waarin?quote:Op zondag 31 mei 2020 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
denk dat ik er maar gewoon de schaar in zet, en als het fout gaat volgende keer beter
Mijn vrouw heeft mij gisten mijn haar gekniptquote:
Goeie baard trimmers kopenquote:Op zondag 31 mei 2020 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
denk dat ik er maar gewoon de schaar in zet, en als het fout gaat volgende keer beter
quote:Op zondag 31 mei 2020 20:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft mij gisten mijn haar gekniptBeetje te veel uitgedund, maar voor de rest
De kapper is een klant kwijt.
Gebruik het ook om o.a. midi op te nemenquote:Op zondag 31 mei 2020 20:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow was een grapVroeger zaten daar alleen rifjes in, weet niet hoe het tegenwoordig is.
ja maar dat houd een keer op weet je, je opzet stukje maakt het dan te kortquote:
Door jou UI was het raar te lezen dat je een baard hebt hahaha sollyquote:Op zondag 31 mei 2020 20:58 schreef Schakeltopia het volgende:
hij moet wat gemodeleerd worden![]()
maar ik vind dat echt lastig. dus ik dacht misschien eens langs bij zo'n barbier, dan kan ik kijken hoe hij dat doet.
Ja dat gaat maar tot 13mm ofzo. Heb zelf ook zo'n trimmer. Gebruik 1mm. Glad scheren gaat irriteren, dus dan maar een 3 dagen baardje.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja maar dat houd een keer op weet je, je opzet stukje maakt het dan te kort
Maar je permanentje zit er lekker in?quote:
lolquote:Op zondag 31 mei 2020 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door jou UI was het raar te lezen dat je een baard hebt hahaha solly
Hier is geen krulspeld meer in te zetten hoorquote:
Je wil je baard wel gewoon lang houden zeg maar?quote:Op zondag 31 mei 2020 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja maar dat houd een keer op weet je, je opzet stukje maakt het dan te kort
ehu maar moet even de truuk weten hoe je van de zeikant het netjes kort maakt richting de lange baardquote:Op zondag 31 mei 2020 21:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je wil je baard wel gewoon lang houden zeg maar?
Schakel heeft mij in goed vertrouwen ooit een foto gestuurd.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je wil je baard wel gewoon lang houden zeg maar?
quote:Op zondag 31 mei 2020 21:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier is geen krulspeld meer in te zetten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |