quote:Op maandag 1 juni 2020 21:07 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het is pinksteren vandaag toch. Al denk ik niet dat ze werk hebben, maargoed
quote:
Niet iedereen heeft een doodgewone 9 tot 5 baan.quote:
Oh ok dat verklaart. Ben niet zo van de christelijke feestdagen.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:07 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het is pinksteren vandaag toch. Al denk ik niet dat ze werk hebben, maargoed
Pinkpop, Lowlands etc houden in Amsterdamquote:Op maandag 1 juni 2020 21:07 schreef DDDDDaaf het volgende:
"Musician's lives matter!" op een spandoekje kliederen en de popfestivals kunnen deze zomer weer gewoon doorgaan, in Amsterdam althans.
Als het woord hypocrisie niet bestond werd het Halsema genoemd.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:09 schreef Twiitch het volgende:
"Mensen moeten hun kinderen op gemengde scholen zetten!"
*Zet eigen kindjes op een blanke school*
"Mensen moeten niet in vervuilende auto's rijden!"
*Rijdt zelf rond in een kolencentrale op wielen*
"Mensen moeten afstand houden van elkaar!"
*Staat zonder mondkapje in een mensenmassa*
Femke Femke Femke
Beroepsdemonstreerders.quote:
Tuurlijk niet.quote:
prachtigquote:Op maandag 1 juni 2020 21:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mensen met een baan weten wel dat ze met Pinksteren vrij zijn.
Als je in ploegen werkt is dat helemaal niet zo zeker.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mensen met een baan weten wel dat ze met Pinksteren vrij zijn.
Ze gaat zelf doodleuk naar Kenia op vakantie. Soort safari zeg maar.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:09 schreef Twiitch het volgende:
"Mensen moeten hun kinderen op gemengde scholen zetten!"
*Zet eigen kindjes op een blanke school*
"Mensen moeten niet in vervuilende auto's rijden!"
*Rijdt zelf rond in een kolencentrale op wielen*
"Mensen moeten afstand houden van elkaar!"
*Staat zonder mondkapje in een mensenmassa*
Femke Femke Femke
Even los van dat het 2e pinksterdag is, zoals velen al aangaven, dit soort opmerkingen zijn altijd zo onzinnig.quote:
Rob Jetten is niet voor niets de mannelijke Femke halsema.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:09 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Als het woord hypocrisie niet bestond werd het Halsema genoemd.
Humberto tan, georgina verbaan, maartje wortel, anoukquote:Op maandag 1 juni 2020 21:12 schreef RipCity het volgende:
Goed te zien dat elke BN’er nu wel op instagram gaat posten dat ze er waren.. zodat ze wat extra deugpuntjes scoren.
Ali B was er vast ook.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:12 schreef RipCity het volgende:
Goed te zien dat elke BN’er nu wel op instagram gaat posten dat ze er waren.. zodat ze wat extra deugpuntjes scoren.
Gwen van poorten, gtst sterretjesquote:Op maandag 1 juni 2020 21:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Humberto tan, georgina verbaan, maartje wortel, anouk
En niet iedereen die op een x-moment niet op het werk is, heeft geen baan.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:08 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet iedereen heeft een doodgewone 9 tot 5 baan.
Op Humberto Tan opzich na niet de mensen die serieus genomen moeten.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
om dezelfde reden als waarom we nu de maatregelen versoepelen.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:11 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik kan hier vreselijk boos om worden. Ik heb zware hooikoorts en al weken een doktersverklaring in mijn portemonnee om aan te tonen dat ik dat heb en geen corona. Ik nies veel en snap dat mensen schrikken. Waarom zou je nu demonstreren, terwijl we net als samenleving het virus onder controle hebben?!
Tja dat zijn ook wel een lijst mensen.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
twitter:robertjensen twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:53:57Had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen: HALSEMA BEDANKT! Dit toont aan dat die 1,5 m bullshit niet werkbaar is en ik voorspel nu al dat we door dit GEEN piek gaan zien in de Cojona ‘besmettingen’. Einde lockdown, geen 1,5 m nonsens. Back to normality! NU! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |