haags_kwartiertje & Jippie68 tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHoSPOILER: Rijm winnaar april HiDiHoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wijf3.quote:
Lekker ite.quote:
Denk het niet.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:50 schreef Schakeltopia het volgende:
zou contact spray ofzo daar voldoende voor zijn?
zeg maar van 0 tot tien is krakerig en moet hij net goed vallen, daarboven gaat hij wel gewoon perfect zegmaar. maar was van een blinde man deze set, dus ik vermoed dat hij nogal gewiebeld heeft aan dat ding zegmaarquote:
Zet je hem op 10 en regel geluid via je computer,is dat geen optie?quote:Op zondag 31 mei 2020 19:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zeg maar van 0 tot tien is krakerig en moet hij net goed vallen, daarboven gaat hij wel gewoon perfect zegmaar. maar was van een blinde man deze set, dus ik vermoed dat hij nogal gewiebeld heeft aan dat ding zegmaar
ja dat is dus wat ik zegmaar altijd doe, maar dan ga ik snel te hard zegmaar. omdat je rustig omhoog schakelt op je pcquote:Op zondag 31 mei 2020 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zet je hem op 10 en regel geluid via je computer,is dat geen optie?
ow nou ik heb pas na 4 jaar de speakers van zolder gehaald, dus dat valt ook wel weer mee zegmaar. laat ik het zo zeggen, ik maak er niet echt een doel van ofzoquote:Op zondag 31 mei 2020 20:00 schreef aKboR het volgende:
[..]
de buren fucken.. dat zijn er veel. Ik woon in een flat en zoveel stamina heb ik niet
nice ik heb ook nog een 5.1 set staan van logitech, alleen niet zo'n sjieke, de iets cheapere variant. maar prima spulquote:
Wel lachenquote:
alles staat nu dus via de logitech pc tv radio telefoonquote:Op zondag 31 mei 2020 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nice ik heb ook nog een 5.1 set staan van logitech, alleen niet zo'n sjieke, de iets cheapere variant. maar prima spul
[ afbeelding ]
nicequote:Op zondag 31 mei 2020 20:09 schreef aKboR het volgende:
[..]
alles staat nu dus via de logitech pc tv radio telefoon
Dacht ik al.quote:
quote:
Nee hoor,je bent haske welkom.quote:
Viel op 😜 ik ga zo weer maar aardig toch nog welkomquote:
quote:
dat mag je helemaal zelf wetenquote:
SOW DANquote:
Wat kleurloosquote:Op zondag 31 mei 2020 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat mag je helemaal zelf weten
ik zie hier toch iedereen als chatbotje
It takes one to know one 😜quote:Op zondag 31 mei 2020 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
kijk ze ineens niet meer typen dan, ze hebben even geen handjes meer vrij
😎quote:
Happy wife happy life 😜 vrouw blij jij blijquote:
Wat dev zei;de female Popeye.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:21 schreef aKboR het volgende:
hehehe lekker ding beter dan die chagrijn van vanmorgen
Haha ja bespaar ons je perverse mannenbreingedachtes 😜quote:Op zondag 31 mei 2020 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zal het er hier verder bij laten
quote:Op zondag 31 mei 2020 20:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Happy wife happy life 😜 vrouw blij jij blij
Zoietsquote:Op zondag 31 mei 2020 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
m'n pa heeft elektrostaten speakers geloof ik, dat is ook leip hoor
nee zijn vrij platte dingen van 1,80 hoog ofzoquote:
Ik kom weer net op tijd binnen. Lekker dank uquote:
Ja dit model waarschijnlijk.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee zijn vrij platte dingen van 1,80 hoog ofzo
heel dun velletje erop en dan stuk of wat draden erover. heel appart
nou zoiets ja! niet helemaal maar ongeveerquote:Op zondag 31 mei 2020 20:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dit model waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
Hey Borrel niet gaan.quote:
Hey dot ik moet gaan dus helaas. Toch nog een fijne avond toegewenst!! xquote:
quote:
Ik ga wel voor down time maar zal wel eerder dan 3.37 zijnquote:
dag engine 👋quote:
Op zondag 31 mei 2020 20:26 schreef Schakeltopia het volgende:
Hahaha ja kut man. Ga het ook niet fixen. 😜quote:
Volgende keer beterquote:
Jammer. Fijne avond en tot ooit 😘quote:Op zondag 31 mei 2020 20:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey dot ik moet gaan dus helaas. Toch nog een fijne avond toegewenst!! x
damnquote:Op zondag 31 mei 2020 20:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hahaha ja kut man. Ga het ook niet fixen. 😜
dat zijn de plannenquote:Op zondag 31 mei 2020 20:30 schreef Mrsloveable het volgende:
ik heb ook plannen vannacht, lekker slipe
Wildquote:Op zondag 31 mei 2020 20:30 schreef Mrsloveable het volgende:
fijne avond nootje!quote:Op zondag 31 mei 2020 20:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Bossy ben ik vandaag 😜 💩 doei allen!
Ik ook maar niet zo vroeg als gisteren. Althans, dat is het plan.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Kan wel als ik eng ga dromenquote:
precies.. ben niet helemaal lekker dus eraf slapen hoop ik kan ik morgen ff weg..quote:Op zondag 31 mei 2020 20:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik wel rond 22:00quote:Op zondag 31 mei 2020 20:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ook maar niet zo vroeg als gisteren. Althans, dat is het plan.
Hoop het ook voor je akkie 😘quote:Op zondag 31 mei 2020 20:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
precies.. ben niet helemaal lekker dus eraf slapen hoop ik kan ik morgen ff weg..
Dan idd lekker vroeg slapenquote:Op zondag 31 mei 2020 20:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
precies.. ben niet helemaal lekker dus eraf slapen hoop ik kan ik morgen ff weg..
Laten we hopen van nietquote:
Geen idee,heb ik wel vaker last van hoofdpijnquote:Op zondag 31 mei 2020 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoe kan dat nu, na zo'n relax masker
Hmmmmmquote:
Ik ook, vroeger wel veel enge dromen gehadquote:Op zondag 31 mei 2020 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet![]()
Lang geleden dat ik een nachtmerrie gehad heb bedenk ik me nu
hmm klote is dat, had eerder echt vaak last van hoofdpijn, echt migraine stijl, maar gaat nu al paar jaar heel goed eigenlijk. gelukkigquote:Op zondag 31 mei 2020 20:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee,heb ik wel vaker last van hoofdpijn
En haar horloge ook rechts.quote:
Ja is wel heel erg vervelend, als je daar last van hebtquote:Op zondag 31 mei 2020 20:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hmm klote is dat, had eerder echt vaak last van hoofdpijn, echt migraine stijl, maar gaat nu al paar jaar heel goed eigenlijk. gelukkig
quote:
ja gun je niemandquote:Op zondag 31 mei 2020 20:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja is wel heel erg vervelend, als je daar last van hebt
Ah gelukkig maar dan, dat je nu al lang geen last meer van hebt gehad
Ik heb een periode gehad dat ik vaak op zondagnacht dezelfde nachtmerrie had. En was ook altijd het eerste uurtje slaap meteen.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook, vroeger wel veel enge dromen gehad
Ligt ook aan wat je overdag mee maakt
Slaapverlamming is pas kut.. Google maar eens.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb een periode gehad dat ik vaak op zondagnacht dezelfde nachtmerrie had. En was ook altijd het eerste uurtje slaap meteen.
Zat nog op pagina 1 te lezen 😅quote:
Oh dat is wel apart jaquote:Op zondag 31 mei 2020 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb een periode gehad dat ik vaak op zondagnacht dezelfde nachtmerrie had. En was ook altijd het eerste uurtje slaap meteen.
Weet wat het is. Geen ervaring mee.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Slaapverlamming is pas kut.. Google maar eens.
Helemaal eens,komt door haar energie.quote:
ja echt inderdaad!quote:Op zondag 31 mei 2020 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal eens,komt door haar energie.
ze heeft er ook zichtbaar lol inquote:Op zondag 31 mei 2020 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal eens,komt door haar energie.
Kijk jij ook al die djsquote:
Beginfase van lucide dromen (dromen kunnen sturen). Bij slaapverlamming slaapt je lichaam, maar ben je 'in je hoofd' gewoon wakker. Je hoort en voelt wel allerlei dingen die er niet zijn. Heel vervelend en vooral lastig om daar uit te komen.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Weet wat het is. Geen ervaring mee.
Sommige mensen proberen dat te triggeren
Ee, ik kijk niets op streamsquote:
Neenquote:
Ja als ff er is dan is het altijd dj feest. 😉quote:Op zondag 31 mei 2020 20:42 schreef aKboR het volgende:
[..]
vanacht wat gezien. Fresh post ze hier allemaal geloof ik
Ik niet niet mijn smaak qua muziekquote:
Wel een leuke damequote:
quote:
Dezequote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 20:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zit dit te luisterenWel lekker zomers dat wel.
Luister wel mijn eigen muziek 😎quote:
Wat heb je gemaakt dan?quote:
Hij heeft Magix music maker gedownload denk ikquote:
Doe ik zelf leuk vind bedoel ikquote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 20:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hij heeft Magix music maker gedownload denk ik
Ze plagen je.quote:
FruityLoops werd wel gebruikt door Aviciiquote:
oh echt? ja had ooit wel wat vrienden in de muziek, dacht dat zij ook die software gebruiktenquote:Op zondag 31 mei 2020 20:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
FruityLoops werd wel gebruikt door Avicii
Ik gebruik nu Magix Samplitude PRoquote:Op zondag 31 mei 2020 20:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hij heeft Magix music maker gedownload denk ik
Is ook wel even wat anders dan magix music makerquote:Op zondag 31 mei 2020 20:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
FruityLoops werd wel gebruikt door Avicii
Vroeger ook nog mee 'gewerkt'. Best uitgebreid programma. Toen had je FruityLoops en iets geavanceerder was Cubase.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh echt? ja had ooit wel wat vrienden in de muziek, dacht dat zij ook die software gebruikten
Ow was een grapquote:Op zondag 31 mei 2020 20:54 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik gebruik nu Magix Samplitude PRo
Best wat mee te doen.
Heb je al een bank gevonden?quote:
waarin?quote:Op zondag 31 mei 2020 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
denk dat ik er maar gewoon de schaar in zet, en als het fout gaat volgende keer beter
Mijn vrouw heeft mij gisten mijn haar gekniptquote:
Goeie baard trimmers kopenquote:Op zondag 31 mei 2020 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
denk dat ik er maar gewoon de schaar in zet, en als het fout gaat volgende keer beter
quote:Op zondag 31 mei 2020 20:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft mij gisten mijn haar gekniptBeetje te veel uitgedund, maar voor de rest
De kapper is een klant kwijt.
Gebruik het ook om o.a. midi op te nemenquote:Op zondag 31 mei 2020 20:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow was een grapVroeger zaten daar alleen rifjes in, weet niet hoe het tegenwoordig is.
ja maar dat houd een keer op weet je, je opzet stukje maakt het dan te kortquote:
Door jou UI was het raar te lezen dat je een baard hebt hahaha sollyquote:Op zondag 31 mei 2020 20:58 schreef Schakeltopia het volgende:
hij moet wat gemodeleerd worden![]()
maar ik vind dat echt lastig. dus ik dacht misschien eens langs bij zo'n barbier, dan kan ik kijken hoe hij dat doet.
Ja dat gaat maar tot 13mm ofzo. Heb zelf ook zo'n trimmer. Gebruik 1mm. Glad scheren gaat irriteren, dus dan maar een 3 dagen baardje.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja maar dat houd een keer op weet je, je opzet stukje maakt het dan te kort
Maar je permanentje zit er lekker in?quote:
lolquote:Op zondag 31 mei 2020 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door jou UI was het raar te lezen dat je een baard hebt hahaha solly
Hier is geen krulspeld meer in te zetten hoorquote:
Je wil je baard wel gewoon lang houden zeg maar?quote:Op zondag 31 mei 2020 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja maar dat houd een keer op weet je, je opzet stukje maakt het dan te kort
ehu maar moet even de truuk weten hoe je van de zeikant het netjes kort maakt richting de lange baardquote:Op zondag 31 mei 2020 21:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je wil je baard wel gewoon lang houden zeg maar?
Schakel heeft mij in goed vertrouwen ooit een foto gestuurd.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je wil je baard wel gewoon lang houden zeg maar?
quote:Op zondag 31 mei 2020 21:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier is geen krulspeld meer in te zetten hoor
quote:Op zondag 31 mei 2020 21:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Schakel heeft mij in goed vertrouwen ooit een foto gestuurd.
[ afbeelding ]
Gewoon regelmatig beetje bijknippen tochquote:Op zondag 31 mei 2020 21:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ehu maar moet even de truuk weten hoe je van de zeikant het netjes kort maakt richting de lange baard
Zozo stoere foto hoor schakelquote:Op zondag 31 mei 2020 21:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Schakel heeft mij in goed vertrouwen ooit een foto gestuurd.
[ afbeelding ]
ja precies dat ik dus uitvinden, onderkant knippen is niet zo lastig, maar aan de zeikant vind ik wel lastig om dat mooi te houden. kan wel een hap afknippen, maar dat werkt ook niet helmaalquote:Op zondag 31 mei 2020 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon regelmatig beetje bijknippen toch
20:35 – 21:20 Future Heroesquote:
Ik ben aan het zappen steeds,maar ik ken deze dame.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
20:35 – 21:20 Future Heroes
21:20 – 21:55 Hardcore 2.0
21:55 – 23:00 DEDIQATED Hardstyle Top 25
Dit is toch ook nog wel genieten.
Jammer weer ditquote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja precies dat ik dus uitvinden, onderkant knippen is niet zo lastig, maar aan de zeikant vind ik wel lastig om dat mooi te houden. kan wel een hap afknippen, maar dat werkt ook niet helmaal
Ga je toch naar zo barbaar kapoer die knippen mooiquote:Op zondag 31 mei 2020 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja precies dat ik dus uitvinden, onderkant knippen is niet zo lastig, maar aan de zeikant vind ik wel lastig om dat mooi te houden. kan wel een hap afknippen, maar dat werkt ook niet helmaal
Als in persoonlijk?quote:Op zondag 31 mei 2020 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben aan het zappen steeds,maar ik ken deze dame.
quote:
ja keertje proberen misschien, kunstje afkijken en dan zelf proberen.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je toch naar zo barbaar kapoer die knippen mooi
Voor een strakke baard moet je bij de Turk zijn toch?quote:Op zondag 31 mei 2020 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je toch naar zo barbaar kapoer die knippen mooi
Weet ook niet preciesquote:Op zondag 31 mei 2020 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ze is echt heel goed.quote:
ah dat is wel leukquote:
Soms in de vakantie wel de intentie, maar na een week jeukt het als de ziekte en dan gaat de trimmer erin.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ook niet preciesNooit een baard van meer dan een centimer ofzo gehad. Past me niet als het langer word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |