- Hoezo is dit Antifa?quote:Op zondag 31 mei 2020 14:07 schreef Oostwoud het volgende:
[..]twitter:stillgray twitterde op zondag 31-05-2020 om 06:20:19Apparent Antifa organizer caught on camera appearing to pay some kids to riot. https://t.co/JMYaJARfFF reageer retweet
Er valt niet te discussiëren met extreem-links wat op voorhand alle bronnen die tegen spreken diskwalificeert, en tegelijkertijd alles wat wel in z'n straatje past als absolute waarheid wenst te beschouwen.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, dat schreef je. Je kunt ook reageren op mijn bijdrage natuurlijk.
Dat kun je verwachten bij een oude junkie.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:10 schreef Oostwoud het volgende:
Washington Times: Asphyxiation not the cause of George Floyd's death: Autopsy
"George Floyd died Monday from a combination of preexisting health conditions exacerbated by being held down by Minneapolis officers, not from strangulation or asphyxiation, based on the medical examiner’s initial report."
Oei, nu moet je als nabestaande steeds nieuwe lijkschouwers zoeken tot de gewenste conclusie wordt gevonden.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:10 schreef Oostwoud het volgende:
"George Floyd died Monday from a combination of preexisting health conditions exacerbated by being held down by Minneapolis officers, not from strangulation or asphyxiation, based on the medical examiner’s initial report."
Extreem linkse mensen gedragen zich vaak net als flat earthers.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Er valt niet te discussiëren met extreem-links wat op voorhand alle bronnen die tegen spreken diskwalificeert, en tegelijkertijd alles wat wel in z'n straatje past als absolute waarheid wenst te beschouwen.
Vraagje voor jou;quote:
Die lopen er ongetwijfeld tussen. Maar dat nu zelfs de duidelijke aanleidingen worden genegeerd is toch wel nieuw.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is voor velen ook een kwestie van 'de gelegenheid maakt de dief' Never waste a good crisis.
Je bent nog niet eens met een bron gekomen anders dan iemand die zijn ogenschijnlijk ongefundeerde mening gegeven heeft (Barr). Ik heb mensen die zich identificeren met antifa heel niet uitgesloten, waar jij, gebaseerd op ogenschijnlijk niks, doet alsof het per se geen of niet ook rechts-extremisten kunnen zijn, waar wel degelijke enkele aanwijzingen voor zijn. Waarom die oogkleppen?quote:Op zondag 31 mei 2020 14:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Er valt niet te discussiëren met extreem-links wat op voorhand alle bronnen die tegen spreken diskwalificeert, en tegelijkertijd alles wat wel in z'n straatje past als absolute waarheid wenst te beschouwen.
USA Today: 'There are anarchists': Minnesota officials say 'outside agitators' are hijacking peaceful protestsquote:Op zondag 31 mei 2020 14:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Barr is helaas iemand die politiek bedrijft vanuit zijn positie. Als hij bewijs levert of aangeeft waar hij zich op baseert anders dan maskers, dan neem ik dat uiteraard een heel stuk serieuzer dan wanneer hij Trump napraat.
[..]
Justsecurity staat prima aangeschreven. De enige aanwijzingen voor antifa die ik voorbij zie komen zijn mensen die een mening geven zonder dat duidelijk is waar die mening dan op gebaseerd is - afgezien van dat ze elkaar napapegaaien en dat het jongelui betreft die gemaskerd zijn.
Volgens mij zit er wat dat betreft niet zoveel verschil tussen extreem links en extreem rechts. Vreemde is wel dat extreem links zich steeds meer in het openbaar laat zien en het 'normaal' is geworden, terwijl extreem rechts dat plekje eerst had maar niet normaal werd gevonden (terecht overigens).quote:Op zondag 31 mei 2020 14:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Extreem linkse mensen gedragen zich vaak net als flat earthers.
Alles wat anders is dan wat zij geloven is onzin.
Het is een enge religie. Ze hebben hun heilige geschriften zoals de New York Times en Washington Post. De kerkdiensten worden geleid door Fredo, Maddow en de eunuch Stelter. En afvalligen moeten worden gesloopt, want in de door links gemaakte wereld is geen plaats voor vrij denken.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Extreem linkse mensen gedragen zich vaak net als flat earthers.
Alles wat anders is dan wat zij geloven is onzin.
True, het verschuift.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij zit er wat dat betreft niet zoveel verschil tussen extreem links en extreem rechts. Vreemde is wel dat extreem links zich steeds meer in het openbaar laat zien en het 'normaal' is geworden, terwijl extreem rechts dat plekje eerst had maar niet normaal werd gevonden (terecht overigens).
.quote:Vier agenten ontslagen
Wie nuchter kijkt naar de maatregelen die onder Trump zijn genomen na de dood van Floyd, komt tot de conclusie dat die in orde zijn.
Vier agenten zijn ontslagen, de hoofdverdachte is aangehouden en wordt verdacht van doodslag en er is een juridisch en burgerrechtelijk onderzoek gaande.
Zo op het oog wordt dus niets onder de pet gehouden
Thanks!quote:Op zondag 31 mei 2020 14:15 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
USA Today: 'There are anarchists': Minnesota officials say 'outside agitators' are hijacking peaceful protests
"Leggat, the security consultant, said intelligence reports from his colleagues indicate most of the hard-core protesters in Minneapolis are far-left or anarchists, and that far-right groups have not yet made a significant appearance. He said looting is typically done by locals – usually people with no criminal record who just get caught up in the moment."
quote:Op zondag 31 mei 2020 14:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
[extreem-links]
Maar da's niet waar, ongefundeerd, blablabla
[/extreem-links]
of
[extreem-links]
Hey, wie zegt dat die extreem-linksen of anarchisten antifa zijn?![]()
Is het ze gevraagd? Nee? Nee, dan kan je het niet weten hoor! Kan iedereen zijn! Nou dan! Antifa heeft hier gewoon niks mee te maken![]()
[/extreem-links]
Ik had dit eerder in POL gepost maar daar werd het blijkbaar om onbekende reden weggehaald.quote:Most arrested Minneapolis rioters are LOCALS, jail logs show, contradicting claims of ‘80% out-of-state’ provocateurs
The vast majority of the people arrested so far amid the unrest in Minneapolis had Minnesota addresses, despite US officials, including the state governor and President Donald Trump, painting the rioters as mostly outsiders.
Of the 45 people arrested for rioting and looting on Friday and Saturday in Minneapolis, 38 had Minnesota addresses, FOX 9 reported, citing publicly available jail records. Only six detainees were registered out of state, and one person did not have address information listed.
https://www.rt.com/usa/490277-minnesota-arrested-protestes-local/
Gaat dit over de politiek, dan?quote:Op zondag 31 mei 2020 14:23 schreef KI1234 het volgende:
[..]
[..]
Ik had dit eerder in POL gepost maar daar werd het blijkbaar om onbekende reden weggehaald.
George Floyd Killing: Doctors Call 'Bulls--t' on Autopsy Report Ruling Out Strangulation as Cause of Deathquote:Op zondag 31 mei 2020 14:10 schreef Oostwoud het volgende:
Ga toch weg man. Wat zie je nou helemaal op dat filmpje? Helemaal niks.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vraagje voor jou;
Is het überhaupt mogelijk om aannemelijk te maken dat die mensen antifa zijn, voor figuren zoals jij?
Nee hé?
Waarschijnlijk alleen als het die mensen gevraagd word, en ze dan ook ja beantwoorden?
En bij gebrek daaraan, moet iedereen gewoon niet zeiken want intifa "heeft er niks, nada, noppes mee te maken"?
Dat postje van mij is verwijderd, ik waardeer het als je die dan ook niet meer quote, gelieve je aan de regels te houdenquote:Op zondag 31 mei 2020 14:23 schreef KI1234 het volgende:
[..]
[..]
Ik had dit eerder in POL gepost maar daar werd het blijkbaar om onbekende reden weggehaald.
Er zijn al meerde blanken volledig in elkaar getrapt door groepen zwarten deze rellen. Dan zouden we de komende maanden wel bezig blijven met riots tegen het racisme jegens blanken ja.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:19 schreef Oostwoud het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat nou blanke privileges? Wat nou aanleiding om te rellen?
En als hij een MAGA petje op had gehad was alles de schuld van de man.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Wat zie je nou helemaal op dat filmpje? Helemaal niks.
Dat anarchistische groeperingen deze situatie aangrijpen om wat meer chaos te schoppen dat acht ik prima aannemelijk, evenals dat extreemrechtse groeperingen dit een uitgelezen moment vinden om de spanningen wat verder op te drijven. Het gaan hebben over dit soort randzaken leidt alleen maar af van de kern.
Dat is dan ook de bedoeling.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat anarchistische groeperingen deze situatie aangrijpen om wat meer chaos te schoppen dat acht ik prima aannemelijk, evenals dat extreemrechtse groeperingen dit een uitgelezen moment vinden om de spanningen wat verder op te drijven. Het gaan hebben over dit soort randzaken leidt alleen maar af van de kern.
Maar die polariserende idioot heeft het er de laatste jaren allemaal niet beter op gemaakt hè.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En als hij een MAGA petje op had gehad was alles de schuld van de man.
Maar dan ook echt alles.
Ik heb geen extreemrechts gezien.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan ook antwoord geven.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus het is prima aannemelijk, dat het inderdaad antifa is..quote:Dat anarchistische groeperingen deze situatie aangrijpen om wat meer chaos te schoppen dat acht ik prima aannemelijk,
Waarom ben je mensen dan de maat aan het nemen, als ze iets posten wat dit stelt, terwijl je toegeeft dat het aannemelijk is?quote:
Misschien moet je de topic titel lezen.quote:Het gaan hebben over dit soort randzaken leidt alleen maar af van de kern.
Ja, dat is zijn bekende modus operandi. Het perspectief zo proberen te verdraaien dat alles wat er misgaat in deze wereld te wijten is aan vies extreemlinks tuig.quote:
Bedoel je dat Trump het "bukken en ontvangen"-protocol van Obama niet heeft voortgezet? En is dat iets slechts? Ik snap dat het vervelend is als iemand in de weg van de polariserende linkse agenda ligt.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar die polariserende idioot heeft het er de laatste jaren allemaal niet beter op gemaakt hè.
Gebruik je dezelfde woorden tegen hen die Trump de schuld van alles geven?quote:Op zondag 31 mei 2020 14:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat is zijn bekende modus operandi. Het perspectief zo proberen te verdraaien dat alles wat er misgaat in deze wereld te wijten is aan vies extreemlinks tuig.
Precies. Naar de politieke kleur van de rellenden proberen te gissen slaat nergens op, sust de boel niet en voorkomt niet verdere schade. Relschoppers moet je zien voor wat ze zijn - criminelen, anarchisten, extremisten, ongeacht welke kant van het politieke spectrum ze vertegenwoordigen. Ervanuit gaande ze überhaupt met de politiek iets te maken hebben.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Dat het jou niet bevalt is een tweede.quote:
Op basis waarvan?quote:[..]
Dus het is prima aannemelijk, dat het inderdaad antifa is..
In algemene zin. In dit specifieke geval zie ik niks wat erop zou moeten wijzen.quote:[..]
Waarom ben je mensen dan de maat aan het nemen, als ze iets posten wat dit stelt, terwijl je toegeeft dat het aannemelijk is?
En wil je dat heldere inzicht met ons delen? Of doel je weer op die vermeende relzucht, want dan laat maar zitten.quote:[..]
Misschien moet je de topic titel lezen.
Overigens is de kern mij persoonlijk genoegzaam bekend.
twitter:jossie_flores twitterde op zondag 31-05-2020 om 13:37:27THEY REALLY TRIED TO STOP US FROM CROSSING THE BROOKLYN BRIDGE SO DECIDED TO RUN US PEACEFUL PROTESTERS OVER ARE YOU FUCKING KIDDING ME!!!! 🤬this #BlackLivesMatter #nyc #riots #justiceforgeorgefloyd https://t.co/JKg7cTBCQc reageer retweet
Zijn voorganger was niet beter.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar die polariserende idioot heeft het er de laatste jaren allemaal niet beter op gemaakt hè.
Jouw modus operandi maak je eigenlijk met deze inbreng ook meteen volkomen duidelijk. Niet dat dit erg is, maar volgens mij valt er rustig aan te nemen dat Antifa-achtige elementen een rol hebben in deze situatie. Zo erg confronterend kan dit toch niet zijn?quote:Op zondag 31 mei 2020 14:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat is zijn bekende modus operandi. Het perspectief zo proberen te verdraaien dat alles wat er misgaat in deze wereld te wijten is aan vies extreemlinks tuig.
Nee, want tot die groep behoor ik zelf.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:34 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Gebruik je dezelfde woorden tegen hen die Trump de schuld van alles geven?
Goed dat je dit nog even benadrukt, want soms wordt de indruk gewekt dat de Verenigde Staten pas zijn ontstaan in november 2016.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:35 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Zijn voorganger was niet beter.
CNN: Most say race relations worsened under Obama, poll finds
Nee, ik ga niet op commando voor figuren zoals jij "bewijzen" dat ik de "juiste mening" hebquote:Op zondag 31 mei 2020 14:35 schreef Isdatzo het volgende:
En wil je dat heldere inzicht met ons delen?
quote:Op zondag 31 mei 2020 14:36 schreef dellipder het volgende:
[..]
Jouw modus operandi maak je eigenlijk met deze inbreng ook meteen volkomen duidelijk. Niet dat dit erg is, maar volgens mij valt er rustig aan te nemen dat Antifa-achtige elementen een rol hebben in deze situatie. Zo erg confronterend kan dit toch niet zijn?
quote:Op zondag 31 mei 2020 14:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 mei 2020 14:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, want tot die groep behoor ik zelf.
quote:Op zondag 31 mei 2020 14:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, want tot die groep behoor ik zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |