abonnement Unibet Coolblue
pi_193398816
Opnieuw rellen in Minneapolis na dood George Floyd







Ondanks de avondklok zijn demonstranten in de Amerikaanse stad Minneapolis gisteravond opnieuw de straat opgegaan. De nationale garde werd bekogeld met vuurwerk en gebruikte als reactie daarop traangas en rubberen kogels.

Inwoners van Minneapolis werden gisteren gewaarschuwd om niet de deur uit te gaan, om zo de nationale garde de ruimte te geven om op te kunnen treden tegen plundering en brandstichting.

"Als je vanavond op straat bent, dan is het heel duidelijk: dan hoor je niet bij ons. Je deelt onze waarden dan niet en daarom zullen wij optreden om ervoor te zorgen dat dit eindigt", zei Tim Walz, de gouverneur van de staat Minnesota gisteravond.

Verschillende Amerikaanse staten willen nu de nationale garde inzetten tegen de rellen die zijn uitgebroken. De nationale garde zou de lokale politie moeten ondersteunen.

De Amerikaanse nieuwszender CNN meldt dat in zeker acht staten daarvoor toestemming is gegeven of in ieder geval hulp is gevraagd van de reservestrijdkrachten. Het gaat om Minnesota, Ohio, Georgia, Colorado, Wisconsin, Kentucky, Utah en Texas. Ook hoofdstad Washington doet er een beroep op.

De rellen in Minneapolis braken uit na de dood van George Floyd na een hardhandige arrestatie. De agent die zijn knie daarbij op de nek van Floyd zette, is inmiddels aangehouden.

De demonstraties zijn niet alleen in Minneapolis. In meerdere grote steden in Amerika zijn de afgelopen dagen duizenden mensen de straat op gegaan om te protesteren.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)acisme-discriminatie

[ Bericht 17% gewijzigd door Scarface88 op 31-05-2020 12:14:38 ]
Land of the free. Home of the brave.
pi_193398850
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:54 schreef Enchanter het volgende: [..] Je kan ook blijven toekijken hoe een zooi mongolen je land slopen , ondernemers duperen en dan hopen dat het misschien zelf stopt
Alsof heel FOK! niet staat te juichen als de VS het hele Midden-Oosten kapot bombardeert. Dan zijn die onschuldige doden opeens “collateral damage”.
  zondag 31 mei 2020 @ 11:59:21 #3
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193398862
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat ontken ik toch ook niet? :D

Sterker nog, ik zeg nota bene dat wat zij zeggen inderdaad vrij goed denkbaar is. Dat is het namelijk ook.
OK. Ik heb het blijkbaar niet goed gelezen. Het is echter niet goed denkbaar als je in beschouwing neemt dat enkele liberals de borgtocht van rioters betaald hebben, zoals Chrissy Tiegen en stafleden van de campagne van Joe Biden. Hierbij moet dus aangenomen worden dat Joe Biden de borgtocht betaald van witte nationalisten. Het lukt me niet eens om te beginnen aan nemen.
Verder geeft jusititie aan dat het gaat om 'Left-Wing Agitators".
Onder andere Russen verantwoordelijk houden is een heel krampachtige, niet geloofwaardige spin die gegeven wordt om zoveel als mogelijk politiek te willen deugen imo.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193398864
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:50 schreef SnertMetChoco het volgende: Misschien dacht die persoon dat het een vreedzaam protest was lijkt me het meest aannemelijk.
Hoe dan? :') De plunderingen zijn wereldnieuws en je ziet overal ravages.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 31 mei 2020 @ 12:00:01 #5
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_193398875
maar ik denk niet dat het zo ver gaat komen om het leger in te gaan zetten , dan zullen er veel grotere problemen komen de mensan daar zien dat als "fout "en zullen zicht gaan verdedigen zo als het recht ook in de grondwet staat beschreven dat de burger zich mag beschermen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  FOK!fotograaf zondag 31 mei 2020 @ 12:00:32 #6
842 Zorro
Z
pi_193398888
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:59 schreef Alaianaya het volgende:

[..]

Zegt de persoon die wilt dat protestanten worden neergeschoten.
Protestanten, christelijken, moslims. Dat zien ze aan de buitenkant niet he.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 31 mei 2020 @ 12:01:32 #7
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_193398911
https://www.facebook.com/(...)278284168217/?type=3

Iemand deelde dit, police officers taking a knee with protesters.. misschien niet het meest toepasselijk hè, protesteren ze nou voor of tegen die agent die met zijn knie op George Floyd zat?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2020 @ 12:01:34 #8
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193398913
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:59 schreef dellipder het volgende:

[..]

OK. Ik heb het blijkbaar niet goed gelezen. Het is echter niet goed denkbaar als je in beschouwing neemt dat enkele liberals de borgtocht van rioters betaald hebben, zoals Chrissy Jiegen en stafleden van de campagne van Joe Biden. Hierbij moet aangenomen worden dat Joe Biden de borgtocht betaald van witte nationalisten. Het lukt me niet eens om te beginnen aan nemen.
Dat is natuurlijk alleen zo als álle relschoppers extreemrechts tuig zijn, wat dan weer niet zo realistisch is. Het zal er ongetwijfeld ergens tussenin liggen: mensen die protesteren omdat ze het constante politiegeweld zat zijn en die dat op normale wijze doen (dus protesteren, niet slopen), white supremacist racistisch tuig, Antifa-tuig, drugskartels die op deze wijze de politie lekker bezig kunnen houden, en daar dan allemaal een grote mix van.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 31 mei 2020 @ 12:01:36 #9
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193398914
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:00 schreef Zorro het volgende:

[..]

Protestanten, christelijken, moslims. Dat zien ze aan de buitenkant niet he.
zwart en wit wel
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 31 mei 2020 @ 12:02:38 #10
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193398929
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:00 schreef RAVW het volgende:
maar ik denk niet dat het zo ver gaat komen om het leger in te gaan zetten , dan zullen er veel grotere problemen komen de mensan daar zien dat als "fout "en zullen zicht gaan verdedigen zo als het recht ook in de grondwet staat beschreven dat de burger zich mag beschermen
Het is een probleem van stadsbesturen en als die het niet aankunnen moeten ze een beroep doen op de gouverneurs. Helaas is Tim Walz een zacht gekookte ei slapjanus. Hij en Jacob Frey hebben gemeenschappen, maar ook de politie lafhartig in de steek gelaten. Daar is echt geen excuus voor.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193398932
#IkBenVeilig
  zondag 31 mei 2020 @ 12:04:18 #12
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193398950
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk alleen zo als álle relschoppers extreemrechts tuig zijn, wat dan weer niet zo realistisch is. Het zal er ongetwijfeld ergens tussenin liggen: mensen die protesteren omdat ze het constante politiegeweld zat zijn en die dat op normale wijze doen (dus protesteren, niet slopen), white supremacist racistisch tuig, Antifa-tuig, drugskartels die op deze wijze de politie lekker bezig kunnen houden, en daar dan allemaal een grote mix van.
Met deze inbreng laat je achterwege dat Tim Walz vertelde dat white supremacists VERANTWOORDELIJK waren voor de rellen. Het zijn niet mijn woorden, hè?

Ook zou het apart zijn en in goed om i de herinnering te bewaren dat Joe Biden potentieel verbonden kan worden de borgtocht van witte nationalisten te betalen. Dit is alleraardigst voor zijn campagne.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 31 mei 2020 @ 12:04:23 #13
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193398951
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:58 schreef Alaianaya het volgende:

[..]

Alsof heel FOK! niet staat te juichen als de VS het hele Midden-Oosten kapot bombardeert. Dan zijn die onschuldige doden opeens “collateral damage”.
Daar is/was het mede dankzij het westen oorlog.
Ik ben inmiddels overleden
pi_193398963
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:03 schreef Alaianaya het volgende:

[..]


[..]

Ja precies je faalt erg hard. Gelukkig geef je dat toe maar excuses mogen er best van af als je iemand zulke woorden in de mond legt hoor. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 31 mei 2020 @ 12:05:28 #15
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193398967
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:00 schreef RAVW het volgende:
maar ik denk niet dat het zo ver gaat komen om het leger in te gaan zetten , dan zullen er veel grotere problemen komen de mensan daar zien dat als "fout "en zullen zicht gaan verdedigen zo als het recht ook in de grondwet staat beschreven dat de burger zich mag beschermen
Welja, in feite is de National Guard ook een leger.

Maarja ook LA 1992 werd door die mannen opgelost.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  zondag 31 mei 2020 @ 12:06:04 #16
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_193398979
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk alleen zo als álle relschoppers extreemrechts tuig zijn, wat dan weer niet zo realistisch is. Het zal er ongetwijfeld ergens tussenin liggen: mensen die protesteren omdat ze het constante politiegeweld zat zijn en die dat op normale wijze doen (dus protesteren, niet slopen), white supremacist racistisch tuig, Antifa-tuig, drugskartels die op deze wijze de politie lekker bezig kunnen houden, en daar dan allemaal een grote mix van.
ik dnek juist dat er maar weinig extreme lui tussen zitten , het porbleem ligt denk ik veel dieper , ook nu met die lockdowns en veel mensen zijn hun werk kwijt , dus die zijn op dit moment al "boos" en zulen bij dit soort dingen sneller ontbranden als het egwoon goed was geweest in hun prive ..

Denk niet dat dit alleen om de dood gaat van die zwarte man , want vele rednecks zullen echt niets geven om een dode zwarte man meer of minder .. maar die zie nu wel veel bij deze opstand er wel tussen lopen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2020 @ 12:06:18 #17
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193398983
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:04 schreef dellipder het volgende:

[..]

Met deze inbreng laat je achterwege dat Tim Walz vertelde dat white supremacists VERANTWOORDELIJK waren voor de rellen. Het zijn niet mijn woorden, hè?
Grotendeels (samen met drugskartels), niet 'alleen maar'.
https://www.washingtonpos(...)a91917d8d_story.html

Waar overigens ook staat dat het gros van de gearresteerden uit de staat zelf kwam.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193398998
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:06 schreef RAVW het volgende:

[..]

ik dnek juist dat er maar weinig extreme lui tussen zitten , het porbleem ligt denk ik veel dieper , ook nu met die lockdowns en veel mensen zijn hun werk kwijt , dus die zijn op dit moment al "boos" en zulen bij dit soort dingen sneller ontbranden als het egwoon goed was geweest in hun prive ..

Denk niet dat dit alleen om de dood gaat van die zwarte man , want vele rednecks zullen echt niets geven om een dode zwarte man meer of minder .. maar die zie nu wel veel bij deze opstand er wel tussen lopen
Wtf doe even normaal joh met je generaliserende gelul.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 31 mei 2020 @ 12:07:40 #19
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193399004
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:06 schreef RAVW het volgende:

[..]

ik dnek juist dat er maar weinig extreme lui tussen zitten , het porbleem ligt denk ik veel dieper , ook nu met die lockdowns en veel mensen zijn hun werk kwijt , dus die zijn op dit moment al "boos" en zulen bij dit soort dingen sneller ontbranden als het egwoon goed was geweest in hun prive ..

Denk niet dat dit alleen om de dood gaat van die zwarte man , want vele rednecks zullen echt niets geven om een dode zwarte man meer of minder .. maar die zie nu wel veel bij deze opstand er wel tussen lopen
Veel Extreem-Rechts in Amerika wilt ook een race war, misschien is dit de manier.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193399011
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:07 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Veel Extreem-Rechts in Amerika wilt ook een race war, misschien is dit de manier.
:')
pi_193399019
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:06 schreef RAVW het volgende:

[..]

ik dnek juist dat er maar weinig extreme lui tussen zitten , het porbleem ligt denk ik veel dieper , ook nu met die lockdowns en veel mensen zijn hun werk kwijt , dus die zijn op dit moment al "boos" en zulen bij dit soort dingen sneller ontbranden als het egwoon goed was geweest in hun prive ..

Denk niet dat dit alleen om de dood gaat van die zwarte man , want vele rednecks zullen echt niets geven om een dode zwarte man meer of minder .. maar die zie nu wel veel bij deze opstand er wel tussen lopen
Wtf.
  zondag 31 mei 2020 @ 12:08:56 #22
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_193399021
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:05 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Welja, in feite is de National Guard ook een leger.

Maarja ook LA 1992 werd door die mannen opgelost.
1992 is een hele andere tijd , mensen hebebn nu ebschikking tot het internet en andere dingen om zich veel sneller te kunnen bewegen en zich van de tegenstander te ontdoen

en ook mensne die dus normaal gesproken niets mee krijgen , zo als in 1992 zullen nu dus nu ook de belden zien dat de National Guard op mensne lopen te slaan en te schieten , dus zal voor een gemiddelde redneck toch wel een reden zijn om de wapens op te pakken om hun grond en stad te beschermen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_193399022
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Grotendeels (samen met drugskartels), niet 'alleen maar'.
https://www.washingtonpos(...)a91917d8d_story.html

Waar overigens ook staat dat het gros van de gearresteerden uit de staat zelf kwam.
Dat kan toch niet er beweerde hier iemand dat de hoofdagent wat anders gezegd had en dat mochten we als kritische burgers die niet met het narratief van de trumpisten meegaan niet in twijfel trekken. _O- :+
  zondag 31 mei 2020 @ 12:09:57 #24
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193399032
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Grotendeels (samen met drugskartels), niet 'alleen maar'.
https://www.washingtonpos(...)a91917d8d_story.html

Waar overigens ook staat dat het gros van de gearresteerden uit de staat zelf kwam.
Verantwoordelijk zoals ik stelde ook volgens de veiligheidsadviseur van Minnesota.

bennyjohnson twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 18:20:45 Minnesota public safety commissioner is blaming these riots on “White supremacists”

https://t.co/zTTB9ln3DJ reageer retweet
Dit is overigens volkomen tegenstrijdig aan de bevindingen van de Departement of Justice.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 31 mei 2020 @ 12:10:03 #25
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193399034
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  zondag 31 mei 2020 @ 12:11:05 #27
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193399046
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:08 schreef RAVW het volgende:

[..]

1992 is een hele andere tijd , mensen hebebn nu ebschikking tot het internet en andere dingen om zich veel sneller te kunnen bewegen en zich van de tegenstander te ontdoen

en ook mensne die dus normaal gesproken niets mee krijgen , zo als in 1992 zullen nu dus nu ook de belden zien dat de National Guard op mensne lopen te slaan en te schieten , dus zal voor een gemiddelde redneck toch wel een reden zijn om de wapens op te pakken om hun grond en stad te beschermen
Als de National Guard op White Liberals of minderheden schiet zal het de redneck weinig interesseren.

Extreem-Rechts (Alt-Right) is in Amerika ook Pro-Politie.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  zondag 31 mei 2020 @ 12:11:07 #28
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_193399047
Dit is toch gewoon te vergelijken met de rellen in de voorsteden van Parijs en Londen. Waarin vredig protesteren binnen een halve dag escaleren naar ordinair plunderen. En al die mensen weer laten zien dat ze niks kunnen bereiken in het leven omdat ze een groot mentaliteitsprobleem hebben.

Allemaal van dat minderheden volk dat geen normale volzin kan spreken zonder bro, nigger te bezigen. Hier en daar wat verdwaalde linkse hippies. Het is altijd weer hetzelfde liedje. Kansloos volk.
pi_193399048
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hoe dan? :') De plunderingen zijn wereldnieuws en je ziet overal ravages.
Nou ja, het is gissen natuurlijk en hoe dan ook niet verstandig. Er zijn ook vreedzame protesten, dus het kan zijn dat die persoon dacht dat dat daar de situatie zou zijn. Lijkt me aannemelijker dan iemand denkt van "joh, laat ik ff lekker rellen met mn koter", hoewel er een hoop gestoorde mensen zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door SnertMetChoco op 31-05-2020 12:16:37 ]
  zondag 31 mei 2020 @ 12:11:37 #30
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193399054
Waar is Dr. Fauci?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 31 mei 2020 @ 12:13:29 #31
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_193399076
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:07 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Veel Extreem-Rechts in Amerika wilt ook een race war, misschien is dit de manier.
ik hoop het niet laat dit dan zien in de verkiezingen
ik heb het zelf helemaal niet zo op die extreme lui , met gewelt lost je niets op maar het is soms wel nodig want vele mensen zullen dan pas gaan beseffen dat het echt serious is

Ik weet uit ervaring dat met alleen praten het vaak te makelijk weg gezet word "de bekende lastpakken of klagers"

mensen besluiten niet na 1 klein dingetje om de hele stad waar ze zelf hard aan gewerkt te heben kort en klein te slaan , dit zit veel dieper .

ik keur het geweld totaal niet goed maar vidn het wel begrijpelijk
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  zondag 31 mei 2020 @ 12:13:29 #32
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193399077
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:11 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is toch gewoon te vergelijken met de rellen in de voorsteden van Parijs en Londen. Waarin vredig protesteren binnen een halve dag escaleren naar ordinair plunderen. En al die mensen weer laten zien dat ze niks kunnen bereiken in het leven omdat ze een groot mentaliteitsprobleem hebben.

Allemaal van dat minderheden volk dat geen normale volzin kan spreken zonder bro, nigger te bezigen. Hier en daar wat verdwaalde linkse hippies. Het is altijd weer hetzelfde liedje. Kansloos volk.
Ik vind het ook wel wat (Zal ook wel wat met steden architectuur te maken hebben) dat het in Europa inderdaad vaak in voorsteden plaats vind, en in Amerika downtown. Daar waar de welgestelden vaak in de nette buitenwijken wonen.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193399082
stillgray twitterde op zondag 31-05-2020 om 09:26:06 A Fayetteville rioter set himself on fire with a molotov cocktail while performing arson. You love to see it. https://t.co/qZ9zpCwmDK reageer retweet
  zondag 31 mei 2020 @ 12:13:51 #34
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
  zondag 31 mei 2020 @ 12:15:03 #35
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193399092
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:13 schreef Aurelius het volgende:
stillgray twitterde op zondag 31-05-2020 om 09:26:06 A Fayetteville rioter set himself on fire with a molotov cocktail while performing arson. You love to see it. https://t.co/qZ9zpCwmDK reageer retweet
crypt0e twitterde op zondag 31-05-2020 om 09:26:37 @stillgray that fire is obviously racist reageer retweet
Hahaha
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  zondag 31 mei 2020 @ 12:17:57 #36
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193399118
NancyAFrench twitterde op zondag 31-05-2020 om 03:13:23 Nashville is being destroyed right now. Every brick I saw thrown without exception was thrown by white people. This man was yelling at these white people who’d just put horse excrement on a cop car and broke out their windows. He said, ‘they’ll blame us!’ #NashvilleProtest https://t.co/TWL5VFeWGq reageer retweet
voteforCamacho twitterde op zondag 31-05-2020 om 03:23:10 @NancyAFrench @toadmeister White Antifa kids have such certainty they know what is best for black folk. Well they usually have degrees from fancy colleges so I guess they must do. reageer retweet
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  zondag 31 mei 2020 @ 12:17:58 #37
117098 Hathor
Effe niet
pi_193399119
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:13 schreef Aurelius het volgende:
stillgray twitterde op zondag 31-05-2020 om 09:26:06 A Fayetteville rioter set himself on fire with a molotov cocktail while performing arson. You love to see it. https://t.co/qZ9zpCwmDK reageer retweet
Crispy.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 31 mei 2020 @ 12:18:26 #38
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_193399125
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:11 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Als de National Guard op White Liberals of minderheden schiet zal het de redneck weinig interesseren.

Extreem-Rechts (Alt-Right) is in Amerika ook Pro-Politie.
maar dat is altijd al geweest , om het even netjes te hoduen , de blanken mensen leven meer in het Ik , terwijl de groot gedeelte van de zwarte mensen vaak leven in het Wij , dus als er ind e zwarte gemeenschap wat gebeurd dan zullen ze alle opstaan

maar dat zal je niet gauw zien in de blanke gebieden , die kijken er naar en lopen door , want die willen geen problemen ..

de haat en afkeer naar andere rassen zit bij een donker iemand al vele malen dieper geworteld dan bij een blanke ...

hoe avak worden wij als blanken niet gediscrimineerd .. en wat doen we er an .. niets we lachen een beetje en denken ahc ze weten niet beter , doe het eens andersom dan is de wereld te klein
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_193399126
Weet niet of deze al voorbij is gekomen. ( en hoe plaats je een tweet? )

https://twitter.com/i/status/1267024772279533573

Amerika, het nieuwe 3de wereld land
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_193399146
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:18 schreef schommelstoel het volgende:
Weet niet of deze al voorbij is gekomen. ( en hoe plaats je een tweet? )

https://twitter.com/i/status/1267024772279533573

Amerika, het nieuwe 3de wereld land
Zijn geen echte kogels he. Een avondklok is er niet voor niets om orde te herstellen. Dan moet je niet met je telefoontje gaan staan filmen voor views en likes op instagram.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 31 mei 2020 @ 12:21:16 #41
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193399147
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:18 schreef schommelstoel het volgende:
Weet niet of deze al voorbij is gekomen. ( en hoe plaats je een tweet? )

https://twitter.com/i/status/1267024772279533573

Amerika, het nieuwe 3de wereld land
Staat boven het witte vlak een blauw twitter vinkje
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193399157
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:18 schreef RAVW het volgende:

[..]

maar dat is altijd al geweest , om het even netjes te hoduen , de blanken mensen leven meer in het Ik , terwijl de groot gedeelte van de zwarte mensen vaak leven in het Wij , dus als er ind e zwarte gemeenschap wat gebeurd dan zullen ze alle opstaan

maar dat zal je niet gauw zien in de blanke gebieden , die kijken er naar en lopen door , want die willen geen problemen ..

de haat en afkeer naar andere rassen zit bij een donker iemand al vele malen dieper geworteld dan bij een blanke ...

hoe avak worden wij als blanken niet gediscrimineerd .. en wat doen we er an .. niets we lachen een beetje en denken ahc ze weten niet beter , doe het eens andersom dan is de wereld te klein
Ken jij wel de geschiedenis?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2020 @ 12:22:16 #43
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193399158
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:21 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Zijn geen echte kogels he. Een avondklok is er niet voor niets om orde te herstellen. Dan moet je niet met je telefoontje gaan staan filmen voor views en likes op instagram.
Ah, je mag niet vanuit je huis gaan filmen nee? Er zijn wel meer landen waar men dat niet zo waardeert :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193399164
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:21 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Zijn geen echte kogels he. Een avondklok is er niet voor niets om orde te herstellen. Dan moet je niet met je telefoontje gaan staan filmen voor views en likes op instagram.
Tja, aan de andere kant, ze staan op eigen terrein lijkt mij.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 31 mei 2020 @ 12:22:54 #45
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193399165
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:18 schreef RAVW het volgende:

[..]

maar dat is altijd al geweest , om het even netjes te hoduen , de blanken mensen leven meer in het Ik , terwijl de groot gedeelte van de zwarte mensen vaak leven in het Wij , dus als er ind e zwarte gemeenschap wat gebeurd dan zullen ze alle opstaan

maar dat zal je niet gauw zien in de blanke gebieden , die kijken er naar en lopen door , want die willen geen problemen ..

de haat en afkeer naar andere rassen zit bij een donker iemand al vele malen dieper geworteld dan bij een blanke ...

hoe avak worden wij als blanken niet gediscrimineerd .. en wat doen we er an .. niets we lachen een beetje en denken ahc ze weten niet beter , doe het eens andersom dan is de wereld te klein
Blanken hebben daarentegen ontiegelijk veel subculturen die wel leven in het wij.

Zoals voetbalhooligans, motorclubs, Woonwagenbewoners.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193399167
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ah, je mag niet vanuit je huis gaan filmen nee? Er zijn wel meer landen waar men dat niet zo waardeert :)
Je mag filmen vanuit je raam. Niet op straat.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 31 mei 2020 @ 12:23:09 #47
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193399168
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hoe dan? :') De plunderingen zijn wereldnieuws en je ziet overal ravages.
Ja, dat hé.

Kleine meisje, netjes in antifa zwart gekleed, heeft geen internet, heeft geen TV. Ze dacht dat het een vredig protest was.

:')

Hoe laag kun je gaan als ouder.
&lt;signature here&gt;.
pi_193399170
Je mag blijkbaar niet zeggen dat niet alle agenten slecht zijn. Je mag niet zeggen dat alle levens er toe doen. En kijk die Sultana van een Simons en Airfryer eens genieten zeg. die zijn in hun element.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 31 mei 2020 @ 12:24:19 #49
8369 speknek
Another day another slay
pi_193399179
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:09 schreef dellipder het volgende:

[..]

Verantwoordelijk zoals ik stelde ook volgens de veiligheidsadviseur van Minnesota.

bennyjohnson twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 18:20:45 Minnesota public safety commissioner is blaming these riots on “White supremacists”

https://t.co/zTTB9ln3DJ reageer retweet
Dit is overigens volkomen tegenstrijdig aan de bevindingen van de Departement of Justice.
Heb je de video gekeken? Daar wordt dat niet gezegd.

En niemand gelooft Barr nog.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193399186
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hoe dan? :') De plunderingen zijn wereldnieuws en je ziet overal ravages.
CNN die melde dat het allemaal vreedzaam ging.

Op twitter is nu ook beeld dat ze juist het CNN gebouw aanvallen...
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 31 mei 2020 @ 12:26:01 #51
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193399202
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je mag blijkbaar niet zeggen dat niet alle agenten slecht zijn. Je mag niet zeggen dat alle levens er toe doen. En kijk die Sultana van een Simons en Airfryer eens genieten zeg. die zijn in hun element.
Ik begin mij al te ergeren aan al die ACAB (All Cops Are Bastards) op de instagram en snapchats van Nederlandse Blanke mensen in mijn omgeving,

Dan vraag ik van: Is de Politie hier dan ook zo racistisch?
"Nee dat niet maarja"
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  zondag 31 mei 2020 @ 12:26:04 #52
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193399203
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ah, je mag niet vanuit je huis gaan filmen nee? Er zijn wel meer landen waar men dat niet zo waardeert :)
Oei, toen ik dit gisteren suggereerde kreeg ik de wind van voren hier. :X
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_193399213
Beelden van CNN gebouw wat word aangevallen.
https://twitter.com/bennyjohnson/status/1266512404235661312?s=20

Op andere beelden gooien ze stenen en breken ze het logo en glas.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_193399222
Murica is ook gewoon een achterlijk land, ontstijgt niveau 3e wereld niet in ieder geval.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 31 mei 2020 @ 12:28:01 #55
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_193399227
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:26 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Dan vraag ik van: Is de Politie hier dan ook zo racistisch?
"Nee dat niet maarja"
iets over etnisch profileren en de nederlandse politie
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  zondag 31 mei 2020 @ 12:29:15 #56
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193399239
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:26 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Ik begin mij al te ergeren aan al die ACAB (All Cops Are Bastards) op de instagram en snapchats van Nederlandse Blanke mensen in mijn omgeving,

Dan vraag ik van: Is de Politie hier dan ook zo racistisch?
"Nee dat niet maarja"
Met ACAB ben je ook net zo achterlijk bezig als de looters.
Met etnisch profilerende agenten hebben we ook hier gewoon een probleem
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_193399240
Wel lekker goedkoop LV tasjes scooren nu via E-bay ^O^ B-) *)
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zondag 31 mei 2020 @ 12:32:19 #58
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193399282
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ah, je mag niet vanuit je huis gaan filmen nee? Er zijn wel meer landen waar men dat niet zo waardeert :)
Dat mag, maar voor je huis gaan filmen, niet.
&lt;signature here&gt;.
pi_193399290
Minneapolis police march on a parking lot where VICE reporter
@MichaelAdams317
is sheltering. He is wears a press badge.

“I’m Press! Press! Press!”

Cop shouts “I DON’T CARE” and throws him to the ground. Another cop pepper sprays him directly in the face.

https://twitter.com/chadloder/status/1267005812444037122
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 31 mei 2020 @ 12:32:56 #60
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193399292
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Met ACAB ben je ook net zo achterlijk bezig als de looters.
Met etnisch profilerende agenten hebben we ook hier gewoon een probleem
Dat probleem is reuze overschat.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  zondag 31 mei 2020 @ 12:33:58 #61
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_193399310
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:28 schreef RAVW het volgende:
ets over etnisch profileren
Niets mis mee. Dat lijkt me juist erg effectief.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_193399326
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:29 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Wel lekker goedkoop LV tasjes scooren nu via E-bay ^O^ B-) *)
Louis Vuitton was in Portland Oregon leeggehaald.

of een 70 inch flatscreen. alhoewel ik mij afvraag of die nog heel is als die persoon ermee thuis is.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 31 mei 2020 @ 12:35:24 #63
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193399327
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:24 schreef speknek het volgende:

[..]

Heb je de video gekeken? Daar wordt dat niet gezegd.

En niemand gelooft Barr nog.
De video is juist om mijn punt te staven.
En het lijkt me beter om je uit te drukken als individu. Je komt op deze manier voor mij nogal megalomaan over door net te doen alsof je gemachtigd bent te praten voor anderen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193399358
Wat ik nooit begrijp: waarom laten die arrestanten het toch altijd zo ver komen. Amerika, Nederland, whatever, als een politieagent je wat vraagt, doe je dat toch gewoon. Hoe beter je luistert, hoe eerder hij oprot. Het is echt niet zo dat hij op je knieën komt zitten om slechts je rijbewijs in te zien. Een agent mag en kan eenmaal meer - binnen proporties uiteraard, waar het misging in die bananenrepubliek - dan jij, deal with it.

Neemt niet weg dat de agenten in dit geval aan de hoogste boom moeten. Zwart, wit, kan mij de kleur schelen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2020 12:38:49 ]
pi_193399360
quote:
Two members of a Reuters TV crew were hit by rubber bullets and injured in Minneapolis on Saturday night when police moved into an area occupied by about 500 protesters in the southwest of the city shortly after the 8 p.m. curfew.
https://www.reuters.com/a(...)esters-idUSKBN237050
quote:
There have been a number of new accounts of journalists in Minneapolis getting injured and attacked by police after trying to get out of the way, attempting to follow their order and making clear that they are reporters.

Ryan Faircloth, a reporter for the Star Tribune, said officers blew out his car window with some kind of rubber bullet, writing, “The glass shattered into my face and body. I’m bleeding from the side of my face and down my left arm.” He said he was trying to get out of the area when officers fired on his car, causing glass to explode and his vehicle to fill with smoke.

Michael Anthony Adams, a reporter with Vice in Minneapolis, tweeted a video that captured him repeatedly shouting that he was press and showing his press ID, at which point an officer forced him on the ground and another one pepper-sprayed him in the face:
https://www.theguardian.c(...)485f8f084df971c8cda4
quote:
Minneapolis: journalists teargassed while covering George Floyd protests

Teargas fired ‘at point-blank range’ at group that identified themselves as journalists as police worked to impose curfew
https://www.theguardian.c(...)rgassed-george-floyd

quote:
Tim Arvier, a US correspondent for Nine News Australia, reporting on the ground in Minneapolis, tweeted that he was "detained and searched" by police. Officers allegedly handcuffed his cameraman and security, but have since let them go:
quote:
One among the many disturbing features of the unrest of recent days has been attacks on journalists covering the protests and riots. The latest to surface is from Oakland, California, where reporter and photographer Sarah Belle Lin was shot with a paintball round as she was filming protesters running from police.
SarahBelleLin twitterde op zondag 31-05-2020 om 09:35:59 Ill post the video below again for you to watch for the exact moment I was shot. https://t.co/7MZUTQdnyN reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 31 mei 2020 @ 12:38:20 #66
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193399367
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:33 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Niets mis mee. Dat lijkt me juist erg effectief.
Niets mis mee... behalve dat er zoiets stoms als een grondwet bestaat. Etnisch profileren druist in tegen het eerste artikel van die grondwet.

Niks mis mee zegt 'ie dan.
Huilen dan.
  zondag 31 mei 2020 @ 12:41:04 #67
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193399397
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Niets mis mee... behalve dat er zoiets stoms als een grondwet bestaat. Etnisch profileren druist in tegen het eerste artikel van die grondwet.

Niks mis mee zegt 'ie dan.
Ik vind het prima dat agenten hun eigen ervaring gebruiken, als ze bepalen of een bepaalde hoek wel of niet de moeite waard is om naar te kijken.

Gasten zoals jij geven criminelen met een donkere huidskleur een vrijbriefje.

Maar er geld natuurlijk ook dat als ze er structureel naast zitten, er wat anders aan de hand is.
&lt;signature here&gt;.
pi_193399411
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:22 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Tja, aan de andere kant, ze staan op eigen terrein lijkt mij.
Ja maar nog wel buiten op straat wat dus een potentieel gevaar vormt voor de agenten. Je moet het vanuit hun perspectief bekijken op dit moment worden ze van alle kanten aangevallen. Dus als ze vragen blijf binnen doe je er verstandig aan te luisteren anders krijg je een rubbere kogel.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193399422
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:35 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Louis Vuitton was in Portland Oregon leeggehaald.

of een 70 inch flatscreen. alhoewel ik mij afvraag of die nog heel is als die persoon ermee thuis is.
Ja klopt.

Lekker ook voor die franchiser... de verzekering keert nooit uit bij plunderingen zie de kleine lettertjes van je polisvoorwaarden...

Die kan wel eens failliet gaan hierdoor..
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zondag 31 mei 2020 @ 12:44:59 #70
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193399441
quote:
13s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:41 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik vind het prima dat agenten hun eigen ervaring gebruiken, als ze bepalen of een bepaalde hoek wel of niet de moeite waard is om naar te kijken.
Wat jij prima vindt is niet zo relevant. Artikel 1 van de grondwet is daar heel duidelijk over.

De schadelijkheid van etnisch profileren is dan ook keer op keer aangetoond in onderzoeken. Rechters hebben zich erover uitgesproken. Deze discussie voeren is compleet zinloos: die discussie is reeds gevoerd en de conclusies zijn helder.
quote:
Gasten zoals jij geven criminelen met een donkere huidskleur een vrijbriefje.

Leg dat eens uit.
Huilen dan.
  zondag 31 mei 2020 @ 12:45:55 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193399453
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:32 schreef schommelstoel het volgende:
Minneapolis police march on a parking lot where VICE reporter
@:MichaelAdams317
is sheltering. He is wears a press badge.

“I’m Press! Press! Press!”

Cop shouts “I DON’T CARE” and throws him to the ground. Another cop pepper sprays him directly in the face.

https://twitter.com/chadloder/status/1267005812444037122
Bizar, hij ligt op de grond en dan nog even pepper spray in z'n gezicht spuiten.

Dat heeft geen ander doel dan treiteren, grenzend aan mishandelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193399472
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bizar, hij ligt op de grond en dan nog even pepper spray in z'n gezicht spuiten.

Dat heeft geen ander doel dan treiteren, grenzend aan mishandelen.
Niet grenzend aan. Dat is mishandelen.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 12:49:53 #73
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193399496
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:32 schreef schommelstoel het volgende:
Minneapolis police march on a parking lot where VICE reporter
@:MichaelAdams317
is sheltering. He is wears a press badge.

“I’m Press! Press! Press!”

Cop shouts “I DON’T CARE” and throws him to the ground. Another cop pepper sprays him directly in the face.

https://twitter.com/chadloder/status/1267005812444037122
En terecht. Ze ontruimen de hele boel daar. Ook hij moet weg. Hij is meerdere malen gevraagd te vertrekken. Je kan dan wel dom met je perskaartje gaan zwaaien maar je moet gewoon luisteren naar de bevelen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 31 mei 2020 @ 12:50:01 #74
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193399501
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bizar, hij ligt op de grond en dan nog even pepper spray in z'n gezicht spuiten.

Dat heeft geen ander doel dan treiteren, grenzend aan mishandelen.
En dan heb je in dit topic nog een aantal figuren rondlopen die met droge ogen durven te beweren dat als de politie jou mishandelt je dat ongetwijfeld over jezelf hebt afgeroepen.
Huilen dan.
  zondag 31 mei 2020 @ 12:50:20 #75
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193399507
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:49 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

En terecht. Ze ontruimen de hele boel daar. Ook hij moet weg. Hij is meerdere malen gevraagd te vertrekken.
Ik bedoel maar.
Huilen dan.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 12:51:01 #76
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193399516
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik bedoel maar.
Waarom zouden de bevelen niet voor hem gelden?
Hij moet maar vertrekken en een stuk verderop filmen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 31 mei 2020 @ 12:51:48 #77
217702 Lonaa
Honger!
pi_193399527
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En dan heb je in dit topic nog een aantal figuren rondlopen die met droge ogen durven te beweren dat als de politie jou mishandelt je dat ongetwijfeld over jezelf hebt afgeroepen.
Deze oude man met stok had het ook verdiend, je weet.
chadloder twitterde op zondag 31-05-2020 om 11:59:44 Salt Lake City: Police violently shove an elderly man with a cane to the ground, for the crime of standing and watching.

He couldn't hear their commands. https://t.co/a4MjujSKNA reageer retweet
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193399540
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:51 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Waarom zouden de bevelen niet voor hem gelden?
Hij moet maar vertrekken en een stuk verderop filmen.
De klacht is niet dat de politie een arrestatie verricht of iemand verplaatst, maar dat de persoon overmeesterd is (wat al misschien niet nodig was) en zonder reden met pepperspray bespoten wordt.
pi_193399545
De Amerikaanse politie is voor het overgrote deel natuurlijk ook totaal incompetent.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 31 mei 2020 @ 12:53:04 #80
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_193399547
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:21 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Zijn geen echte kogels he. Een avondklok is er niet voor niets om orde te herstellen. Dan moet je niet met je telefoontje gaan staan filmen voor views en likes op instagram.
Land of the free. ^O^
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 31 mei 2020 @ 12:53:37 #81
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_193399555
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 31 mei 2020 @ 12:55:03 #82
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193399576
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:51 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Waarom zouden de bevelen niet voor hem gelden?
Hij moet maar vertrekken en een stuk verderop filmen.
Welk doel dient het sprayen van die man?

Last time I checked was het niet aan de politie om te straffen.
Huilen dan.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 12:55:13 #83
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193399578
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:52 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

De klacht is niet dat de politie een arrestatie verricht of iemand verplaatst, maar dat de persoon overmeesterd is (wat al misschien niet nodig was) en zonder reden met pepperspray bespoten wordt.
Hij loopt te schreeuwen en te zwaaien met zn perskaart. Hij moet gewoon rustig blijven wachten. Dan was er niets aan de hand geweest. Ze hebbenw el wat beters te doen daar.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193399581
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 09:12 schreef crystal_meth het volgende:
In Hong Kong is de politie minder agressief.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_193399588
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:29 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Wel lekker goedkoop LV tasjes scooren nu via E-bay ^O^ B-) *)
En iPhones en sneakers
pi_193399591
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Welk doel dient het sprayen van die man?

Last time I checked was het niet aan de politie om te straffen.
Nikonlover krijgt gewoon een hard plassertje van politiegeweld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 31 mei 2020 @ 12:56:30 #87
217702 Lonaa
Honger!
pi_193399594
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:55 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Hij loopt te schreeuwen en te zwaaien met zn perskaart. Hij moet gewoon rustig blijven wachten. Dan was er niets aan de hand geweest. Ze hebbenw el wat beters te doen daar.
Zoals die CNN-reporter 2 dagen geleden?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193399595
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:55 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Hij loopt te schreeuwen en te zwaaien met zn perskaart. Hij moet gewoon rustig blijven wachten.
Ja en de politie moet niet zonder reden iemand die al overmeesterd is met pepperspray volspuiten.
  zondag 31 mei 2020 @ 12:56:53 #89
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193399606
quote:
15s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Deze oude man met stok had het ook verdiend, je weet.
chadloder twitterde op zondag 31-05-2020 om 11:59:44 Salt Lake City: Police violently shove an elderly man with a cane to the ground, for the crime of standing and watching.

He couldn't hear their commands. https://t.co/a4MjujSKNA reageer retweet
Exemplarisch voor de compleet verziekte politiecultuur.
Huilen dan.
  zondag 31 mei 2020 @ 12:57:00 #90
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193399609
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik bedoel maar.
_O-
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 12:57:22 #91
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193399615
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zoals die CNN-reporter 2 dagen geleden?
Dat team was gewoon weer vrijgelaten.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 12:57:34 #92
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193399616
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:56 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja en de politie moet niet zonder reden iemand die al overmeesterd is met pepperspray volspuiten.
Hij werkt niet mee.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 31 mei 2020 @ 12:57:35 #93
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_193399618
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:51 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Waarom zouden de bevelen niet voor hem gelden?
Hij moet maar vertrekken en een stuk verderop filmen.
Was jij ook niet een tijd lang zo'n fotograaf die constant naar de 112 meldingen ging? Dan moet je toch wel enig begrip voor die journalist moeten hebben?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 31 mei 2020 @ 12:58:48 #94
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193399637
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat jij prima vindt is niet zo relevant. Artikel 1 van de grondwet is daar heel duidelijk over.
Ik neem aan dat je het over de NL GW hebt?

Gewoon complete onzin.

Valt prima binnen het mandaat van de politie om naar hun eigen discretie te onderzoeken.

Maar jokers zoals jij maken ervan:

De politie houd me aan, ik heb een andere huidskleur dan blank -> RAZZZIZME.

quote:
De schadelijkheid van etnisch profileren is dan ook keer op keer aangetoond in onderzoeken. Rechters hebben zich erover uitgesproken. Deze discussie voeren is compleet zinloos: die discussie is reeds gevoerd en de conclusies zijn helder.
Leuke drogreden call to authority. Jammer voor je.

quote:
Leg dat eens uit.
Ik ga niet proberen jou uit te leggen dat wat jij gewoon niet wil weten.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 31 mei 2020 @ 12:58:51 #95
22565 asco
Los in deze tent
pi_193399638
Wat een achterlijk uitschot.
Ik zie vooral weer veel extreem links krapuul. :r :r

Hier hou ik het maar bij want mijn echte mening mag ik hier verder niet posten.
  zondag 31 mei 2020 @ 12:58:52 #96
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_193399639
quote:
15s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Deze oude man met stok had het ook verdiend, je weet.
chadloder twitterde op zondag 31-05-2020 om 11:59:44 Salt Lake City: Police violently shove an elderly man with a cane to the ground, for the crime of standing and watching.

He couldn't hear their commands. https://t.co/a4MjujSKNA reageer retweet
Ik snap echt niet dat je in zo'n situatie als oudere daar blijft staan om te kijken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 31 mei 2020 @ 12:59:10 #97
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193399641
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:57 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat team was gewoon weer vrijgelaten.
In welke wereld is dit een argument dan?
Huilen dan.
pi_193399648
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nikonlover krijgt gewoon een hard plassertje van politiegeweld.
Zo lopen er wel meer rond in dit topic.
Etnisch profileren: TOP!
De overheid moet relschoppers maar doodschieten, dat zal ze leren!
Etc. etc.
  zondag 31 mei 2020 @ 12:59:39 #99
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_193399655
quote:
15s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Deze oude man met stok had het ook verdiend, je weet.
chadloder twitterde op zondag 31-05-2020 om 11:59:44 Salt Lake City: Police violently shove an elderly man with a cane to the ground, for the crime of standing and watching.

He couldn't hear their commands. https://t.co/a4MjujSKNA reageer retweet
Wie niet horen wil, moet voelen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 13:00:05 #100
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193399660
wierdduk twitterde op zondag 31-05-2020 om 12:52:23 Ik raad iedereen aan om nu The Plot Against America te kijken. Angstwekkend actueel. reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 31 mei 2020 @ 13:00:43 #101
217702 Lonaa
Honger!
pi_193399667
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:57 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat team was gewoon weer vrijgelaten.
Oh ja, dan is er niks aan de hand.

Ik vind dat dit soort antwoorden echt van domheid getuigen.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:00:52 #102
8369 speknek
Another day another slay
pi_193399671
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:35 schreef dellipder het volgende:
De video is juist om mijn punt te staven.
Niet echt. Hij zegt dat ze extreemrechtse platforms gevonden hebben waar opgeroepen werd mee te rellen. Dat lijkt me gewoon een feitelijke constatering. Niet dat ze de hoofdverantwoordelijke zijn.
quote:
En het lijkt me beter om je uit te drukken als individu. Je komt op deze manier voor mij nogal megalomaan over door net te doen alsof je gemachtigd bent te praten voor anderen.
Wij zullen het in overweging nemen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193399672
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:00 schreef Nikonlover het volgende:
wierdduk twitterde op zondag 31-05-2020 om 12:52:23 Ik raad iedereen aan om nu The Plot Against America te kijken. Angstwekkend actueel. reageer retweet
Heeft iemand Wierd al verteld dat dat fictie is?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 31 mei 2020 @ 13:02:21 #104
217702 Lonaa
Honger!
pi_193399687
quote:
11s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:58 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik snap echt niet dat je in zo'n situatie als oudere daar blijft staan om te kijken.
Hij had weg moeten rennen zeker? ;(

Ik weet ook niet wat die man daar doet, maar wat de reden ook is dat die man zich op dat moment daar bevind, daar hoeft zo'n actie toch niet uit te volgen? :{
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:02:42 #105
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193399694
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:57 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Hij werkt niet mee.
nee met een knie in je nek en handboeien om valt niet mee om op te staan
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 31 mei 2020 @ 13:03:13 #106
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193399700
quote:
13s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:58 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het over de NL GW hebt?

Gewoon complete onzin.

Valt prima binnen het mandaat van de politie om naar hun eigen discretie te onderzoeken.
Mits daar een legitieme basis aan ten grondslag ligt. "Intuïtie" gebaseerd op huidskleur is dat niet.
quote:
Maar jokers zoals jij maken ervan:

De politie houd me aan, ik heb een andere huidskleur dan blank -> RAZZZIZME.
Hoe volgt dat uit mijn uitspraken?
quote:
[..]

Leuke drogreden call to authority. Jammer voor je.
[..]

Ik ga niet proberen jou uit te leggen dat wat jij gewoon niet wil weten.
Over drogredeneneneneren gesproken.
Huilen dan.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:04:20 #107
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193399713
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Last time I checked was het niet aan de politie om te straffen.
Last time I checked moet je in geval noodsituaties luisteren naar de politie. En last time I checked, mogen hun dan gepast fysiek geweld gebruiken als jij niet luistert.

En wat dan precies gepast is, dat bepalen ze daar zelf, in de VS. Staat ons vrij om het daar mee eens te zijn of niet. Maar 1 ding is zeker: toetsenbord moralisten uit NL bepalen dat niet.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:05:33 #108
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_193399727
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:57 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Hij werkt niet mee.
Je bedoelt dat ie probeerde adem te halen toen ze zijn keel dichtknepen? Ja, dat valt idd onder resisting arrest in een bananen dictatuur als de VS.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 31 mei 2020 @ 13:05:43 #109
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_193399731
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hij had weg moeten rennen zeker? ;(

Ik weet ook niet wat die man daar doet, maar wat de reden ook is dat die man zich op dat moment daar bevind, daar hoeft zo'n actie toch niet uit te volgen? :{
Dat staat buiten kijf. Het is debiel dat er zo met hem omgegaan wordt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:06:33 #110
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193399741
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:04 schreef ExTec het volgende:

[..]

Last time I checked moet je in geval noodsituaties luisteren naar de politie. En last time I checked, mogen hun dan gepast fysiek geweld gebruiken als jij niet luistert.

En wat dat precies gepast is, dat bepalen ze daar zelf, in de VS. Staat ons vrij om het daar mee eens te zijn of niet. Maar 1 ding is zeker: toetsenbord moralisten uit NL bepalen dat niet.
Was hij niet aan het luisteren toen hij al op de grond lag dan?
Huilen dan.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:06:36 #111
8369 speknek
Another day another slay
pi_193399744
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:04 schreef ExTec het volgende:

[..]

Last time I checked moet je in geval noodsituaties luisteren naar de politie. En last time I checked, mogen hun dan gepast fysiek geweld gebruiken als jij niet luistert.

En wat dat precies gepast is, dat bepalen ze daar zelf, in de VS. Staat ons vrij om het daar mee eens te zijn of niet. Maar 1 ding is zeker: toetsenbord moralisten uit NL bepalen dat niet.
Volgens mij snap je de reden van de rellen niet zo.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:07:45 #112
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
  zondag 31 mei 2020 @ 13:08:01 #113
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193399758
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Was hij niet aan het luisteren toen hij al op de grond lag dan?
Waar heb je het nu ineens over?

Ik in ieder geval reageerde op die dodo die op zijn veranda stond te filmen en een rubberen kogel kreeg ;)
&lt;signature here&gt;.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:08:58 #114
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193399769
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:06 schreef speknek het volgende:

[..]

Volgens mij snap je de reden van de rellen niet zo.
Hebzucht. Relzucht. Een momentje significantie in een voor de rest zeer insignificant bestaan?

Heb ik het goed?
&lt;signature here&gt;.
pi_193399775
The police in Louisville, Kentucky, stealing water from protesters.
https://twitter.com/i/status/1267027958620979200

poh
https://twitter.com/Xytheria1/status/1267032983107563520
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_193399786
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:08 schreef ExTec het volgende:

[..]

Hebzucht. Relzucht. Een momentje significantie in een voor de rest zeer insignificant bestaan?

Heb ik het goed?
Antifia is ook aanwezig en die zetten aan tot rellen.

Er zijn video's te vinden waar een zwarte Amerikaanse man hen toe spreek weg te gaan en niet in hun buurt voor problemen te zorgen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 31 mei 2020 @ 13:11:22 #117
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193399792
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:00 schreef speknek het volgende:

[..]

Niet echt.
:') Ik weet wat je hiermee bedoeld. De enige groep die in deze persco wordt uitgelicht is de groep witte nationalisten. En rond de mark 1:25 heeft hij het over "created this" refererend aan de rellen uiteraard.
Wat jij aan het doen bent is haarkloverij, terwijl inmiddels CNN en MSDNC nieuwsitems over dit onderwerp hebben gemaakt. Dit is nu eenmaal de realiteit die hardnekkig en eigenwijs is.

quote:
Wij zullen het in overweging nemen.
Als het hier een dissociatieve identiteitsstoornis betreft, neem ik meteen mijn woorden terug.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 31 mei 2020 @ 13:12:20 #118
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193399805
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:10 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Antifia is ook aanwezig en die zetten aan tot rellen.

Er zijn video's te vinden waar een zwarte Amerikaanse man hen toe spreek weg te gaan en niet in hun buurt voor problemen te zorgen.
Ik denk dat de fijne geweldadige anti-fascisten hier inderdaad een zeer grote hand in hebben ja.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:12:36 #119
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193399809
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:08 schreef ExTec het volgende:

[..]

Waar heb je het nu ineens over?

Ik in ieder geval reageerde op die dodo die op zijn veranda stond te filmen en een rubberen kogel kreeg ;)
Dan heb jij niet opgelet, want over dat filmpje ging het helemaal niet.
Huilen dan.
pi_193399818
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:00 schreef speknek het volgende:

[..]

Niet echt. Hij zegt dat ze extreemrechtse platforms gevonden hebben waar opgeroepen werd mee te rellen. Dat lijkt me gewoon een feitelijke constatering. Niet dat ze de hoofdverantwoordelijke zijn.
[..]

Wij zullen het in overweging nemen.
En ik zie juist video's waar antifa de boosdoener is.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_193399819
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:10 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Antifia is ook aanwezig en die zetten aan tot rellen.

Er zijn video's te vinden waar een zwarte Amerikaanse man hen toe spreek weg te gaan en niet in hun buurt voor problemen te zorgen.
Er is volstrekt onbekend vooralsnog uit welke hoek die gekken komen. Mensen die zeggen antifa en mensen die zeggen white supremacists. Misschien wel beide of geen van beide.
pi_193399820
quote:
Anonymous
1.380.592 Tweets
Dit zielige hackersgroepje bestond ook nog. :')
  zondag 31 mei 2020 @ 13:15:10 #123
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193399830
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dan heb jij niet opgelet, want over dat filmpje ging het helemaal niet.
Wellicht. Het volgt zichzelf ook allemaal snel op, in dit draadje.

Maar in ieder geval is dan nu wel duidelijk in welke context ik mijn uitspraken doe :)
&lt;signature here&gt;.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:16:08 #124
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193399838
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:13 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Er is volstrekt onbekend vooralsnog uit welke hoek die gekken komen. Mensen die zeggen antifa en mensen die zeggen white supremacists. Misschien wel beide of geen van beide.
Misschien wel alleen de antifa's :W
&lt;signature here&gt;.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:16:23 #125
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193399840
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:08 schreef ExTec het volgende:

[..]

Hebzucht. Relzucht. Een momentje significantie in een voor de rest zeer insignificant bestaan?

Heb ik het goed?
Mensen die tevreden zijn gaan doorgaans niet rellen. Hoe komt het dat het nu zo'n chaos is dan?
Huilen dan.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:16:56 #126
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_193399842
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:10 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Antifia is ook aanwezig en die zetten aan tot rellen.

Er zijn video's te vinden waar een zwarte Amerikaanse man hen toe spreek weg te gaan en niet in hun buurt voor problemen te zorgen.
Politie infiltranten zijn dat.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_193399850
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:16 schreef ExTec het volgende:

[..]

Misschien wel alleen de antifa's :W
Misschien, inderdaad. Of misschien alleen white supremacists. Niemand die het weet.

oO<
  zondag 31 mei 2020 @ 13:17:57 #128
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193399857
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mensen die tevreden zijn gaan doorgaans niet rellen. Hoe komt het dat het nu zo'n chaos is dan?
Ik vind je domme geneuzel niet zo boeiend. Je mag je gemoraliseer op iemand anders richten.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:18:27 #129
8369 speknek
Another day another slay
pi_193399863
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:11 schreef dellipder het volgende:

[..]

:') Ik weet wat je hiermee bedoeld. De enige groep die in deze persco wordt uitgelicht is de groep witte nationalisten. En rond de mark 1:25 heeft hij het over "created this" refererend aan de rellen uiteraard.
Wat jij aan het doen bent is haarkloverij, terwijl inmiddels CNN en MSDNC nieuwsitems over dit onderwerp hebben gemaakt. Dit is nu eenmaal de realiteit die hardnekkig en eigenwijs is.
[..]

Als het hier een dissociatieve identiteitsstoornis betreft, neem ik meteen mijn woorden terug.
Nee dat is geen haarkloverij, jij bent aan het generaliseren vanuit een existentiekwantor, "Er zijn aanwijzingen dat extreemrechts zich ermee bemoeit |/= alle rellen komen door extreem rechts" dat wordt nergens door de veiligheidsdirector gezegd dus je narratief is bunk, dus als je zo makkelijk generaliseert dan kun je me ook wel in koninklijk meervoud aanspreken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193399868
Valt wel op dat op het moment Amerika in brand staat, wat best wereld nieuws is, dat Nederlandse nieuws sites en dergelijke het over hele andere ''leuke'' dingetjes hebben.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 31 mei 2020 @ 13:19:31 #131
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193399874
quote:
13s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:17 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik vind je domme geneuzel niet zo boeiend. Je mag je gemoraliseer op iemand anders richten.
Nou, vertel dan gewoon waarom het daar nu zo'n teringbende is?
Huilen dan.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:20:11 #132
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193399885
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:17 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Misschien, inderdaad. Of misschien alleen white supremacists. Niemand die het weet.

oO<
Ik heb er een heel aardig idee van. Aan de hand van allemaal beelden die te vinden zijn op internet.

En ik heb werkelijk nog niets gezien wat duid op "white supremacists".

Maar dat jij het niet uit je strot krijgt om de verantwoordelijkheid voor deze teringzooi te leggen daar waar die hoort, was al vrij snel duidelijk.

En dan krijg je zielige vertoningen a'la: JA NIEMAND WEET HET HOOR, HET KAN IEDEREEN ZIJN

:') :O
&lt;signature here&gt;.
pi_193399894
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
Valt wel op dat op het moment Amerika in brand staat, wat best wereld nieuws is, dat Nederlandse nieuws sites en dergelijke het over hele andere ''leuke'' dingetjes hebben.
Nu.nl spreekt van vredige protesten en schermutselingen terwijl er meerdere mensen doodgetrapt en doodgereden zijn. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193399896
Niet snappen dat die rellen worden veroorzaakt door undercover rechts-extremisten :') . Wie hebben die pallets met stenen daar neergezet anders?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:21:59 #135
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193399910
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:18 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee dat is geen haarkloverij, jij bent aan het generaliseren vanuit een existentiekwantor, "Er zijn aanwijzingen dat extreemrechts zich ermee bemoeit |/= alle rellen komen door extreem rechts" dat wordt nergens door de veiligheidsdirector gezegd dus je narratief is bunk, dus als je zo makkelijk generaliseert dan kun je me ook wel in koninklijk meervoud aanspreken.
Ja, dit is haarkloverij want zowel de veiligheidscommissaris als Tim Walz hebben het over wie er verantwoordelijk is. Jouw formuleringen deugen simpelweg niet.
Iets meer bescheidenheid betrachten als het je lukt.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193399916
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
Valt wel op dat op het moment Amerika in brand staat, wat best wereld nieuws is, dat Nederlandse nieuws sites en dergelijke het over hele andere ''leuke'' dingetjes hebben.
Dat is al een tijdje aan de gang. Tenzij het negatief voor Trump is. Wacht maar tot er wat meer 'bewijs' komt dat rechts achter de rellen zit, dan staat Nu.nl er vol mee. Antifa? Meh, je moet je eigen nest niet bevlekken.
pi_193399923
quote:
8s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:21 schreef Ludachrist het volgende:
Niet snappen dat die rellen worden veroorzaakt door undercover rechts-extremisten :') . Wie hebben die pallets met stenen daar neergezet anders?
Die heeft de KKK grand dragon zelf gestapeld ja. _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 31 mei 2020 @ 13:22:51 #138
8369 speknek
Another day another slay
pi_193399926
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:13 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

En ik zie juist video's waar antifa de boosdoener is.
Het zou me heel stug lijken als protesten tegen het onderdrukkende systeem geen antifas aantrekt, dat is wel een beetje hun ding. Maar die richten zich in het algemeen ook alleen tot de politie en grote corporaties, dus dat verklaart ook maar een gedeelte, en op dit moment zijn motieven sowieso nog niet bekend, dus als jij die uit jouw bronnen ziet, zijn je bronnen misschien ook wat verdacht.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:24:17 #139
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_193399947
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
Valt wel op dat op het moment Amerika in brand staat, wat best wereld nieuws is, dat Nederlandse nieuws sites en dergelijke het over hele andere ''leuke'' dingetjes hebben.
Ik vind rassenrellen in Amerika niet heel nieuw en vreemd. "Het is weer zover, nu Pandemie-nieuws...."
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 31 mei 2020 @ 13:24:50 #140
8369 speknek
Another day another slay
pi_193399954
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:21 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ja, dit is haarkloverij want zowel de veiligheidscommissaris als Tim Walz hebben het over wie er verantwoordelijk is. Jouw formuleringen deugen simpelweg niet.
Iets meer bescheidenheid betrachten als het je lukt.
Aah de projectie begint weer. Op onheuse gronden dingen opblazen = de ander moet beter redeneren en meer bescheidenheid betrachten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193399968
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik vind rassenrellen in Amerika niet heel nieuw en vreemd. "Het is weer zover, nu Pandemie-nieuws...."
Niet iets nieuws, maar laatste keer was in 92. (Rodney King )
En volgens mij zijn de rellen van nu wel wat groter.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_193399969
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
Valt wel op dat op het moment Amerika in brand staat, wat best wereld nieuws is, dat Nederlandse nieuws sites en dergelijke het over hele andere ''leuke'' dingetjes hebben.
Het is ook niet echt schokkend nieuws, want het komt niet als verrassing.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_193399976
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:25 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Niet iets nieuws, maar laatste keer was in 92. (Rodney King )
En volgens mij zijn de rellen van nu wel wat groter.
Ze komen nu niet eens in de buurt van die rellen.....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:27:00 #144
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193399982
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:22 schreef speknek het volgende:

en op dit moment zijn motieven sowieso nog niet bekend, dus als jij die uit jouw bronnen ziet, zijn je bronnen misschien ook wat verdacht.
En het is idd ook een hele leuke bezigheid om te doen alsof al die rellers allemaal een doorwrochte reden hebben om dat te doen. Alsof ze allemaal eerst wat manifesten over en weer gelezen hebben, en toen weloverwogen besloten louis vutton tassen te gaan jatten hé.

Nee dus.

Kan mezelf quoten:

quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:08 schreef ExTec het volgende:

[..]

Hebzucht. Relzucht. Een momentje significantie in een voor de rest zeer insignificant bestaan?

&lt;signature here&gt;.
pi_193399990
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:26 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ze komen nu niet eens in de buurt van die rellen.....
Heb je de beelden op twitter al bekeken?
Het optreden van de politie nu?
De verspreiding van de rellen over amerika
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_193399999
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:20 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik heb er een heel aardig idee van. Aan de hand van allemaal beelden die te vinden zijn op internet.

En ik heb werkelijk nog niets gezien wat duid op "white supremacists".

Maar dat jij het niet uit je strot krijgt om de verantwoordelijkheid voor deze teringzooi te leggen daar waar die hoort, was al vrij snel duidelijk.

En dan krijg je zielige vertoningen a'la: JA NIEMAND WEET HET HOOR, HET KAN IEDEREEN ZIJN

:') :O
Je loopt nu wel erg te koop met je eigen domheid.

Je hebt niks gezien wat wijst op antifa. Het enige wat je ziet zijn wat gemaskerde personen die her en der vernielingen uitrichten, waarschijnlijk met als doel de boel verder te provoceren.

Er zijn wel indicatoren dat rechts-extremisten erbij betrokken zijn en er zijn zelfs mensen die zeggen dat het vanaf de politie zelf komt. Zie bv. dit artikel: https://www.justsecurity.(...)-white-supremacists/
  zondag 31 mei 2020 @ 13:28:13 #147
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193400001
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:24 schreef speknek het volgende:

[..]

Aah de projectie begint weer. Op onheuse gronden dingen opblazen = de ander moet beter redeneren en meer bescheidenheid betrachten.
Ik kan er niets anders van maken, want Tim Walz heeft uitdrukkelijk gezegd dat white supremacists de "vreedzame" protesten misbruikten.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193400009
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:27 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Heb je de beelden op twitter al bekeken?
Het optreden van de politie nu?
De verspreiding van de rellen over amerika
ja, heb jij die rellen begin jaren 90 meegemaakt?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:28:50 #149
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_193400012
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:25 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Niet iets nieuws, maar laatste keer was in 92. (Rodney King )
En volgens mij zijn de rellen van nu wel wat groter.
Er zijn sinds die tijd wel vaker rellen geweest.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_193400017
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nu.nl spreekt van vredige protesten en schermutselingen terwijl er meerdere mensen doodgetrapt en doodgereden zijn. :D
Huh? Ik lees toch echt iets anders.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_193400024
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:29 schreef recursief het volgende:

[..]

Huh? Ik lees toch echt iets anders.
Je moet ook de complotwebsite lezen....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_193400044
Is dit op het moment een soort light versie van een martial law?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_193400055
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:29 schreef recursief het volgende:

[..]

Huh? Ik lees toch echt iets anders.
Oh?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zondag 31 mei 2020 @ 13:32:29 #154
236264 crew  capricia
pi_193400062
Ben benieuwd hoe het virus op al deze massa's gaat reageren.
Definitely not CIA
pi_193400088
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:32 schreef capricia het volgende:
Ben benieuwd hoe het virus op al deze massa's gaat reageren.
Precies wat ik mij ook al af vroeg.
Broeinest lijkt mij.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 31 mei 2020 @ 13:34:31 #156
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193400089
Ik begrijp niet waarom die lokale autoriteiten met zoveel overgave social distancing en het verplicht dragen van mondkapjes afdwongen en nu vrijwel ongehinderd binnenlandse terroristen steden in brand laten steken en andermans eigendommen laten plunderen. Clownjob.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 31 mei 2020 @ 13:35:14 #157
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193400101
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:34 schreef dellipder het volgende:
Ik begrijp niet waarom die lokale autoriteiten met zoveel overgave social distancing en het verplicht dragen van mondkapjes afdwongen en nu vrijwel ongehinderd binnenlandse terroristen steden in brand laten steken en andermans eigendommen laten plunderen. Clownjob.
Hoe zou jij het aanpakken?
Huilen dan.
pi_193400122
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:32 schreef capricia het volgende:
Ben benieuwd hoe het virus op al deze massa's gaat reageren.
Oh ja, dat was er ook nog. Dat is nog maar een bijzaak in de VS zo lijkt het.
pi_193400130
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:25 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Het is ook niet echt schokkend nieuws, want het komt niet als verrassing.
En het is ook weer eens selectief naar 1 website wijzen waar voor deze mensen zogenaamd te weinig naar hun mond gepraat wordt.

Maar goed een serieuze krant als de volkskrant heeft dagelijks over deze gebeurtenissen bericht, en de kop van vandaag was dat de protesten grimmiger werden als ze dat willen weten.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:38:28 #160
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_193400149
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hoe zou jij het aanpakken?
Gewoon effe vragen of ze stoppen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_193400152
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:34 schreef dellipder het volgende:
Ik begrijp niet waarom die lokale autoriteiten met zoveel overgave social distancing en het verplicht dragen van mondkapjes afdwongen en nu vrijwel ongehinderd binnenlandse terroristen steden in brand laten steken en andermans eigendommen laten plunderen. Clownjob.
Lol, de meest omvangrijke inzet van de national guard ooit is volgens jou ongehinderd toelaten? :')
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 31 mei 2020 @ 13:38:37 #162
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193400153
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hoe zou jij het aanpakken?
Het momentum is nu voorbij. Dit wil ik best erkennen, maar in veel gevallen is de nationale garde te laat ingeroepen en bijvoorbeeld Jacob Frey heeft op een imo schandalige manier zijn gemeenschap en de politie volkomen in de steek gelaten.
Er is veel te slap en bijna apathisch gereageerd door de lokale overheden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 31 mei 2020 @ 13:39:25 #163
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193400161
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:38 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Lol, de meest omvangrijke inzet van de national guard ooit is volgens jou ongehinderd toelaten? :')
Te laat ingezet in mijn opinie.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 31 mei 2020 @ 13:40:05 #164
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_193400165
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:39 schreef dellipder het volgende:

[..]

Te laat ingezet in mijn opinie.
Makkelijk oordelen vanuit de luie stoel.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:40:07 #165
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193400166
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:38 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het momentum is nu voorbij. Dit wil ik best erkennen, maar in veel gevallen is de nationale garde te laat ingeroepen en bijvoorbeeld Jacob Frey heeft op een imo schandalige manier zijn gemeenschap en de politie volkomen in de steek gelaten.
Er is veel te slap en bijna apathisch gereageerd door de lokale overheden.
Zie jij ook de gelijkenis met de reactie op het coronavirus?
Huilen dan.
  Moderator zondag 31 mei 2020 @ 13:40:46 #166
236264 crew  capricia
pi_193400171
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:36 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Oh ja, dat was er ook nog. Dat is nog maar een bijzaak in de VS zo lijkt het.
Hmm. Hele steden in lockdown. En nu en masse op een kluitje gaan staan.
Gelukkig dragen veel mensen een mondkapje. :') _O-
Definitely not CIA
  zondag 31 mei 2020 @ 13:41:07 #167
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193400176
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:40 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Makkelijk oordelen vanuit de luie stoel.
Ja, dus? Jij deelt hier ook jouw ongevraagde meningen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 13:41:31 #168
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193400183
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hoe zou jij het aanpakken?
Pantserwagens en tanks.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 31 mei 2020 @ 13:42:15 #169
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_193400187
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:41 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ja, dus? Jij deelt hier ook jouw ongevraagde meningen.
Klopt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator zondag 31 mei 2020 @ 13:42:31 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193400193
het is ook wel een makkelijke conclusie hoor, luie stoel of niet

in eerste instantie had de politie dit gewoon aan moeten grijpen maar die waren niet thuis lijkt wel ... dan was het leger ook niet nodig geweest
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:42:49 #171
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193400198
Verder was dit natuurlijk een accident waiting to happen. Veel Amerikanen hebben alle recht om bijzonder ontevreden te zijn.

Of proberen de boel meteen de kop in te drukken ervoor gezorgd had dat je nu niet met deze ellende zat opgescheept is nog maar de vraag. Iets met emmers en druppels.
Huilen dan.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:43:45 #172
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193400207
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:28 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Je loopt nu wel erg te koop met je eigen domheid.
Nee, ik vind tegen de klippen op niet willen erkennen dat de hand van dat antifa tuig zichtbaar is, en zielige optreden a'la: maar niemand weet het eigenlijk! - nogal dom.

quote:
Je hebt niks gezien wat wijst op antifa. Het enige wat je ziet zijn wat gemaskerde personen die her en der vernielingen uitrichten, waarschijnlijk met als doel de boel verder te provoceren.
Ja, het klopt dat antifa tuig niet een uniform aanheeft wat hun boven alle twijfel verheven als zodanig identificeert.

quote:
Er zijn wel indicatoren dat rechts-extremisten erbij betrokken zijn en er zijn zelfs mensen die zeggen dat het vanaf de politie zelf komt. Zie bv. dit artikel: https://www.justsecurity.(...)-white-supremacists/
Precies, zo rollen figuren zoals jij is het niet?

Antifa? Geen bewijs! *)

Rechts-extremisten? Er zijn "indicatoren"! *)

Maar laat ik em gewoon ff omdraaien:

quote:
Antifa? Er zijn "indicatoren"! *)

Rechts-extremisten? Geen bewijs! *)
&lt;signature here&gt;.
pi_193400209
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Heeft iemand Wierd al verteld dat dat fictie is?
Fictie kan toch actueel worden? Zoals 1984.. De Pest van Camus etc
  zondag 31 mei 2020 @ 13:44:26 #174
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193400215
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zie jij ook de gelijkenis met de reactie op het coronavirus?
Ik heb zojuist aangegeven dat ik veel overgave zag met het afdwingen van social distancing en het dragen van mondkapjes en ik zie een bijna apathische houding bij deze "vreedzame demonstraties".Precint 3 vind ik zo onvoorstelbaar. Het signaal wat je dan afgeeft aan de gemeenschap is een dikke middelvinger en zoekt het lekker zelf maar uit. Ongehoord en onacceptabel imo.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 31 mei 2020 @ 13:45:01 #175
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_193400222
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:42 schreef Isdatzo het volgende:
Verder was dit natuurlijk een accident waiting to happen. Veel Amerikanen hebben alle recht om bijzonder ontevreden te zijn.

Of proberen de boel meteen de kop in te drukken ervoor gezorgd had dat je nu niet met deze ellende zat opgescheept is nog maar de vraag. Iets met emmers en druppels.
En over het algemeen hebben ze wat minder te schaften met een "bemoeizuchtige" overheid, dus ik kan me ook voorstellen dat daarom de overheid wat minder snel ingrijpt. Of anders als hier.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_193400230
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:32 schreef capricia het volgende:
Ben benieuwd hoe het virus op al deze massa's gaat reageren.
Die blijft gewoon twitteren vanuit zijn Oval Office.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zondag 31 mei 2020 @ 13:45:59 #177
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193400234
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:45 schreef recursief het volgende:

[..]

Die blijft gewoon twitteren vanuit zijn Oval Office.
:D
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  zondag 31 mei 2020 @ 13:46:20 #178
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193400243
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:45 schreef recursief het volgende:

[..]

Die blijft gewoon twitteren vanuit zijn Oval Office.
_O-
Huilen dan.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:46:43 #179
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_193400246
In Flint gaat het wat vrolijker:

https://www.facebook.com/(...)6/?sfnsn=mo&d=n&vh=i
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_193400257
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:45 schreef recursief het volgende:

[..]

Die blijft gewoon twitteren vanuit zijn Oval Office.
When the looting starts
The Donald farts (op Twitter)

Hm nee niet grappig
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2020 @ 13:48:30 #181
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193400274
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:45 schreef recursief het volgende:

[..]

Die blijft gewoon twitteren vanuit zijn Oval Office.
_O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 31 mei 2020 @ 13:49:10 #182
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193400291
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:45 schreef recursief het volgende:

[..]

Die blijft gewoon twitteren vanuit zijn Oval Office.
:D
  zondag 31 mei 2020 @ 13:50:28 #183
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193400316
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:27 schreef ExTec het volgende:

[..]

En het is idd ook een hele leuke bezigheid om te doen alsof al die rellers allemaal een doorwrochte reden hebben om dat te doen. Alsof ze allemaal eerst wat manifesten over en weer gelezen hebben, en toen weloverwogen besloten louis vutton tassen te gaan jatten hé.

Nee dus.

Kan mezelf quoten:
[..]

Ah, de groeiende ongelijkheid en gebrek aan vertrouwen in de politie spelen verder geen rol. Goed verhaal.
pi_193400320
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:43 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, ik vind tegen de klippen op niet willen erkennen dat de hand van dat antifa tuig zichtbaar is, en zielige optreden a'la: maar niemand weet het eigenlijk! - nogal dom.
[..]

Ja, het klopt dat antifa tuig niet een uniform aanheeft wat hun boven alle twijfel verheven als zodanig identificeert.
[..]

Precies, zo rollen figuren zoals jij is het niet?

Antifa? Geen bewijs! *)

Rechts-extremisten? Er zijn "indicatoren"! *)

Maar laat ik em gewoon ff omdraaien:
[..]

Welke indicatoren zijn dat dan? Of wou je zeggen dat het feit dat gemaskerde personen vernieling uitrichten en provoceren voldoende "indicatoren" zijn? Sterker, voor jou is dat al meteen genoeg om zogenaamd zeker te weten in welke hoek je het moet zoeken en personen met een meer genuanceerde blik zijn dom! :') oO<

Ik heb iets meer nodig dan dom gegok.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:53:08 #185
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193400343
Wel aardig van AOC dat ze een paar handige tips heeft voor mensen die willen "protesteren".

capeandcowell twitterde op zondag 31-05-2020 om 08:14:42 Nothing to see here folks. Just a sitting lawmaker posting “protesting” tips on her instagram.

Just normal stuff, like how to completely hide your identity and “Heat resistant gloves” for carrying warm toast and totally not for throwing cop’s smoke and teargas back at them. https://t.co/GEbRWXCQ6H reageer retweet
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193400366
Bellingcat heeft een lezenswaardig stuk over de "Boogaloo Bois" voor als je meer wil weten over 'outside agitators'
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zondag 31 mei 2020 @ 13:55:22 #187
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_193400372
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:45 schreef recursief het volgende:

[..]

Die blijft gewoon twitteren vanuit zijn Oval Office.
:') 14.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:55:36 #188
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_193400375
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:38 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Lol, de meest omvangrijke inzet van de national guard ooit is volgens jou ongehinderd toelaten? :')
Hoeveel politie/ national guard is er nu op de been?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:55:36 #189
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193400376
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:51 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Welke indicatoren zijn dat dan?
Commentaar van de AG?

Of gaan we dan linea recta naar dat jij dat gewoon niet wenst te geloven?

quote:
Ik heb iets meer nodig dan dom gegok.
Klopt, jij hebt publicaties nodig die in je straatje passen.

En te achterlijk om te snappen dat er ook prima allerlei publicaties te vinden zijn die de andere kant op wijzen.

Maar partijtje tegen elkaar opbieden wie de meeste publicaties kan vinden en posten die zogenaamd "het gelijk bewijzen" heb ik weinig zin in.

Maar neem van me aan: ze zijn te vinden.
&lt;signature here&gt;.
pi_193400427
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:50 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Ah, de groeiende ongelijkheid en gebrek aan vertrouwen in de politie spelen verder geen rol. Goed verhaal.
Het is voor velen ook een kwestie van 'de gelegenheid maakt de dief' Never waste a good crisis.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:00:31 #191
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_193400457
- doe niet dan

[ Bericht 88% gewijzigd door Lonaa op 31-05-2020 14:02:37 ]
pi_193400470
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:18 schreef schommelstoel het volgende:
Weet niet of deze al voorbij is gekomen. ( en hoe plaats je een tweet? )

https://twitter.com/i/status/1267024772279533573

Amerika, het nieuwe 3de wereld land
Land of the free :')

Aangevallen worden in je eigen huis omdat je kijkt...
  zondag 31 mei 2020 @ 14:01:11 #193
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193400472
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:59 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het is voor velen ook een kwestie van 'de gelegenheid maakt de dief' Never waste a good crisis.
Zeg maar: voor de overweldigende meerderheid, geld dat.
&lt;signature here&gt;.
pi_193400483
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:00 schreef Eendenkooi het volgende:
-
Dat lees ik hier al 20 jaar.
pi_193400540
quote:
13s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:55 schreef ExTec het volgende:

[..]

Commentaar van de AG?

Of gaan we dan linea recta naar dat jij dat gewoon niet wenst te geloven?
Barr is helaas iemand die politiek bedrijft vanuit zijn positie. Als hij bewijs levert of aangeeft waar hij zich op baseert anders dan maskers, dan neem ik dat uiteraard een heel stuk serieuzer dan wanneer hij Trump napraat.

quote:
[..]

Klopt, jij hebt publicaties nodig die in je straatje passen.

En te achterlijk om te snappen dat er ook prima allerlei publicaties te vinden zijn die de andere kant op wijzen.

Maar partijtje tegen elkaar opbieden wie de meeste publicaties kan vinden en posten die zogenaamd "het gelijk bewijzen" heb ik weinig zin in.

Maar neem van me aan: ze zijn te vinden.
Justsecurity staat prima aangeschreven. De enige aanwijzingen voor antifa die ik voorbij zie komen zijn mensen die een mening geven zonder dat duidelijk is waar die mening dan op gebaseerd is - afgezien van dat ze elkaar napapegaaien en dat het jongelui betreft die gemaskerd zijn.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:05:44 #196
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193400564
Walgelijk hoe de goede naam van de white supremacists door het slijk gehaald wordt door te suggereren dat ze hier ook maar iets mee te maken hebben. White supremacists zitten thuis hun wapens te olién voor het geval deze bende wilden hun property op komt. Belachelijke veronderstelling dat ze zij aan zij zouden gaan staan met Antifa tuig. Dat houden ze geen 30 seconden vol
pi_193400570
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:55 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Hoeveel politie/ national guard is er nu op de been?
In Minnesota is het "the largest deployment of state national guard troops since the second world war". Maar preciese aantallen zijn moeilijk te vinden..
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 31 mei 2020 @ 14:06:19 #198
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193400583
Wel grappig, dat de zwarte relschoppers zich laten ophitsen door de blanke antifa-Democraat. Je zou die houding slaafs kunnen noemen.
pi_193400599
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:04 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Barr is helaas iemand die politiek bedrijft vanuit zijn positie. Als hij bewijs levert of aangeeft waar hij zich op baseert anders dan maskers, dan neem ik dat uiteraard een heel stuk serieuzer dan wanneer hij Trump napraat.
[..]

Justsecurity staat prima aangeschreven. De enige aanwijzingen voor antifa die ik voorbij zie komen zijn mensen die een mening geven zonder dat duidelijk is waar die mening dan op gebaseerd is - afgezien van dat ze elkaar napapegaaien en dat het jongelui betreft die gemaskerd zijn.
stillgray twitterde op zondag 31-05-2020 om 06:20:19 Apparent Antifa organizer caught on camera appearing to pay some kids to riot. https://t.co/JMYaJARfFF reageer retweet
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:07:31 #200
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193400607
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:04 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Barr is helaas iemand die politiek bedrijft vanuit zijn positie. Als hij bewijs levert of aangeeft waar hij zich op baseert anders dan maskers, dan neem ik dat uiteraard een heel stuk serieuzer dan wanneer hij Trump napraat.
[..]

Justsecurity staat prima aangeschreven. De enige aanwijzingen voor antifa die ik voorbij zie komen zijn mensen die een mening geven zonder dat duidelijk is waar die mening dan op gebaseerd is - afgezien van dat ze elkaar napapegaaien en dat het jongelui betreft die gemaskerd zijn.
Kijk eens goed. Je ziet er diverse ongewassen blanken met groen haar tussen lopen. Duidelijk Antifa
  zondag 31 mei 2020 @ 14:09:14 #201
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193400642
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:05 schreef the-eye het volgende:
Walgelijk hoe de goede naam van de white supremacists door het slijk gehaald wordt door te suggereren dat ze hier ook maar iets mee te maken hebben. White supremacists zitten thuis hun wapens te olién voor het geval deze bende wilden hun property op komt. Belachelijke veronderstelling dat ze zij aan zij zouden gaan staan met Antifa tuig. Dat houden ze geen 30 seconden vol
Antifa-tuig zijn dan (ook) white supremacists. Ze zijn verontwaardigd voor de minderheden omdat ze van mening zijn dat minderheden hun ongenoegen niet zelf kunnen articuleren. Hetzelfde volk dat ID om te stemmen racistisch is omdat ze denken dat zwarten te dom zijn om het te verschaffen. Op links zitten de echte racisten, en Antifa is hun Sturmabteilung.
pi_193400643
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:07 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

stillgray twitterde op zondag 31-05-2020 om 06:20:19 Apparent Antifa organizer caught on camera appearing to pay some kids to riot. https://t.co/JMYaJARfFF reageer retweet
Dat haal ik heel niet uit dat filmpje. Wat zegt hij allemaal en ook hier weer: hoezo weet je de politieke kleur gebaseerd op niks?
  zondag 31 mei 2020 @ 14:09:25 #203
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_193400646
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:05 schreef the-eye het volgende:
Walgelijk hoe de goede naam van de white supremacists door het slijk gehaald wordt door te suggereren dat ze hier ook maar iets mee te maken hebben. White supremacists zitten thuis hun wapens te olién voor het geval deze bende wilden hun property op komt. Belachelijke veronderstelling dat ze zij aan zij zouden gaan staan met Antifa tuig. Dat houden ze geen 30 seconden vol
Goede naam van white supremacists? Tequila voor ontbijt gehad? :D
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:09:55 #204
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193400654
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:04 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Barr is helaas iemand die politiek bedrijft vanuit zijn positie. Als hij bewijs levert dan neem ik dat uiteraard een heel stuk serieuzer dan wanneer hij Trump napraat.
quote:
13s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:55 schreef ExTec het volgende:

Of gaan we dan linea recta naar dat jij dat gewoon niet wenst te geloven?
:W
&lt;signature here&gt;.
pi_193400664
Washington Times: Asphyxiation not the cause of George Floyd's death: Autopsy

"George Floyd died Monday from a combination of preexisting health conditions exacerbated by being held down by Minneapolis officers, not from strangulation or asphyxiation, based on the medical examiner’s initial report."
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_193400672
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:09 schreef ExTec het volgende:

[..]

[..]

:W
Ja, dat schreef je. Je kunt ook reageren op mijn bijdrage natuurlijk. :O
  zondag 31 mei 2020 @ 14:11:36 #207
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193400688
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:07 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

stillgray twitterde op zondag 31-05-2020 om 06:20:19 Apparent Antifa organizer caught on camera appearing to pay some kids to riot. https://t.co/JMYaJARfFF reageer retweet
- Hoezo is dit Antifa?
- Waar is het geld?
- Waarom gaat het over het opzetten van picknicktafels?
Huilen dan.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:12:53 #208
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193400717
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:10 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, dat schreef je. Je kunt ook reageren op mijn bijdrage natuurlijk. :O
Er valt niet te discussiëren met extreem-links wat op voorhand alle bronnen die tegen spreken diskwalificeert, en tegelijkertijd alles wat wel in z'n straatje past als absolute waarheid wenst te beschouwen.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:13:22 #209
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193400723
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:10 schreef Oostwoud het volgende:
Washington Times: Asphyxiation not the cause of George Floyd's death: Autopsy

"George Floyd died Monday from a combination of preexisting health conditions exacerbated by being held down by Minneapolis officers, not from strangulation or asphyxiation, based on the medical examiner’s initial report."
Dat kun je verwachten bij een oude junkie.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:13:29 #210
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193400725
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:10 schreef Oostwoud het volgende:
Washington Times: Asphyxiation not the cause of George Floyd's death: Autopsy

"George Floyd died Monday from a combination of preexisting health conditions exacerbated by being held down by Minneapolis officers, not from strangulation or asphyxiation, based on the medical examiner’s initial report."
Oei, nu moet je als nabestaande steeds nieuwe lijkschouwers zoeken tot de gewenste conclusie wordt gevonden.
pi_193400739
quote:
13s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:12 schreef ExTec het volgende:

[..]

Er valt niet te discussiëren met extreem-links wat op voorhand alle bronnen die tegen spreken diskwalificeert, en tegelijkertijd alles wat wel in z'n straatje past als absolute waarheid wenst te beschouwen.
Extreem linkse mensen gedragen zich vaak net als flat earthers.
Alles wat anders is dan wat zij geloven is onzin.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 31 mei 2020 @ 14:15:18 #212
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193400747
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

- Hoezo is dit Antifa?
Vraagje voor jou;

Is het überhaupt mogelijk om aannemelijk te maken dat die mensen antifa zijn, voor figuren zoals jij?

Nee hé? :)

Waarschijnlijk alleen als het die mensen gevraagd word, en ze dan ook ja beantwoorden?

En bij gebrek daaraan, moet iedereen gewoon niet zeiken want intifa "heeft er niks, nada, noppes mee te maken"? :)
&lt;signature here&gt;.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:15:23 #213
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193400750
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:59 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het is voor velen ook een kwestie van 'de gelegenheid maakt de dief' Never waste a good crisis.
Die lopen er ongetwijfeld tussen. Maar dat nu zelfs de duidelijke aanleidingen worden genegeerd is toch wel nieuw.
pi_193400755
quote:
13s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:12 schreef ExTec het volgende:

[..]

Er valt niet te discussiëren met extreem-links wat op voorhand alle bronnen die tegen spreken diskwalificeert, en tegelijkertijd alles wat wel in z'n straatje past als absolute waarheid wenst te beschouwen.
Je bent nog niet eens met een bron gekomen anders dan iemand die zijn ogenschijnlijk ongefundeerde mening gegeven heeft (Barr). Ik heb mensen die zich identificeren met antifa heel niet uitgesloten, waar jij, gebaseerd op ogenschijnlijk niks, doet alsof het per se geen of niet ook rechts-extremisten kunnen zijn, waar wel degelijke enkele aanwijzingen voor zijn. Waarom die oogkleppen?

Ik stem geen SP of GL ofzo hoor noch ben ik anarchist. "Extreem links" :')
pi_193400757
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:04 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Barr is helaas iemand die politiek bedrijft vanuit zijn positie. Als hij bewijs levert of aangeeft waar hij zich op baseert anders dan maskers, dan neem ik dat uiteraard een heel stuk serieuzer dan wanneer hij Trump napraat.
[..]

Justsecurity staat prima aangeschreven. De enige aanwijzingen voor antifa die ik voorbij zie komen zijn mensen die een mening geven zonder dat duidelijk is waar die mening dan op gebaseerd is - afgezien van dat ze elkaar napapegaaien en dat het jongelui betreft die gemaskerd zijn.
USA Today: 'There are anarchists': Minnesota officials say 'outside agitators' are hijacking peaceful protests

"Leggat, the security consultant, said intelligence reports from his colleagues indicate most of the hard-core protesters in Minneapolis are far-left or anarchists, and that far-right groups have not yet made a significant appearance. He said looting is typically done by locals – usually people with no criminal record who just get caught up in the moment."
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_193400758
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:14 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Extreem linkse mensen gedragen zich vaak net als flat earthers.
Alles wat anders is dan wat zij geloven is onzin.
Volgens mij zit er wat dat betreft niet zoveel verschil tussen extreem links en extreem rechts. Vreemde is wel dat extreem links zich steeds meer in het openbaar laat zien en het 'normaal' is geworden, terwijl extreem rechts dat plekje eerst had maar niet normaal werd gevonden (terecht overigens).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2020 14:16:33 ]
  zondag 31 mei 2020 @ 14:16:18 #217
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_193400761
Toch moet ik weer denken aan de rellen nadat een groep blanken in Canada iets deed met ijshockey, dagenlang waren voornamelijk blanken en Aziaten aan het rellen in Vancouver.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:18:04 #218
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193400791
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:14 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Extreem linkse mensen gedragen zich vaak net als flat earthers.
Alles wat anders is dan wat zij geloven is onzin.
Het is een enge religie. Ze hebben hun heilige geschriften zoals de New York Times en Washington Post. De kerkdiensten worden geleid door Fredo, Maddow en de eunuch Stelter. En afvalligen moeten worden gesloopt, want in de door links gemaakte wereld is geen plaats voor vrij denken.

Het feit dat ze de evangelisten in de VS belachelijk maken is dan ook de reinste projectie.
pi_193400805
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Volgens mij zit er wat dat betreft niet zoveel verschil tussen extreem links en extreem rechts. Vreemde is wel dat extreem links zich steeds meer in het openbaar laat zien en het 'normaal' is geworden, terwijl extreem rechts dat plekje eerst had maar niet normaal werd gevonden (terecht overigens).
True, het verschuift.
Zo is het eigenlijk een vicieuze cirkel die om het x aantal jaar een verschuiving laat zien.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_193400814




Wat nou blanke privileges? Wat nou aanleiding om te rellen? :')
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_193400815
Wat een shitshow in Amerika.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:19:52 #222
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193400818
https://www.telegraaf.nl/(...)me-zit-diep-in-de-vs

Meestal blijkt na een aantal maanden dat iedereen weer aan het werk is bij de politie
quote:
Vier agenten ontslagen
Wie nuchter kijkt naar de maatregelen die onder Trump zijn genomen na de dood van Floyd, komt tot de conclusie dat die in orde zijn.

Vier agenten zijn ontslagen, de hoofdverdachte is aangehouden en wordt verdacht van doodslag en er is een juridisch en burgerrechtelijk onderzoek gaande.


Zo op het oog wordt dus niets onder de pet gehouden
.
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 31 mei 2020 @ 14:20:48 #223
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193400829
- nou weten we het wel.

[ Bericht 97% gewijzigd door Lonaa op 31-05-2020 14:22:39 ]
&lt;signature here&gt;.
pi_193400872
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:15 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

USA Today: 'There are anarchists': Minnesota officials say 'outside agitators' are hijacking peaceful protests

"Leggat, the security consultant, said intelligence reports from his colleagues indicate most of the hard-core protesters in Minneapolis are far-left or anarchists, and that far-right groups have not yet made a significant appearance. He said looting is typically done by locals – usually people with no criminal record who just get caught up in the moment."
Thanks! ^O^
pi_193400878
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:20 schreef ExTec het volgende:

[..]

[extreem-links]

Maar da's niet waar, ongefundeerd, blablabla

[/extreem-links]

of

[extreem-links]

Hey, wie zegt dat die extreem-linksen of anarchisten antifa zijn? :{w

Is het ze gevraagd? Nee? Nee, dan kan je het niet weten hoor! Kan iedereen zijn! Nou dan! Antifa heeft hier gewoon niks mee te maken :{w

[/extreem-links]
quote:
Most arrested Minneapolis rioters are LOCALS, jail logs show, contradicting claims of ‘80% out-of-state’ provocateurs

The vast majority of the people arrested so far amid the unrest in Minneapolis had Minnesota addresses, despite US officials, including the state governor and President Donald Trump, painting the rioters as mostly outsiders.
Of the 45 people arrested for rioting and looting on Friday and Saturday in Minneapolis, 38 had Minnesota addresses, FOX 9 reported, citing publicly available jail records. Only six detainees were registered out of state, and one person did not have address information listed.

https://www.rt.com/usa/490277-minnesota-arrested-protestes-local/
Ik had dit eerder in POL gepost maar daar werd het blijkbaar om onbekende reden weggehaald.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:24:04 #226
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_193400889
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:23 schreef KI1234 het volgende:

[..]

[..]

Ik had dit eerder in POL gepost maar daar werd het blijkbaar om onbekende reden weggehaald.
Gaat dit over de politiek, dan?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 31 mei 2020 @ 14:24:07 #227
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193400890
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Thanks! ^O^
Kon je dit zelf niet vinden? :)
&lt;signature here&gt;.
pi_193400907
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:10 schreef Oostwoud het volgende:
Washington Times: Asphyxiation not the cause of George Floyd's death: Autopsy

"George Floyd died Monday from a combination of preexisting health conditions exacerbated by being held down by Minneapolis officers, not from strangulation or asphyxiation, based on the medical examiner’s initial report."
George Floyd Killing: Doctors Call 'Bulls--t' on Autopsy Report Ruling Out Strangulation as Cause of Death
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 31 mei 2020 @ 14:26:32 #229
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193400916
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:15 schreef ExTec het volgende:

[..]

Vraagje voor jou;

Is het überhaupt mogelijk om aannemelijk te maken dat die mensen antifa zijn, voor figuren zoals jij?

Nee hé? :)

Waarschijnlijk alleen als het die mensen gevraagd word, en ze dan ook ja beantwoorden?

En bij gebrek daaraan, moet iedereen gewoon niet zeiken want intifa "heeft er niks, nada, noppes mee te maken"? :)
Ga toch weg man. Wat zie je nou helemaal op dat filmpje? Helemaal niks.

Dat anarchistische groeperingen deze situatie aangrijpen om wat meer chaos te schoppen dat acht ik prima aannemelijk, evenals dat extreemrechtse groeperingen dit een uitgelezen moment vinden om de spanningen wat verder op te drijven. Het gaan hebben over dit soort randzaken leidt alleen maar af van de kern.
Huilen dan.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:26:33 #230
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193400917
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:23 schreef KI1234 het volgende:

[..]

[..]

Ik had dit eerder in POL gepost maar daar werd het blijkbaar om onbekende reden weggehaald.
Dat postje van mij is verwijderd, ik waardeer het als je die dan ook niet meer quote, gelieve je aan de regels te houden ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_193400921
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:19 schreef Oostwoud het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat nou blanke privileges? Wat nou aanleiding om te rellen? :')
Er zijn al meerde blanken volledig in elkaar getrapt door groepen zwarten deze rellen. Dan zouden we de komende maanden wel bezig blijven met riots tegen het racisme jegens blanken ja. 8)7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193400923
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:24 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Gaat dit over de politiek, dan?
Onder andere, ja.
pi_193400934
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_193400947
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ga toch weg man. Wat zie je nou helemaal op dat filmpje? Helemaal niks.

Dat anarchistische groeperingen deze situatie aangrijpen om wat meer chaos te schoppen dat acht ik prima aannemelijk, evenals dat extreemrechtse groeperingen dit een uitgelezen moment vinden om de spanningen wat verder op te drijven. Het gaan hebben over dit soort randzaken leidt alleen maar af van de kern.
En als hij een MAGA petje op had gehad was alles de schuld van de man.
Maar dan ook echt alles.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 31 mei 2020 @ 14:28:58 #235
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_193400958
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ga toch weg man. Wat zie je nou helemaal op dat filmpje? Helemaal niks.

Dat anarchistische groeperingen deze situatie aangrijpen om wat meer chaos te schoppen dat acht ik prima aannemelijk, evenals dat extreemrechtse groeperingen dit een uitgelezen moment vinden om de spanningen wat verder op te drijven. Het gaan hebben over dit soort randzaken leidt alleen maar af van de kern.
Dat is dan ook de bedoeling.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 31 mei 2020 @ 14:29:07 #236
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193400959
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:28 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

En als hij een MAGA petje op had gehad was alles de schuld van de man.
Maar dan ook echt alles.
Maar die polariserende idioot heeft het er de laatste jaren allemaal niet beter op gemaakt hè.
Huilen dan.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 14:29:09 #237
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193400960
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ga toch weg man. Wat zie je nou helemaal op dat filmpje? Helemaal niks.

Dat anarchistische groeperingen deze situatie aangrijpen om wat meer chaos te schoppen dat acht ik prima aannemelijk, evenals dat extreemrechtse groeperingen dit een uitgelezen moment vinden om de spanningen wat verder op te drijven. Het gaan hebben over dit soort randzaken leidt alleen maar af van de kern.
Ik heb geen extreemrechts gezien.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 31 mei 2020 @ 14:30:12 #238
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193400976
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ga toch weg man. Wat zie je nou helemaal op dat filmpje? Helemaal niks.
Je kan ook antwoord geven.

quote:
Dat anarchistische groeperingen deze situatie aangrijpen om wat meer chaos te schoppen dat acht ik prima aannemelijk,
Dus het is prima aannemelijk, dat het inderdaad antifa is.. :)

quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

- Hoezo is dit Antifa?
Waarom ben je mensen dan de maat aan het nemen, als ze iets posten wat dit stelt, terwijl je toegeeft dat het aannemelijk is? :)

quote:
Het gaan hebben over dit soort randzaken leidt alleen maar af van de kern.
Misschien moet je de topic titel lezen.

Overigens is de kern mij persoonlijk genoegzaam bekend.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:31:47 #239
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193401002
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:28 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dat is dan ook de bedoeling.
De kern is natuurlijk uitentreuren langs gekomen, in de voorgaande delen.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:32:46 #240
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193401012
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:28 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dat is dan ook de bedoeling.
Ja, dat is zijn bekende modus operandi. Het perspectief zo proberen te verdraaien dat alles wat er misgaat in deze wereld te wijten is aan vies extreemlinks tuig.
Huilen dan.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:32:56 #241
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193401016
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maar die polariserende idioot heeft het er de laatste jaren allemaal niet beter op gemaakt hè.
Bedoel je dat Trump het "bukken en ontvangen"-protocol van Obama niet heeft voortgezet? En is dat iets slechts? Ik snap dat het vervelend is als iemand in de weg van de polariserende linkse agenda ligt.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:34:13 #242
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193401035
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, dat is zijn bekende modus operandi. Het perspectief zo proberen te verdraaien dat alles wat er misgaat in deze wereld te wijten is aan vies extreemlinks tuig.
Gebruik je dezelfde woorden tegen hen die Trump de schuld van alles geven?
pi_193401043
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ga toch weg man. Wat zie je nou helemaal op dat filmpje? Helemaal niks.

Dat anarchistische groeperingen deze situatie aangrijpen om wat meer chaos te schoppen dat acht ik prima aannemelijk, evenals dat extreemrechtse groeperingen dit een uitgelezen moment vinden om de spanningen wat verder op te drijven. Het gaan hebben over dit soort randzaken leidt alleen maar af van de kern.
Precies. Naar de politieke kleur van de rellenden proberen te gissen slaat nergens op, sust de boel niet en voorkomt niet verdere schade. Relschoppers moet je zien voor wat ze zijn - criminelen, anarchisten, extremisten, ongeacht welke kant van het politieke spectrum ze vertegenwoordigen. Ervanuit gaande ze überhaupt met de politiek iets te maken hebben.

Ik bedoel zou je je beter moeten voelen als je auto of bedrijf helemaal plat is gebrand, wetende dat het door een linkse gedaan werd en niet door een rechtse? 8)7

Des te raarder vond ik dat toespraakje van Barr toen hij antifa en radicaallinks opeens opnoemde. Die woorden leken wel gedicteerd te zijn door Trump zelf. Barr stotterde even en versprak zich:

'leftist extremists.' 'far leftist extremists...'

Je kon zien aan de uitspraak dat de woorden niet zijn eigen waren. Hoogstwaarschijnlijk voor druk van Trump gezwicht.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:35:09 #244
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193401053
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:30 schreef ExTec het volgende:

[..]

Je kan ook antwoord geven.
Dat heb ik gedaan. Dat het jou niet bevalt is een tweede.
quote:
[..]

Dus het is prima aannemelijk, dat het inderdaad antifa is.. :)
Op basis waarvan?
quote:
[..]

Waarom ben je mensen dan de maat aan het nemen, als ze iets posten wat dit stelt, terwijl je toegeeft dat het aannemelijk is? :)
In algemene zin. In dit specifieke geval zie ik niks wat erop zou moeten wijzen.
quote:
[..]

Misschien moet je de topic titel lezen.

Overigens is de kern mij persoonlijk genoegzaam bekend.
En wil je dat heldere inzicht met ons delen? Of doel je weer op die vermeende relzucht, want dan laat maar zitten.
Huilen dan.
pi_193401054
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_193401060
jossie_flores twitterde op zondag 31-05-2020 om 13:37:27 THEY REALLY TRIED TO STOP US FROM CROSSING THE BROOKLYN BRIDGE SO DECIDED TO RUN US PEACEFUL PROTESTERS OVER ARE YOU FUCKING KIDDING ME!!!! 🤬this #BlackLivesMatter #nyc #riots #justiceforgeorgefloyd https://t.co/JKg7cTBCQc reageer retweet
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_193401063
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maar die polariserende idioot heeft het er de laatste jaren allemaal niet beter op gemaakt hè.
Zijn voorganger was niet beter.

CNN: Most say race relations worsened under Obama, poll finds
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:36:20 #248
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193401071
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, dat is zijn bekende modus operandi. Het perspectief zo proberen te verdraaien dat alles wat er misgaat in deze wereld te wijten is aan vies extreemlinks tuig.
Jouw modus operandi maak je eigenlijk met deze inbreng ook meteen volkomen duidelijk. Niet dat dit erg is, maar volgens mij valt er rustig aan te nemen dat Antifa-achtige elementen een rol hebben in deze situatie. Zo erg confronterend kan dit toch niet zijn?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193401074
In London zijn ze nu ook bezig met een protest :')
  zondag 31 mei 2020 @ 14:37:04 #250
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193401084
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:34 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Gebruik je dezelfde woorden tegen hen die Trump de schuld van alles geven?
Nee, want tot die groep behoor ik zelf.
Huilen dan.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:37:47 #251
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193401090
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:35 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Zijn voorganger was niet beter.

CNN: Most say race relations worsened under Obama, poll finds
Goed dat je dit nog even benadrukt, want soms wordt de indruk gewekt dat de Verenigde Staten pas zijn ontstaan in november 2016.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 31 mei 2020 @ 14:37:51 #252
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193401091
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:35 schreef Isdatzo het volgende:

En wil je dat heldere inzicht met ons delen?
Nee, ik ga niet op commando voor figuren zoals jij "bewijzen" dat ik de "juiste mening" heb :W
&lt;signature here&gt;.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:37:57 #253
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193401092
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:36 schreef dellipder het volgende:

[..]

Jouw modus operandi maak je eigenlijk met deze inbreng ook meteen volkomen duidelijk. Niet dat dit erg is, maar volgens mij valt er rustig aan te nemen dat Antifa-achtige elementen een rol hebben in deze situatie. Zo erg confronterend kan dit toch niet zijn?
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ga toch weg man. Wat zie je nou helemaal op dat filmpje? Helemaal niks.

Dat anarchistische groeperingen deze situatie aangrijpen om wat meer chaos te schoppen dat acht ik prima aannemelijk, evenals dat extreemrechtse groeperingen dit een uitgelezen moment vinden om de spanningen wat verder op te drijven. Het gaan hebben over dit soort randzaken leidt alleen maar af van de kern.
Huilen dan.
  Moderator zondag 31 mei 2020 @ 14:38:07 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193401095
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee, want tot die groep behoor ik zelf.
_O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:38:13 #255
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193401098
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee, want tot die groep behoor ik zelf.
_O-
&lt;signature here&gt;.
pi_193401114
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:37 schreef dellipder het volgende:

[..]

Goed dat je dit nog even benadrukt, want soms wordt de indruk gewekt dat de Verenigde Staten pas zijn ontstaan in november 2016.
Hier ook nog een bron.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:39:29 #257
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193401115
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[..]

Deze suggestie heeft geen betrekking op een op zichzelf staand filmpje.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 31 mei 2020 @ 14:40:20 #258
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193401126
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:39 schreef dellipder het volgende:

[..]

Deze suggestie heeft geen betrekking op een op zichzelf staand filmpje.
De essentie van mijn reactie toch ook niet?
Huilen dan.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:40:29 #259
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193401129
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee, want tot die groep behoor ik zelf.
Geef je nu toe dat je alles verdraait om de schuld maar bij Trump te kunnen leggen? Nou ja, zolang je er eerlijk over bent dan weten zowel jijzelf als de anderen waar je mee bezig bent. Prima. Gevaarlijk(er) zijn zij die zich er niet bewust van zijn :)
pi_193401131
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee, want tot die groep behoor ik zelf.
Dank voor je bekentenis.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_193401149
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:35 schreef bedachtzaam het volgende:
jossie_flores twitterde op zondag 31-05-2020 om 13:37:27 THEY REALLY TRIED TO STOP US FROM CROSSING THE BROOKLYN BRIDGE SO DECIDED TO RUN US PEACEFUL PROTESTERS OVER ARE YOU FUCKING KIDDING ME!!!! 🤬this #BlackLivesMatter #nyc #riots #justiceforgeorgefloyd https://t.co/JKg7cTBCQc reageer retweet
Hoe loopt dat incident af? Ik haat die kutvideos due plotseling en veel te vroeg eindigen terwijl de actie nog gaande is.
pi_193401153
Ik heb afgelopen dagen Fox News zitten kijken. Je hoort alleen maar where is the lawenforcement? We need law and order! These people are rioting, these are not demonstrating.

fox news is goed in stoken :P
pi_193401158
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:43 schreef StephanL het volgende:
Ik heb afgelopen dagen Fox News zitten kijken. Je hoort alleen maar where is the lawenforcement? We need law and order! These people are rioting, these are not demonstrating.

fox news is goed in stoken :P
Wat is daar precies stoken aan?
pi_193401166
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:43 schreef StephanL het volgende:
Ik heb afgelopen dagen Fox News zitten kijken. Je hoort alleen maar where is the lawenforcement? We need law and order! These people are rioting, these are not demonstrating.

fox news is goed in stoken :P
Faux News en Communist News Network zijn 'lekker' bezig ja.

Both sides!
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 31 mei 2020 @ 14:45:07 #265
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193401167
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Wat is daar precies stoken aan?
Je mag de waarheid niet benoemen.
pi_193401175
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:35 schreef bedachtzaam het volgende:
jossie_flores twitterde op zondag 31-05-2020 om 13:37:27 THEY REALLY TRIED TO STOP US FROM CROSSING THE BROOKLYN BRIDGE SO DECIDED TO RUN US PEACEFUL PROTESTERS OVER ARE YOU FUCKING KIDDING ME!!!! 🤬this #BlackLivesMatter #nyc #riots #justiceforgeorgefloyd https://t.co/JKg7cTBCQc reageer retweet
Dat is dus niet stand down van de politie maar ride down. ;)
  zondag 31 mei 2020 @ 14:46:49 #267
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193401184
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Wat is daar precies stoken aan?
Ik zie em ook niet.

Helemaal niemand wint ook maar iets met brandende binnensteden.

Edit:

Wel, rellers winnen LV tassen en flatscreen TVs :')
&lt;signature here&gt;.
pi_193401214
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Wat is daar precies stoken aan?
Nouja gekleurde nieuws mededelingen doen dan. Heel verbaast zijn, dat er geen politie is. Het gaat om het toontje.

quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:46 schreef Barbusse het volgende:
In Flint gaat het wat vrolijker:

https://www.facebook.com/(...)6/?sfnsn=mo&d=n&vh=i
Ik weet niet of je de docu op Netflix heb gezien over de politie daar? Ze hebben daar wel ergere dingen gehad de afgelopen jaren daar, maar zo kan het ook. Politie voorop, met de zwarte gemeenschap. Verbroederen.
pi_193401291
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch moet ik weer denken aan de rellen nadat een groep blanken in Canada iets deed met ijshockey, dagenlang waren voornamelijk blanken en Aziaten aan het rellen in Vancouver.
Klopt ja..de Vancouver Cannucks. Ik verbaasde mij daar toen over. Was kort daarvoor in Vancouver en het paste niet in het beeld dat ik had van 'chille' Canadezen.
pi_193401320
Is het niet gewoon traditie om te plunderen ?

https://en.wikipedia.org/(...)in_the_United_States
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_193401340
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:49 schreef StephanL het volgende:

[..]

Nouja gekleurde nieuws mededelingen doen dan. Heel verbaast zijn, dat er geen politie is. Het gaat om het toontje.
[..]

Ik weet niet of je de docu op Netflix heb gezien over de politie daar? Ze hebben daar wel ergere dingen gehad de afgelopen jaren daar, maar zo kan het ook. Politie voorop, met de zwarte gemeenschap. Verbroederen.
Tja in Flint zijn ze allemal hersenbeschadigd door het lood in het drinkwater om nog een dreiging te kunnen zijn. :')
pi_193401380
Met al die wapens in de VS is het een wonder dat er nog geen politie agenten zijn neergeschoten, of dat er überhaupt nog geen vuurwapens zijn gebruikt tijdens die rellen. Zal wel een kwestie van tijd zijn voor iemand een kogel vangt en het kruitvat explodeert.

Edit: En... daar zijn de schietpartijen en de doden :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_193401390
Indianapolis riots leave 3 dead after 'multiple shootings' reported downtown, buildings damaged

At least three people were killed after "multiple shootings" were reported in downtown Indianapolis Saturday night into early Sunday morning as protests over the death of George Floyd in Minneapolis turned into violent riots.


https://www.foxnews.com/u(...)police-investigation

Hoop maar dat ze tot de juiste politieke kant behoorden. :')
[*sarcasme UIT]
  zondag 31 mei 2020 @ 15:03:36 #274
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193401400
quote:
5s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:57 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Is het niet gewoon traditie om te plunderen ?

https://en.wikipedia.org/(...)in_the_United_States
Neuh. Wel zie je dat rellen vaker voorkomen, waar je weer uit zou af kunnen leiden dat de spanningen al langer liepen.
  zondag 31 mei 2020 @ 15:04:37 #275
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_193401413
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:49 schreef StephanL het volgende:

[..]

Nouja gekleurde nieuws mededelingen doen dan. Heel verbaast zijn, dat er geen politie is. Het gaat om het toontje.
[..]

Ik weet niet of je de docu op Netflix heb gezien over de politie daar? Ze hebben daar wel ergere dingen gehad de afgelopen jaren daar, maar zo kan het ook. Politie voorop, met de zwarte gemeenschap. Verbroederen.
Er zijn bergen problemen daar. Maar wat deze sherif doet is prijzenswaardig. Deescalatie, iets waar het enorm aan schort bij andere politiekorpsen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_193401414
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Met al die wapens in de VS is het een wonder dat er nog geen politie agenten zijn neergeschoten, of dat er überhaupt nog geen vuurwapens zijn gebruikt tijdens die rellen. Zal wel een kwestie van tijd zijn voor iemand een kogel vangt en het kruitvat explodeert.
Precies. Juist daarom is een burgeroorlog in de VS zo gevaarlijk. Ontzettend makkelijk is het voor zelfs buren elkaar af te maken om politieke geschillen. Je weet niet eens meer uit welke richting de kogel komt.
pi_193401439
Vind het gek dat je nergens leest dat de dood van Floyd slechts de lont was in een kruidvat dat al behoorlijk vol zat. De link met corona wordt niet gelegd. Het gaat helemaal niet (meer) om Floyd.
  zondag 31 mei 2020 @ 15:11:01 #278
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
  zondag 31 mei 2020 @ 15:11:32 #279
8369 speknek
Another day another slay
pi_193401528
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het gek dat je nergens leest dat de dood van Floyd slechts de lont was in een kruidvat dat al behoorlijk vol zat. De link met corona wordt niet gelegd. Het gaat helemaal niet (meer) om Floyd.
Alhoewel de link met Corona er best zou zijn, is het ook vrij irrelevant voor het probleem.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193401544
quote:
Ik zie daar niks verkeerds. Die mensen moeten gewoon opzij.
  zondag 31 mei 2020 @ 15:13:16 #281
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_193401560
pi_193401563
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het gek dat je nergens leest dat de dood van Floyd slechts de lont was in een kruidvat dat al behoorlijk vol zat. De link met corona wordt niet gelegd. Het gaat helemaal niet (meer) om Floyd.
Ik snap heel goed dat mensen het zat, aangezien dit de zoveelste keer is dat zoiets gebeurt en er maar niets veranderd. Prima en logisch dat er dan protesten ontstaan. Probleem is dat er groeperingen in de VS actief zijn die dit soort protesten in rellen veranderen. Het zijn die zelfde groeperingen die er vervolgens alles aan doen om het geweld gaande te houden, elke confrontatie met de politie aangrijpen om hun 'politie is slecht' agenda te pushen naar het grote publiek, de rellers voorzien van verdediging en middelen om tegen de politie te vechten.

Het gaat inderdaad al lang niet meer om Floyd. Het gaat nu om de politieke agenda van een hele gevaarlijke anarchistische groep die het manipuleren van boze mensen meester zijn, en graag doen alsof ze zelf de good guys zijn.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_193401565
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het gek dat je nergens leest dat de dood van Floyd slechts de lont was in een kruidvat dat al behoorlijk vol zat. De link met corona wordt niet gelegd. Het gaat helemaal niet (meer) om Floyd.
En dan koppen schijtkranten als de NYT groot met 'de George Floyd protesten' en 'verontwaardiging en worlede over dood Floyd'



terwijl ze dat niet eens weten dat het nog altijd om Floyd gaat. En niet gewoon anarchistische of radicale elementen. Dat noem ik framing. Lekker politiek gewin erbij zoeken. En mensen tegen elkaar even uitspelen. Want er is natuurlijk de overkant. Die vindt de relschoppers en de protesten totaal onnodig, hypocriet, extreem en averechts.
pi_193401595
de mafklappers van de club van Airfryer brengen nu bewust "Zwarte piet" onder de aandacht, zodat in Nederland ook dit soort ongeregeldheden beginnen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_193401600
quote:
Wat ik ergerlijk vind is dat je niet weet hoe het afloopt want dan springt iemand op de motorkap en er werd door een boze menigte omsingeld die klappen aan de wagen uitdelen.
  zondag 31 mei 2020 @ 15:16:28 #286
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193401610
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nu.nl spreekt van vredige protesten en schermutselingen terwijl er meerdere mensen doodgetrapt en doodgereden zijn. :D
AD spreekt van Ophef.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193401614
quote:
Een politiewagen belagen en dan gek opkijken als je wordt overreden :')
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 31 mei 2020 @ 15:16:50 #288
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193401617
quote:
Grappig om te zien.

Agenten zijn best netjes bezig, rijden snel genoeg op de mensen in om ze te verschuiven, maar niet snel genoeg om te verwonden.

Klasse actie.
&lt;signature here&gt;.
pi_193401623
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik zie daar niks verkeerds. Die mensen moeten gewoon opzij.
Van mij mogen ze met scherp schieten op plunderaars en brandstichters en geweldenaars.

Het is trouwens ook alleen maar afwachten totdat dát moment er is.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 31 mei 2020 @ 15:18:15 #290
408813 crew  trein2000
pi_193401636
Ik zie overal meldingen van pers die beschoten wordt door de politie (met traangas en rubberkogel)? Wat zijn dat voor bananenrepubliek praktijken?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 31 mei 2020 @ 15:18:27 #291
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193401638
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
de mafklappers van de club van Airfryer brengen nu bewust "Zwarte piet" onder de aandacht, zodat in Nederland ook dit soort ongeregeldheden beginnen.
Ik weet nog niet wat ik kwalijker vind, dat soort josti's of de josti's die aandacht geven aan dat soort josti's.
pi_193401644
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:13 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ik snap heel goed dat mensen het zat, aangezien dit de zoveelste keer is dat zoiets gebeurt en er maar niets veranderd. Prima en logisch dat er dan protesten ontstaan. Probleem is dat er groeperingen in de VS actief zijn die dit soort protesten in rellen veranderen. Het zijn die zelfde groeperingen die er vervolgens alles aan doen om het geweld gaande te houden, elke confrontatie met de politie aangrijpen om hun 'politie is slecht' agenda te pushen naar het grote publiek, de rellers voorzien van verdediging en middelen om tegen de politie te vechten.

Het gaat inderdaad al lang niet meer om Floyd. Het gaat nu om de politieke agenda van een hele gevaarlijke anarchistische groep die het manipuleren van boze mensen meester zijn, en graag doen alsof ze zelf de good guys zijn.
Dat van die politieke agenda moet eerst nog maar eens aangetoond worden. Kan mij wel voorstellen dat een grote groep mensen, die Trump nooit hebben gewild als president, van de gelegenheid gebruik maken. Orange Man Bad is ook alleen maar bezig geweest met polariseren en je oogst wat je zaait.
pi_193401646
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:18 schreef trein2000 het volgende:
Ik zie overal meldingen van pers die beschoten wordt door de politie (met traangas en rubberkogel)? Wat zijn dat voor bananenrepubliek praktijken?
Klopt, meerdere video's waar ze geen uitzondering maken voor journalisten/pers.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 31 mei 2020 @ 15:19:29 #294
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193401655
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:26 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ze komen nu niet eens in de buurt van die rellen.....
En hoe, toen werd ook een blanke chauffeur van een vrachtwagen eruit gehaald en doodgetrapt.

En werkten de Bloods en de Crips samen.

Ook werden massaal Koreanen aangevallen omdat eentje een zwarte meid in zn winkel had doodgeschoten waardoor je dit soort foto's kreeg.

In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193401684
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:16 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

AD spreekt van Ophef.
In Duitsland noemen ze dit 'Amok' Grappig woord.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 31 mei 2020 @ 15:20:34 #296
408813 crew  trein2000
pi_193401687
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:19 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Klopt, meerdere video's waar ze geen uitzondering maken voor journalisten/pers.
Sterker nog, ik zag er al een waar een groepje pers op een parkeerplaats, weg van de rellen, werd getrakteerd op rubberkogels.
MikeGeorgeCBS twitterde op zondag 31-05-2020 om 04:28:29 This is the moment Minneapolis Police fired on our CBS News crew with rubber bullets. As you can see, no protesters anywhere near us- we all were wearing credentials and had cameras out. Our sound engineer was hit in the arm. #cbsnews https://t.co/UAy7HYhGnL reageer retweet
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_193401694
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:18 schreef trein2000 het volgende:
Ik zie overal meldingen van pers die beschoten wordt door de politie (met traangas en rubberkogel)? Wat zijn dat voor bananenrepubliek praktijken?
Ze willen niet dat er bewijsmateriaal gefilmd wordt.
pi_193401706
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:20 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

In Duitsland noemen ze dit 'Amok' Grappig woord.
Dat woord hebben we in het Nederlands ook.
  zondag 31 mei 2020 @ 15:21:59 #299
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193401709
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:18 schreef trein2000 het volgende:
Ik zie overal meldingen van pers die beschoten wordt door de politie (met traangas en rubberkogel)? Wat zijn dat voor bananenrepubliek praktijken?
Zeer goedkope verontwaardigdheid.

Nee, het is niet de bedoeling, en waarschijnlijk ook geen beleid om journalisten te pesten,

Ja, er zijn situaties dat zelfs je perskaart je geen extra-vrijheid meer levert, en dan moet je gewoon luisteren naar die mensen in blauwe pakjes.

En luister je dan niet, krijg je de behandeling die ook mensen zonder perskaarten krijgen.
&lt;signature here&gt;.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 31 mei 2020 @ 15:22:07 #300
408813 crew  trein2000
pi_193401713
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:20 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Ze willen niet dat er bewijsmateriaal gefilmd wordt.
Banenrepubliekpraktijken dus.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 31 mei 2020 @ 15:22:12 #301
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193401714
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
de mafklappers van de club van Airfryer brengen nu bewust "Zwarte piet" onder de aandacht, zodat in Nederland ook dit soort ongeregeldheden beginnen.
Ze hebben een protest gepland van BLM november in Rotterdam
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')