Buiten minder kans op besmettingen, iedereen stond met mondkapjes.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:52 schreef matthijst het volgende:
Nu bij Beau.
"Ja maar ik wil eerst de feiten weten, buiten is geventileerd".
"Mensen zetten hun leven op het spel".
quote:Op maandag 1 juni 2020 21:52 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ajacieden moeten gewoon een BLM shirtje aantrekken bij de volgende entrada.
Wow.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:52 schreef matthijst het volgende:
Nu bij Beau.
De mensen op de Dam zijn in mijn ogen de mensen die iets misbruiken voor eigen politiek gewinquote:Op maandag 1 juni 2020 21:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Tuurlijk, niet mee oneens. Maar ik had ijdele hoop dat je de ironie zou zien, als je "klaagt" over hoe mensen blijkbaar iets misbruiken voor eigen politiek gewin, in een topic wat de Dam vol van dat soort mensen beschrijft.
Ja dus?quote:Op maandag 1 juni 2020 21:54 schreef quirina het volgende:
[..]
Buiten minder kans op besmettingen, iedereen stond met mondkapjes.
Nee Halsema moet gewoon aftreden als burgervader, totaal incompetent. (Al vanaf dag 1)quote:Op maandag 1 juni 2020 21:52 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ajacieden moeten gewoon een BLM shirtje aantrekken bij de volgende entrada.
Alleen Halsema zelf nietquote:Op maandag 1 juni 2020 21:54 schreef quirina het volgende:
[..]
Taxslave lives don't matter at all...quote:Op maandag 1 juni 2020 21:50 schreef Red_85 het volgende:
Raar.
Vorig jaar kregen Ajacieden direct een koude douche inclusief familie's om een reden die later werd weggehoond, maar tijdens het 1,5 meter tijdperk mogen een flink aantal mensen ongestoord op de dam dicht bij elkaar staan schreeuwen.
Maar he, we begrijpen het wel natuurlijk. Dit was voor een policor reden en de aanwezigen waren vooral het stemvee van halsema zelf + de partij sponsoren.
afa
grauwe eeuw
antipieten
syvana's
quincy's
Daar gaat ze natuurlijk geen strobreed voor in de weg liggen. Staaltje klasse justitie dit.
Aftreden met die kuthoer.
quote:Op maandag 1 juni 2020 21:54 schreef quirina het volgende:
[..]
Maar dat is niet waar.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:54 schreef quirina het volgende:
[..]
Naast dat dit trollen is, ben je ook nog eens offtopic bezig en probeer je de discussie heel slinks weg te leiden van de oorsprong.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:46 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee, maar als een groep demonstranten met politiegeweld uiteengedreven word vechten ze terug. Dat is gewoon zo.
Er is maar een minderheid die overgaat tot plunderingen en slopen. Maar door politie in te zetten trigger je juist veel meer geweld.
Corona on tourquote:Op maandag 1 juni 2020 21:55 schreef Momo het volgende:
Morgen staat een demo gepland in Den Haag en overmorgen in Rotterdam van BLM.
Dat ze maar lekker in de randstad blijvenquote:
Aangezien de kans nogal groot is dat Rutte ze weer uit de brand mag helpen vanwege onhandige uitspraken.quote:
#Coronedquote:Op maandag 1 juni 2020 21:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik moet morgen bij malieveld zijn in de middag
Het Grote Goedpraten is begonnen. Hopelijk pakken ze die Halsema keihard aan en rolt haar politieke kop.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:52 schreef matthijst het volgende:
Nu bij Beau.
Doe lekker BLM shirtje aan.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik moet morgen bij malieveld zijn in de middag
Blijkbaar zijn die black lives toch niet zo belangrijk wanneer je ze zo stelselmatig op het spel blijft zetten...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |