Goed dat je dit nog even benadrukt, want soms wordt de indruk gewekt dat de Verenigde Staten pas zijn ontstaan in november 2016.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:35 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Zijn voorganger was niet beter.
CNN: Most say race relations worsened under Obama, poll finds
Nee, ik ga niet op commando voor figuren zoals jij "bewijzen" dat ik de "juiste mening" hebquote:Op zondag 31 mei 2020 14:35 schreef Isdatzo het volgende:
En wil je dat heldere inzicht met ons delen?
quote:Op zondag 31 mei 2020 14:36 schreef dellipder het volgende:
[..]
Jouw modus operandi maak je eigenlijk met deze inbreng ook meteen volkomen duidelijk. Niet dat dit erg is, maar volgens mij valt er rustig aan te nemen dat Antifa-achtige elementen een rol hebben in deze situatie. Zo erg confronterend kan dit toch niet zijn?
quote:Op zondag 31 mei 2020 14:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Wat zie je nou helemaal op dat filmpje? Helemaal niks.
Dat anarchistische groeperingen deze situatie aangrijpen om wat meer chaos te schoppen dat acht ik prima aannemelijk, evenals dat extreemrechtse groeperingen dit een uitgelezen moment vinden om de spanningen wat verder op te drijven. Het gaan hebben over dit soort randzaken leidt alleen maar af van de kern.
quote:Op zondag 31 mei 2020 14:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, want tot die groep behoor ik zelf.
quote:Op zondag 31 mei 2020 14:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hier ook nog een bron.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:37 schreef dellipder het volgende:
[..]
Goed dat je dit nog even benadrukt, want soms wordt de indruk gewekt dat de Verenigde Staten pas zijn ontstaan in november 2016.
Deze suggestie heeft geen betrekking op een op zichzelf staand filmpje.quote:
De essentie van mijn reactie toch ook niet?quote:Op zondag 31 mei 2020 14:39 schreef dellipder het volgende:
[..]
Deze suggestie heeft geen betrekking op een op zichzelf staand filmpje.
Geef je nu toe dat je alles verdraait om de schuld maar bij Trump te kunnen leggen? Nou ja, zolang je er eerlijk over bent dan weten zowel jijzelf als de anderen waar je mee bezig bent. Prima. Gevaarlijk(er) zijn zij die zich er niet bewust van zijnquote:Op zondag 31 mei 2020 14:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dank voor je bekentenis.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe loopt dat incident af? Ik haat die kutvideos due plotseling en veel te vroeg eindigen terwijl de actie nog gaande is.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:35 schreef bedachtzaam het volgende:
twitter:jossie_flores twitterde op zondag 31-05-2020 om 13:37:27THEY REALLY TRIED TO STOP US FROM CROSSING THE BROOKLYN BRIDGE SO DECIDED TO RUN US PEACEFUL PROTESTERS OVER ARE YOU FUCKING KIDDING ME!!!! 🤬this #BlackLivesMatter #nyc #riots #justiceforgeorgefloyd https://t.co/JKg7cTBCQc reageer retweet
Wat is daar precies stoken aan?quote:Op zondag 31 mei 2020 14:43 schreef StephanL het volgende:
Ik heb afgelopen dagen Fox News zitten kijken. Je hoort alleen maar where is the lawenforcement? We need law and order! These people are rioting, these are not demonstrating.
fox news is goed in stoken
Faux News en Communist News Network zijn 'lekker' bezig ja.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:43 schreef StephanL het volgende:
Ik heb afgelopen dagen Fox News zitten kijken. Je hoort alleen maar where is the lawenforcement? We need law and order! These people are rioting, these are not demonstrating.
fox news is goed in stoken
Dat is dus niet stand down van de politie maar ride down.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:35 schreef bedachtzaam het volgende:
twitter:jossie_flores twitterde op zondag 31-05-2020 om 13:37:27THEY REALLY TRIED TO STOP US FROM CROSSING THE BROOKLYN BRIDGE SO DECIDED TO RUN US PEACEFUL PROTESTERS OVER ARE YOU FUCKING KIDDING ME!!!! 🤬this #BlackLivesMatter #nyc #riots #justiceforgeorgefloyd https://t.co/JKg7cTBCQc reageer retweet
Ik zie em ook niet.quote:
Nouja gekleurde nieuws mededelingen doen dan. Heel verbaast zijn, dat er geen politie is. Het gaat om het toontje.quote:
Ik weet niet of je de docu op Netflix heb gezien over de politie daar? Ze hebben daar wel ergere dingen gehad de afgelopen jaren daar, maar zo kan het ook. Politie voorop, met de zwarte gemeenschap. Verbroederen.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:46 schreef Barbusse het volgende:
In Flint gaat het wat vrolijker:
https://www.facebook.com/(...)6/?sfnsn=mo&d=n&vh=i
Klopt ja..de Vancouver Cannucks. Ik verbaasde mij daar toen over. Was kort daarvoor in Vancouver en het paste niet in het beeld dat ik had van 'chille' Canadezen.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch moet ik weer denken aan de rellen nadat een groep blanken in Canada iets deed met ijshockey, dagenlang waren voornamelijk blanken en Aziaten aan het rellen in Vancouver.
Tja in Flint zijn ze allemal hersenbeschadigd door het lood in het drinkwater om nog een dreiging te kunnen zijn.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nouja gekleurde nieuws mededelingen doen dan. Heel verbaast zijn, dat er geen politie is. Het gaat om het toontje.
[..]
Ik weet niet of je de docu op Netflix heb gezien over de politie daar? Ze hebben daar wel ergere dingen gehad de afgelopen jaren daar, maar zo kan het ook. Politie voorop, met de zwarte gemeenschap. Verbroederen.
Neuh. Wel zie je dat rellen vaker voorkomen, waar je weer uit zou af kunnen leiden dat de spanningen al langer liepen.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:57 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Is het niet gewoon traditie om te plunderen ?
https://en.wikipedia.org/(...)in_the_United_States
Er zijn bergen problemen daar. Maar wat deze sherif doet is prijzenswaardig. Deescalatie, iets waar het enorm aan schort bij andere politiekorpsen.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nouja gekleurde nieuws mededelingen doen dan. Heel verbaast zijn, dat er geen politie is. Het gaat om het toontje.
[..]
Ik weet niet of je de docu op Netflix heb gezien over de politie daar? Ze hebben daar wel ergere dingen gehad de afgelopen jaren daar, maar zo kan het ook. Politie voorop, met de zwarte gemeenschap. Verbroederen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |