quote:Op maandag 1 juni 2020 21:54 schreef quirina het volgende:
[..]
Buiten minder kans op besmettingen, iedereen stond met mondkapjes.
Maar dat is niet waar.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:54 schreef quirina het volgende:
[..]
Naast dat dit trollen is, ben je ook nog eens offtopic bezig en probeer je de discussie heel slinks weg te leiden van de oorsprong.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:46 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee, maar als een groep demonstranten met politiegeweld uiteengedreven word vechten ze terug. Dat is gewoon zo.
Er is maar een minderheid die overgaat tot plunderingen en slopen. Maar door politie in te zetten trigger je juist veel meer geweld.
Corona on tourquote:Op maandag 1 juni 2020 21:55 schreef Momo het volgende:
Morgen staat een demo gepland in Den Haag en overmorgen in Rotterdam van BLM.
Dat ze maar lekker in de randstad blijvenquote:
Aangezien de kans nogal groot is dat Rutte ze weer uit de brand mag helpen vanwege onhandige uitspraken.quote:
#Coronedquote:Op maandag 1 juni 2020 21:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik moet morgen bij malieveld zijn in de middag
Het Grote Goedpraten is begonnen. Hopelijk pakken ze die Halsema keihard aan en rolt haar politieke kop.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:52 schreef matthijst het volgende:
Nu bij Beau.
"Ja maar ik wil eerst de feiten weten, buiten is geventileerd".
"Mensen zetten hun leven op het spel".
Doe lekker BLM shirtje aan.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik moet morgen bij malieveld zijn in de middag
Blijkbaar zijn die black lives toch niet zo belangrijk wanneer je ze zo stelselmatig op het spel blijft zetten...quote:
In het profiel voor een nieuwe burgemeester stond bovenaan op nummer 1: ruime bestuurlijke ervaring. Laat Halsema nou nog nooit een openbare bestuursfunctie hebben uitgevoerd. Geen enkele ervaring. Dat merk je nu, maar ook hoe ze die zaak met haar zoon en partner heeft behandeld "als moeder" maar wel op briefpapier van de gemeente.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:55 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Nee Halsema moet gewoon aftreden als burgervader, totaal incompetent. (Al vanaf dag 1)
Dan begreep ik je verkeerd. Duidelijkquote:Op maandag 1 juni 2020 21:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
De mensen op de Dam zijn in mijn ogen de mensen die iets misbruiken voor eigen politiek gewin(Of ze worden op z'n best "misbruikt door groepen als KOZP").
Dit is geen trollen. Dat is gewoon de waarheid.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Naast dat dit trollen is, ben je ook nog eens offtopic bezig en probeer je de discussie heel slinks weg te leiden van de oorsprong.
Mooi man dus terrassen weer vol, stadions weer vol, festivals weer vol..mooiquote:Op maandag 1 juni 2020 21:54 schreef quirina het volgende:
[..]
Ah zo.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Aangezien de kans nogal groot is dat Rutte ze weer uit de brand mag helpen vanwege onhandige uitspraken.
twitter:013mark twitterde op maandag 01-06-2020 om 19:25:36Veel dommer vind je ze niet: @gverbaan. https://t.co/nYrwvjyAD2 reageer retweet
Zou je eens uit willen leggen waarom je dit zegt terwij; er al meerdere plaatjes getoont zijn?quote:Op maandag 1 juni 2020 21:54 schreef quirina het volgende:
[..]
Halsema laten ze met rust. Er zijn maar weinig mensen die op zulk hoog niveau deugenquote:Op maandag 1 juni 2020 21:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het Grote Goedpraten is begonnen. Hopelijk pakken ze die Halsema keihard aan en rolt haar politieke kop.
Sluikreclame voor een nieuwe energiemaatschappij denk ik.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:57 schreef hollandia02 het volgende:
Black Power borden op de Dam,
Is dat niet per definitie racistisch?
Of is dat het alleen als het woord black vervangen word door white?
Ik zie Aboutaleb nog wel de ballen hebben om deze te verbieden. Die is wel daadkrachtig namelijkquote:Op maandag 1 juni 2020 21:55 schreef Momo het volgende:
Morgen staat een demo gepland in Den Haag en overmorgen in Rotterdam van BLM.
Dat zou wel een mooie stunt zijnquote:Op maandag 1 juni 2020 22:00 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Sluikreclame voor een nieuwe energiemaatschappij denk ik.
Hoe de stroom opgewekt wordt mag je zelf invullen
quote:Op maandag 1 juni 2020 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe lekker BLM shirtje aan.
Sla een witman op zijn bek. Roof een hotdogstand leeg. Dit is je kans.
twitter:mariannethieme twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:59:27Heel goed wat Femke #Halsema gezegd heeft over demonstratie op de Dam #rechtopdemonstratie #eigenverantwoordelijkheid reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |