quote:Op zondag 31 mei 2020 21:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Schakel heeft mij in goed vertrouwen ooit een foto gestuurd.
[ afbeelding ]
Gewoon regelmatig beetje bijknippen tochquote:Op zondag 31 mei 2020 21:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ehu maar moet even de truuk weten hoe je van de zeikant het netjes kort maakt richting de lange baard
Zozo stoere foto hoor schakelquote:Op zondag 31 mei 2020 21:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Schakel heeft mij in goed vertrouwen ooit een foto gestuurd.
[ afbeelding ]
ja precies dat ik dus uitvinden, onderkant knippen is niet zo lastig, maar aan de zeikant vind ik wel lastig om dat mooi te houden. kan wel een hap afknippen, maar dat werkt ook niet helmaalquote:Op zondag 31 mei 2020 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon regelmatig beetje bijknippen toch
20:35 – 21:20 Future Heroesquote:
Ik ben aan het zappen steeds,maar ik ken deze dame.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
20:35 – 21:20 Future Heroes
21:20 – 21:55 Hardcore 2.0
21:55 – 23:00 DEDIQATED Hardstyle Top 25
Dit is toch ook nog wel genieten.
Jammer weer ditquote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja precies dat ik dus uitvinden, onderkant knippen is niet zo lastig, maar aan de zeikant vind ik wel lastig om dat mooi te houden. kan wel een hap afknippen, maar dat werkt ook niet helmaal
Ga je toch naar zo barbaar kapoer die knippen mooiquote:Op zondag 31 mei 2020 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja precies dat ik dus uitvinden, onderkant knippen is niet zo lastig, maar aan de zeikant vind ik wel lastig om dat mooi te houden. kan wel een hap afknippen, maar dat werkt ook niet helmaal
Als in persoonlijk?quote:Op zondag 31 mei 2020 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben aan het zappen steeds,maar ik ken deze dame.
quote:
ja keertje proberen misschien, kunstje afkijken en dan zelf proberen.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je toch naar zo barbaar kapoer die knippen mooi
Voor een strakke baard moet je bij de Turk zijn toch?quote:Op zondag 31 mei 2020 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je toch naar zo barbaar kapoer die knippen mooi
Weet ook niet preciesquote:Op zondag 31 mei 2020 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ze is echt heel goed.quote:
ah dat is wel leukquote:
Soms in de vakantie wel de intentie, maar na een week jeukt het als de ziekte en dan gaat de trimmer erin.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ook niet preciesNooit een baard van meer dan een centimer ofzo gehad. Past me niet als het langer word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |