Kijk jij ook al die djsquote:
Beginfase van lucide dromen (dromen kunnen sturen). Bij slaapverlamming slaapt je lichaam, maar ben je 'in je hoofd' gewoon wakker. Je hoort en voelt wel allerlei dingen die er niet zijn. Heel vervelend en vooral lastig om daar uit te komen.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Weet wat het is. Geen ervaring mee.
Sommige mensen proberen dat te triggeren
Ee, ik kijk niets op streamsquote:
Neenquote:
Ja als ff er is dan is het altijd dj feest. 😉quote:Op zondag 31 mei 2020 20:42 schreef aKboR het volgende:
[..]
vanacht wat gezien. Fresh post ze hier allemaal geloof ik
Ik niet niet mijn smaak qua muziekquote:
Wel een leuke damequote:
quote:
Dezequote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 20:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zit dit te luisterenWel lekker zomers dat wel.
Luister wel mijn eigen muziek 😎quote:
Wat heb je gemaakt dan?quote:
Hij heeft Magix music maker gedownload denk ikquote:
Doe ik zelf leuk vind bedoel ikquote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 20:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hij heeft Magix music maker gedownload denk ik
Ze plagen je.quote:
FruityLoops werd wel gebruikt door Aviciiquote:
oh echt? ja had ooit wel wat vrienden in de muziek, dacht dat zij ook die software gebruiktenquote:Op zondag 31 mei 2020 20:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
FruityLoops werd wel gebruikt door Avicii
Ik gebruik nu Magix Samplitude PRoquote:Op zondag 31 mei 2020 20:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hij heeft Magix music maker gedownload denk ik
Is ook wel even wat anders dan magix music makerquote:Op zondag 31 mei 2020 20:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
FruityLoops werd wel gebruikt door Avicii
Vroeger ook nog mee 'gewerkt'. Best uitgebreid programma. Toen had je FruityLoops en iets geavanceerder was Cubase.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh echt? ja had ooit wel wat vrienden in de muziek, dacht dat zij ook die software gebruikten
Ow was een grapquote:Op zondag 31 mei 2020 20:54 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik gebruik nu Magix Samplitude PRo
Best wat mee te doen.
Heb je al een bank gevonden?quote:
waarin?quote:Op zondag 31 mei 2020 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
denk dat ik er maar gewoon de schaar in zet, en als het fout gaat volgende keer beter
Mijn vrouw heeft mij gisten mijn haar gekniptquote:
Goeie baard trimmers kopenquote:Op zondag 31 mei 2020 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
denk dat ik er maar gewoon de schaar in zet, en als het fout gaat volgende keer beter
quote:Op zondag 31 mei 2020 20:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft mij gisten mijn haar gekniptBeetje te veel uitgedund, maar voor de rest
De kapper is een klant kwijt.
Gebruik het ook om o.a. midi op te nemenquote:Op zondag 31 mei 2020 20:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow was een grapVroeger zaten daar alleen rifjes in, weet niet hoe het tegenwoordig is.
ja maar dat houd een keer op weet je, je opzet stukje maakt het dan te kortquote:
Door jou UI was het raar te lezen dat je een baard hebt hahaha sollyquote:Op zondag 31 mei 2020 20:58 schreef Schakeltopia het volgende:
hij moet wat gemodeleerd worden![]()
maar ik vind dat echt lastig. dus ik dacht misschien eens langs bij zo'n barbier, dan kan ik kijken hoe hij dat doet.
Ja dat gaat maar tot 13mm ofzo. Heb zelf ook zo'n trimmer. Gebruik 1mm. Glad scheren gaat irriteren, dus dan maar een 3 dagen baardje.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja maar dat houd een keer op weet je, je opzet stukje maakt het dan te kort
Maar je permanentje zit er lekker in?quote:
lolquote:Op zondag 31 mei 2020 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door jou UI was het raar te lezen dat je een baard hebt hahaha solly
Hier is geen krulspeld meer in te zetten hoorquote:
Je wil je baard wel gewoon lang houden zeg maar?quote:Op zondag 31 mei 2020 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja maar dat houd een keer op weet je, je opzet stukje maakt het dan te kort
ehu maar moet even de truuk weten hoe je van de zeikant het netjes kort maakt richting de lange baardquote:Op zondag 31 mei 2020 21:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je wil je baard wel gewoon lang houden zeg maar?
Schakel heeft mij in goed vertrouwen ooit een foto gestuurd.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je wil je baard wel gewoon lang houden zeg maar?
quote:Op zondag 31 mei 2020 21:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier is geen krulspeld meer in te zetten hoor
quote:Op zondag 31 mei 2020 21:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Schakel heeft mij in goed vertrouwen ooit een foto gestuurd.
[ afbeelding ]
Gewoon regelmatig beetje bijknippen tochquote:Op zondag 31 mei 2020 21:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ehu maar moet even de truuk weten hoe je van de zeikant het netjes kort maakt richting de lange baard
Zozo stoere foto hoor schakelquote:Op zondag 31 mei 2020 21:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Schakel heeft mij in goed vertrouwen ooit een foto gestuurd.
[ afbeelding ]
ja precies dat ik dus uitvinden, onderkant knippen is niet zo lastig, maar aan de zeikant vind ik wel lastig om dat mooi te houden. kan wel een hap afknippen, maar dat werkt ook niet helmaalquote:Op zondag 31 mei 2020 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon regelmatig beetje bijknippen toch
20:35 – 21:20 Future Heroesquote:
Ik ben aan het zappen steeds,maar ik ken deze dame.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
20:35 – 21:20 Future Heroes
21:20 – 21:55 Hardcore 2.0
21:55 – 23:00 DEDIQATED Hardstyle Top 25
Dit is toch ook nog wel genieten.
Jammer weer ditquote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja precies dat ik dus uitvinden, onderkant knippen is niet zo lastig, maar aan de zeikant vind ik wel lastig om dat mooi te houden. kan wel een hap afknippen, maar dat werkt ook niet helmaal
Ga je toch naar zo barbaar kapoer die knippen mooiquote:Op zondag 31 mei 2020 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja precies dat ik dus uitvinden, onderkant knippen is niet zo lastig, maar aan de zeikant vind ik wel lastig om dat mooi te houden. kan wel een hap afknippen, maar dat werkt ook niet helmaal
Als in persoonlijk?quote:Op zondag 31 mei 2020 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben aan het zappen steeds,maar ik ken deze dame.
quote:
ja keertje proberen misschien, kunstje afkijken en dan zelf proberen.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je toch naar zo barbaar kapoer die knippen mooi
Voor een strakke baard moet je bij de Turk zijn toch?quote:Op zondag 31 mei 2020 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je toch naar zo barbaar kapoer die knippen mooi
Weet ook niet preciesquote:Op zondag 31 mei 2020 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ze is echt heel goed.quote:
ah dat is wel leukquote:
Soms in de vakantie wel de intentie, maar na een week jeukt het als de ziekte en dan gaat de trimmer erin.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ook niet preciesNooit een baard van meer dan een centimer ofzo gehad. Past me niet als het langer word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |