiek gaat echt wel verder dan Annabel Nanninga, vooral veel ondernemers, zorgmedewerkers en mensen die dierbaren zonder waardig afscheid zijn verloren die terecht erg boos zijn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 1 juni 2020 @ 21:07:46 #16
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_193425082
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Hebben al die mensen geen baan?
2e pinksterdag
  maandag 1 juni 2020 @ 21:07:49 #17
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_193425083
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:04 schreef Hexagon het volgende:
Nou als zelfs Freek de Jonge cynisch gaat doen heeft Halsema wel een probleem ja
https://twitter.com/freek(...)Eserp%7Ctwgr%5Etweet
Freek de Jonge ziet kansen: als Carré voor een kwart gevuld mag zijn vanwege 1,5 meter, is er misschien nog een kleine kans dat hij het vol krijgt. :')
  Miss 200.000.000! maandag 1 juni 2020 @ 21:07:51 #18
367000 roos94
pi_193425084
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Hebben al die mensen geen baan?
Pinksteren=vrije dag
pi_193425086
"Musician's lives matter!" op een spandoekje kliederen en de popfestivals kunnen deze zomer weer gewoon doorgaan, in Amsterdam althans.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:08:02 #20
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193425090
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind dit wel genoeg doodsverwensingen, eigenlijk. Dit was niet de eerste keer, wel graag de laatste keer.
Tuurlijk vind ik dat ook, maar is een Burgemeester van een Stad daar veel beter in door de zorg te negeren?

Kan ook wat doden op leveren vind je niet.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  maandag 1 juni 2020 @ 21:08:12 #21
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193425098
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:05 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Het werkelijke misdrijf is natuurlijk dat de elite onze hoofdstad zo volgebouwd heeft dat er geen veilige demonstratie incl. anderhalf meter afstand te houden valt, maar daar hoor je niemand over.
Het had ook in de Houtrakpolder gekund. Of ergens bij Zunderdorp
  Miss 200.000.000! maandag 1 juni 2020 @ 21:08:31 #22
367000 roos94
pi_193425103
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:05 schreef hollandia02 het volgende:
Lynchen die hap. (Femke Halsema)

Gaat dat ver? Ja.

Gaat het toe laten van 5000 demonstranten ver, terwijl mensen hun moeder niet mochten bezoeken die op sterven lag en schijt hebben aan de zorg ansich? Ja.
Pil van drion in haar mueslireep morgenochtend
pi_193425105
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Hebben al die mensen geen baan?
Mensen met een baan weten wel dat ze met Pinksteren vrij zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_193425111
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:04 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Wat pijnlijk! ;(
Jamaar, De vrijheid van demonstratie is een groot goed in Amsterdam’’, aldus Femke Halsema. Dus alles kan en alles mag ;(
  maandag 1 juni 2020 @ 21:08:47 #25
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193425113
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het had ook in de Houtrakpolder gekund. Of ergens bij Zunderdorp
Of op een wad.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  maandag 1 juni 2020 @ 21:08:51 #26
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193425115
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:07 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Het is pinksteren vandaag toch. Al denk ik niet dat ze werk hebben, maargoed :T
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:07 schreef Bocaj het volgende:

[..]

2e pinksterdag
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:07 schreef roos94 het volgende:

[..]

Pinksteren=vrije dag
Niet iedereen heeft een doodgewone 9 tot 5 baan.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193425117
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:07 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Het is pinksteren vandaag toch. Al denk ik niet dat ze werk hebben, maargoed :T
Oh ok dat verklaart. Ben niet zo van de christelijke feestdagen. :D
  maandag 1 juni 2020 @ 21:09:00 #28
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_193425118
"Mensen moeten hun kinderen op gemengde scholen zetten!"

*Zet eigen kindjes op een blanke school*

"Mensen moeten niet in vervuilende auto's rijden!"

*Rijdt zelf rond in een kolencentrale op wielen*

"Mensen moeten afstand houden van elkaar!"

*Staat zonder mondkapje in een mensenmassa*

Femke Femke Femke :')
  Moderator maandag 1 juni 2020 @ 21:09:18 #29
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193425126
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:07 schreef DDDDDaaf het volgende:
"Musician's lives matter!" op een spandoekje kliederen en de popfestivals kunnen deze zomer weer gewoon doorgaan, in Amsterdam althans.
Pinkpop, Lowlands etc houden in Amsterdam ^O^
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 1 juni 2020 @ 21:09:42 #30
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193425140
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:09 schreef Twiitch het volgende:
"Mensen moeten hun kinderen op gemengde scholen zetten!"

*Zet eigen kindjes op een blanke school*

"Mensen moeten niet in vervuilende auto's rijden!"

*Rijdt zelf rond in een kolencentrale op wielen*

"Mensen moeten afstand houden van elkaar!"

*Staat zonder mondkapje in een mensenmassa*

Femke Femke Femke :')
Als het woord hypocrisie niet bestond werd het Halsema genoemd.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193425142
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Hebben al die mensen geen baan?
Beroepsdemonstreerders. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 1 juni 2020 @ 21:09:48 #32
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_193425145
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Hebben al die mensen geen baan?
Tuurlijk niet.
Werken is niet verplicht maar de overheid moet wel een zorgplicht hebben. Gratis eten, huis, zorg, anders slopen ze gewoon de binnenstad.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_193425153
Die virologen enzo zijn natuurlijk ook vooral witte mannen, dus dan kun je niet verwachten dat zwarten zich door hen vertegenwoordigd voelen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_193425158
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Mensen met een baan weten wel dat ze met Pinksteren vrij zijn.
prachtig ^O^ _O-
straks zegt ie/zij dat de banen afgepakt zijn door deze mensen, dat kan ook nog he
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_193425171
En dan nog het gebeuren rond de gezichtsbedekkende kleding. Dat vond Halsema maar niets voor haar stad.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 1 juni 2020 @ 21:11:10 #36
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193425176
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Mensen met een baan weten wel dat ze met Pinksteren vrij zijn.
Als je in ploegen werkt is dat helemaal niet zo zeker.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193425179
Ik kan hier vreselijk boos om worden. Ik heb zware hooikoorts en al weken een doktersverklaring in mijn portemonnee om aan te tonen dat ik dat heb en geen corona. Ik nies veel en snap dat mensen schrikken. Waarom zou je nu demonstreren, terwijl we net als samenleving het virus onder controle hebben?!
pi_193425182
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:09 schreef Twiitch het volgende:
"Mensen moeten hun kinderen op gemengde scholen zetten!"

*Zet eigen kindjes op een blanke school*

"Mensen moeten niet in vervuilende auto's rijden!"

*Rijdt zelf rond in een kolencentrale op wielen*

"Mensen moeten afstand houden van elkaar!"

*Staat zonder mondkapje in een mensenmassa*

Femke Femke Femke :')
Ze gaat zelf doodleuk naar Kenia op vakantie. Soort safari zeg maar.
Kijken hoe gelukkig de mensen daar zijn terwijl ze bijna niets hebben. :')
  maandag 1 juni 2020 @ 21:12:02 #39
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_193425196
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Hebben al die mensen geen baan?
Even los van dat het 2e pinksterdag is, zoals velen al aangaven, dit soort opmerkingen zijn altijd zo onzinnig.

Geen idee of de demonstranten in kwestie een baan hebben of werkloos zijn, maar iemand met een baan heeft doorgaans ook zoiets als: vakantiedagen |:(
Krekker is de bom!
pi_193425202
Goed te zien dat elke BN’er nu wel op instagram gaat posten dat ze er waren.. zodat ze wat extra deugpuntjes scoren.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193425207
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:09 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Als het woord hypocrisie niet bestond werd het Halsema genoemd.
Rob Jetten is niet voor niets de mannelijke Femke halsema.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_193425211
Hoe pijnlijk was die lege Dam op 4 mei waar ouderen misschien voor het laatst hadden willen staan. Maar het kon en het mocht niet.

En dan dit. Op geen enkele manier uit te leggen.
  Miss 200.000.000! maandag 1 juni 2020 @ 21:12:41 #43
367000 roos94
pi_193425215
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:12 schreef RipCity het volgende:
Goed te zien dat elke BN’er nu wel op instagram gaat posten dat ze er waren.. zodat ze wat extra deugpuntjes scoren.
Humberto tan, georgina verbaan, maartje wortel, anouk :')
  maandag 1 juni 2020 @ 21:13:05 #44
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_193425222
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:12 schreef RipCity het volgende:
Goed te zien dat elke BN’er nu wel op instagram gaat posten dat ze er waren.. zodat ze wat extra deugpuntjes scoren.
Ali B was er vast ook.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_193425230
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:12 schreef roos94 het volgende:

[..]

Humberto tan, georgina verbaan, maartje wortel, anouk :')
Gwen van poorten, gtst sterretjes
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 1 juni 2020 @ 21:13:41 #46
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_193425232
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:08 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Niet iedereen heeft een doodgewone 9 tot 5 baan.
En niet iedereen die op een x-moment niet op het werk is, heeft geen baan.
Krekker is de bom!
  maandag 1 juni 2020 @ 21:13:42 #47
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193425235
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:12 schreef roos94 het volgende:

[..]

Humberto tan, georgina verbaan, maartje wortel, anouk :')
Op Humberto Tan opzich na niet de mensen die serieus genomen moeten.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193425238
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:11 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik kan hier vreselijk boos om worden. Ik heb zware hooikoorts en al weken een doktersverklaring in mijn portemonnee om aan te tonen dat ik dat heb en geen corona. Ik nies veel en snap dat mensen schrikken. Waarom zou je nu demonstreren, terwijl we net als samenleving het virus onder controle hebben?!
om dezelfde reden als waarom we nu de maatregelen versoepelen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_193425240
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:12 schreef roos94 het volgende:

[..]

Humberto tan, georgina verbaan, maartje wortel, anouk :')
Tja dat zijn ook wel een lijst mensen. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 21:14:01 #50
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193425246
robertjensen twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:53:57 Had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen: HALSEMA BEDANKT! Dit toont aan dat die 1,5 m bullshit niet werkbaar is en ik voorspel nu al dat we door dit GEEN piek gaan zien in de Cojona ‘besmettingen’. Einde lockdown, geen 1,5 m nonsens. Back to normality! NU! reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193425250
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Jamaar, De vrijheid van demonstratie is een groot goed in Amsterdam’’, aldus Femke Halsema. Dus alles kan en alles mag ;(
Alleen is ze daar vrij fascistisch in. Zolang zij de mening van de demonstranten deelt mag de demonstratie zonder beperkingen doorgaan, zelfs als deze tegen de maatregelen en afspraken van de regering ingaan. Nogal anarchistisch eigenlijk ook.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 1 juni 2020 @ 21:14:32 #52
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193425255
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:13 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

En niet iedereen die op een x-moment niet op het werk is, heeft geen baan.
Precies.

Werk zelf ploegen.

Noemen mensen mij hier een werkeloze omdat ik woensdag en donderdag weekend heb.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193425263
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:14 schreef Nikonlover het volgende:
robertjensen twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:53:57 Had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen: HALSEMA BEDANKT! Dit toont aan dat die 1,5 m bullshit niet werkbaar is en ik voorspel nu al dat we door dit GEEN piek gaan zien in de Cojona ‘besmettingen’. Einde lockdown, geen 1,5 m nonsens. Back to normality! NU! reageer retweet
Dat gaat een topshow worden morgen _O_
Land of the free. Home of the brave.
  Moderator maandag 1 juni 2020 @ 21:14:57 #54
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193425266
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:14 schreef Nikonlover het volgende:
robertjensen twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:53:57 Had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen: HALSEMA BEDANKT! Dit toont aan dat die 1,5 m bullshit niet werkbaar is en ik voorspel nu al dat we door dit GEEN piek gaan zien in de Cojona ‘besmettingen’. Einde lockdown, geen 1,5 m nonsens. Back to normality! NU! reageer retweet
Robert Jensen die Femke Halsema bedankt, The world is gone mad.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_193425269
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:12 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Even los van dat het 2e pinksterdag is, zoals velen al aangaven, dit soort opmerkingen zijn altijd zo onzinnig.

Geen idee of de demonstranten in kwestie een baan hebben of werkloos zijn, maar iemand met een baan heeft doorgaans ook zoiets als: vakantiedagen |:(
Ik wist echt niet dat het een vrije dag is. Was gewoon verbaasd dat er op een maandag zoveel volk op de been was.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 21:15:15 #56
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193425272
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:14 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat gaat een topshow worden morgen _O_
Na lange tijd ga ik morgen maar weer eens kijken ja :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 1 juni 2020 @ 21:15:16 #57
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_193425274
op1npo twitterde op maandag 01-06-2020 om 18:30:00 Ook in Nederland een grote demonstratie vandaag tegen het Amerikaanse politiegeweld na de dood van George Floyd. Over het protest tegen racisme praten we met Gerda Havertong, @RKBonjasky, Gerald Roethof en @Frankiegoeswest. #Op1

Meer info: https://t.co/bHNy9t1A4F https://t.co/ZpPvtudaZt reageer retweet
OliverSchomborg twitterde op maandag 01-06-2020 om 18:32:49 @op1npo @RKBonjasky @Frankiegoeswest Vraag dan ook meteen waarom de demonstranten volledig maling hadden aan de 1.5 meter regels ivm het Covid19 virus. Namens heel veel Nederlandse ondernemers die kapot gaan door de maatregelen, dank je wel 🤐 https://t.co/mZHsWO4poT reageer retweet
:D :D
pi_193425278
Timmetje hofman:

FeyeNody twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:55:12 De Dam, vandaag.

Wat de fuck @debroervanroos?

Nooit meer wat over anderen zeggen hypocrietje. https://t.co/nQZa2cqBeG reageer retweet
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 1 juni 2020 @ 21:15:33 #59
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_193425283
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:05 schreef Tyr80 het volgende:

Het werkelijke misdrijf is natuurlijk dat de elite onze hoofdstad zo volgebouwd heeft dat er geen veilige demonstratie incl. anderhalf meter afstand te houden valt, maar daar hoor je niemand over.
Goed punt.

Ten behoeve van de veiligheid, stel ik dan ook voor om alle toekomstige demonstratie in Nederland te houden in de weilanden tussen Wommels en Lytsewierrum.

All in favour say 'aye!'
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_193425287
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:14 schreef Nikonlover het volgende:
robertjensen twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:53:57 Had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen: HALSEMA BEDANKT! Dit toont aan dat die 1,5 m bullshit niet werkbaar is en ik voorspel nu al dat we door dit GEEN piek gaan zien in de Cojona ‘besmettingen’. Einde lockdown, geen 1,5 m nonsens. Back to normality! NU! reageer retweet
Nou als Robert Jensen je bedankt weet je dat je het aardig verneukt hebt. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 1 juni 2020 @ 21:15:49 #61
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_193425290
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:14 schreef Montagui het volgende:

[..]

Alleen is ze daar vrij fascistisch in. Zolang zij de mening van de demonstranten deelt mag de demonstratie zonder beperkingen doorgaan, zelfs als deze tegen de maatregelen en afspraken van de regering ingaan. Nogal anarchistisch eigenlijk ook.
Hoe was het eigenlijk gegaan met de anti-lockdown demonstratie in Amsterdam? Daar heeft de politie toch ook niet ingegrepen?

Los daarvan blijft het natuurlijk van de zotte dat een burgemeester stelt dat op basis van de inhoud van de demonstratie de maatregelen en afspraken v/d regering geschonden mogen worden.
Krekker is de bom!
pi_193425291
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:14 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Robert Jensen die Femke Halsema bedankt, The world is gone mad.
En Freek de Jonge die een terecht punt maakt
Ik ben nog nooit zo in de war geweest.
pi_193425292
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:14 schreef Montagui het volgende:

[..]

Alleen is ze daar vrij fascistisch in. Zolang zij de mening van de demonstranten deelt mag de demonstratie zonder beperkingen doorgaan, zelfs als deze tegen de maatregelen en afspraken van de regering ingaan. Nogal anarchistisch eigenlijk ook.
All animals are equal, but some animals are more equal than others.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:16:11 #64
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_193425296
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:14 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Precies.

Werk zelf ploegen.

Noemen mensen mij hier een werkeloze omdat ik woensdag en donderdag weekend heb.
Dan zijn we het eens :)
Krekker is de bom!
  maandag 1 juni 2020 @ 21:16:46 #65
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_193425309
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:15 schreef Bocaj het volgende:
op1npo twitterde op maandag 01-06-2020 om 18:30:00 Ook in Nederland een grote demonstratie vandaag tegen het Amerikaanse politiegeweld na de dood van George Floyd. Over het protest tegen racisme praten we met Gerda Havertong, @:RKBonjasky, Gerald Roethof en @:Frankiegoeswest. #Op1

Meer info: https://t.co/bHNy9t1A4F https://t.co/ZpPvtudaZt reageer retweet
OliverSchomborg twitterde op maandag 01-06-2020 om 18:32:49 @:op1npo @:RKBonjasky @:Frankiegoeswest Vraag dan ook meteen waarom de demonstranten volledig maling hadden aan de 1.5 meter regels ivm het Covid19 virus. Namens heel veel Nederlandse ondernemers die kapot gaan door de maatregelen, dank je wel 🤐 https://t.co/mZHsWO4poT reageer retweet
:D :D
Die vooroordelen over de publieke omroep komen nu we heel erg uit zo
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 1 juni 2020 @ 21:16:56 #66
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_193425314
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:07 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Het is pinksteren vandaag toch. Al denk ik niet dat ze werk hebben, maargoed :T
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:07 schreef Bocaj het volgende:

[..]

2e pinksterdag
Zijn genoeg mensen die vandaag werken. Zorg, luchtvaart, politie, hulpdiensten, openbaar vervoer, etc.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 1 juni 2020 @ 21:17:41 #67
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193425324
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:12 schreef roos94 het volgende:

[..]

Humberto tan, georgina verbaan, maartje wortel, anouk :')
Anouk?
Die zou toch nog in strenge quarantaine blijven omdat ze astma heeft?

quote:
Nu er de komende weken steeds meer versoepelingen plaatsvinden, is Anouk, die zware astma heeft, er niet gerust op dat ze gezond kan blijven. Na diverse gesprekken met haar longarts heeft ze dan ook besloten geen enkel risico te willen nemen en opnieuw in quarantaine te gaan
quote:
Dat Anouk nu wederom in quarantaine gaat, betekent echter ook dat ze niet fysiek aanwezig zal zijn tijdens de finale van The Voice Kids aanstaande vrijdag. „We respecteren uiteraard haar keuze”, laat een woordvoerder aan RTL Boulevard weten.
https://www.telegraaf.nl/(...)antaine-zonder-gezin
  maandag 1 juni 2020 @ 21:17:46 #68
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_193425329
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:14 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Precies.

Werk zelf ploegen.

Noemen mensen mij hier een werkeloze omdat ik woensdag en donderdag weekend heb.
Je hebt werkelozen en werkelozen.
Mensen die daadwerkelijk met problemen te maken krijgen waardoor ze niet kunnen werken, en mensen zoals dit soort links tuig die vinden dat ze overal recht op hebben terwijl ze zelf niets doen los van panden kraken en stenen gooien.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:17:53 #69
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193425332
Er zijn voor zover bekend geen boetes uitgedeeld, laat een woordvoerder van de gemeente Amsterdam weten. De politie is op de achtergrond aanwezig en spreekt mensen aan op het handhaven van de coronaregels. Burgemeester Halsema zegt tegen AT5 dat de demonstratie te belangrijk is om in te grijpen. "Bovendien zijn mensen zelf verantwoordelijk", aldus Halsema.


Halsema solliciteert voor de VVD,

Nee effe kom aan? De hele bedoeling is dat je ook andere beschermt.

Anders mag vuurwerk in Amsterdam ook niet verboden worden.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193425337
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Hebben al die mensen geen baan?
Pinksteren, 17:00 uur en veel mensen werken of niet ivm Corona of kunnen zelf hun uren indelen.
Via insta zie ik dat er vier mensen stonden die ik ken.
Waarvan twee blank en beide(n?) gewoon met een baan en behoorlijke opleiding.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:18:13 #71
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193425345
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:12 schreef RipCity het volgende:
Goed te zien dat elke BN’er nu wel op instagram gaat posten dat ze er waren.. zodat ze wat extra deugpuntjes scoren.
Ze hebben nog niet door dat dit hele evenement enorm aan het backfiren is?
  maandag 1 juni 2020 @ 21:18:46 #72
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193425355
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:18 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Pinksteren, 17:00 uur en veel mensen werken of niet ivm Corona of kunnen zelf hun uren indelen.
Via insta zie ik dat er vier mensen stonden die ik ken.
Waarvan twee blank en beide gewoon met een baan en behoorlijke opleiding.
Bijzonder dat ze dan schijt hebben aan de zorg.

Waren ze de afgelopen dagen ook zo anti-zorg?
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193425357
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:15 schreef Bocaj het volgende:
op1npo twitterde op maandag 01-06-2020 om 18:30:00 Ook in Nederland een grote demonstratie vandaag tegen het Amerikaanse politiegeweld na de dood van George Floyd. Over het protest tegen racisme praten we met Gerda Havertong, @:RKBonjasky, Gerald Roethof en @:Frankiegoeswest. #Op1

Meer info: https://t.co/bHNy9t1A4F https://t.co/ZpPvtudaZt reageer retweet
OliverSchomborg twitterde op maandag 01-06-2020 om 18:32:49 @:op1npo @:RKBonjasky @:Frankiegoeswest Vraag dan ook meteen waarom de demonstranten volledig maling hadden aan de 1.5 meter regels ivm het Covid19 virus. Namens heel veel Nederlandse ondernemers die kapot gaan door de maatregelen, dank je wel 🤐 https://t.co/mZHsWO4poT reageer retweet
:D :D
Ik verwacht weinig tot geen kritische vraagstelling.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Miss 200.000.000! maandag 1 juni 2020 @ 21:19:04 #74
367000 roos94
pi_193425364
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:17 schreef the-eye het volgende:

[..]

Anouk?
Die zou toch nog in strenge quarantaine blijven omdat ze astma heeft?
[..]


[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)antaine-zonder-gezin
  maandag 1 juni 2020 @ 21:19:44 #75
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_193425376
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:15 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

All animals are equal, but some animals are more equal than others.
Animal Farm _O_
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 21:20:34 #77
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193425388
JerryHelmers twitterde op maandag 01-06-2020 om 21:13:46 @wierdduk @meanjohnny Ik heb mijn moeder (78) in jaren niet zo woedend gezien. Ze leeft gedwongen al 3 maanden gescheiden van haar man - mijn vader - die helaas in een verpleeghuis woont.

Echt... ik heb haar nog nooit, maar dan ook nooit zó woedend meegemaakt.

Dit is niet meer uit te leggen. #dedam reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193425392
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:18 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Bijzonder dat ze dan schijt hebben aan de zorg.

Waren ze de afgelopen dagen ook zo anti-zorg?
Die zijn daar echt niet mee bezig, gewoon andere wereld.
Wel lieve mensen verder.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:20:48 #79
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_193425394
Halsema zit vanavond bij Op1.... :Y
quote:
Vanavond Op1
Burgemeester van Amsterdam, Femke Halsema, over de demonstratie op De Dam in Amsterdam tegen racisme.

Het terras en de café's mochten weer open. Horeca-ondernemers Khalid Oubaha en Nicolette van Dam konden hun geluk niet op.

Ook in Nederland een grote demonstratie vandaag tegen het Amerikaanse politiegeweld na de dood van George Floyd. Over het protest tegen racisme praten we met Gerda Havertong, Gerald Roethof, Remy Bojansky en Laila Frank.

En een ode aan Martine Bijl door directeur van Beeld en Geluid Eppo van Nispen tot Sevenaer.
pi_193425398
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:15 schreef RipCity het volgende:
Timmetje hofman:

FeyeNody twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:55:12 De Dam, vandaag.

Wat de fuck @:debroervanroos?

Nooit meer wat over anderen zeggen hypocrietje. https://t.co/nQZa2cqBeG reageer retweet
Lol die staat goed voor lul.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 1 juni 2020 @ 21:21:03 #81
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193425401
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:19 schreef roos94 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, voor haar is het zeker BlackLivesMatter.

Anders is ze haar bedpartners kwijt.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193425408
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:19 schreef roos94 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ze was er zelf niet bij maar deelde de livestream, maar het voelt een beetje dubbel van iemand die panisch is dat ze zelf corona oploopt :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 21:21:20 #83
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193425413
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:20 schreef Bocaj het volgende:
Halsema zit vanavond bij Op1.... :Y
Ze zullen wel geen kritische vragen stellen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193425415
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:15 schreef RipCity het volgende:
Timmetje hofman:

FeyeNody twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:55:12 De Dam, vandaag.

Wat de fuck @:debroervanroos?

Nooit meer wat over anderen zeggen hypocrietje. https://t.co/nQZa2cqBeG reageer retweet
_O- Heerlijk
Land of the free. Home of the brave.
pi_193425428
Vreemde zaak dit, of je handhaaft die 1.5 meter of je doet het niet. Naar mijn mening doen we het niet en geven we mensen inderdaad zelf meer verantwoordelijkheid. Echter is dat niet wat de overheid gekozen heeft.

Ik zie geen reden waarom deze demonstratie dus niet afgelast is. En dan een Femke Halsema die zegt dat 'dit echt heel belangrijk is' terwijl racisme totaal niet speelt in Nederland en dit allemaal om een Amerikaanse incident gaat...

wat een grap.

Femke Halsema? Ga je spullen pakken. Totaal incompetent.

Voor mij ook meteen weer een argument erbij waarom democratie slecht is. Dan krijg je dus dit soort figuren aan de macht.
pi_193425434
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:20 schreef Bocaj het volgende:
Halsema zit vanavond bij Op1.... :Y
Hm maar niet met Jeroen Pauw god... wie zit er vanavond? ;(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193425435
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:18 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik verwacht weinig tot geen kritische vraagstelling.
Zeker niet van Roethof, aka advocaat van de duivel :P
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 21:22:40 #88
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193425446
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hm maar niet met Jeroen Pauw god... wie zit er vanavond? ;(
Pauw had gehakt van haar gemaakt
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 1 juni 2020 @ 21:22:47 #89
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_193425447
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hm maar niet met Jeroen Pauw god... wie zit er vanavond? ;(
Die van de Jakhalzen :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_193425448
Is er al ergens een petitie gestart waarin het aftreden van Halsema wordt geëist?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 1 juni 2020 @ 21:23:06 #91
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193425455
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:22 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Zeker niet van Roethof, aka advocaat van de duivel :P
Ik ben voor ons rechtssysteem, maar bij zo'n man krijg ik toch de kriebels.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193425461
Ik ben ook wel bang dat er nu weer een nieuwe piek komt, en dat die gelinkt wordt aan de heropening van de terrassen ipv deze demonstratie :{

Maar laten we hopen dat de nieuwe piek vooral niet komt.
  Miss 200.000.000! maandag 1 juni 2020 @ 21:23:21 #93
367000 roos94
pi_193425462
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:21 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

_O- Heerlijk
Wat een droeftoeter
  maandag 1 juni 2020 @ 21:23:57 #94
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_193425478
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:12 schreef RipCity het volgende:
Goed te zien dat elke BN’er nu wel op instagram gaat posten dat ze er waren.. zodat ze wat extra deugpuntjes scoren.
Bij de FOK users :D :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 21:24:13 #95
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193425482
Lekker deugen vanavond :T

op1npo twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:25:00 Vanavond presenteren Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra #Op1 namens @BNNVARA! Te gast zijn: @OubahabeheerNl, @NicoletteVanDam, Gerda Havertong, @RKBonjasky, Gerald Roethof, @Frankiegoeswest, Paul Rosenmöller en Eppo van Nispen. Rond 22:10 uur op @NPO1. https://t.co/emd5wrZoxZ reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 1 juni 2020 @ 21:24:14 #96
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_193425483
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:23 schreef Piles het volgende:
Ik ben ook wel bang dat er nu weer een nieuwe piek komt, en dat die gelinkt wordt aan de heropening van de terrassen ipv deze demonstratie :{

Maar laten we hopen dat de nieuwe piek vooral niet komt.
Juist niet. Denk dat men juist naar deze demonstratie zal wijzen.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:24:23 #97
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193425487
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:22 schreef Montagui het volgende:
Is er al ergens een petitie gestart waarin het aftreden van Halsema wordt geëist?
https://www.petities.com/starten

Ik zal zeggen maak aan
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193425489
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:22 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Pauw had gehakt van haar gemaakt
Ja die zou iig nog kritische vragen stellen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 1 juni 2020 @ 21:25:14 #99
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193425501
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ze was er zelf niet bij maar deelde de livestream, maar het voelt een beetje dubbel van iemand die panisch is dat ze zelf corona oploopt :')
Okee dan heb ik niks gezegd
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 21:25:23 #100
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193425505
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja die zou iig nog kritische vragen stellen.
Ja
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193425512
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:23 schreef Piles het volgende:
Ik ben ook wel bang dat er nu weer een nieuwe piek komt, en dat die gelinkt wordt aan de heropening van de terrassen ipv deze demonstratie :{

Maar laten we hopen dat de nieuwe piek vooral niet komt.
Dit zal gaan bewijzen dat de hele lockdown onnodig was en niet werkt. Dat voor niets duizenden mensen hun bedrijf kwijt zijn geraakt of geen afscheid hebben kunnen nemen van een ziek familielid. Vanaf nu kunnen alle maatregelen de prullenbak in.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193425513
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:22 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Die van de Jakhalzen :')
Ja en dan met alleen maar gasten die erg pro blm zijn, weinig vertrouwen in een kritische noot.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 1 juni 2020 @ 21:27:20 #103
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193425546
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:20 schreef Bocaj het volgende:
Halsema zit vanavond bij Op1.... :Y
[..]

Benieuwd of ze dan allemaal weer op 1.5m van elkaar vandaan gaan zitten
  Moderator maandag 1 juni 2020 @ 21:27:28 #104
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193425553
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:20 schreef Bocaj het volgende:
Halsema zit vanavond bij Op1.... :Y
[..]

Straks heel OP1 in quarantaine _O-
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 1 juni 2020 @ 21:27:41 #105
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_193425558
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja en dan met alleen maar gasten die erg pro blm zijn, weinig vertrouwen in een kritische noot.
Is een soort slap aftreksel van De Wereld Draait Door.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:28:11 #106
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193425571
quote:
[quote]0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:02 schreef KreKkeR het volgende:
Jammer dat het Amerikaanse slachtoffer van buitensporig politiegeweld nu ook in Nederland zo misbruikt wordt voor een politieke-agenda.
Heb je het over al die mensen die stonden te genieten van hun portie geďmporteerde verontwaardigdheid op de dam, ondanks dat we in een pandemie zitten?

Nee, je hebt het over de mensen die er commentaar op hebben, is het niet ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_193425576
Twee dingen
1) een groep demonstranten die uiteraard wel mogen protesteren maar de coronaperiode bewust negeren en de IC's mogelijk gaan belasten.

2) Een burgemeester die straks ook actief de verantwoordelijkheid draagt voor deze mogelijke belasting.
pi_193425588
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:20 schreef Bocaj het volgende:
Halsema zit vanavond bij Op1.... :Y
[..]

SOW.

Die gaat gefileerd worden hoor.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 1 juni 2020 @ 21:29:33 #109
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193425591
Wie gaat er met Oud en Nieuws massaal vuurwerk afsteken in Amsterdam?

Volgens Halsema is het namelijk eigen verantwoordelijkheid, ze gelooft niet in dat je je ook voor anderen beschermt.

Lekker vuurwerk afsteken, roken in restaurants.

Mag allemaal van libertariër Halsema! _O_ _O_ _O_ _O_
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193425604
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:21 schreef DeZevendeGeit het volgende:

[..]

Voor mij ook meteen weer een argument erbij waarom democratie slecht is. Dan krijg je dus dit soort figuren aan de macht.
Als we een grotemensendemocratie hadden, zouden we in Nederland burgemeestersverkiezingen ipv waterschapsverkiezingen hebben...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_193425606
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:29 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

SOW.

Die gaat gefileerd worden hoor.
Denk je dat serieus? _O-
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  maandag 1 juni 2020 @ 21:31:00 #112
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193425625
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:29 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

SOW.

Die gaat gefileerd worden hoor.
1 semi-kritische vraag zonder opvolging, een vraag die ze van te voren al door heeft gekregen van een woordvoerder.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_193425631
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:29 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

SOW.

Die gaat gefileerd worden hoor.
Ben je gek, die gaat bejubeld worden.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 21:31:11 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193425632
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:29 schreef hollandia02 het volgende:
Wie gaat er met Oud en Nieuws massaal vuurwerk afsteken in Amsterdam?

Volgens Halsema is het namelijk eigen verantwoordelijkheid, ze gelooft niet in dat je je ook voor anderen beschermt.

Lekker vuurwerk afsteken, roken in restaurants.

Mag allemaal van libertariër Halsema! _O_ _O_ _O_ _O_
Dat zijn allemaal demonstraties :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 1 juni 2020 @ 21:31:16 #115
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_193425637
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:21 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ze zullen wel geen kritische vragen stellen
Daar komen ze niet meer onderuit. Echt heel dom van Halsema die uitspraak over dat deze demonstratie "te belangrijk" zou zijn. Haalt ook het hele recht op demonstratie onderuit. :')

Als het in het straatje van de (lokale) overheid past mogen de geldende regels worden overtreden en als dat niet zo is dan mag je überhaupt niet demonstreren.
pi_193425646
Volgende week demonstraties tegen Halsema *O* Heb zo'n vermoeden dat dat anders verlopen zal :')
  Miss 200.000.000! maandag 1 juni 2020 @ 21:31:58 #118
367000 roos94
pi_193425649
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:29 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

SOW.

Die gaat gefileerd worden hoor.
Nee joh
  maandag 1 juni 2020 @ 21:32:13 #119
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193425655
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:31 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ben je gek, die gaat bejubeld worden.
Ik hoop door flink wat zorgmedewerkers die hun handen blauw slaan op voor haar...
  maandag 1 juni 2020 @ 21:32:16 #120
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_193425657
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja en dan met alleen maar gasten die erg pro blm zijn, weinig vertrouwen in een kritische noot.
Had inderdaad liever iemand gehad die anti blm was :Y :')
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_193425666
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:25 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dit zal gaan bewijzen dat de hele lockdown onnodig was en niet werkt. Dat voor niets duizenden mensen hun bedrijf kwijt zijn geraakt of geen afscheid hebben kunnen nemen van een ziek familielid. Vanaf nu kunnen alle maatregelen de prullenbak in.
BS natuurlijk en dat weet je zelf ook dondersgoed.
Maar wat vandaag gebeurde in Amsterdam zou ons allen terecht kwaad moeten maken.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:32:43 #122
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_193425670
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgende week demonstraties tegen Halsema *O* Heb zo'n vermoeden dat dat anders verlopen zal :')
Tuurlijk niet joh, die worden niet toegestaan
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_193425678
Ben heel benieuwd naar de cijfers over 2 weken..
-
pi_193425692
Gewoon een BLM of KOZP t-shirtje aantrekken en je mag met zoveel mensen samenkomen als je maar wilt.
pi_193425693
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:32 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

BS natuurlijk en dat weet je zelf ook dondersgoed.
Maar wat vandaag gebeurde in Amsterdam zou ons allen terecht kwaad moeten maken.
Landen zonder lockdown hebben al aangetoond dat een lockdown niet veel verschil maakt. Het enige wat het heeft gedaan is de economie de nek omdraaien.
Land of the free. Home of the brave.
  Miss 200.000.000! maandag 1 juni 2020 @ 21:34:08 #126
367000 roos94
pi_193425694
Boa zijn lijkt mij sws een hel. Maar sinds vandaag is hun baan nog 25 x zo kut geworden :7
  maandag 1 juni 2020 @ 21:34:14 #127
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193425696
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:32 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

BS natuurlijk en dat weet je zelf ook dondersgoed.
Maar wat vandaag gebeurde in Amsterdam zou ons allen terecht kwaad moeten maken.
Ook gewoon voor en tegen de maatregelen.

Voor wegens middelvinger naar de zorg.
Tegen wegens meten met twee maten.

Nederland op individuen na niet zo eensgezind sinds het WK2010 _O_ _O_
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193425697
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:34 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Landen zonder lockdown hebben al aangetoond dat een lockdown niet veel verschil maakt. Het enige wat het heeft gedaan is de economie de nek omdraaien.
Welke landen?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_193425703
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:31 schreef Chia het volgende:
Haalt ook het hele recht op demonstratie onderuit. :')
Dat vind ik inderdaad een hele gevaarlijke ontwikkeling :{
  maandag 1 juni 2020 @ 21:35:34 #130
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193425724
Femke Halsema wilde de Black Lives Matter-massademonstratie op de Dam niet ontbinden toen de regels werden overtreden, want de demonstratie zou "te belangrijk" zijn. Maar de overheid mag bij het beoordelen van de wettelijkheid van demonstraties GEEN oordeel vellen over de inhoud ervan! Dat is illegaal!

Hopelijk heeft Ollongren of Rutte de ballen hiervoor.

Artikel 61b
1.
De burgemeester kan te allen tijde bij koninklijk besluit op voordracht van Onze Minister worden ontslagen.
2.
Indien sprake is van een verstoorde verhouding tussen de burgemeester en de raad, kan de raad, door tussenkomst van de commissaris van de Koning, een aanbeveling tot ontslag zenden aan Onze Minister.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193425729
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:34 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Welke landen?
Japan?
Land of the free. Home of the brave.
pi_193425730
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Had inderdaad liever iemand gehad die anti blm was :Y :')
Hoe lees je zo iets in mijn post? Of komt je beargumentatie niet verder dan twee smileys manneke?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 21:36:10 #133
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193425736
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:34 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Welke landen?
Noord-Korea :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193425737
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:31 schreef Chia het volgende:

[..]

Daar komen ze niet meer onderuit. Echt heel dom van Halsema die uitspraak over dat deze demonstratie "te belangrijk" zou zijn. Haalt ook het hele recht op demonstratie onderuit. :')

Als het in het straatje van de (lokale) overheid past mogen de geldende regels worden overtreden en als dat niet zo is dan mag je überhaupt niet demonstreren.
Meeste vragen worden helemaal voorbesproken in het voorgesprek. Zeker als het over kwestie als deze gaat. Woordvoerder alles etc. erbij dus 110% zeker geen kritische vragen. Zeker niet van Willemijn Veenhoven. Die is zowat lid van Antifa.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193425748
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:34 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat vind ik inderdaad een hele gevaarlijke ontwikkeling :{
Reden genoeg tot aftreden wat mij betreft en ik ben niet zo'n anti-Femkefiguur, maar zulke uitspraken gaan echt te ver en onze rechtsstaat ondermijnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2020 21:38:06 ]
pi_193425754
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:31 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ben je gek, die gaat bejubeld worden.
Ik verwacht toch wel kritische vragen. Het is ook vreemd dat Halsema wel even gaat bepalen welke demonstratie belangrijk is en welke niet. En ondanks dat mensen een hekel hebben aan die 1,5 mtr maatschappij maar zich er wel aan houden zullen er ook steeds minder mensen in gaan geloven.

Als dit zo doorgaat krijg je met een enorme sociale onrust te maken.
pi_193425780
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:33 schreef SteelDogg het volgende:
Ben heel benieuwd naar de cijfers over 2 weken..
Cijfers van de uitstervende Corona?
Zal allemaal wel meevallen.
De meesten stonden met mondkapjes, dus zal wel meevallen.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:38:21 #138
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193425785
"Aan de andere kant geven de ministers Grapperhaus (Veiligheid en Justitie) en De Jonge (Volksgezondheid, Welzijn en Sport) niet thuis als de redactie van Hart van Nederland een belronde doet. Beide ministers willen inhoudelijk niet reageren op het massale protest op de Dam en verwijzen door naar ‘de lokale driehoek’. De woordvoering van premier Rutte kan ook niets zeggen en verwijst op zijn beurt weer door naar de woordvoerder van minister Grapperhaus. Die ons dus ook niet te woord wil staan."

https://www.hartvannederl(...)oging-tegen-racisme/

Ik ga emigreren.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193425792
Konden ze pauw maar als verassing in de studio plaatsen en dan een hele rij zorgmedewerkers ipv die blm gasten. _O_ :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 21:39:11 #140
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193425803
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Konden ze pauw maar als verassing in de studio plaatsen en dan een hele rij zorgmedewerkers ipv die blm gasten. _O_ :o
Dat zou gaaf zijn :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 1 juni 2020 @ 21:39:14 #141
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_193425805
Hoezo gaan die geestelijk gehandicapte coronaverspreiders naar Den Haag en Rotterdam?

Geheid dat er eentje Corona had dus heeel die club in thuisquarantine
  Beste debater 2022 maandag 1 juni 2020 @ 21:39:19 #142
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193425808
BLM in Nederland... lachwekkend...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 1 juni 2020 @ 21:39:21 #143
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193425809
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:38 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

[..]

Dit gaat over de demonstranten in Nederland.
[..]

Dit over de lui die maar al te blij zijn met dit soort demonstranten.

Scarface88 heb ik bijvoorbeeld geen keer iets horen reppen over het buitensporig politiegeweld. Maar hij was wel aan het genieten toen er rellen uitbraken. Kon hij weer lekker klagen over het tuig.
Foei @Scarface88, je bent niet woke genoeg :')
pi_193425811
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:32 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

BS natuurlijk en dat weet je zelf ook dondersgoed.
Maar wat vandaag gebeurde in Amsterdam zou ons allen terecht kwaad moeten maken.
Alsof het die hele kliek, waartoe o.a. Halsema en de NOS horen, interesseert wat wij belastingslaafjes hiervan vinden. Wij moeten gewoon onze bek houden en morgen weer belastingcentjes opleveren, zodat zij zichzelf weer lekker kunnen fęteren.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Miss 200.000.000! maandag 1 juni 2020 @ 21:39:35 #145
367000 roos94
pi_193425815
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:38 schreef hollandia02 het volgende:
"Aan de andere kant geven de ministers Grapperhaus (Veiligheid en Justitie) en De Jonge (Volksgezondheid, Welzijn en Sport) niet thuis als de redactie van Hart van Nederland een belronde doet. Beide ministers willen inhoudelijk niet reageren op het massale protest op de Dam en verwijzen door naar ‘de lokale driehoek’. De woordvoering van premier Rutte kan ook niets zeggen en verwijst op zijn beurt weer door naar de woordvoerder van minister Grapperhaus. Die ons dus ook niet te woord wil staan."

https://www.hartvannederl(...)oging-tegen-racisme/

Ik ga emigreren.
Heel nl op zijn kop en zij laten het afweten.

Hufters
pi_193425829
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:38 schreef hollandia02 het volgende:
"Aan de andere kant geven de ministers Grapperhaus (Veiligheid en Justitie) en De Jonge (Volksgezondheid, Welzijn en Sport) niet thuis als de redactie van Hart van Nederland een belronde doet. Beide ministers willen inhoudelijk niet reageren op het massale protest op de Dam en verwijzen door naar ‘de lokale driehoek’. De woordvoering van premier Rutte kan ook niets zeggen en verwijst op zijn beurt weer door naar de woordvoerder van minister Grapperhaus. Die ons dus ook niet te woord wil staan."

https://www.hartvannederl(...)oging-tegen-racisme/

Ik ga emigreren.
Wow. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 21:40:37 #147
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193425845
Morgen gaat Halsema aftreden :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 1 juni 2020 @ 21:40:41 #148
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193425847
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:38 schreef hollandia02 het volgende:
"Aan de andere kant geven de ministers Grapperhaus (Veiligheid en Justitie) en De Jonge (Volksgezondheid, Welzijn en Sport) niet thuis als de redactie van Hart van Nederland een belronde doet. Beide ministers willen inhoudelijk niet reageren op het massale protest op de Dam en verwijzen door naar ‘de lokale driehoek’. De woordvoering van premier Rutte kan ook niets zeggen en verwijst op zijn beurt weer door naar de woordvoerder van minister Grapperhaus. Die ons dus ook niet te woord wil staan."

https://www.hartvannederl(...)oging-tegen-racisme/

Ik ga emigreren.
Ja natuurlijk gaan ministers hier op eigen houtje geen uitspraak over doen
pi_193425853
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:39 schreef the-eye het volgende:

[..]

Foei @:Scarface88, je bent niet woke genoeg :')
Blijkbaar.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:40:57 #150
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_193425854
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:39 schreef the-eye het volgende:

[..]

Foei @:Scarface88, je bent niet woke genoeg :')
Want je moet woke zijn om de misdragingen van de politieagent niet oké te vinden? :?
Krekker is de bom!
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 1 juni 2020 @ 21:41:23 #151
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_193425866
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:38 schreef hollandia02 het volgende:
"Aan de andere kant geven de ministers Grapperhaus (Veiligheid en Justitie) en De Jonge (Volksgezondheid, Welzijn en Sport) niet thuis als de redactie van Hart van Nederland een belronde doet. Beide ministers willen inhoudelijk niet reageren op het massale protest op de Dam en verwijzen door naar ‘de lokale driehoek’. De woordvoering van premier Rutte kan ook niets zeggen en verwijst op zijn beurt weer door naar de woordvoerder van minister Grapperhaus. Die ons dus ook niet te woord wil staan."

https://www.hartvannederl(...)oging-tegen-racisme/

Ik ga emigreren.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_193425876
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja natuurlijk gaan ministers hier op eigen houtje geen uitspraak over doen
Waarom niet dan? :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 1 juni 2020 @ 21:41:48 #153
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_193425877
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:20 schreef Bocaj het volgende:
Halsema zit vanavond bij Op1.... :Y
[..]

Dat wordt een grote orgasme van deugende linksmenschen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_193425878
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja natuurlijk gaan ministers hier op eigen houtje geen uitspraak over doen
Idd, dat is toch volkomen logisch :D

Achter de schermen zullen er wel wat overleggen en telefoontjes gepleegd worden :P
  maandag 1 juni 2020 @ 21:41:51 #155
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193425880
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:38 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

[..]

Dit gaat over de demonstranten in Nederland.
Ik vind die demonstranten die daar om op z'n zachts gezegd nogal opgeklopte redenen staan een groter probleem, namelijk voor de volksgezondheid, dan wat mensen die hun tijd slijten op een internet forum.
&lt;signature here&gt;.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:41:59 #156
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_193425881
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Konden ze pauw maar als verassing in de studio plaatsen en dan een hele rij zorgmedewerkers ipv die blm gasten. _O_ :o
Bedoel, mag Pauw ook niet zo maar om hem nou meteen te cremeren :o
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Moderator maandag 1 juni 2020 @ 21:42:35 #157
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193425897
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:38 schreef hollandia02 het volgende:
"Aan de andere kant geven de ministers Grapperhaus (Veiligheid en Justitie) en De Jonge (Volksgezondheid, Welzijn en Sport) niet thuis als de redactie van Hart van Nederland een belronde doet. Beide ministers willen inhoudelijk niet reageren op het massale protest op de Dam en verwijzen door naar ‘de lokale driehoek’. De woordvoering van premier Rutte kan ook niets zeggen en verwijst op zijn beurt weer door naar de woordvoerder van minister Grapperhaus. Die ons dus ook niet te woord wil staan."

https://www.hartvannederl(...)oging-tegen-racisme/

Ik ga emigreren.
Lafaards
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 21:42:35 #158
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193425898
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Bedoel, mag Pauw ook niet zo maar om hem nou meteen te cremeren :o
_O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 1 juni 2020 @ 21:42:42 #159
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_193425900
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:39 schreef roos94 het volgende:

[..]

Heel nl op zijn kop en zij laten het afweten.

Hufters
Mooi, vanaf nu kan iedereen dus massaal de regels rondom corona negeren.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_193425906
Hoe je het went of keert. Femke Halsema had sowieso een bak stront over zich heengekregen.
Had ze de demonstratie verboden of politie in laten grijpen dan was het ook uit de hand gelopen en misschien wel vele malen erger!
pi_193425907
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:30 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Denk je dat serieus? _O-
Dacht je serieus dat ik serieus was?

_O- _O- _O-
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_193425908
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Bedoel, mag Pauw ook niet zo maar om hem nou meteen te cremeren :o
Cremeren? Pauwgod? Mijn Pauw wat doe je :'( :'( :'(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 1 juni 2020 @ 21:43:01 #163
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_193425911
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:41 schreef Piles het volgende:

[..]

Idd, dat is toch volkomen logisch :D

Achter de schermen zullen er wel wat overleggen en telefoontjes gepleegd worden :P
Vast, maar dit is echt een hele zwakke reactie.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 21:43:05 #164
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193425913
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:38 schreef hollandia02 het volgende:
"Aan de andere kant geven de ministers Grapperhaus (Veiligheid en Justitie) en De Jonge (Volksgezondheid, Welzijn en Sport) niet thuis als de redactie van Hart van Nederland een belronde doet. Beide ministers willen inhoudelijk niet reageren op het massale protest op de Dam en verwijzen door naar ‘de lokale driehoek’. De woordvoering van premier Rutte kan ook niets zeggen en verwijst op zijn beurt weer door naar de woordvoerder van minister Grapperhaus. Die ons dus ook niet te woord wil staan."

https://www.hartvannederl(...)oging-tegen-racisme/

Ik ga emigreren.
Het is nog te vroeg.
Morgen gaan er koppen rollen in Amsterdam. Reken daar maar op ;)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193425918
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:42 schreef quirina het volgende:
Hoe je het went of keert. Femke Halsema had sowieso een bak stront over zich heengekregen.
Had ze de demonstratie verboden of politie in laten grijpen dan was het ook uit de hand gelopen en misschien wel vele malen erger!
Dus het is vreselijk tuig dat blm?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193425925
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:35 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Japan?
Daar is dus ook gewoon ingegrepen, niet zo streng als hier maar wel degelijk zaken gesloten.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_193425927
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat wordt een grote orgasme van deugende linksmenschen.
Ik denk dat ze slim genoeg zijn om het doel van de demonstratie te bewierroken, maar de uitvoering van de demonstratie zelf en het optreden van Halsema niet.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:43:45 #168
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_193425929
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:41 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik vind die demonstranten die daar om op z'n zachts gezegd nogal opgeklopte redenen staan een groter probleem, namelijk voor de volksgezondheid, dan wat mensen die hun tijd slijten op een internet forum.
Wat niet wegneemt dat ik niet over beiden een mening kan hebben. Net zoals dat ik ook een mening heb over de misdragingen van de agent die de man gedood heeft.
Krekker is de bom!
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 21:43:52 #169
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193425935
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:43 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Vast, maar dit is echt een hele zwakke reactie.
De arme woordvoerders weten gewoon niet wat ze ermee aan moeten omdat er nog geen duidelijkheid is.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193425941
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat wordt een grote orgasme van deugende linksmenschen.
Hopelijk dragen ze dan wel mondkapjes met al die rondvliegende kledders en spetters, of ze doen het veilig in hun elleboog.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_193425945
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:43 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik denk dat ze slim genoeg zijn om het doel van de demonstratie te bewierroken, maar de uitvoering van de demonstratie zelf en het optreden van Halsema niet.
Ben benieuwd :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 1 juni 2020 @ 21:44:52 #172
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_193425952
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:40 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Blijkbaar.
Dit heeft geen zak met "woke" te maken. Het lijkt me dat je dat zelf ook wel snapt.
Krekker is de bom!
pi_193425953
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:42 schreef quirina het volgende:
Hoe je het went of keert. Femke Halsema had sowieso een bak stront over zich heengekregen.
Had ze de demonstratie verboden of politie in laten grijpen dan was het ook uit de hand gelopen en misschien wel vele malen erger!
Nee, zorg dat er maatregels genomen worden, mondkapjes bijvoorbeeld.
Of is dat wel gedaan?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:45:20 #174
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193425969
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:42 schreef quirina het volgende:
Hoe je het went of keert. Femke Halsema had sowieso een bak stront over zich heengekregen.
Had ze de demonstratie verboden of politie in laten grijpen dan was het ook uit de hand gelopen en misschien wel vele malen erger!
Denk dat je daar wel gelijk in hebt. Maar Femke vind de stront van antifa dus blijkbaar erger dan die van de rest.

Best onverstandig, die boodschap afgeven.
&lt;signature here&gt;.
pi_193425972
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:42 schreef quirina het volgende:
Hoe je het went of keert. Femke Halsema had sowieso een bak stront over zich heengekregen.
Had ze de demonstratie verboden of politie in laten grijpen dan was het ook uit de hand gelopen en misschien wel vele malen erger!
Je kan een demonstratie ook laten verspreiden of op een andere locatie dan de Dam laten plaatsvinden. En dan ook nog van die rechtsstaat ondermijnende uitspraken doen.. :{ Ben het helemaal eens met Kees wat dit betreft
keesvdstaaij twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:47:07 https://t.co/taYXyB8jIF
Ongehoord dat dit geaccepteerd wordt. Sinds wanneer is het een Grondwettelijk criterium of een demonstratie 'te belangrijk' is om te verbieden? Erg glad ijs. https://t.co/taYXyB8jIF reageer retweet
Grove uitglijder van Femke.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2020 21:45:50 ]
  maandag 1 juni 2020 @ 21:45:32 #176
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_193425973
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:42 schreef quirina het volgende:
Hoe je het went of keert. Femke Halsema had sowieso een bak stront over zich heengekregen.
Had ze de demonstratie verboden of politie in laten grijpen dan was het ook uit de hand gelopen en misschien wel vele malen erger!
Ja, alleen bij de ene bak stront heb je ook nog eens een enorm risico op een groot verspreidingsincident (zoals die ene voetbalwedstrijd in Italië). Met alle maatschappelijke- en gezondsheidsgevolgen van dien

Bij de andere bak stront niet.

Sowieso moet je als burgemeester van Amsterdam wel tegen een bak stront kunnen. Moet geen excuus zijn om verkeerde keuzes te maken.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_193425978
ronfresen twitterde op maandag 01-06-2020 om 21:36:24 Minister Grapperhaus zeer kritisch over Amsterdam #Damdemo. “Het ging buiten de perken. Pijnlijke beelden. “. 👇. Deel uit zij reactie. https://t.co/o10yQE2urT reageer retweet
  maandag 1 juni 2020 @ 21:45:58 #178
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_193425985
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:43 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dus het is vreselijk tuig dat blm?
Sowieso, hypocriete bende.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:46:05 #179
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193425990
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:42 schreef quirina het volgende:
Hoe je het went of keert. Femke Halsema had sowieso een bak stront over zich heengekregen.
Had ze de demonstratie verboden of politie in laten grijpen dan was het ook uit de hand gelopen en misschien wel vele malen erger!
Het gaat om de volksgezondheid en het draagvlak voor de covid maatregelen en niet om de feelgood momentjes van Femke. Ze is burgemeester van Amsterdam, geen klassevertegenwoordigster
pi_193425996
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:43 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dus het is vreselijk tuig dat blm?
Nee, maar als een groep demonstranten met politiegeweld uiteengedreven word vechten ze terug. Dat is gewoon zo.
Er is maar een minderheid die overgaat tot plunderingen en slopen. Maar door politie in te zetten trigger je juist veel meer geweld.
pi_193426007
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:35 schreef hollandia02 het volgende:
Femke Halsema wilde de Black Lives Matter-massademonstratie op de Dam niet ontbinden toen de regels werden overtreden, want de demonstratie zou "te belangrijk" zijn. Maar de overheid mag bij het beoordelen van de wettelijkheid van demonstraties GEEN oordeel vellen over de inhoud ervan! Dat is illegaal!

Hopelijk heeft Ollongren of Rutte de ballen hiervoor.

Artikel 61b
1.
De burgemeester kan te allen tijde bij koninklijk besluit op voordracht van Onze Minister worden ontslagen.
2.
Indien sprake is van een verstoorde verhouding tussen de burgemeester en de raad, kan de raad, door tussenkomst van de commissaris van de Koning, een aanbeveling tot ontslag zenden aan Onze Minister.
Klopt, was ook 1 van de punten bij het geschil tussen kozp en van der Laan een paar jaar terug.

Maar fanatiek linkse mensen kunnen die neutraliteit niet bewaren, zo blijkt wel weer.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_193426011
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:42 schreef quirina het volgende:
Hoe je het went of keert. Femke Halsema had sowieso een bak stront over zich heengekregen.
Had ze de demonstratie verboden of politie in laten grijpen dan was het ook uit de hand gelopen en misschien wel vele malen erger!
Dan had ze op respect van zowat de rest van het land kunnen rekenen, minus de debielen die nu de corona maatregels wegens een demonstratie aan hun laars denken te kunnen lappen.

Maar nu niet. Het is volstrekt onacceptabel dat zij nu, in deze tijd, dit heeft toegelaten.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 1 juni 2020 @ 21:47:39 #183
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193426021
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:43 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wat niet wegneemt dat ik niet over beiden een mening kan hebben. Net zoals dat ik ook een mening heb over de misdragingen van de agent die de man gedood heeft.
Tuurlijk, niet mee oneens. Maar ik had ijdele hoop dat je de ironie zou zien, als je "klaagt" over hoe mensen blijkbaar iets misbruiken voor eigen politiek gewin, in een topic wat de Dam vol van dat soort mensen beschrijft.
&lt;signature here&gt;.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:48:13 #184
117098 Hathor
Effe niet
pi_193426036
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:46 schreef quirina het volgende:

[..]

Nee, maar als een groep demonstranten met politiegeweld uiteengedreven word vechten ze terug. Dat is gewoon zo.
Er is maar een minderheid die overgaat tot plunderingen en slopen. Maar door politie in te zetten trigger je juist veel meer geweld.
Niet als je het goed aanpakt, probeer maar eens te plunderen in Rusland bv, moet je eens kijken hoe snel het afgelopen is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193426038
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:42 schreef quirina het volgende:
Hoe je het went of keert. Femke Halsema had sowieso een bak stront over zich heengekregen.
Had ze de demonstratie verboden of politie in laten grijpen dan was het ook uit de hand gelopen en misschien wel vele malen erger!
Onzin.
Er zitten zoveel opties tussen volledig verbieden en hard ingrijpen aan de ene kant, en volledig toestaan, er zelf heen gaan en het 'te belangrijk vinden' aan de andere kant.
pi_193426055
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:48 schreef Piles het volgende:

[..]

Onzin.
Er zitten zoveel opties tussen volledig verbieden en hard ingrijpen aan de ene kant, en volledig toestaan, er zelf heen gaan en het 'te belangrijk vinden' aan de andere kant.
En de ene hoop stront is de andere niet. In de ogen van de Femkebashers zal ze het nooit goed doen nee. Alleen hier heeft ze echt steken laten vallen.
pi_193426056
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:45 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]

Sowieso, hypocriete bende.
Schijnbaar verbielen ze alles wanneer je zegt dat het protest niet door kan gaan omwille van de veiligheid, dan heb je wel met een groep hele verwerpelijke mensen te maken als dit zo is.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 1 juni 2020 @ 21:49:18 #188
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_193426060
NOS push genot over Grappenhuis: ging perken te buiten
  maandag 1 juni 2020 @ 21:49:25 #189
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_193426061
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:46 schreef quirina het volgende:

[..]

Nee, maar als een groep demonstranten met politiegeweld uiteengedreven word vechten ze terug. Dat is gewoon zo.
Er is maar een minderheid die overgaat tot plunderingen en slopen. Maar door politie in te zetten trigger je juist veel meer geweld.
Wie heeft het over politiegeweld dan? Je kan beginnen met uitspreken dat er geen vergunning voor de demonstratie komt en dat politie de coronamaatregelen zal handhaven.
En stel je nou echt, met droge ogen, dat politie-inzet geweld triggert? Aan wie ligt het dan denk je?
pi_193426065
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:46 schreef quirina het volgende:

[..]

Nee, maar als een groep demonstranten met politiegeweld uiteengedreven word vechten ze terug. Dat is gewoon zo.
Er is maar een minderheid die overgaat tot plunderingen en slopen. Maar door politie in te zetten trigger je juist veel meer geweld.
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:49 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Schijnbaar vernielen ze alles wanneer je zegt dat het protest niet door kan gaan omwille van de veiligheid, dan heb je wel met een groep hele verwerpelijke mensen te maken als dit zo is.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 1 juni 2020 @ 21:49:38 #191
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_193426067
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:42 schreef quirina het volgende:
Hoe je het went of keert. Femke Halsema had sowieso een bak stront over zich heengekregen.
Had ze de demonstratie verboden of politie in laten grijpen dan was het ook uit de hand gelopen en misschien wel vele malen erger!
Dat laatste vermoed ik ook. Maar dan moet je niet als reactie geven dat je niet ingrijpt omdat de demonstratie "te belangrijk" is.

Als je zegt dat je niet ingrijpt om de orde te bewaren, maar het tegelijkertijd geen goed idee vindt om met zoveel mensen zo dicht op elkaar te staan, kan ik daar nog wel begrip voor opbrengen. Daar is echter geen enkele sprake van in dit verhaal.
pi_193426075
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:46 schreef quirina het volgende:

[..]

Nee, maar als een groep demonstranten met politiegeweld uiteengedreven word vechten ze terug. Dat is gewoon zo.
Er is maar een minderheid die overgaat tot plunderingen en slopen. Maar door politie in te zetten trigger je juist veel meer geweld.
Als je weet dat "demonstranten" op rellen uit zijn zet je een enorme overmacht aan ME in, dan hoort het gewoon schluß te zijn met "de-escalerend optreden".
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:50:26 #193
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193426086
Raar.

Vorig jaar kregen Ajacieden direct een koude douche inclusief familie's om een reden die later werd weggehoond, maar tijdens het 1,5 meter tijdperk mogen een flink aantal mensen ongestoord op de dam dicht bij elkaar staan schreeuwen.

Maar he, we begrijpen het wel natuurlijk. Dit was voor een policor reden en de aanwezigen waren vooral het stemvee van halsema zelf + de partij sponsoren.
afa
grauwe eeuw
antipieten
syvana's
quincy's

Daar gaat ze natuurlijk geen strobreed voor in de weg liggen. Staaltje klasse justitie dit.

Aftreden met die kuthoer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_193426088
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:49 schreef Repentless het volgende:

[..]

Dat laatste vermoed ik ook. Maar dan moet je niet als reactie geven dat je niet ingrijpt omdat de demonstratie "te belangrijk" is.

Als je zegt dat je niet ingrijpt om de orde te bewaren, maar het tegelijkertijd geen goed idee vindt om met zoveel mensen zo dicht op elkaar te staan, kan ik daar nog wel begrip voor opbrengen. Daar is echter geen enkele sprake van in dit verhaal.
Eens
pi_193426089
Hoe kan deze demonstratie - nota bene tegen iets wat in Amerika is gebeurd - te belangrijk zijn om niet te laten doorgaan? Halsema heeft nog heel wat uit te leggen. Zoveelste uitglijder van deze incompetente burgemeester.
pi_193426094
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:43 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Het is nog te vroeg.
Morgen gaan er koppen rollen in Amsterdam. Reken daar maar op ;)
In Amsterdam?! reken er niet op.
pi_193426118
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:51 schreef ReplaR het volgende:

[..]

In Amsterdam?! reken er niet op.
Want?
pi_193426121
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
BLM in Nederland... lachwekkend...
Tja dat idee had ik al veel langer. Nu stoor ik mij ook aan die 1,5 mrt maatschappij. Maar dan nog houd ik mij aan de adviezen. Niet voor mijzelf maar voor anderen.

Het politiegeweld is uiteraard ook bizar in de VS. Maar zo steun ik wel de gele hesjes dat helaas ook door tuig gekaapt is om rotzooi te trappen. Maar ik zou in deze tijd niet gaan demonstreren. De tijd er niet voor als je bedenkt dat ondernemers, zzp'ers enorme problemen hebben en een dodenherdenking ook niet massaal herdacht is. Dat kun je niet maken. Het gaat voor een sociale onrust zorgen.
pi_193426126
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:50 schreef Red_85 het volgende:
Raar.

Vorig jaar kregen Ajacieden direct een koude douche inclusief familie's om een reden die later werd weggehoond, maar tijdens het 1,5 meter tijdperk mogen een flink aantal mensen ongestoord op de dam dicht bij elkaar staan schreeuwen.

Maar he, we begrijpen het wel natuurlijk. Dit was voor een policor reden en de aanwezigen waren vooral het stemvee van halsema zelf + de partij sponsoren.
afa
grauwe eeuw
antipieten
syvana's
quincy's

Daar gaat ze natuurlijk geen strobreed voor in de weg liggen. Staaltje klasse justitie dit.

Aftreden met die kuthoer.
Ajacieden moeten gewoon een BLM shirtje aantrekken bij de volgende entrada.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:52:25 #200
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_193426127
Nu bij Beau.
"Ja maar ik wil eerst de feiten weten, buiten is geventileerd".
"Mensen zetten hun leven op het spel". _O-
Haters everywhere but I don't really care.
pi_193426157
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:51 schreef Chia het volgende:

[..]

Want?
Coalitie die elkaar beschermt
pi_193426159
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:52 schreef matthijst het volgende:
Nu bij Beau.
"Ja maar ik wil eerst de feiten weten, buiten is geventileerd".
"Mensen zetten hun leven op het spel". _O-
Buiten minder kans op besmettingen, iedereen stond met mondkapjes.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:54:04 #203
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193426160
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:52 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Ajacieden moeten gewoon een BLM shirtje aantrekken bij de volgende entrada.
_O- _O_
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_193426162
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:52 schreef matthijst het volgende:
Nu bij Beau.
"Ja maar ik wil eerst de feiten weten, buiten is geventileerd".
"Mensen zetten hun leven op het spel". _O-
Wow. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 1 juni 2020 @ 21:54:05 #205
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_193426163
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:47 schreef ExTec het volgende:

[..]

Tuurlijk, niet mee oneens. Maar ik had ijdele hoop dat je de ironie zou zien, als je "klaagt" over hoe mensen blijkbaar iets misbruiken voor eigen politiek gewin, in een topic wat de Dam vol van dat soort mensen beschrijft.
De mensen op de Dam zijn in mijn ogen de mensen die iets misbruiken voor eigen politiek gewin :) (Of ze worden op z'n best "misbruikt door groepen als KOZP").

De Fox-kijkers en Nederlandse equivalenten zijn daarnaast degene die dolblij zijn, omdat ze nu weer lekker de aandacht kunnen verleggen naar die lui op de Dam (en de relschoppers in de VS).

Halsema maakt daarbij ook nog even een bizar statement waarbij ze de demonstratie laat doorgaan op basis van de inhoud, waarmee ze meteen al haar geloofwaardigheid verliest.

En de demonstratie is daarnaast een super groot risico voor de volksgezondheid. En een spuug in het gezicht v/d mensen die al die maanden wel de regels, vaak ten koste van heel wat, hebben gevolgd.

Bijna alleen maar verliezers dus. Behalve dan voor de Fox-kijkers en Nederlandse soortgenoten die nu lekker aan het genieten zijn.
Krekker is de bom!
  maandag 1 juni 2020 @ 21:54:56 #206
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_193426174
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:54 schreef quirina het volgende:

[..]

Buiten minder kans op besmettingen, iedereen stond met mondkapjes.
Ja dus?
Dan kan "alles" toch weer?
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:55:13 #207
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_193426178
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:52 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Ajacieden moeten gewoon een BLM shirtje aantrekken bij de volgende entrada.
Nee Halsema moet gewoon aftreden als burgervader, totaal incompetent. (Al vanaf dag 1)
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  Moderator maandag 1 juni 2020 @ 21:55:18 #208
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193426183
Morgen staat een demo gepland in Den Haag en overmorgen in Rotterdam van BLM.
pi_193426186
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:54 schreef quirina het volgende:

[..]

Buiten minder kans op besmettingen, iedereen stond met mondkapjes.
Alleen Halsema zelf niet _O-
pi_193426188
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:50 schreef Red_85 het volgende:
Raar.

Vorig jaar kregen Ajacieden direct een koude douche inclusief familie's om een reden die later werd weggehoond, maar tijdens het 1,5 meter tijdperk mogen een flink aantal mensen ongestoord op de dam dicht bij elkaar staan schreeuwen.

Maar he, we begrijpen het wel natuurlijk. Dit was voor een policor reden en de aanwezigen waren vooral het stemvee van halsema zelf + de partij sponsoren.
afa
grauwe eeuw
antipieten
syvana's
quincy's

Daar gaat ze natuurlijk geen strobreed voor in de weg liggen. Staaltje klasse justitie dit.

Aftreden met die kuthoer.
Taxslave lives don't matter at all...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_193426189
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:54 schreef quirina het volgende:

[..]

Buiten minder kans op besmettingen, iedereen stond met mondkapjes.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_193426194
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:54 schreef quirina het volgende:

[..]

Buiten minder kans op besmettingen, iedereen stond met mondkapjes.
Maar dat is niet waar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 1 juni 2020 @ 21:55:59 #213
338319 ZarB
Pińa colada
pi_193426197
_O- _O- _O- _O- _O- _O- ik mag m'n oma niet zien maar hahahahhahaa hahabahahahaha dit mag wel hahahahahaha voor iets wat niet eens in NL speelt _O- _O- _O- _O- ik lach er maar heel hard om zodat ik niet door heb hoe treurig het is.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 1 juni 2020 @ 21:56:06 #214
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_193426200
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:46 schreef quirina het volgende:

[..]

Nee, maar als een groep demonstranten met politiegeweld uiteengedreven word vechten ze terug. Dat is gewoon zo.
Er is maar een minderheid die overgaat tot plunderingen en slopen. Maar door politie in te zetten trigger je juist veel meer geweld.
Naast dat dit trollen is, ben je ook nog eens offtopic bezig en probeer je de discussie heel slinks weg te leiden van de oorsprong.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:56:08 #215
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193426201
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:55 schreef Momo het volgende:
Morgen staat een demo gepland in Den Haag en overmorgen in Rotterdam van BLM.
Corona on tour _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator maandag 1 juni 2020 @ 21:56:30 #216
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193426206
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Corona on tour _O_
Ik moet morgen bij malieveld zijn in de middag ;(
pi_193426213
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Corona on tour _O_
Dat ze maar lekker in de randstad blijven *O*
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  maandag 1 juni 2020 @ 21:57:14 #218
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193426230
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Waarom niet dan? :o
Aangezien de kans nogal groot is dat Rutte ze weer uit de brand mag helpen vanwege onhandige uitspraken.
pi_193426241
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:56 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik moet morgen bij malieveld zijn in de middag ;(
#Coroned
  maandag 1 juni 2020 @ 21:57:54 #220
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193426245
Black Power borden op de Dam,
Is dat niet per definitie racistisch?

Of is dat het alleen als het woord black vervangen word door white?
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  maandag 1 juni 2020 @ 21:58:02 #221
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_193426249
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:52 schreef matthijst het volgende:
Nu bij Beau.
"Ja maar ik wil eerst de feiten weten, buiten is geventileerd".
"Mensen zetten hun leven op het spel". _O-
Het Grote Goedpraten is begonnen. Hopelijk pakken ze die Halsema keihard aan en rolt haar politieke kop.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:58:07 #222
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193426251
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:56 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik moet morgen bij malieveld zijn in de middag ;(
Doe lekker BLM shirtje aan.
Sla een witman op zijn bek. Roof een hotdogstand leeg. Dit is je kans.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_193426254
Kan de TT aangepast worden naar #OnlyBlacklivesmatter ?
pi_193426263
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Corona on tour _O_
Blijkbaar zijn die black lives toch niet zo belangrijk wanneer je ze zo stelselmatig op het spel blijft zetten...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:59:09 #225
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193426275
'Iedere keer als er een politie auto langsrijdt, slaat mijn hart over'

De psychologische schade!!!!
The horror!!!!!!
Huuuuuuuuuuuuuuiiilllen!

Glanic grace is in harderwijk niet welkom in een zwembad vanwege haar zonnebanktintje.
Geloofwaardig ook. Echt. Heel geloofwaardig :')

Overdrijven is ook een vak
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_193426277
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:55 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]

Nee Halsema moet gewoon aftreden als burgervader, totaal incompetent. (Al vanaf dag 1)
In het profiel voor een nieuwe burgemeester stond bovenaan op nummer 1: ruime bestuurlijke ervaring. Laat Halsema nou nog nooit een openbare bestuursfunctie hebben uitgevoerd. Geen enkele ervaring. Dat merk je nu, maar ook hoe ze die zaak met haar zoon en partner heeft behandeld "als moeder" maar wel op briefpapier van de gemeente.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:59:14 #227
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193426278
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:54 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

De mensen op de Dam zijn in mijn ogen de mensen die iets misbruiken voor eigen politiek gewin :) (Of ze worden op z'n best "misbruikt door groepen als KOZP").
Dan begreep ik je verkeerd. Duidelijk ;)
&lt;signature here&gt;.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:59:21 #228
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193426281
Ook dat hele basisprincipe he, van laten we maar niet ingrijpen want dan slaat de vlam in de pan...en daarmee de gehele subgroep wegzetten als een stel beesten zonder inhoudingsvermogen.

Als ik een lid van die groep was zou ik daar pas echt pissig om worden.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193426287
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Naast dat dit trollen is, ben je ook nog eens offtopic bezig en probeer je de discussie heel slinks weg te leiden van de oorsprong.
Dit is geen trollen. Dat is gewoon de waarheid.
pi_193426288
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:54 schreef quirina het volgende:

[..]

Buiten minder kans op besmettingen, iedereen stond met mondkapjes.
Mooi man dus terrassen weer vol, stadions weer vol, festivals weer vol..mooi
pi_193426291
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Aangezien de kans nogal groot is dat Rutte ze weer uit de brand mag helpen vanwege onhandige uitspraken.
Ah zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 1 juni 2020 @ 21:59:55 #232
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193426294
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Corona on tour _O_
:D
pi_193426296
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193426298
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:54 schreef quirina het volgende:

[..]

Buiten minder kans op besmettingen, iedereen stond met mondkapjes.
Zou je eens uit willen leggen waarom je dit zegt terwij; er al meerdere plaatjes getoont zijn?
waarom toch?
pi_193426301
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het Grote Goedpraten is begonnen. Hopelijk pakken ze die Halsema keihard aan en rolt haar politieke kop.
Halsema laten ze met rust. Er zijn maar weinig mensen die op zulk hoog niveau deugen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2020 22:00:28 ]
  maandag 1 juni 2020 @ 22:00:25 #236
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193426304
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:57 schreef hollandia02 het volgende:
Black Power borden op de Dam,
Is dat niet per definitie racistisch?

Of is dat het alleen als het woord black vervangen word door white?
Sluikreclame voor een nieuwe energiemaatschappij denk ik.

Hoe de stroom opgewekt wordt mag je zelf invullen ~O>
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193426313
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:55 schreef Momo het volgende:
Morgen staat een demo gepland in Den Haag en overmorgen in Rotterdam van BLM.
Ik zie Aboutaleb nog wel de ballen hebben om deze te verbieden. Die is wel daadkrachtig namelijk
pi_193426314
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:00 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Sluikreclame voor een nieuwe energiemaatschappij denk ik.

Hoe de stroom opgewekt wordt mag je zelf invullen ~O>
Dat zou wel een mooie stunt zijn
  Moderator maandag 1 juni 2020 @ 22:01:12 #239
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193426322
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Doe lekker BLM shirtje aan.
Sla een witman op zijn bek. Roof een hotdogstand leeg. Dit is je kans.

Ah gelukkig 18h pas, anders had ik mijn tractor meegenomen... ;(
pi_193426327
Marianne Thieme krijgt er ook flink van langs (opklikken voor de reacties):

mariannethieme twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:59:27 Heel goed wat Femke #Halsema gezegd heeft over demonstratie op de Dam #rechtopdemonstratie #eigenverantwoordelijkheid reageer retweet
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  maandag 1 juni 2020 @ 22:02:11 #241
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193426340
Morgen in Den Haag, woensdag in Rotterdam.

Ben benieuwd.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193426353
dijkhoff twitterde op maandag 01-06-2020 om 21:51:46 Maak me niet alleen boos, maar ook heel erg zorgen om de beelden uit Amsterdam.
Als iemand daar het virus heeft verspreid, zijn we terug bij af.

Als u daar geweest bent, meld het aub bij de GGD en ga 2 weken in thuisisolatie. #Amsterdam reageer retweet
  Moderator maandag 1 juni 2020 @ 22:02:53 #243
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193426357
  maandag 1 juni 2020 @ 22:02:57 #244
208890 June.
Seriously?
pi_193426359
Ik voorspel 0 kritische vragen bij Op1.
Shine bright like a diamond.
pi_193426361
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:01 schreef Eufonie het volgende:
Marianne Thieme krijgt er ook flink van langs (opklikken voor de reacties):

mariannethieme twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:59:27 Heel goed wat Femke #Halsema gezegd heeft over demonstratie op de Dam #rechtopdemonstratie #eigenverantwoordelijkheid reageer retweet
En terecht.

Als je ze de kans geeft zijn ze in staat om een heel land te ruďneren. En Dan heb ik het uiteraard over Femke en Marianne.
pi_193426366
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:00 schreef RipCity het volgende:
013mark twitterde op maandag 01-06-2020 om 19:25:36 Veel dommer vind je ze niet: @:gverbaan. https://t.co/nYrwvjyAD2 reageer retweet
Wow. :') :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193426388
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:02 schreef hollandia02 het volgende:
Morgen in Den Haag, woensdag in Rotterdam.

Ben benieuwd.
Den Haag kan het niet maken om die demonstratie door te laten gaan. Afgelopen zaterdag werden mensen ook weggestuurd. Maar die waren wel blank, dat wel
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_193426391
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:02 schreef Dutchguy het volgende:
dijkhoff twitterde op maandag 01-06-2020 om 21:51:46 Maak me niet alleen boos, maar ook heel erg zorgen om de beelden uit Amsterdam.
Als iemand daar het virus heeft verspreid, zijn we terug bij af.

Als u daar geweest bent, meld het aub bij de GGD en ga 2 weken in thuisisolatie. #Amsterdam reageer retweet
Allemaal 2 weken huisarrest. :D
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 22:04:56 #249
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193426395
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:01 schreef Eufonie het volgende:
Marianne Thieme krijgt er ook flink van langs (opklikken voor de reacties):

mariannethieme twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:59:27 Heel goed wat Femke #Halsema gezegd heeft over demonstratie op de Dam #rechtopdemonstratie #eigenverantwoordelijkheid reageer retweet
:D :D
Jarno133 twitterde op maandag 01-06-2020 om 21:39:28 @mariannethieme De boeren mogen dus ook weer demonstreren? Top! 👍🏼 reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 1 juni 2020 @ 22:05:23 #250
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193426398
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:58 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Kan de TT aangepast worden naar #OnlyBlacklivesmatter ?
Dit is ook wat ze stiekem proberen te bereiken.

Als je werkelijk wil dat je 'gelijke' rechten krijgt (welke ze al hebben), moet je zwijgen over huidskleur. Stel antiblank racisten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 1 juni 2020 @ 22:05:26 #251
408813 crew  trein2000
pi_193426401
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:00 schreef alopio het volgende:

[..]

Ik zie Aboutaleb nog wel de ballen hebben om deze te verbieden. Die is wel daadkrachtig namelijk
Keurig eerst voorschrift geven namelijk; 1,5 meter afstand houden. En als dat misgaat beëindigen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_193426403
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:02 schreef Dutchguy het volgende:
dijkhoff twitterde op maandag 01-06-2020 om 21:51:46 Maak me niet alleen boos, maar ook heel erg zorgen om de beelden uit Amsterdam.
Als iemand daar het virus heeft verspreid, zijn we terug bij af.

Als u daar geweest bent, meld het aub bij de GGD en ga 2 weken in thuisisolatie. #Amsterdam reageer retweet
Dijkhoff is natuurlijk doodsbang dat wij belastingslaafjes nu geen reden meer zien om nog langer braaf en onderdanig te blijven.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_193426411
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:01 schreef Eufonie het volgende:
Marianne Thieme krijgt er ook flink van langs (opklikken voor de reacties):

mariannethieme twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:59:27 Heel goed wat Femke #Halsema gezegd heeft over demonstratie op de Dam #rechtopdemonstratie #eigenverantwoordelijkheid reageer retweet
Vond dit wel een sterke reactie:

Corwez twitterde op maandag 01-06-2020 om 21:12:42 @mariannethieme Er zijn wel meer rechten, mw. Thieme, die we nu even niet opeisen. En waarom doen we dat ook alweer? O ja, om anderen niet in (levens)gevaar te brengen. "I can't breathe" hoor je de laatste tijd namelijk in NL vooral op de IC. reageer retweet
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_193426413
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:04 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Allemaal 2 weken huisarrest. :D
De harde kern die vandaag vrolijk tussen de mensen heeft gestaan gaan de rest van de week in alle grote steden weer tussen nieuwe grote groepen staan :') Wmbt krijgen ze allemaal een ziekenhuisverbod van 2 maanden. Als ze ziek worden, hun probleem.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_193426425
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Keurig eerst voorschrift geven namelijk; 1,5 meter afstand houden. En als dat misgaat beëindigen.
Dat gaat escaleren.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:06:55 #256
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193426428
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Keurig eerst voorschrift geven namelijk; 1,5 meter afstand houden. En als dat misgaat beëindigen.
Ik meen zelfs dat die KOZP figuur rond 17:00 dat wel zei tegen het publiek, van houd anderhalf meter afstand zodat we deze demonstratie veilig kunnen laten verlopen etc.

Publieke ongehoorzaamheid dus, feitelijk.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193426429
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:05 schreef Montagui het volgende:
"I can't breathe" hoor je de laatste tijd namelijk in NL vooral op de IC.
Auw :D
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_193426447
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Keurig eerst voorschrift geven namelijk; 1,5 meter afstand houden. En als dat misgaat beëindigen.
We moeten niet vergeten dat ook Aboutaleb daar in eerste instantie met de deugtrein is afgezet dus een loyale reactie van hem ligt voor de hand. Met andere woorden geen optreden van de politie

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2020 22:08:42 ]
  Miss 200.000.000! maandag 1 juni 2020 @ 22:08:56 #259
367000 roos94
pi_193426474
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:05 schreef Montagui het volgende:

[..]

Vond dit wel een sterke reactie:

Corwez twitterde op maandag 01-06-2020 om 21:12:42 @:mariannethieme Er zijn wel meer rechten, mw. Thieme, die we nu even niet opeisen. En waarom doen we dat ook alweer? O ja, om anderen niet in (levens)gevaar te brengen. "I can't breathe" hoor je de laatste tijd namelijk in NL vooral op de IC. reageer retweet
Jezus Marianne Thieme zit ook al aan de crystal meth zo te zien
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 1 juni 2020 @ 22:09:13 #260
408813 crew  trein2000
pi_193426479
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:06 schreef quirina het volgende:

[..]

Dat gaat escaleren.
Dan moet het maar escaleren. Dit toestaan is ook escalatie
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  maandag 1 juni 2020 @ 22:10:05 #261
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193426492
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:09 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dan moet het maar escaleren. Dit toestaan is ook escalatie
Precies.

Niet optreden? Aftreden!
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  maandag 1 juni 2020 @ 22:10:10 #262
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_193426494
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:06 schreef quirina het volgende:

[..]

Dat gaat escaleren.
Dan om veiligheidsredenen helemaal niet toestaan. Als je al weet dat er tuig op af gaat komen waardoor het gaat escaleren moet je het ook in niet-coronatijden niet willen.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:10:34 #263
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193426498
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:10 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Precies.

Niet optreden? Aftreden!
Oh wow, die is goed, tijd om een bord te maken hier.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193426517
Het bizarre is gewoon dat vanwege het onderwerp mensen het goed willen praten. Als het 5000 boeren waren geweest waren ze en masse veroordeeld.

Had gewoon een statement via je social media gemaakt en was veilig thuis gebleven :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 1 juni 2020 @ 22:12:20 #265
408813 crew  trein2000
pi_193426529
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:10 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Dan om veiligheidsredenen helemaal niet toestaan. Als je al weet dat er tuig op af gaat komen waardoor het gaat escaleren moet je het ook in niet-coronatijden niet willen.
Dat is onhoudbaar, demonstratierecht is een groot goed.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_193426552
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:06 schreef quirina het volgende:

[..]

Dat gaat escaleren.
Oke dan moeten we maar bukken voor dat krapuul omdat ze anders de stad slopen. Mogelijke tweede corona spike who cares blm gaat voor. _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 1 juni 2020 @ 22:13:23 #267
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193426557
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:02 schreef June. het volgende:
Ik voorspel 0 kritische vragen bij Op1.
Ik geloof je
pi_193426558
Femke op npo1 nu.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:13:29 #269
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_193426560
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat is onhoudbaar, demonstratierecht is een groot goed.
Maar al vaker niet toegestaan omdat de veiligheid niet gegarandeerd kon worden, dat is niets nieuws.
pi_193426561
Morgen met duizenden mensen op de Damdemonstreren tegen Femke Halsema?
pi_193426565
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat is onhoudbaar, demonstratierecht is een groot goed.
Demonstreren kan ook online middels een petitie ofzo.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 22:14:01 #272
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193426570
Faqtman twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:06:19 Dus als je als kroegbaas in deze tijden tóch een happy hour wil organiseren, moet je het dan gewoon een demonstratie noemen? reageer retweet
_O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 1 juni 2020 @ 22:14:24 #273
408813 crew  trein2000
pi_193426578
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:13 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Maar al vaker niet toegestaan omdat de veiligheid niet gegarandeerd kon worden, dat is niets nieuws.
En meestal sneuvelt een dergelijk besluit achteraf. Daar moet je echt hele sterke argumenten voor hebben.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Beste debater 2022 maandag 1 juni 2020 @ 22:14:51 #274
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193426585
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Het bizarre is gewoon dat vanwege het onderwerp mensen het goed willen praten. Als het 5000 boeren waren geweest waren ze en masse veroordeeld.

Had gewoon een statement via je social media gemaakt en was veilig thuis gebleven :')
en andersom hadden dezelfde mensen die nu moord en brand schreeuwen die demonstrerende boeren op handen gedragen als iconoclastische helden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 1 juni 2020 @ 22:14:53 #275
408813 crew  trein2000
pi_193426586
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:13 schreef wpor het volgende:
Morgen met duizenden mensen op de Damdemonstreren tegen Femke Halsema?
Krijg je een verbod denk ik zo maar. Ben wel heel benieuwd naar de uitspraak van de rechter dan.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 22:15:06 #276
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193426590
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat is onhoudbaar, demonstratierecht is een groot goed.
Op dit moment is het gewoon even niet mogelijk ;)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 1 juni 2020 @ 22:15:21 #277
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_193426593
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]

En meestal sneuvelt een dergelijk besluit achteraf. Daar moet je echt hele sterke argumenten voor hebben.
Escalatie lijkt me een verdomd goed argument.
pi_193426599
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Oke dan moeten we maar bukken voor dat krapuul omdat ze anders de stad slopen. Mogelijke tweede corona spike who cares blm gaat voor. _O_
Black lives matter, but not for SJW's
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 1 juni 2020 @ 22:15:47 #279
408813 crew  trein2000
pi_193426600
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:15 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Op dit moment is het gewoon even niet mogelijk ;)
Kom je niet mee weg.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_193426605
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

en andersom hadden dezelfde mensen die nu moord en brand schreeuwen die demonstrerende boeren op handen gedragen als iconoclastische helden.
Ik niet in ieder geval
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 1 juni 2020 @ 22:16:07 #281
408813 crew  trein2000
pi_193426610
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:15 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Escalatie lijkt me een verdomd goed argument.
Vrees voor wordt het dan. Wat heb je concreet?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  maandag 1 juni 2020 @ 22:16:07 #282
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193426611
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:55 schreef Piles het volgende:

Alleen Halsema zelf niet _O-
quote:
De betogers dragen wel bijna allemaal mondkapjes, zoals vooraf werd gevraagd.
Ik weet niet of je de streams een beetje gevolgd hebt maar ik zag niet bijster veel mondkapjes.
pi_193426612
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

en andersom hadden dezelfde mensen die nu moord en brand schreeuwen die demonstrerende boeren op handen gedragen als iconoclastische helden.
Heel veel mensen zijn erg boos, niet alleen wat rechtse FOK!kers.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 22:16:15 #284
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193426614
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:15 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Kom je niet mee weg.
Jawel.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 1 juni 2020 @ 22:16:27 #285
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193426618
Het moet vanaf nu afgelopen zijn met boetes want anders zie ik toch echt een keer goed de pleuris uitbreken. Mensen gaan dit niet pikken
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 22:16:32 #286
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193426622
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:13 schreef quirina het volgende:
Femke op npo1 nu.
Hier nog reclame
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193426627
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

en andersom hadden dezelfde mensen die nu moord en brand schreeuwen die demonstrerende boeren op handen gedragen als iconoclastische helden.
Nee. Ik niet iig.

Ik zal wel de enige zijn dan (volgens jouw redenatie)
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_193426629
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:14 schreef Nikonlover het volgende:
Faqtman twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:06:19 Dus als je als kroegbaas in deze tijden tóch een happy hour wil organiseren, moet je het dan gewoon een demonstratie noemen? reageer retweet
_O- _O- _O-
FvD goden _O_
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:16:40 #289
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_193426631
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Krijg je een verbod denk ik zo maar. Ben wel heel benieuwd naar de uitspraak van de rechter dan.
Dat is onhoudbaar, demonstratierecht is een groot goed.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 1 juni 2020 @ 22:17:03 #290
408813 crew  trein2000
pi_193426641
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:16 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Jawel.
Nee. Iets met demonstratievrijheid. Om een demo te verbieden moet je echt hele goede argumenten hebben. En ‘nu ff niet’ volstaat dan niet.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Beste debater 2022 maandag 1 juni 2020 @ 22:17:05 #291
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193426643
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Heel veel mensen zijn erg boos, niet alleen wat rechtse FOK!kers.
Uhm ja, ik incluis.

Wat dat verder met links en rechts van doen heeft is me niet helemaal helder, maar ik snap dat in NWS die dichotomie onderhand heilige wet is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193426647
Moet zeggen: Voor een keer is Robje redelijk:

RobJetten twitterde op maandag 01-06-2020 om 21:31:25 Demonstreren is een grondrecht. Dat is belangrijk. Ook in deze tijd. Maar belangrijk zijn ook de gezondheid en veiligheid van mensen.

Het is ieders verantwoordelijkheid zich bij een demo aan de coronaregels te houden. Als dat massaal niet gebeurt, moet de overheid ingrijpen. https://t.co/CTcAoIevjE reageer retweet
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193426652
Ik heb die stream gekeken van de dam en tegen het einde hand niet eens de helft een nondkapje op...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193426654
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:14 schreef Nikonlover het volgende:
Faqtman twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:06:19 Dus als je als kroegbaas in deze tijden tóch een happy hour wil organiseren, moet je het dan gewoon een demonstratie noemen? reageer retweet
_O- _O- _O-
Forum zou Halsema juist op handen moeten dragen, die zijn sinds een paar weken toch tegen de 1,5m samenleving
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 22:17:43 #295
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193426655
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:17 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Nee. Iets met demonstratievrijheid. Om een demo te verbieden moet je echt hele goede argumenten hebben. En ‘nu ff niet’ volstaat dan niet.
We hebben op dit moment te maken met Corona maatregelen. Dat lijkt mij een heel goed argument
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 1 juni 2020 @ 22:18:00 #296
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193426657
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:05 schreef Montagui het volgende:

[..]

Vond dit wel een sterke reactie:

Corwez twitterde op maandag 01-06-2020 om 21:12:42 @:mariannethieme Er zijn wel meer rechten, mw. Thieme, die we nu even niet opeisen. En waarom doen we dat ook alweer? O ja, om anderen niet in (levens)gevaar te brengen. "I can't breathe" hoor je de laatste tijd namelijk in NL vooral op de IC. reageer retweet
Nice :D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Beste debater 2022 maandag 1 juni 2020 @ 22:18:03 #297
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193426658
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:16 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Nee. Ik niet iig.

Ik zal wel de enige zijn dan (volgens jouw redenatie)
Nee, meer de Jensen-kijkers en NOS/Soros/Rutte complotdenkers die we straks wel weer horen over hoe corona echt maar een griepje is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193426659
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Keurig eerst voorschrift geven namelijk; 1,5 meter afstand houden. En als dat misgaat beëindigen.
Die gaven ze ook aan het begin, maar dat domme volk doet er niks op uit
  maandag 1 juni 2020 @ 22:18:12 #299
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_193426664
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:16 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Vrees voor wordt het dan. Wat heb je concreet?
Ik niets, maar volgens die user gaat het escaleren als politie handhaaft. In dat geval moet je het dus niet toestaan. Ik zeg natuurlijk niet dat demonstraties helemaal niet mogen plaatsvinden.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 22:18:19 #300
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193426668
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Forum zou Halsema juist op handen moeten dragen, die zijn sinds een paar weken toch tegen de 1,5m samenleving
Maar zolang we de maatregelen nog hebben moeten we ons daaraan houden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 1 juni 2020 @ 22:18:26 #301
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_193426671
Halsema gaat geen kritische vraag krijgen. Wat een deugvolk aan die tafel bij op1
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 1 juni 2020 @ 22:18:44 #302
408813 crew  trein2000
pi_193426679
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:17 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

We hebben op dit moment te maken met Corona maatregelen. Dat lijkt mij een heel goed argument
Demonstreren is expliciet uitgesloten van die maatregelen
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')