It takes one to know one 😜quote:Op zondag 31 mei 2020 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
kijk ze ineens niet meer typen dan, ze hebben even geen handjes meer vrij
😎quote:
Happy wife happy life 😜 vrouw blij jij blijquote:
Wat dev zei;de female Popeye.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:21 schreef aKboR het volgende:
hehehe lekker ding beter dan die chagrijn van vanmorgen
Haha ja bespaar ons je perverse mannenbreingedachtes 😜quote:Op zondag 31 mei 2020 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zal het er hier verder bij laten
quote:Op zondag 31 mei 2020 20:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Happy wife happy life 😜 vrouw blij jij blij
Zoietsquote:Op zondag 31 mei 2020 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
m'n pa heeft elektrostaten speakers geloof ik, dat is ook leip hoor
nee zijn vrij platte dingen van 1,80 hoog ofzoquote:
Ik kom weer net op tijd binnen. Lekker dank uquote:
Ja dit model waarschijnlijk.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee zijn vrij platte dingen van 1,80 hoog ofzo
heel dun velletje erop en dan stuk of wat draden erover. heel appart
nou zoiets ja! niet helemaal maar ongeveerquote:Op zondag 31 mei 2020 20:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dit model waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
Hey Borrel niet gaan.quote:
Hey dot ik moet gaan dus helaas. Toch nog een fijne avond toegewenst!! xquote:
quote:
Ik ga wel voor down time maar zal wel eerder dan 3.37 zijnquote:
dag engine 👋quote:
Op zondag 31 mei 2020 20:26 schreef Schakeltopia het volgende:
Hahaha ja kut man. Ga het ook niet fixen. 😜quote:
Volgende keer beterquote:
Jammer. Fijne avond en tot ooit 😘quote:Op zondag 31 mei 2020 20:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey dot ik moet gaan dus helaas. Toch nog een fijne avond toegewenst!! x
damnquote:Op zondag 31 mei 2020 20:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hahaha ja kut man. Ga het ook niet fixen. 😜
dat zijn de plannenquote:Op zondag 31 mei 2020 20:30 schreef Mrsloveable het volgende:
ik heb ook plannen vannacht, lekker slipe
Wildquote:Op zondag 31 mei 2020 20:30 schreef Mrsloveable het volgende:
fijne avond nootje!quote:Op zondag 31 mei 2020 20:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Bossy ben ik vandaag 😜 💩 doei allen!
Ik ook maar niet zo vroeg als gisteren. Althans, dat is het plan.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Kan wel als ik eng ga dromenquote:
precies.. ben niet helemaal lekker dus eraf slapen hoop ik kan ik morgen ff weg..quote:Op zondag 31 mei 2020 20:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik wel rond 22:00quote:Op zondag 31 mei 2020 20:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ook maar niet zo vroeg als gisteren. Althans, dat is het plan.
Hoop het ook voor je akkie 😘quote:Op zondag 31 mei 2020 20:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
precies.. ben niet helemaal lekker dus eraf slapen hoop ik kan ik morgen ff weg..
Dan idd lekker vroeg slapenquote:Op zondag 31 mei 2020 20:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
precies.. ben niet helemaal lekker dus eraf slapen hoop ik kan ik morgen ff weg..
Laten we hopen van nietquote:
Geen idee,heb ik wel vaker last van hoofdpijnquote:Op zondag 31 mei 2020 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoe kan dat nu, na zo'n relax masker
Hmmmmmquote:
Ik ook, vroeger wel veel enge dromen gehadquote:Op zondag 31 mei 2020 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet![]()
Lang geleden dat ik een nachtmerrie gehad heb bedenk ik me nu
hmm klote is dat, had eerder echt vaak last van hoofdpijn, echt migraine stijl, maar gaat nu al paar jaar heel goed eigenlijk. gelukkigquote:Op zondag 31 mei 2020 20:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee,heb ik wel vaker last van hoofdpijn
En haar horloge ook rechts.quote:
Ja is wel heel erg vervelend, als je daar last van hebtquote:Op zondag 31 mei 2020 20:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hmm klote is dat, had eerder echt vaak last van hoofdpijn, echt migraine stijl, maar gaat nu al paar jaar heel goed eigenlijk. gelukkig
quote:
ja gun je niemandquote:Op zondag 31 mei 2020 20:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja is wel heel erg vervelend, als je daar last van hebt
Ah gelukkig maar dan, dat je nu al lang geen last meer van hebt gehad
Ik heb een periode gehad dat ik vaak op zondagnacht dezelfde nachtmerrie had. En was ook altijd het eerste uurtje slaap meteen.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook, vroeger wel veel enge dromen gehad
Ligt ook aan wat je overdag mee maakt
Slaapverlamming is pas kut.. Google maar eens.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb een periode gehad dat ik vaak op zondagnacht dezelfde nachtmerrie had. En was ook altijd het eerste uurtje slaap meteen.
Zat nog op pagina 1 te lezen 😅quote:
Oh dat is wel apart jaquote:Op zondag 31 mei 2020 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb een periode gehad dat ik vaak op zondagnacht dezelfde nachtmerrie had. En was ook altijd het eerste uurtje slaap meteen.
Weet wat het is. Geen ervaring mee.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Slaapverlamming is pas kut.. Google maar eens.
Helemaal eens,komt door haar energie.quote:
ja echt inderdaad!quote:Op zondag 31 mei 2020 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal eens,komt door haar energie.
ze heeft er ook zichtbaar lol inquote:Op zondag 31 mei 2020 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal eens,komt door haar energie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |