Denk het niet.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:50 schreef Schakeltopia het volgende:
zou contact spray ofzo daar voldoende voor zijn?
zeg maar van 0 tot tien is krakerig en moet hij net goed vallen, daarboven gaat hij wel gewoon perfect zegmaar. maar was van een blinde man deze set, dus ik vermoed dat hij nogal gewiebeld heeft aan dat ding zegmaarquote:
Zet je hem op 10 en regel geluid via je computer,is dat geen optie?quote:Op zondag 31 mei 2020 19:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zeg maar van 0 tot tien is krakerig en moet hij net goed vallen, daarboven gaat hij wel gewoon perfect zegmaar. maar was van een blinde man deze set, dus ik vermoed dat hij nogal gewiebeld heeft aan dat ding zegmaar
ja dat is dus wat ik zegmaar altijd doe, maar dan ga ik snel te hard zegmaar. omdat je rustig omhoog schakelt op je pcquote:Op zondag 31 mei 2020 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zet je hem op 10 en regel geluid via je computer,is dat geen optie?
ow nou ik heb pas na 4 jaar de speakers van zolder gehaald, dus dat valt ook wel weer mee zegmaar. laat ik het zo zeggen, ik maak er niet echt een doel van ofzoquote:Op zondag 31 mei 2020 20:00 schreef aKboR het volgende:
[..]
de buren fucken.. dat zijn er veel. Ik woon in een flat en zoveel stamina heb ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |