Oh ja, dan is er niks aan de hand.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat team was gewoon weer vrijgelaten.
Niet echt. Hij zegt dat ze extreemrechtse platforms gevonden hebben waar opgeroepen werd mee te rellen. Dat lijkt me gewoon een feitelijke constatering. Niet dat ze de hoofdverantwoordelijke zijn.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:35 schreef dellipder het volgende:
De video is juist om mijn punt te staven.
Wij zullen het in overweging nemen.quote:En het lijkt me beter om je uit te drukken als individu. Je komt op deze manier voor mij nogal megalomaan over door net te doen alsof je gemachtigd bent te praten voor anderen.
Heeft iemand Wierd al verteld dat dat fictie is?quote:Op zondag 31 mei 2020 13:00 schreef Nikonlover het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op zondag 31-05-2020 om 12:52:23Ik raad iedereen aan om nu The Plot Against America te kijken. Angstwekkend actueel. reageer retweet
Hij had weg moeten rennen zeker?quote:Op zondag 31 mei 2020 12:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je in zo'n situatie als oudere daar blijft staan om te kijken.
nee met een knie in je nek en handboeien om valt niet mee om op te staanquote:
Mits daar een legitieme basis aan ten grondslag ligt. "Intuïtie" gebaseerd op huidskleur is dat niet.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over de NL GW hebt?
Gewoon complete onzin.
Valt prima binnen het mandaat van de politie om naar hun eigen discretie te onderzoeken.
Hoe volgt dat uit mijn uitspraken?quote:Maar jokers zoals jij maken ervan:
De politie houd me aan, ik heb een andere huidskleur dan blank -> RAZZZIZME.
Over drogredeneneneneren gesproken.quote:[..]
Leuke drogreden call to authority. Jammer voor je.
[..]
Ik ga niet proberen jou uit te leggen dat wat jij gewoon niet wil weten.
Last time I checked moet je in geval noodsituaties luisteren naar de politie. En last time I checked, mogen hun dan gepast fysiek geweld gebruiken als jij niet luistert.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Last time I checked was het niet aan de politie om te straffen.
Je bedoelt dat ie probeerde adem te halen toen ze zijn keel dichtknepen? Ja, dat valt idd onder resisting arrest in een bananen dictatuur als de VS.quote:
Dat staat buiten kijf. Het is debiel dat er zo met hem omgegaan wordt.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij had weg moeten rennen zeker?
Ik weet ook niet wat die man daar doet, maar wat de reden ook is dat die man zich op dat moment daar bevind, daar hoeft zo'n actie toch niet uit te volgen?
Was hij niet aan het luisteren toen hij al op de grond lag dan?quote:Op zondag 31 mei 2020 13:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Last time I checked moet je in geval noodsituaties luisteren naar de politie. En last time I checked, mogen hun dan gepast fysiek geweld gebruiken als jij niet luistert.
En wat dat precies gepast is, dat bepalen ze daar zelf, in de VS. Staat ons vrij om het daar mee eens te zijn of niet. Maar 1 ding is zeker: toetsenbord moralisten uit NL bepalen dat niet.
Volgens mij snap je de reden van de rellen niet zo.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Last time I checked moet je in geval noodsituaties luisteren naar de politie. En last time I checked, mogen hun dan gepast fysiek geweld gebruiken als jij niet luistert.
En wat dat precies gepast is, dat bepalen ze daar zelf, in de VS. Staat ons vrij om het daar mee eens te zijn of niet. Maar 1 ding is zeker: toetsenbord moralisten uit NL bepalen dat niet.
Waar heb je het nu ineens over?quote:Op zondag 31 mei 2020 13:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Was hij niet aan het luisteren toen hij al op de grond lag dan?
Hebzucht. Relzucht. Een momentje significantie in een voor de rest zeer insignificant bestaan?quote:Op zondag 31 mei 2020 13:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de reden van de rellen niet zo.
Antifia is ook aanwezig en die zetten aan tot rellen.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hebzucht. Relzucht. Een momentje significantie in een voor de rest zeer insignificant bestaan?
Heb ik het goed?
quote:
Als het hier een dissociatieve identiteitsstoornis betreft, neem ik meteen mijn woorden terug.quote:Wij zullen het in overweging nemen.
Ik denk dat de fijne geweldadige anti-fascisten hier inderdaad een zeer grote hand in hebben ja.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Antifia is ook aanwezig en die zetten aan tot rellen.
Er zijn video's te vinden waar een zwarte Amerikaanse man hen toe spreek weg te gaan en niet in hun buurt voor problemen te zorgen.
Dan heb jij niet opgelet, want over dat filmpje ging het helemaal niet.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Waar heb je het nu ineens over?
Ik in ieder geval reageerde op die dodo die op zijn veranda stond te filmen en een rubberen kogel kreeg
En ik zie juist video's waar antifa de boosdoener is.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Niet echt. Hij zegt dat ze extreemrechtse platforms gevonden hebben waar opgeroepen werd mee te rellen. Dat lijkt me gewoon een feitelijke constatering. Niet dat ze de hoofdverantwoordelijke zijn.
[..]
Wij zullen het in overweging nemen.
Er is volstrekt onbekend vooralsnog uit welke hoek die gekken komen. Mensen die zeggen antifa en mensen die zeggen white supremacists. Misschien wel beide of geen van beide.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Er zijn video's te vinden waar een zwarte Amerikaanse man hen toe spreek weg te gaan en niet in hun buurt voor problemen te zorgen.
Wellicht. Het volgt zichzelf ook allemaal snel op, in dit draadje.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan heb jij niet opgelet, want over dat filmpje ging het helemaal niet.
Misschien wel alleen de antifa'squote:Op zondag 31 mei 2020 13:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Er is volstrekt onbekend vooralsnog uit welke hoek die gekken komen. Mensen die zeggen antifa en mensen die zeggen white supremacists. Misschien wel beide of geen van beide.
Mensen die tevreden zijn gaan doorgaans niet rellen. Hoe komt het dat het nu zo'n chaos is dan?quote:Op zondag 31 mei 2020 13:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hebzucht. Relzucht. Een momentje significantie in een voor de rest zeer insignificant bestaan?
Heb ik het goed?
Politie infiltranten zijn dat.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vind je domme geneuzel niet zo boeiend. Je mag je gemoraliseer op iemand anders richten.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mensen die tevreden zijn gaan doorgaans niet rellen. Hoe komt het dat het nu zo'n chaos is dan?
Nee dat is geen haarkloverij, jij bent aan het generaliseren vanuit een existentiekwantor, "Er zijn aanwijzingen dat extreemrechts zich ermee bemoeit |/= alle rellen komen door extreem rechts" dat wordt nergens door de veiligheidsdirector gezegd dus je narratief is bunk, dus als je zo makkelijk generaliseert dan kun je me ook wel in koninklijk meervoud aanspreken.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:11 schreef dellipder het volgende:
[..]Ik weet wat je hiermee bedoeld. De enige groep die in deze persco wordt uitgelicht is de groep witte nationalisten. En rond de mark 1:25 heeft hij het over "created this" refererend aan de rellen uiteraard.
Wat jij aan het doen bent is haarkloverij, terwijl inmiddels CNN en MSDNC nieuwsitems over dit onderwerp hebben gemaakt. Dit is nu eenmaal de realiteit die hardnekkig en eigenwijs is.
[..]
Als het hier een dissociatieve identiteitsstoornis betreft, neem ik meteen mijn woorden terug.
Nou, vertel dan gewoon waarom het daar nu zo'n teringbende is?quote:Op zondag 31 mei 2020 13:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik vind je domme geneuzel niet zo boeiend. Je mag je gemoraliseer op iemand anders richten.
Ik heb er een heel aardig idee van. Aan de hand van allemaal beelden die te vinden zijn op internet.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Misschien, inderdaad. Of misschien alleen white supremacists. Niemand die het weet.
![]()
Nu.nl spreekt van vredige protesten en schermutselingen terwijl er meerdere mensen doodgetrapt en doodgereden zijn.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
Valt wel op dat op het moment Amerika in brand staat, wat best wereld nieuws is, dat Nederlandse nieuws sites en dergelijke het over hele andere ''leuke'' dingetjes hebben.
Ja, dit is haarkloverij want zowel de veiligheidscommissaris als Tim Walz hebben het over wie er verantwoordelijk is. Jouw formuleringen deugen simpelweg niet.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee dat is geen haarkloverij, jij bent aan het generaliseren vanuit een existentiekwantor, "Er zijn aanwijzingen dat extreemrechts zich ermee bemoeit |/= alle rellen komen door extreem rechts" dat wordt nergens door de veiligheidsdirector gezegd dus je narratief is bunk, dus als je zo makkelijk generaliseert dan kun je me ook wel in koninklijk meervoud aanspreken.
Dat is al een tijdje aan de gang. Tenzij het negatief voor Trump is. Wacht maar tot er wat meer 'bewijs' komt dat rechts achter de rellen zit, dan staat Nu.nl er vol mee. Antifa? Meh, je moet je eigen nest niet bevlekken.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
Valt wel op dat op het moment Amerika in brand staat, wat best wereld nieuws is, dat Nederlandse nieuws sites en dergelijke het over hele andere ''leuke'' dingetjes hebben.
Die heeft de KKK grand dragon zelf gestapeld ja.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:21 schreef Ludachrist het volgende:
Niet snappen dat die rellen worden veroorzaakt door undercover rechts-extremisten. Wie hebben die pallets met stenen daar neergezet anders?
Het zou me heel stug lijken als protesten tegen het onderdrukkende systeem geen antifas aantrekt, dat is wel een beetje hun ding. Maar die richten zich in het algemeen ook alleen tot de politie en grote corporaties, dus dat verklaart ook maar een gedeelte, en op dit moment zijn motieven sowieso nog niet bekend, dus als jij die uit jouw bronnen ziet, zijn je bronnen misschien ook wat verdacht.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En ik zie juist video's waar antifa de boosdoener is.
Ik vind rassenrellen in Amerika niet heel nieuw en vreemd. "Het is weer zover, nu Pandemie-nieuws...."quote:Op zondag 31 mei 2020 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
Aah de projectie begint weer. Op onheuse gronden dingen opblazen = de ander moet beter redeneren en meer bescheidenheid betrachten.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:21 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ja, dit is haarkloverij want zowel de veiligheidscommissaris als Tim Walz hebben het over wie er verantwoordelijk is. Jouw formuleringen deugen simpelweg niet.
Iets meer bescheidenheid betrachten als het je lukt.
Niet iets nieuws, maar laatste keer was in 92. (Rodney King )quote:Op zondag 31 mei 2020 13:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind rassenrellen in Amerika niet heel nieuw en vreemd. "Het is weer zover, nu Pandemie-nieuws...."
Het is ook niet echt schokkend nieuws, want het komt niet als verrassing.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
Ze komen nu niet eens in de buurt van die rellen.....quote:Op zondag 31 mei 2020 13:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Niet iets nieuws, maar laatste keer was in 92. (Rodney King )
En volgens mij zijn de rellen van nu wel wat groter.
En het is idd ook een hele leuke bezigheid om te doen alsof al die rellers allemaal een doorwrochte reden hebben om dat te doen. Alsof ze allemaal eerst wat manifesten over en weer gelezen hebben, en toen weloverwogen besloten louis vutton tassen te gaan jatten hé.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:22 schreef speknek het volgende:
en op dit moment zijn motieven sowieso nog niet bekend, dus als jij die uit jouw bronnen ziet, zijn je bronnen misschien ook wat verdacht.
quote:Op zondag 31 mei 2020 13:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Heb je de beelden op twitter al bekeken?quote:Op zondag 31 mei 2020 13:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ze komen nu niet eens in de buurt van die rellen.....
Je loopt nu wel erg te koop met je eigen domheid.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb er een heel aardig idee van. Aan de hand van allemaal beelden die te vinden zijn op internet.
En ik heb werkelijk nog niets gezien wat duid op "white supremacists".
Maar dat jij het niet uit je strot krijgt om de verantwoordelijkheid voor deze teringzooi te leggen daar waar die hoort, was al vrij snel duidelijk.
En dan krijg je zielige vertoningen a'la: JA NIEMAND WEET HET HOOR, HET KAN IEDEREEN ZIJN![]()
Ik kan er niets anders van maken, want Tim Walz heeft uitdrukkelijk gezegd dat white supremacists de "vreedzame" protesten misbruikten.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Aah de projectie begint weer. Op onheuse gronden dingen opblazen = de ander moet beter redeneren en meer bescheidenheid betrachten.
ja, heb jij die rellen begin jaren 90 meegemaakt?quote:Op zondag 31 mei 2020 13:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb je de beelden op twitter al bekeken?
Het optreden van de politie nu?
De verspreiding van de rellen over amerika
Er zijn sinds die tijd wel vaker rellen geweest.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Niet iets nieuws, maar laatste keer was in 92. (Rodney King )
En volgens mij zijn de rellen van nu wel wat groter.
Huh? Ik lees toch echt iets anders.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nu.nl spreekt van vredige protesten en schermutselingen terwijl er meerdere mensen doodgetrapt en doodgereden zijn.
Je moet ook de complotwebsite lezen....quote:
Oh?quote:
Precies wat ik mij ook al af vroeg.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:32 schreef capricia het volgende:
Ben benieuwd hoe het virus op al deze massa's gaat reageren.
Hoe zou jij het aanpakken?quote:Op zondag 31 mei 2020 13:34 schreef dellipder het volgende:
Ik begrijp niet waarom die lokale autoriteiten met zoveel overgave social distancing en het verplicht dragen van mondkapjes afdwongen en nu vrijwel ongehinderd binnenlandse terroristen steden in brand laten steken en andermans eigendommen laten plunderen. Clownjob.
Oh ja, dat was er ook nog. Dat is nog maar een bijzaak in de VS zo lijkt het.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:32 schreef capricia het volgende:
En het is ook weer eens selectief naar 1 website wijzen waar voor deze mensen zogenaamd te weinig naar hun mond gepraat wordt.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het is ook niet echt schokkend nieuws, want het komt niet als verrassing.
Gewoon effe vragen of ze stoppen.quote:
Lol, de meest omvangrijke inzet van de national guard ooit is volgens jou ongehinderd toelaten?quote:Op zondag 31 mei 2020 13:34 schreef dellipder het volgende:
Ik begrijp niet waarom die lokale autoriteiten met zoveel overgave social distancing en het verplicht dragen van mondkapjes afdwongen en nu vrijwel ongehinderd binnenlandse terroristen steden in brand laten steken en andermans eigendommen laten plunderen. Clownjob.
Het momentum is nu voorbij. Dit wil ik best erkennen, maar in veel gevallen is de nationale garde te laat ingeroepen en bijvoorbeeld Jacob Frey heeft op een imo schandalige manier zijn gemeenschap en de politie volkomen in de steek gelaten.quote:
Te laat ingezet in mijn opinie.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Lol, de meest omvangrijke inzet van de national guard ooit is volgens jou ongehinderd toelaten?
Makkelijk oordelen vanuit de luie stoel.quote:
Zie jij ook de gelijkenis met de reactie op het coronavirus?quote:Op zondag 31 mei 2020 13:38 schreef dellipder het volgende:
[..]
Het momentum is nu voorbij. Dit wil ik best erkennen, maar in veel gevallen is de nationale garde te laat ingeroepen en bijvoorbeeld Jacob Frey heeft op een imo schandalige manier zijn gemeenschap en de politie volkomen in de steek gelaten.
Er is veel te slap en bijna apathisch gereageerd door de lokale overheden.
Hmm. Hele steden in lockdown. En nu en masse op een kluitje gaan staan.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:36 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Oh ja, dat was er ook nog. Dat is nog maar een bijzaak in de VS zo lijkt het.
Ja, dus? Jij deelt hier ook jouw ongevraagde meningen.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Makkelijk oordelen vanuit de luie stoel.
Pantserwagens en tanks.quote:
Klopt.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:41 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ja, dus? Jij deelt hier ook jouw ongevraagde meningen.
Nee, ik vind tegen de klippen op niet willen erkennen dat de hand van dat antifa tuig zichtbaar is, en zielige optreden a'la: maar niemand weet het eigenlijk! - nogal dom.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je loopt nu wel erg te koop met je eigen domheid.
Ja, het klopt dat antifa tuig niet een uniform aanheeft wat hun boven alle twijfel verheven als zodanig identificeert.quote:Je hebt niks gezien wat wijst op antifa. Het enige wat je ziet zijn wat gemaskerde personen die her en der vernielingen uitrichten, waarschijnlijk met als doel de boel verder te provoceren.
Precies, zo rollen figuren zoals jij is het niet?quote:Er zijn wel indicatoren dat rechts-extremisten erbij betrokken zijn en er zijn zelfs mensen die zeggen dat het vanaf de politie zelf komt. Zie bv. dit artikel: https://www.justsecurity.(...)-white-supremacists/
quote:Antifa? Er zijn "indicatoren"!
Rechts-extremisten? Geen bewijs!![]()
Fictie kan toch actueel worden? Zoals 1984.. De Pest van Camus etcquote:Op zondag 31 mei 2020 13:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heeft iemand Wierd al verteld dat dat fictie is?
Ik heb zojuist aangegeven dat ik veel overgave zag met het afdwingen van social distancing en het dragen van mondkapjes en ik zie een bijna apathische houding bij deze "vreedzame demonstraties".Precint 3 vind ik zo onvoorstelbaar. Het signaal wat je dan afgeeft aan de gemeenschap is een dikke middelvinger en zoekt het lekker zelf maar uit. Ongehoord en onacceptabel imo.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zie jij ook de gelijkenis met de reactie op het coronavirus?
En over het algemeen hebben ze wat minder te schaften met een "bemoeizuchtige" overheid, dus ik kan me ook voorstellen dat daarom de overheid wat minder snel ingrijpt. Of anders als hier.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:42 schreef Isdatzo het volgende:
Verder was dit natuurlijk een accident waiting to happen. Veel Amerikanen hebben alle recht om bijzonder ontevreden te zijn.
Of proberen de boel meteen de kop in te drukken ervoor gezorgd had dat je nu niet met deze ellende zat opgescheept is nog maar de vraag. Iets met emmers en druppels.
Die blijft gewoon twitteren vanuit zijn Oval Office.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:32 schreef capricia het volgende:
quote:Op zondag 31 mei 2020 13:45 schreef recursief het volgende:
[..]
Die blijft gewoon twitteren vanuit zijn Oval Office.
[..]
When the looting startsquote:Op zondag 31 mei 2020 13:45 schreef recursief het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah, de groeiende ongelijkheid en gebrek aan vertrouwen in de politie spelen verder geen rol. Goed verhaal.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
En het is idd ook een hele leuke bezigheid om te doen alsof al die rellers allemaal een doorwrochte reden hebben om dat te doen. Alsof ze allemaal eerst wat manifesten over en weer gelezen hebben, en toen weloverwogen besloten louis vutton tassen te gaan jatten hé.
Nee dus.
Kan mezelf quoten:
[..]
Welke indicatoren zijn dat dan? Of wou je zeggen dat het feit dat gemaskerde personen vernieling uitrichten en provoceren voldoende "indicatoren" zijn? Sterker, voor jou is dat al meteen genoeg om zogenaamd zeker te weten in welke hoek je het moet zoeken en personen met een meer genuanceerde blik zijn dom!quote:Op zondag 31 mei 2020 13:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, ik vind tegen de klippen op niet willen erkennen dat de hand van dat antifa tuig zichtbaar is, en zielige optreden a'la: maar niemand weet het eigenlijk! - nogal dom.
[..]
Ja, het klopt dat antifa tuig niet een uniform aanheeft wat hun boven alle twijfel verheven als zodanig identificeert.
[..]
Precies, zo rollen figuren zoals jij is het niet?
Antifa? Geen bewijs!
Rechts-extremisten? Er zijn "indicatoren"!
Maar laat ik em gewoon ff omdraaien:
[..]
twitter:capeandcowell twitterde op zondag 31-05-2020 om 08:14:42Nothing to see here folks. Just a sitting lawmaker posting “protesting” tips on her instagram.
Just normal stuff, like how to completely hide your identity and “Heat resistant gloves” for carrying warm toast and totally not for throwing cop’s smoke and teargas back at them. https://t.co/GEbRWXCQ6H reageer retweet
[..]
Hoeveel politie/ national guard is er nu op de been?quote:Op zondag 31 mei 2020 13:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Lol, de meest omvangrijke inzet van de national guard ooit is volgens jou ongehinderd toelaten?
Commentaar van de AG?quote:
Klopt, jij hebt publicaties nodig die in je straatje passen.quote:Ik heb iets meer nodig dan dom gegok.
Het is voor velen ook een kwestie van 'de gelegenheid maakt de dief' Never waste a good crisis.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:50 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ah, de groeiende ongelijkheid en gebrek aan vertrouwen in de politie spelen verder geen rol. Goed verhaal.
Land of the freequote:Op zondag 31 mei 2020 12:18 schreef schommelstoel het volgende:
Weet niet of deze al voorbij is gekomen. ( en hoe plaats je een tweet? )
https://twitter.com/i/status/1267024772279533573
Amerika, het nieuwe 3de wereld land
Zeg maar: voor de overweldigende meerderheid, geld dat.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is voor velen ook een kwestie van 'de gelegenheid maakt de dief' Never waste a good crisis.
Barr is helaas iemand die politiek bedrijft vanuit zijn positie. Als hij bewijs levert of aangeeft waar hij zich op baseert anders dan maskers, dan neem ik dat uiteraard een heel stuk serieuzer dan wanneer hij Trump napraat.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Commentaar van de AG?
Of gaan we dan linea recta naar dat jij dat gewoon niet wenst te geloven?
Justsecurity staat prima aangeschreven. De enige aanwijzingen voor antifa die ik voorbij zie komen zijn mensen die een mening geven zonder dat duidelijk is waar die mening dan op gebaseerd is - afgezien van dat ze elkaar napapegaaien en dat het jongelui betreft die gemaskerd zijn.quote:[..]
Klopt, jij hebt publicaties nodig die in je straatje passen.
En te achterlijk om te snappen dat er ook prima allerlei publicaties te vinden zijn die de andere kant op wijzen.
Maar partijtje tegen elkaar opbieden wie de meeste publicaties kan vinden en posten die zogenaamd "het gelijk bewijzen" heb ik weinig zin in.
Maar neem van me aan: ze zijn te vinden.
In Minnesota is het "the largest deployment of state national guard troops since the second world war". Maar preciese aantallen zijn moeilijk te vinden..quote:Op zondag 31 mei 2020 13:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoeveel politie/ national guard is er nu op de been?
quote:Op zondag 31 mei 2020 14:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Barr is helaas iemand die politiek bedrijft vanuit zijn positie. Als hij bewijs levert of aangeeft waar hij zich op baseert anders dan maskers, dan neem ik dat uiteraard een heel stuk serieuzer dan wanneer hij Trump napraat.
[..]
Justsecurity staat prima aangeschreven. De enige aanwijzingen voor antifa die ik voorbij zie komen zijn mensen die een mening geven zonder dat duidelijk is waar die mening dan op gebaseerd is - afgezien van dat ze elkaar napapegaaien en dat het jongelui betreft die gemaskerd zijn.
twitter:stillgray twitterde op zondag 31-05-2020 om 06:20:19Apparent Antifa organizer caught on camera appearing to pay some kids to riot. https://t.co/JMYaJARfFF reageer retweet
Kijk eens goed. Je ziet er diverse ongewassen blanken met groen haar tussen lopen. Duidelijk Antifaquote:Op zondag 31 mei 2020 14:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Barr is helaas iemand die politiek bedrijft vanuit zijn positie. Als hij bewijs levert of aangeeft waar hij zich op baseert anders dan maskers, dan neem ik dat uiteraard een heel stuk serieuzer dan wanneer hij Trump napraat.
[..]
Justsecurity staat prima aangeschreven. De enige aanwijzingen voor antifa die ik voorbij zie komen zijn mensen die een mening geven zonder dat duidelijk is waar die mening dan op gebaseerd is - afgezien van dat ze elkaar napapegaaien en dat het jongelui betreft die gemaskerd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |